Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@mamavangwenn
    Prachtige krullen heeft je dochtertje!

@lonneke
    Herkenbaar van die bekken! Ik heb tijdens de zwangerschap weinig last van gehad. Maar na de bevalling heb ik ook last van mijn bekken tijdens de menstruatie. Echt een irritant drukkend gevoel. Helaas ben ik wel langer dan 2 dagen ongi...
    Geniet van jullie weekendje weg! Jullie hebben heerlijk weer uitgekozen!

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeieavond meiden,

Mijn drukke dag zit er weer op, ik heb weekend :D Vanavond alleen nog ff laat mijn vent halen, die had een feestje op zn werk (wel een uur rijden ;))

Even terug lezen...

@ Tijgertje, bedankt voor de uitleg ;) En in het kort : ik ben Mieke, over 2 maanden 27, en 4 oktober stop ik met de pil om voor ons eerste kindje te gaan.

@ mama van Gwen, sommige mensen kijken gewoon niet eens, die roepen maar wat. Ik werk als gastouder en heb een vast gezin. Ik liep een keer met de jongste (een jongetje, overduidelijk!) en toen werd er ook gevraagd of het een meisje was :( Sommige mensen?!

@ Lonneke, heel fijn weekend geweest! Blijf je in Nederland? Je treft het wel met het super mooie weer hoor! :D

@ Yasmin, het gaat idd al opschiet :D Eind van de pil strip is al in zicht *maakt even een vreugde dansje* :D Nu nog zwanger worden, dan is het feest compleet haha!

Weten jullie dat je van die mooie banners onder je tekst kan hebben? Daarin staat hoever je cyclus is ook.. misschien een idee? Weten we een beetje wie waar in de cyclus zit, want ik kan het momenteel niet echt bijhouden :p

Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Mijn vent heeft morgen officiele diploma uitreiking in Weert op de kazerne (hij is militair) dus dat wordt een feestdag waar ik met zijn ouders naar toe ga. Verder lekker een weekend relaxen en zaterdag nog een housewarming. En voorallll veeeeellll van het mooie weer genieten, want ik denk dat als het omslaat het dit jaar niet nog een keer zo lang zo goed blijft ;)

Fijne avond!

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Ik ben ook langer dan 2 dagen ongi hoor, maar 2 dagen zijn qua bekken de hefstigste dagen.

Mieks: Moet je je vent ook ophalen dan in Weert?
    En morgen dus sowieso naar Weert, leuk..dat is hier niet ver vandaan;)
    We gaan naar Drenthe, dus blijven in NL. We boffen echt met het weer, fantastisch! Toch nog 'n beetje zomer. Geeft me ook een vakantiegevoel dit weertje:D

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Nee vanavond in 't Harde (bij Zwolle) daar zit hij nu alle dagen op de kazerne. En morgen naar Weert, daar zit de Koninklijke Militaire School, daar is zijn opleiding grotendeels geweest, dus na 2 jaar daar ook de afsluiting ;)

5. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gaan we zaterdag naar mijn ouders in noord-holland. wij wonen in zuid-holland. Is 1,5 uur rijden. Maar mijn peettante is jarig en daar moet ik naar op verjaardag. En dan kunnen mijn ouders met Gwenn kroelen/opstap/spelen. 's avonds gaan we wel weer naar huis. Normaal zou ik dan een heel weekend gaan maar volgende week moeten we al een weekend weg met de hele familie dus wil dat Gwenn dit weekend lekker nog in haar eigen bedje slaapt.

En verder inderdaad van het mooie weer genieten.

6. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik lees en schrijf ook graag met jullie mee. Ik ben 30 jaar en ben eind augustus gestopt met de pil. Mijn vriend en ik willen graag gaan voor ons eerste kindje. En daar willen we inderdaad dit najaar mee beginnen, spannend!
    We hebben het de eerste maand veilig gedaan, zodat ik eerst m'n cyclus een beetje "terug kon vinden". We zijn van plan om het de komende maanden gewoon aan te kijken en niet te gespannen te gaan proberen. Maar ja; ik merk dat ik er ondertussen toch wel erg veel mee bezig ben (meer dan hij), zodat ik (hopelijk) precies weet wanneer mijn vruchtbare periode is. Best moeilijk dus voor mij om op die dagen niet juist extra te proberen.
    Maar goed; fijn om een clubje te vinden die een beetje in hetzelfde schuitje zitten!

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Sterre! Klets gerust mee :)

Zo meteen afdelingsuitje. En de activiteiten vinden buiten plaats!! Wat hebben we het goed getroffen met het weer. Nu nog ff 2 uurtjes werken ;)

8. ansje1982

Welkom Sterre!
    Mocht je snel heel fanatiek worden, dan kun je altijd nog ovulatietesten aanschaffen om je ei te vinden ;)

@Yasmin
    Jullie hebben het zeker getroffen met het weer!
    Ik ben ben benieuwd welke activiteit jullie hebben gedaan.

Hier gaat het steeds beter! De chirurg heeft me gerustgesteld en aangeven dat ik mezelf de tijd moet gunnen om te herstellen. Over een week zou ik me echt stukken beter moeten voelen. Hij heeft de hechtingen verwijderd. Ook moet zeggen dat ik erg schrok van mijn navelwond. Na het verwijderen van de hechting is de wond een centimeter open gaan staan en weer gaan bloeden. Het ziet er heel eng en vies uit. Echt pijn doet het gelukkig niet. Volgens de chirurg groeit ook dit zelf weer mooi dicht. Ik grapte dat ik hem weet te vinden als dit niet het geval is.:D

Dames, geniet van het prachtige weer. Ik denk dat ik morgen ook nog wat (laatste) zonnestalen mee ga pikken. Heerlijk in mijn ligstoel een boekje lezen...

Fijn weekend!

9. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey meiden,

Hier ben ik weer eens. Ik kom hier af en toe om even snel bij te lezen en als ik meer tijd heb dan schrijf ik ook weer een stukje. Maar het is lastig om alles bij te houden want er wordt erg veel gekletst, wat ik overigens alleen maar gezellig vind hoor!

Nou vandaag begint mijn zogenaamde ontpil periode dan. Niet iedereen schijnt daar lichamelijk wat van te ervaren, dus ik ben benieuwd hoe dat bij mij uitpakt.

Welkom Sterre, gezellig dat je hier aansluit. Ik ben ook 30 :)

Is er al iemand die al bijna kan gaan testen???

@ Ansje: succes met herstel van je wond bij je navel. Scheelt dat de pijn meevalt.

@Yasmin: Veel plezier en geniet van het mooie weer. Dinsdag is het weer over.

@ Mieks: gefeliciteerd met je vriend met het halen van z'n diploma, dat moet gevierd worden he. Moest hij ook wel eens naar buitenland voor uitzending of alleen oefeningen. Mijn broertje heeft ook gewerkt als militair.

Geniet van het weekend!

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoiii meiden

Ik ben er weer, wat een reis, de terug weg grotendeels in de file gestaan ;)

@ Sterre, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven :D

@ Yasmin, hoe was je uitje?

@ Ansje, Wat fijn om goed nieuws te horen van je dokter. Dat moet je vast geruststellen :)

@ Barb, Dank je wel :D Het was weer heel indrukwekkend om 200 man strak in pak in de houding en aan het marsen te zien! Tot op heden is hij alleen 1 of 2 weken op oefening geweest elke keer, en nog elke keer ook in Nederland. Over 2 weken gaat hij voor het eerst oefenen in Duitsland, hij moet nog aardig wat bivakken draaien tot aan de kerst helaas. Nog geen uitzending gedraaid (hij zit nu 2 en half jaar in het leger, ik heb het dus van af het begin mee gemaakt). Wat wel handig is is dat zijn vader ook beroeps militair is in een vrij hoge rang, dus dat als ik iets niet snap en mijn vent is op oefening dan kan ik het ook bij hem vragen ;)

Ik ga The voice of Holland kijken :D Fijne avond allemaal!

11. ansje1982

Hoi Dames,

Rond het middaguur zijn mijn schoonzus en broer even op bezoek geweest. Ze brachten groot nieuws: wij worden oom, tante en grote neef!! Het was meteen de 1e keer raak en ze zijn nu 8 weken zwanger. Ik had al wel een voorgevoel, maar ben natuurlijk super blij!:D

Oei oei, dames ik moet zeggen dat het hier nog harder begint te kriebelen.....

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiiiemorgen,

Wat is het rustig hier dit weekend ;)

Ansje , gefeliciteerd als aanstaande-tante!

Hier vandaag lekker rustige zondag houden! Ik zat net te denken, dinsdag de laatste pil :D het begint echt op te schieten nu :D

13. ansje1982

@mieks
    Dank je wel!!
    Het is zeker rustig hier.
    Komt vast door het mooie weer.

Hoe was het in Weert bij de diploma uitreiking van je vriend?
    Dinsdag duurt zeker niet lang meer.
    Op naar de eerste ronde!

14. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal!

Kan nu eindelijk weer eens reageren. Lees wel zo nu en dan op m'n telefoon maar vind het zo irritant om dan te reageren.

Uitje was heel leuk! Off-road rijden, segwey rijden en een anti-slipcursus. Moest wel ff gepushed worden om het te doen maar heb ze allemaal gedaan! Hahaha was echt lachen. Daarna nog dineren op een andere locatie waar een groep gingen golfen. Stonden gewoon in de file!!! Maar het was over het algemeen wel een geslaagd uitje.

Gisteren bij schoonmoeder op visite geweest (ouders zijn gescheiden) en in de avond lekker met een vriendin een terrasje gepakt bij het water. Zaten er zeker tot een uur of 2 uur.

Ansje: wat leuk dat je tante wordt!! Mijn zusje vraagt mij al 3/4 jaar wanneer ze eindelijk tante mag worden hahaha.

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik kom weer even kijken.. Ik denk idd ook dat het zo rustig is door het mooie weer :)

Diploma uitreiking vrijdag was weer heel indrukwekkend. 200 man die strak in (militair-)pak allemaal het zelfde doen (voorwaarts mars, geef 8 enz enz ;) ) dat ziet er wel heel gaaf uit hoor! En we hadden natuurlijk schitterend weer!

Yasmin, klinkt leuk! En zo'n slib cursus is ook reuze handig, al is het natuurlijk te hopen dat je het nooit in het echt hoeft te gaan toepassen.

Morgen weer werken. Maar nu lekker "So you think you can dance" kijken. Jullie leuke avond plannen?

Slaap lekker voor straks allemaal :)

16. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ben ik weer eens. Was gister druk bezig met m'n hobby: zie foto...

@ansje: leuk tante worden. Ik hoop ook snel op goed nieuws van mijn zus. Maar ken dat extra gekriebel wel. Ik heb het dan almkerk met de meiden van mijn zwangerschapsgym. Daar spreken we regelmatig mee af. En er zijn er van de 10 nu alweer 3 zwanger...

@mieks: spannend morgen laatste pil!!!! Ga je er nog iets ritueels mee doen? Maar volgens mij was het erg indrukwekkend in weert. Lijkt me wel gaaf om mee te maken een keer.

@yasmin: leuk uitje zeg!!! En lekker rustig weekend gehad dus.

Ik ben zaterdag naar mijn ouders geweest. Gwenn heeft het daar ontzettend naar haar zin gehad. Ze is helemaal opa-gek. Dan kan ze zich van het weekend helemaal uitleven want dan gaan we een weekendje weg met mijn ouders, zussen en aanhang.

17. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een prachtige taart! Ziet er heerlijk uit!

Nou wat een heerlijk weekend was dat hè? Ik ben alleen maar buiten geweest en heb dus ook niet kunnen schrijven hier.

Gefeliciteerd Ansje met je aankomende neefje/nichtje! Ik ben ook tante en ik vind het geweldig! Maar ik moet zeggen; toen mijn zwager in juni vertelde dat hij en zijn vriendin een kindje verwachten was dat voor mij ook het moment dat ik besefte dat ik zelf heel graag binnenkort zelf een kleine wil. Ik was echt heel blij voor hen, maar ik was tegelijkertijd ook een beetje jaloers...

Ik zit nu als het goed is in mijn vruchtbare periode. Maar die valt midden in de week en door werk en avondafspraken zal het nog erg lastig worden om veel te klussen. Maar goed; we zouden het tenslotte ook rustig aan doen dus we zien wel wat er gebeurt!

Werkze allemaal deze week!

18. ansje1982

@mieks
    Ik geloof graag dat het er indrukwekkend uitzag al die mannen in pak. Zit je niet op tegen een eventuele uitzending? Lijkt me best heavy, zeker als er straks een kleine is.

@ Yasmin
    Jullie hebben aardig wat activiteiten gedaan! Klinkt inderdaad als een geslaagd persooneelsuitje!
    Ik hoop ook dat je zusje snel tante wordt;)

@mamavangwenn
    Wat een mooie taart! Lijkt me ook erg leuk om te doen. Vroeger was ik altijd graag creatief bezig, maar sinds onze kleine man er is lijkt ik nergens meer aan toe te komen. Is het een dure hobby? Hoe lang ben je met een taart bezig? Rowen wordt over 2 maandjes 1 jaar, zou het leuk vinden om ook z'n prachtige taart voor hem te maken.

@sterre
    Ik snap je gevoelens wel hoor...Ik ben echt super blij voor mijn broer en schoonzus. Ik gun ze echt alles, maar ben ook weleens een tikkeltje jaloers op ze. Bij hun gaat altijd alles voor de wind. Alles loopt precies zoals gepland volgens de boekjes. Nu dus meteen in ronde 1 zwanger. Hier gaat alles dus altijd net wat anders...
    Succes met klussen deze week!

Ik voel me steeds beter! Ik slaap beter, ik heb weer eetlust (jammer voor de kilo's die ik afgevallen was) en kan weer genieten van kleine dingen. Ik ben gisteren met mijn mannetjes gaan wandelen in een park dicht bij ons huis. Heeft me echt goed gedaan. Deze week blijf ik nog thuis. Ik wil de tijd gebruiken om langzaam mijn dagelijkse activiteiten weer op te pakken. Ik hoop maandag weer aan het werk te kunnen.

19. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sterre: de ochtenden zijn ook vruchtbaar hoor!!!! In ieder geval succes!!!

@ansje: het is geen dure hobby hoor. Zijn veelal eenmalige kosten zoals bakblikken, gereedschappen en tools. Prijzen voor de ingredieten vallen ontzettend mee. je moet anders maar eens op maakjetaart.nl kijken. Hier haal ik veel spullen vandaan en heb je ook nog online beschrijvingen van hoe je een marsepeintaart maakt. Ik heb de ervaringen opgedaan met het volgen van 2 workshops.
    De tijd die ik er kwijt aan ben valt ook wel mee. Een dag van te voren bak ik altijd de taart. Hier ben je ong. een half uurtje mee bezig. Het bekleden van de taart van gister ben ik 3 uurtjes mee bezig geweest, duurde wat langer dan normaal want de buuf keek mee en moest ik ook nog alles uitleggen.

Maar fijn dat het steeds beter gaat. En geniet nog eventjes van het rustig aan doen!!

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Ik ben er ook weer na een drukke werkdag :)

@ Mama van gwenn, wat een super gave taart! Nog hulp nodig met op eten? :D
    We doen niks, behalve die lege strip in de vuilnisbak gooien en beginnen met klussen denk ik :D

@ Sterre12, hopelijk lukt het je nog om in alle drukte te klussen, zolang het maar leuk blijft en geen "moeten" wordt ;)

@ Ansje, voorlopig zit er nog geen uitzending in gelukkig! Ik vind het idd totaal niet leuk maar het hoort er bij. Hopelijk duurt het nog erg lang ;)
    Fijn dat het weer steeds beter met je gaat! Nog niet teveel overhaasten he ;)

Ik ga even douchen en tv kijken. En vanavond maar lekker op tijd mn bed in.

Fijne avond meiden en truste voor later!

Deel Deze Pagina