Nog beter: Je zou van de dokter inplaats de pil een strip testers moeten krijgen Dan moet je elke dag testen
Hoiii meiden, ik ben ook weer terug van mn etentje bij mn schoonouders (wat ben ik toch blij dat ik zulke schatten van schoonouders heb!) Even terug lezen: Wennie87, welkom! Leuk dat je mee komt kletsen Wat is je leeftijd, dan zet ik je even in de lijst. Ik las dat dit je 2e ronde was? Ik ben zelf 26 (volgende week 27 ) en met ons eerste kindje bezig Vriendlief is er idd minder mee bezig dan ik al heeft hij er net zo veel zin in natuurlijk. Hij hoeft alleen maar raak te schieten haha. Dat is ook zo fijn van dit forum dat je er toch lekker over kan kletsen, en met je onzekerheden hier terecht kan. @ Lonneke, ik heb een appartement dus alles gelijkvloers. En als er iemand door de voordeur komt, moet ie eerst langs onze slaapkamer, aan het einde van de gang zit pas de woonkamer. Van glas gerinkel was ik absoluut wakker geworden, en het klonk echt als een konijnen sprintje Gelukkig is het goed afgelopen en zijn ze van de snoeren afgebleven haha. Hier begint het ook al te kriebelen nu de nod weer dichterbij komt. Eerste 2 weken kon ik het prima los laten, maar nu begin je dan toch weer te hopen.
@ mieks, Wendy, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje. Bedankt voor het erbij zetten. Leuk. Gelukkig hebben jullie dus ook van die mannen Was al bang dat ik de enige zou zijn die zo'n man had. Of ik die alleen zoveel praat Praten jullie er ook met mensen in je eigen omgeving over?? Ik heb het wel met een vriendin besproken. Zij is ondertussen net zwanger van de 2e. Echt super leuk voor haar, maar dan wil je zelf ook nog extra graag. Bij jullie veel mensen in de vriendenclub of dergelijke die zwanger zijn of kinderen hebben? Gisteren zag ik een zwanger meisje op een verjaardag en kan dan echt de hele tijd denken...ik wil ook!!!
@ Wennie87, ik herken je gevoel helemaal. Dat vrienden zelf kinderen hebben of zwanger zijn. Heb je een verjaardag gaat het alleen maar daar over. Of als je een keertje geen alcohol drink krijg je gelijk de vraag of je zwanger bent. Best wel irri als je het wel wilt. Ik heb ook zo`n leuke man. Vanavond maar eens gevraagd wanneer hij er aan zat te denken om te testen. Ach eerst maar eens afwachten of je niet ongesteld wordt..... Daar zit je dan op zo`n moment niet echt op te wachten. Tenminste ik niet. Vanavond een avond alleen thuis dus lkkr kijken waar ik zin in heb. Net terug van het sporten dus weer lkkr fris en uit geput.
NOD 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (28, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
Je staat er bij Wennie. Bij mij weten mijn moeder het, en een bevriend stel die net 5 weken geleden een baby hebben gekregen Ik wil niet elke maand de vraag krijgen "ben je nou nog niet zwanger"? dus daarom houden we het voor ons zelf (al is het soms wel eens moeilijk). Verder buitenom het stel wat ik net noemde hebben onze vrienden nog geen kids. Snoopy, die van mij zou ook zo reageren Das mannelijke nuchterheid haha. Pfff ik kan vrijdag EINDELIJK mn mannetje weer halen, wat ben ik blij dat die 2 weken er dan weer op zitten zeg!
@ mieks fijn dat je hem vrijdag weer op kunt halen Moet je dan vrijdag nog de hele dag w88 of dat niet? Het komt steeds dichter bij spannend...
zo hier ben ik ook weer eens. druk met de suprise bezig. ben er nu met 2 bezig omdat vriendlief nu zoveel tijd kwijt is met zijn zusje. En zaterdag vieren we het al.... maar we zijn bijna klaar op wat dingetjes na. Vriendlief is vanochtend bij zijn zusje geweest. Ze was alweer aardig opgeknapt. Ze krijgt nog wel wat extra zuurstof en word al het goed is morgen overgeplaatst naar een ziekenhuis dichterbij huis. Daar moet ze dan nog een week blijven om aan te sterken en het pijpje dat geplaatst moet worden. Dus al met al een hele zorg minder. Volgens mijn vriend was ze in ieder geval haar humor nog niet verloren. @wennie87: welkom en leuk dat je meeschrijft. En wij hebben dezelfde NOD-dag. Volgende keer kun je zelf dingen aanpassen in de lijst door de lijst te kopieren en te plakken. @all: hier een iets andere man. Hij weet ongeveer wanneer hij moet, hij vraagt het altijd en begint dan weer te glunderen. Ik vertel hem ook altijd wanneer we kunnen testen en hij weet van de eerste keer dat het 's ochtends moet. Dus hij weet de dagen en vind het best. @mieks: heerlijk je vent weer ophalen. Nog plannen voor het weekend of ga je hem doodknuffelen. Hier weet alleen mijn zus dat we weer zwanger willen worden. Zij willen namelijk ook. Alleen ze hebben het toch uitgesteld tot februari vanwege overname van het bedrijf.
Ik weet het nog niet, hij sliep momenteel "in het veld" ofwel ergens in the middle of nergens Ze moesten een bepaald huis in de gate houden, en hebben vandaag "de vijand" verslagen. Ik weet dat ze deze oefening van 2 weken met ruim 300 militairen hebben! Morgen is de boel afbreken en savonds nog bbqen in Groningen (waar hij nu zit). Of ze dan savonds nog terug gaan naar de kazerne... ik denk het niet. Dus het zal wel ergens vrijdag middag worden dat ik hem kan halen. Niks zo veranderlijk als defensie
Hoi Allemaal Een spannend weekend voor veel dames! Ik ga duimen voor positieve testen. @ Mamavangwenn: Fijn dat het weer wat beter gaat met Iris! En wat heb je geknutseld? @ Wennie: Leuk dat je mee komt kletsen. Wij zitten in onze 1 ronde en gaan voor een 2e kindje. @ Daantje: Gefeliciteerd! @Mieks: Hopelijk gedragen jouw konijntjes zich vannacht wel! Trek je het alleen zijn nog een beetje? Nog 2 nachtjes alleen... @all: Mijn eisprong is geweest. Nu twee weken in spanning wachten!
Ik heb meteen even mijn gegevens up-to-date gemaakt. Zoek de verschillen!!! Oude lijst NOD 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (28, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) Nieuwe lijst NOD 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) En hebben jullie het verschil gevonden?
Wat ben jij jarig????? Gefeliciteerd, dan ga ik nu Nieuwe lijst NOD 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (25,1e kindje, ronde 2) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) Zoek de verschillen
Ansje en Krissie, gefeliciteerd meiden!! Werd vanacht wakker met enorme buikpijn onderin mn buik, leek op heel erg menstruatie kramp. Ook de drang voor een grote boodschap wat toch niet nodig was. Het gevoel alsof er heel veel gas ook in je darmen zit (ik probeer het even netjes te formuleren op deze vroege ochtend ). Heb een ibruprofen ingenomen en een warme kruik tegen mn buik aangelegd, toen zakte het na een kwartiertje gelukkig. Ik mag zo weer aant werk, lekker door de regen daarna weekend en morgen vriendlief halen! Ansje, ik kom mn dagen wel door,heb 2 erg drukke weken gehad dus het ging wel snel. Nu echt toe aan een rustig weekend. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen meiden. Ansje en krissie gefeliciteerd!!! Ook vandaag jarig? Wens jullie een fijnedag. Hoop dat jullie snel een mooi verjaardagscadeau krijgen Vanochtend ben ik wakker geworden met wat steekjes onder in me buik. Ook voel ik me wat misselijk. Zou het kunnen?? Of is dat nog te vroeg. Is het gewoon iets anders.... Fijne dag vandaag allemaal. Ik mag zoeken dagje naar school.
Ansje en Krissie gefeliciteerd! En dames die een dezer dagen moeten testen, hoop dat jullie mij volgen!