Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Oh dus jij denkt ook tijdens de daad er wel even aan... :)

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Meer iets onbewust denk ik ;) Of misschien met het idee: als ik bovenop zit en hij op die manier schiet, en ik er af ga loopt al die zooi er zo uit :p Als ik op mn zij/rug lig is dat wat minder snel denk ik :p

3. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, hier nog eentje die lachend achter de laptop zit... En mijn vriend maar denken dat ik mee zit te lachen met die homevideos op SBS ;)

Schamen voor vragen hoeft niet hoor, Kris;)

Ik ga ook niet bovenop hoor, want dat geeft zo'n zooitje haha!! Hier wisselen we dus ook snel, scheelt weer een bed verschonen...

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Inderdaad niet schamen voor je vraag:p Hier wel in vruchtbare periode even blijven liggen met een kussen onder m'n kont. Weet natuurlijk niet of dat nu van invloed is geweest op het zwanger worden, maar goed. Wat ik er wel prettig aan vond..bleef zo'n 10 minuutjes liggen. Dat niet alle 'zooi' er gelijk uit kwam lopen. Want als ik niet zwanger wil worden wil ik de 'zooi' ook meestal zo snel mogelijk kwijt..hahaha!

Balou: Jij vroeg voglens mij wanneer ik afspraak bij de VK heb. Ik ga maandag bellen (ben dan 4 weken). Wilde eigenlijk wachten tot ik 5 weken zou zijn, maar denk nu..ach bel maandag al en dan heb ik de afspraak tenminste staan. Ben benieuwd of de VK me nog kent aangezien ik in febr. nog bevallen ben;)

Wat betreft de (schoon)familieproblemen. Iets wat al heel lang speelt. Ik ben er helemaal klaar mee en manlief ook. We hebben ons voorgenomen nu vooral te gaan genieten van ons gezin. 2012 wordt gewoon het jaar van genieten van onze dochter en de zwangerschap+geboorte van uk nr. 2.
    Voel me nu ook wel weer wat rustiger en probeer alles positief te benaderen!

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Dank je lonneke, begon al te denken dat het heel raar was dat ik meteen naar wc ga om alles even kwijt te raken. Nu doe ik dat ook niet.. Ik heb zelf ook ooit onwijze problemen gehad met schoonfamilie omdat ik niet naar de kerk ga en vriend ook niet.. Contact was verbroken maar inmiddels hersteld. Ga nu nog niet naar de kerk maar goed. Denk dat ze het licht hebben gezien.

6. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Ik heb hartelijk gelachen om de berichten die vandaag gepost zijn!

@mamavangwenn: Mooie haas heb gemaakt! Mag ik een beetje van je creativiteit?

@krissie: Hier blijven we ook gewoon even liggen. Verder geen toestanden. Toen we zwanger probeerde van de eerste deden wel ons best om de kansen te vergroten. Uiteindelijk ben ik zwanger geworden op een moment dat we er helemaal niet mee bezig waren (hadden de hoop opgegeven).

@lonneke: Bij de eerste ben ik binnen 5 maanden zwanger geworden. Ik had al die tijd maar 2 keer een menstruatie gehad. Eenmaal zwanger kwamen we erachter dat mijn schildklier te traag werkte. Achteraf dus een groot wonder! Veel vrouwen met een traagwerkende schildklier worden niet zwanger krijgen een miskraam. Nu slik ik medicijnen en op de rare cyclus van 9 weken is die normaal gewoon rond de 4 weekjes. Ik heb er vertrouwen in.

Vervelend van die familieproblemen. Goed dat jullie nu even voor jullie eigen gezin gaan. Ik hoop echt dat je het los kunt laten en lekker gaat genieten van je zwangerschap.

@Mieks: Fijn dat je weer kunt genieten van je mannetje! Ik ben erg benieuwd naar je verjaardagscadeau! En heb je al testdrang?!

@balou: Ik snap best dat je wisselende gevoelens die je hebt nu je ongesteld bent geworden. Natuurlijk is het geweldig als je een wondertje mag dragen! Aan de andere kant komt er dan heel veel op je af en het zal je leventje zeker veranderen. Uit ervaring kan ik vertellen dat het eigenlijk vanzelf gaat. Vanaf het moment dat ik zwanger was, kwamen mijn prioriteiten ander te liggen.

@all: Hier vandaag vrienden en kids over de vloer. Mega gezellig, maar de kids hadden er wel een puinzooi van gemaakt. Zojuist alles even opruimd en een dweil door het huis gehaald. Nu zit ik even op zp en mijn man ligt op bed. Die gaat morgen overwerken en moet er om 5:00uur uit. Niet echt gezellig! Morgenochtend krijg ik gelukkig wel gezelschap. Dan komen mijn zwangere schoonzusje en mijn broer. Daarna nog even wat voor mijn werk doen.
    Maandag komt Sinterklaas op school. Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben als die goede man weer naar Spanje vertrekt. De kinderen waren de afgelopen week zo druk!
    Maandagvond gaan we gourmetten. Hoewel R. er nog niets van begrijpt heb ik wel wat cadeautjes gekocht. Ik heb ze niet verstopt, ze staan al bij onze haard. Doen jullie ook nog iets op 5 december?

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lonneke, vervelend joh! Inderdaad lekker aan jullie zelf denken. :)

@ Ansje, nog geen test drang, bang voor teleurstelling ;) Wel al paar dagen elke keer ongi krampen. Ik wacht maar gewoon af.
    Gezellig dat je morgen toch visite hebt als je vent weg is. Heb niet zo veel met 5 december, vind kerst leuker. Zodra de beste man dus weer vertrekt naar Spanje zet ik hier woensdag mooi de kerstboom neer :p Heb zelf nog geen kids dus wanneer het zover is ben ik wel van plan om wat aan sinterklaas te doen..

8. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Haha wat een leuke gesprekken komen hier soms langs:D

Verder gaan wij bij mn schoonouders langs, maar pas als de andere kleinkids zijn vertrokken. Die zijn zo druk dat t niet leuk meer is. (vorig jaar een groot huil drama geen kado was goed)
    We gaan morgen nog iets kleins kopen en lekker koffie leuten :)

@mieks :ik blijf nog duimen voor je! Als die sint nu 3rode mutsen hier brengt dan wordt t tijd dat ie zelf maar eens de roe krijgt;)

9. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff snel want ben bij mijn ouders.

@sjasje. Ik hebook een cyclus van 25 dagen en begin met testen op dag 8.

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Even snel reactie.

Hier doen we niets aan Sinterklaas. Onze kleine meid snapt er toch nog niets van. We doen wel met mijn ouders kerst vieren en dan doen we cadeautjes.

Iedereen een fijne zondag!

11. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo nu heb ik ff uitgebreider de tijd om op jullie allemaal te reageren.

@balou: balen van je ongi zeg. En 2012 word een goed jaar!!!

@sjasje: balen dat het eigenlijk weer niet uitkomt om te klussen. Maar zaadjes kunnen 7 dagen overleven... daar gaan we dan
    maar vanuit.

En je hebt de dipsticks zeker? Ik doe altijd in een bekertje plassen. Dipstick er 15 seconden in. En dan aflezen. Hij moet dezelfde kleur als de controle streep hebben of donkerder. Dan komt je ei eraan. En nooit met ochtendurine testen. Maar tussen 10.00 en 20.00 uur.

Heb de foto van mijn testen erbij gedaan als voorbeeld. De onderste is positief.

@lonneke: doe je wel goed om jezelf denken?

@krissie: ik blijf ook altijd eventjes langer liggen dan normaal. En de ik bovenopstandje laten we ook maar even voor wat het is. Verder doen wij geen bijzonderheden.
    Maar de beste manier schijnt te zijn dat je net iets later klaarkomt als je vent dan geef je ze een extra stoot de baarmoeder in.

@mieks: fijn dat je mannetje weer thuis is. En goede weken in het vooruitzicht. Heerlijk en geniet ervan.

@all: nou gisteravond was een groot succes. De suprises vonden ze erg mooi. Ik heb als suprise een taart gekregen.
    Verder vieren wij het nog niet voor Gwenn. Die snapt het toch ook nog niet. Ze krijgt van mijn ouders geld op haar spaarrekening.

Maar ik heb weer mooie kado's gekregen. Kan weer verder bakken.

12. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

heb even alles vlug door gelezen. Gisteren weer aant werk geweest en viel direct met de neus in een lkkre hectiek. Moest een client reanimeren en dat heeft nog wel een behoorlijke inpect op mij gehad. Hier door ook niet echt goed geslapen. Hopelijk aankomende nacht weer.

Hier is alles nog rustig. Gisteren een zwangerschaps test op gehald. Morgen is man lief nog vrij dus als ik dan nog niet ongesteld ben gaan we testen. Spannend...

Fijne zondag allemaal

13. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey,

Hier ben ik ook weer. Lekker druk geweest de afgelopen dagen.
    Wel alles in de gaten blijven houden ;). Balen joh, voor degene die ongesteld zijn geworden. En voor de aankomende testers, Ik duim voor jullie mee.

@ snoopy, ik hoop echt dat je morgen een posi test hebt, en je super zwanger het nieuwe jaar in mag gaan. Echt wel spannend!!!!

Ik moet zeggen, ik moet nog een week wachten met kunnen testen, maar vind dit nu al moeilijk. laat staan als het nog een dag of 3 zou zijn. Wat zijn die dagen dan lang.

Hier doen wij ook niets aan sinterklaas. Het enige wat wij doen is dat ik jarenlang zelf als zwarte piet ben weggeweest, en dat we morgen bij mijn schoonouders gaan gourmetten. Dat is ook wel gezellig!

Verder iedereen heel hele fijne zondag en wij gaan hier lekker een dagje klussen. (aan ons huis ;))

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiesmiddags! Begin van de middag toch besloten om de kerstboom te gaan opzetten. Fanatiek begonnen (heb een nep-boom dus is altijd ff wat werk om hem weer helemaal in elkaar te zetten). Drie weken terug mn lichtjes nog gecontroleerd omdat ik toen met mn moeder naar een kerstmarkt ging, en toen deden ze het nog. En je raad het al: ik deed ze net in het stopcontact (gelukkig ben ik wel zo slim om dat te doen voor ik ze in de boom hang :p) en toen deden ze het dus niet meer.. Alles langs gelopen maar het is al zo'n oud snoer dat het de vuilnisbak in is beland. Morgen nieuwe halen en dan dus maar verder.. Ofwel er staat nu een boom zonder versiering :p

MamavanGwenn, fijn dat je zo'n leuke surprise avond hebt gehad!

Snoopy, pff jij dus een niet zo'n leuke werk dag gehad! Snap dat dat inpact heeft, dat is niet niks!
    Spannend morgen hoor, laat je het weten? Ik duim voor je ;)

Wennie, klusze ;)

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Heb de lijst weer even naar voren gehaald:

NOD

4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1)
    7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2)
    11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0)
    11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2)
    12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2)
    19 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?)
    25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1)
    27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3)
    30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3)

Zwanger
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)

16. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Snoopy: spannend hoor!! Ik ben benieuwd naar je test ;) Kan uit ervaring spreken dat zo'n reanimatie een impact op je kan hebben! Is de reanimatie wel gelukt? Ik kreeg van de week een bedankkaartje van de vrouw van een man, die wij hebben gereanimeerd. Echt zooo leuk!! Hij heeft het gered :$ Tevens kregen wij van het werk een cadeaubon (het kaartje was nog leuker ;))

@ Mieks: Zal je net zien met je lampjes... Morgen in ieder geval een huis in de kerstsfeer!

@ All: wij doen ook niets aan Sinterklaas, maar mochten er kinderen zijn dan wel natuurlijk! Lijkt mij echt zo onwijs leuk. Ik vond het vroeger als kind zijnde ook echt geweldig!
    Nog even een lasagne maken voor vanavond en strijken. Straks naar mijn vriendjes en vriendinnetjes, want het is zo lang geleden dat we elkaar allemaal zagen!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Heb om 2 uur toch een snelle test gewaagd: negatief.. Was ook niet met ochtendurine.

Ik wacht nu maar weer gewoon geduldig af ;)

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    sorry dat als ik er neit veel ben
    heb op dit moment niet me eigen lichaam onder controle
    22 november dik positief getest met ovu test
    afgelopen donderdag positief getest wel ergggg licht en mijn collega zag het ook
    maar begin er nu steeds meer in te geloven dat het gewoon een opgedroogd streepje is geweest want vrijdags was het testje geel kleurig van denk ik te veel urine
    zaterdagmorgen getest er was helemaal niks meer te zien
    heb totaal geen idee wat voor een cyclus ik nu heb
    23 of 24 dagen
    verder zijn me leverwaarde nog steeds verhoogd maar wel stabiel
    dus na de feestdagen weer bloedonderzoek doen
    heb op dit moment best veel last van mijn buik
    en steken in me borst afwisselend per borst
    dus wordt er een beetje gek van

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    LennyT: Als ik jou was zou ik uit voorzorg uitgaan van je langste cyclus. Zoals je onderschrift aangeeft zie ik 35 dagen. Zou dit dan ook aanhouden alvorens je test. Misschien dat die posi ovutest toch niet dé posi ovutest was. Hoor soms dat mensen vaker per maand een posi ovutest hebben. Weet niet waar het door komt, maar wel eens gelezen.

Wennie: Kan me voorstellen dat de dagen zo langzaam gaan. herken 't ook wel hoor.

Snoopy: Spannend hoor. Laat je ons wel zsm wat weten:D

Mamavangwenn: Jij kunt dus weer lekker vooruit met bakken. Wel leuk dat Gwenn wat krijgt op haar spaarrekening zeg.
    Volgend jaar krijgt ze toch wat meer mee van sinterklaas denk ik zo!
    Enn..ik zal goed op mezelf letten. Mijn gezin staat voorop!:D

Mieks: Balen zeg. Mss te vroeg geweest of je wordt toch ongi. Spannend hoor. Met wat voor een test heb je getest??
    En wat een pech met je lampjes. Thanks voor je reminder, want als wij de kerstboom gaan opzetten check ik eerst de lampjes. Dat zou ik in mijn enthousiasme gewoon vergeten..
    We hebben overigens gisteren een kerstboom gekocht. Hij staat nu in de garage te wachten. Morgenavond of dinsdagavond zetten we hem op.

Balou: Veel plezier vanavond!

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    na die 22e werd ie steeds lichter en daarna negatief

Deel Deze Pagina