Haha wat een lol zo in de ochtend krissie en mieks. @mieks: wat een heerlijk avontuur. Slimme konijnen heb je. Hier ook wel eens nachtelijke geluiden van onze katten.gebeurt wel eens dat katten van andere buren onze tuin in komen. En onze katten zijn altijd binnen. Dan gaan ze dus vechten met de kat buiten alleen zit er dan een raam tussen....
@ mammavangwenn: goed nieuws dat Iris wakker is geworden. Nu hopen dat het met je oom ook snel beter gaat. @ Mieks: hebben de nijntjes niet kapot gemaakt? Gelukkig heb je het gemerkt vannacht dat er wat gebeurde. Hier begint de spanning ook toe te nemen, maar heb geen tests in huis dus kan ook nog lkkr niet testen het is ook nog geen 4 dec.
:Haha Krissie en Mieks @snoopy: ik heb nog testen liggen van vorige maand, vandaar de verleiding. @MamavanGwenn: goed nieuws, super! Verder vandaag mijn buik voelen trekken, alsof de ongi eraan komt... Hopelijk vals alarm Strakjes naar de hoorwinkel voor n test. Heb nogal vaak dat ik woorden in een zin niet versta (zul je zien dat t meestal het belangrijkste woord is...) En vriendlief vond t een goed plan om toch maar eens te laten checken. Ik ben benieuwd.
@ Krissie, als sinterklaas niet zo'n grote zak heeft, en de kerstman een rode muts mee neemt, moet je oppassen dat je wens niet in rook op gaat tijden Oud en Nieuw @snoopy, gelukkig was ik er snel bij denk ik...ze hebben alles heel gelaten @sjasje, owjee... ik gister ook veel steekjes en rot gevoel in mn onderbuik, vandaag valt het week mee. Als mn ei is geweest op de dag dat ik hem dacht te voelen zit ik ook met mn nod rond 4 december ipv 7 december. Maar ik wacht toch gewoon maar of tot die 7e Succes met de hoortest!
Hallo, Wat leuk dat jullie in deze tijd ook zwanger willen gaan worden. Ik zou graag met jullie mee kletsen, omdat ook wij hebben besloten om voor ons 1e kindje te gaan. Het lijkt me leuk om met jullie deze tijd te delen en van elkaar te kunnen leren. Al is voor ons natuurlijk nog heel veel nieuw Ik hoop in ieder geval dat wij binnenkort een leuke test in onze handen hebben. Groetjes, Wendy
Welkom Wendy, gezellig dat je mee komt kletsen! We hebben een NOD lijst en als je wil kan je jezelf erbij zetten, dan kunnen we zien wie wanneer kan testen (onze duimen draaien non-stop op t moment ) @diaantje; als je wil kun je er ook bij, overmorgen je NOD? NOD 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 12 december - Ansje (28, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
Welkom Wendy, Gezellig dat je ook mee komt kletsen. Hoeveelste ronde is het voor jullie? En ben je al lang gestopt met de pil? Of eventuele andere?
Dank je wel voor jullie welkom @ krisie, eind september is er mijn spiraaltje verwijderd. dus de 1e keer na het verwijderen was moeilijk in te schatten.(telt die ronde ook al?) Nu vorige week weer een ronde gehad. (1e die beter in te schatten was). Hopelijk gaat mijn cyclus nu wat regelmatig verlopen. @ Sjasje, Je moet me nog wel even helpen hoor, met al die afkortingen Hoop het snel te leren, maar NOD?? en hoe zet ik me er dan bij?? En jullie? Ook het eerste kindje? en zijn jullie al lang bezig?
@Wennie, ik heb rond 15 Oktober mijn laatste pil gehad, ben nu voor de tweede ronde. En mijn eerste cyclus was 30 dagen, dus daar ben ik opzich wel blij mee. Geloof dat ik (in deze week) een eisprong heb. Dus zal het zien Op die nod (niet ongesteld dag) zou je menstruatie moeten vallen (ongeveer) Dus je moet ongeveer van een cyclus uitgaan (gemiddeld) en als je dan niet ongesteld wordt is dat wel goed Ik heb mijn cyclus op 30 dagen ingesteld, maar als hij nu korter of langer is hou ik die aan en pas ik de NOD aan. 4 December zijn er dus heel wat die ongesteld moeten worden die dag, zo niet Gaan ze of testen of nog even wachten met testen
Mieks: Wat een konijnenavontuur zeg! Ik zou dan niet naar beneden durven hoor...brrrr Wennie: Welkom, klets gezellig mee en ik hoop dat je snel zwanger wordt Pff...4 dec. komt langzaam in zicht. Zijn er meiden die eerder gaan testen? Mij spookt het echt in m'n hoofd, maar aan de andere kant wil ik gewoon wachten tot 5 dec!
Wat ja! Is Diaantje al zwanger..TOP zeg Diaantje GEFELICITEERD! Zie trouwens dat m'n banner niet klopt..NOD is over 5 dagen ipv 6.
@ krissie, bedankt voor je uitleg haha. en hoe voeg ik me dan toe op die lijst? Leuk dat jullie dat allemaal zo met elkaar bijhouden! Mijn vriend wordt af en toe helemaal gek van mij. Kennen jullie dat ook, of ben ik de enige die er wel over wil praten en dat hij meer een binnen vetter is. Al is hij er ook wel heel blij mee hoor dat we deze keuze gemaakt hebben.
@ WennieMijn vriend is heel erg een binner vetter Die gaat het pas door hebben dat we echt kindjes kunnen krijgen zodra het er is denk haha, maar hij wil het wel heel graag En die NOD lijst aanpassen , deed ik vorige keer ook verkeerd. Als je even 11 Dec zegt en tweede ronde denk? en je leeftijd en naam dan komt het goed Vaak wil iemand je er wel tussen zetten, mieks ofzo.
Krissie: Stiekem wil ik wel eerder testen, maar aan de andere kant.....als ie negatief is ben ik weer zwaar teleurgesteld. En daar heb ik uiteraard geen zin in. Heb ook niet echt tekenen dat ik zwanger ben
@Lonneke, dan moet je het niet doen denk.. Dan moet je gewoon tot woensdag wachten En dan help ik je volhouden.. Maar ben er niet bij als je het stiekem toch doet.. Maar laat het dan wel even weten
Krissie: Heb met manlief afgesproken dat we maandagochtend testen. Als ik die negatief is word ik gewoon ongesteld. Manlief wilde eerste maandag in de namiddag testen, maar dan zit ik de hele dag te wachten. Ga ik dus niet doen. Morgen zit ik 4 dagen voor NOD..en stiekem kriebelt omdat op de testverpakking staat: testresultaat al 4 dagen voor NOD. Snap niet waarom ik mezelf zo gek maak, terwijl ik een ongi verwacht....
Je maakt jezelf zo gek, omdat we allemaal snel zwanger willen worden Is eigenlijk niet geks aan! Hihi, en omdat je het kan weten op het moment dat je test En je verwacht ongi, omdat je van het niet zwanger uitgaat.. Dus dat is mooi want dan kan het alleen maar meevallen! Je doet het dus goed denk. Misschien moeten die test mogelijkheden er gewoon niet zijn of heel duur.