Ja alles gepapier mache'd. Ben ook ruim 2 weken bezig geweest. Onderdeel voor onderdeel erop zetten. En dat zo creatief voor een accountant
We hebben het examen gehaald met hond Bo! je moest min. 78 punten hebben / max. 130. Bo had er 107! dus we hebben het ruim gehaald Hierna gaan we verder met de EG-cursus (elementaire gehoorzaamheid) Al ben ik Bo nu al trucjes aan t leren zoals zelf de riem oprapen, scheelt weer als ik 'later' zwanger ben met n dikke buik hihi. Verder nog 2 nachtjes slapen tot de testdag..... (toe sinterklaas gooi een positest in de schoen )
Goeiemorgen all, vandaag dan EINDELIJK de dag dat ik vriendlief weer halen mag (ik raak in dicht stemming nou sinterklaas bijna jarig is ) Vanmorgen wakker geworden van weer die extreme buikpijn die ik vorige nacht had. Zweet brak me aan alle kanten uit en mn onderbuik deed zo enorm pijn. Tegelijk weer die drang en gas in mn buik leek wel Na het innemen van een ibuprofen was het in 15 minuten weer over en is mn onderbuik nog wat gevoelig. Pff weet niet wat ik hier van denken moet. Als ik dit volgende week nog heb dan ga ik er mee naar de huisarts want dat kan vast niet goed zijn (of ik dan wel of niet zwanger ben). @ Ansje, altijd leuk om jezelf weer eens te verwennen met nieuwe kleding, en zo te horen ben je goed geslaagd @ MamavanGwenn, ziet er leuk uit zeg! Ik vind het ook heerlijk om creatief te zijn. Heb een hele tijd sieraden gemaakt, ook erg leuk om te doen en je houdt er wat leuks aan over @ Sjasje, jaa meid gefeliciteerd (en ook voor Bo natuurlijk )
Heey, @sasje: gefeliciteerd op naar het volgende diploma met Bo. @ mamavangwen: jemig jij bent creatief.. Wij gaan minnimaal tot volgende week wachten als ik zondag of maandag niet ongi wordt ga ik dinsdag een test halen.. Dus laten we maar hopen dat sinterklaas geen rode zee mee neemt deze kant op.
FF het lijstje omhoog gehaald. Erg spannende dagen dus. NOD 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) 20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
Spannend hoor, 3 aankomende testers Hoor net dat ik over 3 kwartier richting kazerne mag (ben nog uurtje onderweg) om dan vriendlief te halen. Joepie! Sorry van mijn klaag berichtjes af en toe hoor... het maakt me soms een beetje gek en onzeker
@Mieks meid je klaagt maar raak hoor, dat doen wij allemaal En trouwens, bezorgt zijn is geen klagen hoor. Hopelijk blijft de buikpijn weg (en is t gewoon een flinke "hoor de wind waait door de bomen- alle pietjes vallen van t dak"-actie ) Veel plezier met t ophalen en knuffelen van je mannetje! Blijft hij nu even thuis? in ieder geval fijn weekend!
@ krissie: De rode must moet de kerstman maar mooi op de noord/ zuid pool laten. Lkkr ver weg van Nederland.
Mieks: Je 'klachten' kan vanalles zijn. Ik duim voor je dat je 'gewoon' zwanger bent! Fijn dat je je mannetje weer hebt op kunnen halen. Genieten lekker met jullie twee MamavanGwenn: Prachtig wat je gemaakt hebt. Je bent lekker creatief of niet? Zo ook met je taarten! Sjasje: Goed zeg van Bo! Knap. Jij houdt 't nog vol tot zondag met niet testen Ook knap haha Duim duim! Ansje: Flink in het nieuw dus zo te lezen. Je kunt er dus weer even tegen aan. Wat betreft het klussen..jullie hebben jullie best gedaan en nu is het weer aftellen naar NOD. Dat die weken maar snel voorbij zijn en je een posi test in handen hebt. Heeft het bij jullie zoontje lang geduurd voor jullie zwanger raakte? De rest, sorry..niet alles onthouden.
@Lonneke: Gefeliciteerd!!!!! Wat spannend weer zwanger!!!! @Alle anderen: haaaiiii drukke week gehad op school met 10 minutengesprekken. Vanavond aan het bakken voor Sinterklaas ben zwarte piet cupcakes aan t bakken! Leuk!!! Vriendinnetje komt zo helpen. Kom van t weekend weer ff reageren. Kussssss!!!!
hier even snel t slechte nieuws, ongi is net gekomen (meteen ook flink rood) Nu maar op naar ronde 3, hopelijk knallend het nieuwe jaar in
Jeetje balen sjasje. Gelukkig wel duidelijkheid. Maar goede nieuws is weer een mooie korte cyclus. Ik ga weer verder met de TVOH kijken
NOD 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) ongesteld geworden 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) @krissie: heb je aangepast hoor. Maar jarig vandaag? @sjasje: wanneer word jouw nieuwe NOD?
NOD 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
@ Mieks, Geniet je lekker van je mannetje? @Sjasje, Balen van je ongi! Ik had gister zo'n buikpijn en het straalde uit naar mijn linker/kant lies.. Weet niet of dit met een eisprong te maken kan hebben? Heb wel gister geklust.. haha.. Maar voelde mij gewoon helemaal niet lekker.. Ging ook vroeg naar bed, is niks voor mij op een vrijdagavond. Maar ik dacht eigenlijk mijn eisprong al eerder gehad te hebben. Maar jah.. Denk dat ik van 19 DEC niet hoef uit te gaan en dat ik mogelijk eerder ongesteld ga worden. We zullen het zien. Hoe is het verder bij iedereen? De aankomende andere testers?