Nee geniet ladderzat maar doe ik alleen maar omdat ik 3 van die vroege testen in huis heb die ik bij mijn voordeelpak ovulatietesten kreeg. En zou een leuk begin van het nieuwe jaar zijn....
Zijn testen waar je 6 dagen voor NOD al kunt testen. Als ik ze niet gehad had ik het ook niet gedaan. Maar mij benieuwen wie de volgende zwangere is....
Dan bied ik mezelf wel aan haaha. Hopelijk is dit een vruchtbaar forum Vandaag mezelf niet heel lekker voelen. Veel last van krampen in me buik en waanzinnig moe zijn. Zou het het weer zijn of ????
@ Lonneke; GEFELICITEERD!!!!! waaw wat super leuk!! @Krissie en Ansje: nog proficiat! Wie is de volgende die gaat testen.... (ik doe héél erg mn best om het nog niet te doen)
Wouwww Lonneke ik ben zoooo blij voor je ! Jullie kleine meid word grote zus! Hoe oud is ze nu precies? @ All: Hier nog altijd slecht Vandaag contact gehad met mijn coach hij was erg lief en meelevend. Hij heeft ook verpleegkunde gestudeerd dus dat is wel erg fijn hihi! Volgende week ben ik hele week vrij dus dat is wel fijn daarna hebben ik weer contact met hem over hoe verder! Fijne avond meiden! x
Thanks! Dat dit maar een vruchtbaar topic mag zijn! Enjoyllive: Jij hebt ook vrij vroeg getest toch van nr. 2 nu? Onze kleine meid is bijna 10 maanden. Zal dus 1,5 jaar verschil zitten tussen haar en nr. 2. Sjasje: Nog geen kriebels om te testen dan? Ga je wel zondag testen als je niet ongi bent? Knap hoor als je kunt wachten!
Ik hoop ook dat dit een heel vruchtbaar topic is! Kreeg er vandaag ook echt de test kriebels van. Maar toch maar besloten gewoon te wachten. Ik heb wel veel buikpijn de afgelopen 3 dagen, en ik lees dat er hier veel dames zijn die zwanger raken en juist niks voelen dan. Ik probeerde mezelf dit keer in te dekken omdat vriendlief op bivak was dat ik deze ronde geen kans maakte, maar als mn vermoeden klopte (net als vorige maand) heb ik mn eisprong eerder gehad en toch kans. Die gedachte laat je dan toch weer hopen, en ik ben bang voor de teleurstelling, dus wachten we gewoon maar tot ergens volgende week..
Mieks ik snap precies wat je bedoeld! Zelf heb ik ook zoiets van dat ik het zou jinxen als ik te vroeg zou testen. (maar dat komt misschien omdat ik nogal ongeduldig ben, dus ik altijd alles te vlug wil waardoor t natuurlijk ook vaak mis gaat.) Moet zeggen dat ik er wel weer aan moet wennen dat ik 'ineens' ongi kan worden. Daarom wil ik wel echt op 4dec. testen. Dan weet ik wat ik kan verwachten!
Sjasje heb je het honden examen nog gehaald eigenlijk?? Tja weet je wat het ook is, zo'n 5 jaar terug ben ik al een jaar bezig geweest om zwanger te worden zonder resultaat. Er komt onvruchtbaarheid voor in mijn familie, en daardoor zit er gewoon een angst in me dat het niet lukt ( en ik weet het, dat klinkt zo stom als je nu in de 2e ronde zit). We willen het allemaal zo graag, en het liefst zo snel mogelijk, maar ergens zit er een angst dat ik hier als enige overblijf zeg maar De stomme kwaaltjes, het lijkt en voelt gewoon alsof je zwanger bent en je lichaam neemt je gewoon in de maling! Het zou niet moeten mogen! Daarom probeer ik mezelf in te denken om niet te testen...
ja dat helpt idd niet mee... Ik snap dat je angst dat ook groter is dan gewoon. Maar gewoon de moed niet opgeven! En maar goed oefenen met je mannetje als hij thuis is De examen uitslag krijgen we vanavond om 20uur. Ook spannend
@ Lonneke: WOUW!!! Gefeliciteerd zeg!! Wat spannend en snel al!! @ de jarigen: gefeliciteerd, meiden! Op naar een vruchtbaar nieuw levensjaar @ Sjasje: spannend. Hoop dat je het examen gehaald hebt. Ga je hierna weer een cursus doen? @ Mieks: ben benieuwd of het nog in de goede periode is geweest.... @ Mamavangwenn: Lief zeg, zo'n cadeau voor je vader! @ All: wat is er een hoop gekletst. Ik heb het momenteel erg druk, dus lees wel mee, maar kan helaas niet altijd reageren. Ik lees veel mee via mijn bb, maar kan vanaf mijn telefoon geen reactie versturen Vanmorgen heel even testdrang, want voelde nog weinig behalve misselijkheid en ga morgen survivallen. En ja, dat kan je echt niet doen als je zwanger bent... (de eerste weken kan het misschien niet zo heel veel kwaad, maar is iets te gevaarlijk) Maar ik had ietsiepietse bruin slijm vanmorgen, dus denk dat mijn ongi er nu echt aan zit te komen. Aan de ene kant vind ik het jammer, maar aan de andere kant niet. Heb op een nevenfunctie gesolliciteerd op mijn werk en heb volgende week mijn gesprek. Mocht ik worden aangenomen dan heb ik in januari de opleiding. Dit is niet echt met een zwangerschap te combineren, dus alle nadelen hebben zijn voordelen denk ik dan maar... Op naar de volgende positieve test, want meiden het is wel een vruchtbaar forum hoor!!!
@mieks ik ken het gevoel dat je denkt dat het bij iedereen zal lukken. Ik heb dat ook. Kunnen we in ieder geval samen hier over blijven, als is dat natuurlijk zeker niet te bedoeling. Bij ons komt er geen onvruchtbaarheid voor, maar ben toch ooit bang dat wij pech zullen krijgen. Al slaat dat natuurlijk helemaal nergens op omdat er tot nu toe nog geen enkele reden voor zou zijn. Pff misschien zijn we daar ook gewoon vrouw voor en komt het alleen maar omdat we zo graag willen! (en dat in rond 2, dat word nog wat) hopen dat we snel geluk hebben met zijn alle en lekker aan het water gaan met feestdagen Haha
@ Wennie, ik denk ook niet elke avond er zo over hoor, meestal ben ik positief denkend Ik denk dat dat vooral komt omdat ik me nu de afgelopen dagen zo vreselijk zwanger voel, maar dat vorige maand ook een beetje had en gewoon ongi werd. Daarom probeer ik het echt los te laten. Als ik aankomende week ongi wordt kan ik wel volgende week zaterdag op mn verjaardag een wijntje nemen om mezelf te troosten (al heb ik natuurlijk veel liever een posi test!)
@ balou spannend, misschien een nieuwe baan. Wel jammer dat je niet kan combineren met een zwangerschap. Hoop voor je dat alles snel op zijn pootjes terecht komt.
@lonneke: vanmorgen weinig tijd gehad om te reageren. Maar echt super leuk dat je zwanger bent. Elke ochtend kijk ik even op mijn mobiel. Vanmorgen werd ik enorm vrolijk van je berichtje! Geniet ervan! @mamavangwenn: De haas is vast heel mooi geworden! Aan je taarten te zien, ben je super creatief. @yasmin: En heb je al last van zwangerschapskwaaltjes? @snoopy: ik wilde het eigenlijk niet vieren. Volgende week is het Sinterklaas en R. jarig. Dankomen de feestdagen. Voor iemand die haar verjaardag niet zou vieren, was het gisteren toch wel druk! Het was erg gezellig! @Mieks en sasje: Probeer nog even vol te houden. Over een paar dagen kunnen jullie ook testen. Laten we hopen dat we nog meer blij nieuws krijgen! @balou: Mocht je zwanger zijn, dan is de vrucht echt wel goed beschermd. Gewoon rustig meedoen. Ga je met je werk survivallen ? @all: Vandaag heerlijk geshopt met mijn mannen! Ik heb hele mooie grijze laarzen gekocht. Dit was het verjaardagscadeau van mijn man. Daarnaast ben ik ook weer 3 truien, een broek, een jurk, 4 maillots, een legging, en 4 hemdjes rijker. Sinds ik moeder ben, kom ik bijna nooit toe aan mezelf. Dit had ik echt even nodig!!!! Mijn eisprong is uiteindelijk dinsdag geweest. De afgelopen 2 dagen is de knalstreep weg en zie je alleen nog een heel licht streepje (veel lichter dan controle streep). We hebben flink geklust. Dit is de eerste keer dat we zo gericht hebben geklust. Dat was best even apart. Het wachten op mijn NOD is nu extra spannend! Ik ga proberen er maar niet teveel mee bezig te zijn en vooral niet te veel te hopen. Ben benieuwd of het mij gaat lukken.
@ansje: fijn dat je zo geslaagd ben met shoppen. Je moet jezelf idd wel eens goed verwennen. Ik vergeet mezelf ook regelmatig. @all: we gaan voor allemaal positieve testen deze maand. December is toch kado maand? Volgens mij willen we allemaal hetzelfde kado. Hier wat foto's van mijn creativiteit....