Hoi meiden, even nog een snel bericht want ben net thuis van mn schoonouders en zo moe dat ik dus maar ff reageer vanaf mn telefoon in bed. Was weer erg gezellig en lekker gegeten. Ze is altijd bang dat we verhongeren dus krijgen genoeg te eten en snoepen daar. Mis nu wel mn vent! @ansje, leuk dat rowen het zo naar zijn zin had! Veel succes morgen, ben heel benieuwd wat ze gaan doen! @toekan, jammer meid! Op naar een mooi kerst cadeau! @ Balou, ik denk dat iedereen het wel eng vind om voor het eerst moeder te worden. Twijfels heb ik niet maar vind het wel erg spannend allemaal. Vriendlief vind het ook erg eng (hij is 2 jaar jonger dan mij) en had ook wat meer tijd nodig om aan het idee te wennen. @krissie, ben flink verkouden. Hopelijk heb ik het ergste er een beetje uitgezwommen heb nog meer drukke dagen op de agenda deze 2 weken dus kan het er niet bij gebruiken. Verder kan ik niet terug lezen op mn tel. Weltruste allemaal!
@ balou: ik kan je helemaal in jouw geveol herkennen. Ik vind het ook spannend het idee dat ik moeder wordt en het proces er voor af.. Het was heel veel terug lezen en heb eigenlijk niet alles onthouden. Maar dat zal wel aan mijn drukke dag gelegen hebben en aan het tijd stip dat ik nu aant lezen ben. Vandaag een vroege dienst gehad en het is op t moment druk bij ons in het verzorgingshuis. Maar vanavond lkkr de ontspanning op gezocht door lkkr te sporten lkkr af reageren met de gewichten. Heerlijk op zo`n manier ontstressen. Afgelopen dagen flink geklust dus hopelijk gaat het goed. Weltrusten voor de gene die het nu nog lezen en een fijne donderdag
denk dak maar even mijn banner ga veranderen de ovu test was gewoon echt duidelijk ook bij een ander merk dus dan zou ik nu maar een cyclus van 24 dagen heb
Blij en opgelucht om te lezen dat ik niet de enige ben... Mijn vriend opperde zelfs om anders nog maar even te wachten en dat wil ik eigenlijk ook weer niet. Hoezo twijfels, haha!! Ik lag gisteren echt al vroeg in bed, want was gesloopt. Vandaag lekker een dagje saampjes vrij. Zo even sporten en dan samen relaxen en vanavond hondentraining. @ Yasmin: hoe is het met jou? Jouw NOD zit er aan te komen. Al benieuwd? Daarna moeten we met zijn allen wachten, want er kunnen er veel testen rond Sinterklaas!! Hoop dat Sinterklaas veel roze meeneemt vanuit Spanje!
Goedemorgen Balou begrijp je ook wel hoor. En denk dat als je eenmaal zwanger bent dat gevoel ook steeds terug zal blijven komen juist omdat het allemaal voor het eerst is. Heb geen testdrang hoor want denk namelijk niet zwanger te zijn. Had ongi alleen eerder verwacht gezien m'n voorgaande cyclussen.
Zijn er mensen stout geweest van het jaar? Anders verwacht ik ook veel roze. En balou ik kan mij ook aansluiten bij de onzekerheid die soms zich aan dient. Alles veranderd en soms denk je dan van kan ik dat wel... Maar ik denk dat de liefde van en moeder en vader voir hun kind, alles xo laat verlopen...dat je erin groeit.. En als vrouw al helemaal die instinct hebt, om te zorgen...
Joepie!!!! Gwenn heeft goed geslapen vannacht. Alleen om 03.30 uur was ze even wakker omdat ze haar speen kwijt was. Ik ben gelukkig ook weer een beetje uitgerust maar lag gister dan ook al om 20.30 uur in bed. @twijfel: hier ook hoor maar dan net als de andere moeders de twijfel van kan ik het allemaal met 2 kids straks. Nu gaat het nog zo lekker makkelijk. @enjoyllive: veel beterschap!!! @mieks: grappig dat jouw schoonouders denken dat je verhongerd. Hier is dat de oma van mijn vriend die dat ook heeft. Als er oorlog uitbreekt dan weet ik waar ik heen moet... @snoopy: lekker hè je dag eruit sporten. Sport je veel? @balou: geniet van je vrije dag en succes met de training vanavond!! @ansje: leuk dat r. Zo heeft genoten. En erg vreemd van je ovu-test. Vandaag nog een ovu-test gedaan? @toekan: balen van je ongi. Maar we gaan voor een mooi kerstkadootje. En dan straks 4 testers achter elkaar. Hoop idd dat ze allemaal lief geweest zijn dit jaar. Hier gaan we vandaag weer beginnenmet de ovu-testen. Ben toch zenuwachtig. Komt denk ik doordat in weet dat het de laatste veilige cyclus ofzo. Verder zit ik helemaal tip en top bij op mijn werk. Wij hebben een onderhuurder die in de race is voor diverse prijzen en nu is ze met een project bezig waarvoor de NOS komt filmen. Uitzending is maandag dus misschien kom ik wel op tv!!!
Altijd leuk om te weten dat de overname van c1000 door jumbo belangrijker is. De NOS heeft dus afgebeld....
heb ook nog even de testen van de predictor erbij gezet deze zijn niet van de KRUIDVAT Bekijk bijlage 201320 Bekijk bijlage 201321
Lennyt wat denk jezelf te zien? Ik heb geen verstand van ovutesten.. Vind je wel snel gaan voor ronde 1... Ik bedoel het niet vervelend. Maar het ene moment denk je misschien zwanger dan klopt de.ongi niet en wil je naar de ha. En nu met die ovutesten.. Ik denk idd dat je vorige keer ongi was en dit je ei zal zijn. probeer te genieten meis. Klets gezellig mee en kijken we vanzelf.toch of het zwanger worden snel gaat? Bedoel niks lullog alleen geniet van het moment. En met een cyclus van 24 dagen is het fantastisch
Volgende week vrijdag kan ik hem pas ophalen gelukkig heb ik het erg druk dus gaan de dagen opzich wel snel. Zaterdag zijn mijn opa en oma 60 jaar getrouwd dus ook nog een leuk feestje in het vooruitzicht. @yasmin, er zijn veel vrouwen die denken dat ze niet zwanger zijn en het dan juist zijn ben benieuwd meid! @krissie, ik ben 10 dec jarig dus als ik niet ongi wordt test ik op mn verjaardag maar ik ga er deze ronde niet vanuit. (Kan het alleen maar meevallen). @mamavanGwenn, jammer joh, ik ging er al bijna van uit dat we dan na maandag een beroemdheid in ons midden hadden fijn dat Gwenn lekker heeft door geslapen! Hopelijk aankomende nacht weer! @lennyt, wat de rest vd meiden al zeggen: probeer niet teveel te focussen op het testen maar geniet vd momenten samen. Zo blijft het ook leuk @ansje, hoe ging het vandaag?
@Lennyt ik ken ook niets van ovutesten. Ik ga liever van mijn temp uit. Kan je veel meer op zien. Ovutesten zijn ook geen zekerheid wanneer je je ei hebt. Ik ken mensen waarbij ze kleuren een week voor het ei, maar evengoed een meid die haar ei had de dag VOOR de pos. test.... @ Mieks: mijn schoonmoeder denkt ook altijd dat we thuis niet genoeg eten. Ze maakt echt altijd zo veel dat we de dag erna gerust nog een keer langs zouden kunnen gaan om alles op te eten. @mamavangwenn: wat goed dat Gwenn goed geslapen heeft! een slapende dochter is een slapende mama @ de sint-testers: inderdaad te hopen dat jullie geen roe krijgen.. haha
Hoi Allemaal! Sorry dat het zo stil is gebleven van uit mij, ik heb wel alles mee-gelezen maar geen tijd gehad om rustig te gaan zitten en te schrijven. (niet dat ik nu veel tijd heb, vriend heeft natuurlijk net t eten klaar ) @Ansje hoe was je onderzoek gegaan vandaag? @Mieks, testen op je verjaardag, dat kan een heel mooi cadeautje zijn !! @mamavan gwenn: hopelijk vanavond weer slapen als doornroosjes @yasmin: wanneer was jou nod ook alweer geweest? (kon de lijst niet meer teruglezen) @Lenny: ik sluit me aan bij Krissie, geniet er van! @krissie: Mooi geschreven, (zoiets kan snel een gevoelige snaar raken, je hebt t goed verwoord!) Ga nu eten misschien tot straks! ps wat eet iedereen vandaag? (altijd een leuke vraag) Wij aardappelkroketjes, slavinken en appelmoes ouderwets lekker hihi
@ Sjasje, ik denk dat als mijn vermoeden klopte, ik mijn eisprong eerder heb gehad en ik dan dus ook hopelijk eerder ongi ben en er voor mn bday weer vanaf ben Mooier zou zijn idd om een leuk verjaardags cadeautje te krijgen.. maar denk het eerlijk gezegd niet. Heb ook nergens last van (nog). Wel net weer heel zo'n klodder slijm (eet smakelijk meiden) waar dat nou weer vandaan komt?! Niet de ei krampjes van afgelopen weekend.. Nja het zal er wel bij horen Heb de lijst weer even naar voren gehaald: NOD 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 1) 21 november - Barb (30, 1e kindje, ronde 1) 26 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 8 december - Ansje (28, 2e kindje, slaat deze ronde over) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje )
Ik heb aardappeltjes, vlees en salade op Mieks, leuk op je verjaardag testen.. is hij negatief kan je wijntje drinken Hoe gaan jullie daarmee om? Ansje, hoe is het gegaan?
Hier een kliekje uit de vriezer: kip madras. Idd, als ik voor mn verjaardag ongi wordt kan ik mooi aan de drank Voor mn eisprong maakt het me niet zoveel uit (al moet ik er wel bij zeggen dat ik zowat nooit drink, ik bob ook altijd als we ergens heen gaan waar gedronken wordt), na mn eisprong zou ik toch eerder een frisje pakken of het bij 1 drankje houden.