Hoi meiden, Even snel een berichtje. Ik ben weer thuis na een lekker weekend weg. Zijn doodmoe, lange rit en file. Duik nu m'n bed in en morgen meer reactie!
Hoi Lonneke! Hopelijk heb je vannacht weer bij kunnen tanken! Waar zijn jullie naartoe geweest? Ik voel me zo goed dat ik maar weer aan het huishouden ga wagen. Ga ik nu even stofzuigen! Fijne middag allemaal!
Ansje: Let je wel op jezelf, nu je weer aan het huishouden begint? We zijn een weekend naar Drenthe geweest. Heerlijk gehad. Prachtig weer was het in ieder geval. Hier nog steeds moe. Vannacht 'onrustige' nacht gehad. Slecht geslapen. Vandaag gewerkt, hoe was jullie dag en weekend dames?? Oh ja, wij besloten om al voor een tweede te gaan nu en geen maand meer te wachten. Laten de condooms gewoon achterwege en kijken wel. Na deze maand gaan we wel 'gericht' bezig zijn voor een tweede. Spannnnend
Hoii meiden Lonneke, leuk dat je er weer bent, en nog leuker nieuws dat jullie nu al voor een 2e gaan ! Hier weer een drukke dag er op zitten, morgen heerlijk vrij. Geloven jullie in "bijzondere gave's " ? Ik wel in een sommige dingen.. ik heb hier op het forum een rubriek gevonden met "pendelen" en bij 5 verschillende dames laten doen. Het gekke was vooral dat bij alle 5 precies hetzelfde resultaat er uit kwam : november 2011 zwanger van een meisje Nou ben ik nuchter genoeg om me daar niet aan vast te klampen natuurlijk, want het zou ook wel heeel snel zijn aangezien ik vanavond mn laatste pil heb.. Ik ben nou nog meer benieuwd! Haha.
Mieks, lekker morgen vrij. Nog iets op de planning staan? Heb zojuist ook paar pendelaanvragen gedaan. Geloof er niet echt in, maar vind het wel leuk om te laten doen Bij m'n vorige zwangerschap klopte het niet..alleen het geslacht wel, dat was een meisje.
Hoi meiden, Ik ben morgen ook vrij dus zal dan wat meer de tijd nemen om even in te lezen en te reageren. Mijn update: Vorige week woensdag had ik mijn eerste pil weer moeten slikken dus toen begon het "ontpillen". Ik heb bijna elke dag hoofdpijn gehad. Soms was het best druk op mijn werk dus werd het alleen maar erger, kon soms amper uit mijn ogen kijken. Maarja het gaat vandaag al beter. Misschien heeft het er mee te maken, misschien niet? Gister avond wilde mijn vriend klussen maar ja hij wil pas in het nieuwe jaar beginnen maar hij had geen condooms geregeld. Dus hij koos voor "zingend de kerk uit". Ik heb wel uitgelegd dat het riskant is. Maarja ik ben net gestopt met de pil, pas na 12 jaar ofzo. En volgende week is pas mijn eisprong (als deze er uberhaupt al is deze maand) Dus echt minimale kans... Ik ga weer even GTST kijken
Goedemorgen dames! Aantal van jullie zijn lekker vrij zag ik. Geniet er lekker van! Ben vanaf vrijdag weer eens vrij t/m dinsdag. Lonneke: Leuk dat jullie er nu ook al voor gaan! We lopen nog aardig gelijk op ook. Ben benieuwd. Mieks: jullie gingen er nu toch ook al voor? Waar blijft je mooie banner Kunnen we tenminste zien wie waar zit in de cyclus. @all: zijn jullie al aan de foliumzuur??
@lonneke En vannacht wel een beetje kunnen slapen? Natuurlijk let zeker goed op mezelf! Ik ben zo blij dat ik weer vooruit kan! Mijn conditie is wel tot 0-punt gedaald, maar dat is een kwestie van opbouwen. @barb Het zou best kunnen dat je hoofdpijn van ontpillen komt. Je hormoonhuishouding kan even ontregeld zijn. Gewoon even de tijd geven. Zou je vriend het heel erg vinden als het al eerder raak zou zijn? Volgens mij niet, want anders had hij wel condooms gehaald. Ze zeggen dat zaadcellen wel 5 dagen in het lichaam van de vrouw kan blijven leven. En ook in voorvocht kunnen zaadcellen zitten. Dus mocht je een vroege eisprong hebben, dan zou er een (heel klein) kansje bestaan... @yasmin Ik begonnen een maandje terug begonnen aan foliumzuur! Het valt niet meer om er elke dag aan te denken om een tabletje in te nemen.... @mieks Flink aan de klus zou ik zeggen! Wie weet ben je dan in november zwanger van een meisje! Zou wel heel erg leuk zijn. @mamavangwenn Ik zit er toch echt aan te denken om ook taarten te gaan maken. Rowen is over 2 maandjes jarig en ik zou heel graag een bumbataart voor hem maken. Zal ik eerst nog flink moeten oefenen. @all Morgen of vrijdag verwacht ik mijn menstruatie. Dan begint hier de 1e ronde voor een brusje!! Ik vind het eigenlijk net zo spannend als bij de eerste! Ben zelfs al aan het nadenken over namen...
Goeiesmiddags allemaal @ Lonneke, ik denk ook niet dat het altijd goed kan zijn, dat het meer "toeval" is... alleen vond ik het wel grappig dat er bij alle 5 hetzelfde uitkwam Verder lekker weinig op de planning vandaag, al mn huishoudelijke dingetjes net gedaan dus nu lekker op de bank neer geploft. @ Barb, misschien hoofdpijn door de stress? Als ik veel stress kan ik er ook flinke hoofdpijn van krijgen, en soms ook dagenlang. Hopelijk is het snel over! @ Yasmin, jazeker gaan wij er voor Gister de laatste pil genomen (joepieeee, eindelijk ) en dan zondag ongi.. dus vanaf zondag kan ik dan een banner neer zetten. Ik ben vanmorgen begonnen met "VSM puur mama" daar zit ook foliumzuur in en wat extra vitamines. Ik slikte al extra vitamines van davitamon omdat ik laatste tijd nogal vaak ziek of verkouden was Daar stop ik nu mee, omdat deze samenstelling beter is als je zwanger wordt/bent. @ Ansje, zou zeker leuk zijn als het dus gelijk raak zou zijn, maar ik ga er niet van uit.. 4 jaar terug ook een jaar gestopt omdat mn ex en ik toen ook een kindje wilde, en na een heel jaar geen resultaat (wat achteraf gezien maar goed was aangezien we uit elkaar gingen, en ik nu pas echt de liefde van mn leven heb ) dus zou het wel heel apart vinden als het nu gelijk raak zou zijn.. we wachten af! Vriendje-lief moet tot aan de kerst veel op bivak, van maandag tm vrijdag en 1 x zelfs 2 weken achter elkaar dus hopelijk vallen de vruchtbare periodes dan maar in het weekend haha. We lopen trouwens aardig gelijk op dan als morgen je ongi komt, ik krijg um zondag Fijne dag allemaal.
@ Mieks: Misschien is het stress. De ene dag is het heel erg en soms één dag niet. Een beetje om en om is het. Ik had etos zwanger worden in huis gehaald maar ik hoor verschillende verhalen hier op het forum dat het ook je cyclus juist níet ten goede kan komen. VSM klinkt wel beter dan een eigen merk van Etos. Dus misschien ga ik ook VSM kopen. Ik ben nog niet begonnen met foliumzuur omdat we dus met condoomfase begonnen zijn, alleen nog zonder condooms. Maar ik heb gezegd: "Ik heb jarenlang voor de pil gezorgd, jij nu de condooms, zo moeilijk is dat niet" Dus afspraak is afspraak. @ Ansje: Ik ben ook altijd wel aan het nadenken over namen. Het heeft me altijd wel bezig gehouden. @ Yasmin: Jij al aan foliumzuur? Ja toch? Welke slik jij? @ L0nneke: Leuk zeg, die condoomfase overslaan! haha ik ben benieuwd hoe onze condoomfase gaat verlopen want ze zijn hier nog steeds niet in huis. Succes ermee iig! Waait het ook zo hard bij jullie? Begint nu op herfst te lijken hier.
Pffff valt soms niet mee om te onthouden wie nou al wel of nog niet 'echt' bezig is hihihi. Ik slik nu sinds aug alleen foliumzuur van Evasin. En had al Davitamon compleet mama. Ga dan daarmee beginnen zodra ik zwanger ben. Wat betreft namen. Heb al een aardig lijstje in m'n telefoon staan Zodra ik een naam ergens hoor of zie wat me leuk lijkt noteer ik het gewoon. Nog helemaal niet met vriend over gehad want die heeft zo'n houding van: Je bent niet eens zwanger dus waarom al namen bedenken. Dus hou ik het lekker voor mezelf. Hier waait het gelukkig nog niet zo hard. Wel af en toe geregend.
@ Barb, ik ben even kwijt wanneer je er ook alweer "echt" voor zou gaan, maar er wordt aangeraden om al een maand van te voren te beginnen met foliumzuur slikken.. Ik heb ook van alles gelezen over "etos zwanger worden" , en wist niet goed wat ik er van denken moest, de 1 was er helemaal weg van en de ander totaal niet.. dus na uitgebreid zoekwerk heb ik voor VSM gekozen
Haha Yasmin, dat gaat hier hetzelfde: als ik een leuke naam hoor/lees sla ik hem op in mn telefoon. Mijn vent vind het ook nog wat te vroeg om nu al over na te denken
In mijn ticker kan je zien wanneer we ECHT starten. Van mij mocht het al 2 jaar geleden en mijn vriend wilde toch liever wachten. Dus vandaar.
Ik heb een App met 50.000 namen en je kan namen selecteren die komen dan in je favo lijstje. Handy hoor.
de app heet babynames. Te vinden in de appstore van apple. Ik heb hem op mijn laatste pagina van mijn iphone gezet, beetje verborgen dus De app 'monthly cycle' gebruik ik ook. Heel handig om zicht te krijgen op je cyclus. Je kan je kwaaltjes en de mate ervan ook aangeven elke dag. Enz enz. Het proberen waard.
Heel leuk zo'n app, maar ik denk dat ik dat maar niet ga doen.. anders ben ik er straks echt veel te veel mee bezig en ze zeggen toch, hoee minder je ermee bezig bent hoe beter het lukt? Voor mijn gevoel zit ik er toch al steeds mee in mn hoofd haha.. als ik voorbij de winkels loop dan weet ik al helemaal wat voor spulletjes ik wil aanschaffen of hoe ik de babykamer in zou willen richten..hebben jullie dat ook zo erg?