@ Charmedknorrie: hoe is de eerste verjaardag geweest?? @ Mieks: Is je kaakpijn een beetje weggebleven vandaag? Leuk feest?? @ Sjasje: Hopelijk heb je het diploma gehaald met je hondje! Wat voor hondje heb je? @ Krissie: Alcohol schijnt ook invloed te hebben op het zaad van de man. Een enkele keer zal niet zo heel veel gevolgen hebben, maar wekelijks denk ik wel... @ All: Vandaag het huis even aan kant gemaakt en geslapen, want heb vannacht mijn eerste nachtdienst van de twee. Verder nog steeds erg moe en last van mijn rug, dus helaas niet kunnen trainen vandaag. Kijk met spanning uit naar volgend weekend.... Veel plezier verder allemaal!!
Hey allemaal, ben ik weer. En heb me zo vermaakt vandaag. de workshop was echt leuk. @sjasje: mijn duimen draaien overuren voor een goede uitslag donderdag. Veel plezier met bubbelen morgen. @all: vannacht een redelijke nacht gehad. Ze is maar 1x wakker geworden maar besloot om 06.15 uur dat het tijd was om wakker te worden. Ivm met de plaatsing van het dakkapel lagen de matrassen bij haar op de kamer dus na snel een deken gepakt te hebben, hebben we nog een half uurtje samen op de matrassen gelegen. Dus zat al om 06.45 uur beneden. Maar hier mijn taartresultaat:
Hoi hoi! Ik ben net weer thuis, wat een dag! Eerst gezellig met mn zusje en zwager hier gebleven omdat teveel visite voor mn opa en oma over de hele dag wel erg vermoeiend voor ze is (ze zijn 87 en 88 jaar). Uiteindelijk daar heen gegaan, en naar een heel mooi restaurant in Westervoort gereden. We waren met z'n 25en, ook nog veel vrienden en bekenden van mn opa en oma. Ook een aantal hele lieve mensen die ik ook al mijn hele leven ken en dus ook beetje "opa en oma" waren geworden. Mensen die ik al een paar jaar niet gezien heb, zo leuk om die dan weer te zien! Ondanks dat mn opa en oma aardig dementerend zijn hebben ze er echt van genoten! Het eten was super mooi opgemaakt (buffet), en smaakte ook echt heerlijk! Halverwege belde mijn vent ineens Die had ik vanaf maandag niet meer gesproken, alleen heel af en toe even een berichtje van gekregen wanneer de tijd het toe liet. En toen het toetjes buffet werd opgedient met vuurwerk en een heel mooi gevoelig nummer van Rene Froger werd gedraaid (niet dat ik iets met die man heb, maar het was echt het moment) kreeg ik toch wat vochtige oogjes Heel verhaal, maar ik heb dus echt een geweldige dag gehad! @ Sjasje, ik duim voor je meid! Hopelijk hebben jullie het gehaald. @ Lonneke en Balou, kaakpijn is helemaal over. Mijn vader (heeft ook sinds een jaar een kunst gebit, we hebben dezelfde tand/kies ziekte gehad) die zei al dat het hoogst waarschijnlijk fantoom pijn is geweest.. net zoals mensen die hun voet missen, ineens pijn hebben aan hun tenen (die ze dus niet hebben). Hopelijk blijft de pijn nu ook weg @ Balou, succes met de nachtdienst @ MamavanGwenn, wat een super gave taart!
@yasmin: hoe was je test vandaag? En wanneer ben je nu precies uitgerekend. @mieks: leuke avond dus gehad en fijn dat je vent nog even belde. @all: hier heerlijk uitgeslapen. En prinsesje heeft vannacht weer goed geslapen Alleen ze was weer om 06.10 wakker Nog tot half 7 in ons bed gelegen en toen zijn papa en gwenn samen naar beneden gegaan en heb ik tot 10.00 uur uitgeslapen. Zitten nu heerlijk van de taart te smikkelen. De onderste helft ligt in de vriezer voor volgende week en de bovenste helft eten we op. Ook net een ovu-testje gedaan en deze was knalpositief. Dus kan weer op een mooie cyclus van rond de 25 dagen rekenen.
MamavanGwenn: Wow, supermooie taart en Wow, een échte knaltest! Mieks: Fijn dat het etentje van opa en oma zo geslaagd was. En wat vochtige oogjes, moet kunnen. Zeker als je je ventje moet missen! Hier een verjaardag gehad. Net thuis, moe en ga dus zo lekker in bed met een lekker boek om te lezen.
Hoi meiden! Ben van het weekend niet achter de pc geweest. Lees zo nu en dan ff vluchtig vanaf mn tel. Test van vandaag staat in mn album. Doe van de week nog wel een digitale denk ik. Ga morgen de vk bellen. Heb hiervoor een mk gehad dus hoop snel een echo te kunnen krijgen en het liefst nog voor kerst Hou voorlopig 4 aug als uitgerekende datum aan (gerekend vanaf eisprong) Maar vk rekent toch vanaf laatste menstruatie en zou nu dan 5 weken zijn. SYTYCD is weer begonnen. Ga lekker kijken
@ mamavanGwenn, dat is idd een flinke knaltest! Fijn dat je cyclus zo regelmatig blijft @ Lonneke, veel lees plezier Ik een heerlijk rustig dagje gehouden (mag ook wel na een drukke week), en nu de finale van "so you think you can dance" aan het kijken Woensdag komen goede vrienden met hun 5 weken oude baby op visite, zo leuk! Heb de kleine gezien toen hij net geboren werd, dus ben heel erg benieuwd naar hem nu weer Leuk vooruitzicht dus! Het is wel rustig hier geweest vandaag
Zo op naar een drukke week, gelukkig is t dan snel 4 dec. De dag begon al goed met een beetje verslapen... gelukkig wel op tijd op t werk. Vanavond bij vrienden op bezoek, morgen is vriendlief de hele dag weg, woensdag bij de schoonfamilie langs (voor n lastig gesprek met een andere zus) donderdag uitslag puppy examen en vrijdag...buiten werk helemaal niks.... Nou de pauze is weer om, fijne dag allemaal!
@ mammavangwen: Fijn dat gwen nu door slaapt hopelijk slaapt ze ook snel wat langer door. Wat een mooie taart heb je gemaakt. Zonde om op te eten.
Mieks: Leuk vooruitzicht, bezoek met zo'n kleintje. Sjasje: Druk weekje dus, maar zoals je al zei..gaat de week lekker snel voorbij. Pfff..begin de dagen nu langzaam weg te kijken naar 5 dec. Voel helemaal niks..dus wacht geduldig af. Andere meiden 'symptomen'??
@Lonneke, vandaag van die melkwitte dunne afscheiding gehad (lekker praatje blijft het ). Heb zo'n tabelletje gezien dat je uit je servixslijm kan opmaken waar je in je cyclus zit. Volgens die tabel komt melkachtig dunne zooi voor je eisprong. Wat mij dus sterk lijkt want volgens mn banner had ik hem afgelopen woensdag maar voor mijn gevoel 2 of 3 dagen daarvoor. Mensen ervaring er mee? Verder geen kwaaltjes, alleen behoorlijk haar uitval :x Meestal rond de herfst periode heb ik het wat meer dan normaal (heb ook een lange bos vrij dik haar) maar nu ik gestopt ben met de pil is het wel heel erg! Vitamine B is goed er voor maar slik al foliumzuur met extra vitamines... Weet niet of het dan goed is om nog eens extra te slikken
Had van het weekend onzettende buikpijn in de onderbuik. Heb er slecht van geslapen. Heb ik de vorige periode ook gehad en toe werd ik ongi. Hopelijk nu niet.... Heeft iemand anders daar wel eens last van gehad? Of zal het toch van mijn spastische darm af komen?
Deze week lkkr een weekje vrij maar hopelijk niet te veel er aan denken dat het misschien wel gelukt is om zwanger te worden
Het blijft altijd afwachten.. hoeveel of hoe weinig kwaaltjes we ook hebben daar zouden ze echt wat voor mogen verzinnen
@ mieks.. Ik had dat ook ervoor...Maar okk erna haha. Juist het dunne doorzichtige was mij niet opgevallen.... @snoopy ik had niet echt buikpijn..enkel met kleine vlaagjes en de dag voor mijn ongi. @lonneke... Wachten duurt zo lang. Zit zelf helemaal in spanning voor jullie haha..als jullie nou roze testen.. Dan wordt ik bevrucht.. En dan allemaal voor 31 december @all ik werk vandaag van half negen tot acht uur vanavond... Bah
poeh vandaag drie uur extra geslapen was zo moe dat ik maar op de bank ben gaan liggen morgen weer werken geen zin in
Dat is een leuke deal! Ik doe mee @Lonneke: ik voel eigenlijk niet veel. Ik meende vaag iets te voelen rondom mn eisprong maar veel minder dan de vorige keer. Het is bij mij bijna saai zo weinig als er in mijn lijf gebeurd Maarja, hopelijk is het net als Yasmin je niet zwanger voelen maar t stiekem toch zijn @mamavan Gwenn: die taart ziet er heerlijk uit, wat zit er in, cake en slagroom? Mmmjammm, ik ben dol op slagroomtaart en die zachte cake... ohja het is nu etenstijd en ik heb reuze honger dus vandaar het gekwijl over t scherm hihi Fijne avond dames!