Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Meiden, vraagje! :(

Ik keek net nog even op de test want had hem vergeten weg te gooien in de badkamer, en ik zag toch echt een heel licht streepje. Vriendlief zag hem ook! Het is wel echt een tuur testje. Alleen heb ik het idee dat ie wel gekomen is nadat de tijd voorbij was.. Ik heb hem dacht ik vanmiddag niet gezien :(
    Het is een kruidvat 2v5 euro... en na de afleestijd telt niet mee toch??!

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    :$ hoor er wisselende verhalen over. Er staat wel aangegeven dat je de test rond de 5 min moet aflezen en alles daarbuiten negeren.
    Als ik jou was zou ik dan over 2/3 dagen nog eens testen als ongi er nog niet is. Je houdt het wel spannend zeg! :)

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Heb hem geprobeerd op de foto te zetten, maar met kunstlicht van de badkamer is er niet veel van te maken...

4. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Mieks: ze zeggen dat je na de 5 min. niet meer moet kijken... Maar het blijft wel spannend zo, misschien was t nog iets te vroeg? zou over een paar dagen nog eens testen of een gevoelige test halen als je meer zekerheid wil.

@LennyT. hoeveel dagen hou je aan met je cyclus,25? Onderaan bij je banner staat de laatste 2x 35 dagen. ik zou daar vanuitgaan dat geeft misschien een beter beeld, ook wanneer je nod dan komt.
    Anders denk je misschien te vroeg dat je overtijd bent en dat geeft alleen maar telleurstelling.

@Balou: thnx, ik ga dan ook eens proberen te testen vanaf dag 8

@mamavangwenn: bedankt voor de tips+foto! vooral dat van de ochtend urine is goede, dat wist ik niet.
    Dus als ik t goed heb dan als je ei komt is t zeker klustijd :D (van te voren natuurlijk goed oefenen hihi)

@snoopy: spannend!!!! wat een geduld heb je, knap hoor! mn duimen draaien nonstop!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: HCG verdubbelt zich om de dag. Dus zou overmorgen nog eens testen of wachten tot je NOD. Ben benieuwd! Je houdt het wel spannend zeg!

LennyT: Ik sluit me nogmaals aan bij wat Sjasje zegt. Snap je berichtje ook niet helemaal, want dacht in je bericht daarvoor te lezen dat je twee maal een positieve ovulatietest hebt gehad??

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Jeetje wat een geklets hier. Gezellig. Wij hebben vanavond een sinterklaas dobbelspel gedaan met de familie. Hebben kleine leuke kadootjes er aan over fehouden.

@snoopy spannend ik ben benieuwd.. Morgen toch?

@ mieks.. Spannend hoor , ben benieuwd in de aankomende dagen.

@all.. Ik denk dat ik uiga van een iets kortere cyclus. Had echt tot en met vrijsag zere borsten en afscheiding en nu niet meer. Denk dat ik toevallig mijn sprong op mijn verjaarsag had. Ik ben benieuwd. Nou fijne avond nog even.

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Oh en mieks ergens denk ik heel licht iets te zien.. Of ik hoop het ook zo graag voor jou . Ben benieuwd over enkele dagen

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hou me denk iik gewoon maar even netjes afzijdig op dit gedeelte
    van het forum
    doe wel gewoon nog pendelen

9. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

hier vanmorgen getest. Deze was negatief. Dus nu afwachten wanneer ik ongesteld wordt......

@balou: de client heeft het niet gehaald. Maar toe de ambu kwam was ze nog wel "inleven" dus we hebben goed ons best gedaan. Later samen met een collega de laatste zorg gedaan om het af te sluiten. Het scheeld dat het geen jong iemand was. Ze zou 90 worden deze week.

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen, hier alweer hard aan het werk. Oppas kids zitten weer op school en psz, dus nu een rondje schoonmaken bij hun in huis. Vriendlief was nog vrij vandaag dus die is lekker aan het uitslapen. Ik was beetje jaloers vanmorgen want had nog geen zin om mn bed uit te gaan ;)

Nog geen ongi te bekennen. Als mn eisprong gevoel klopte zou het vandaag zijn.. als er woensdag nog niks te bekennen is dan probeer ik het opnieuw.

@snoopy, nog getest??? :D

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik zie dat we net zowat tegelijk gereageerd hebben. Jammer snoopy, afwachten nu dan maar. Misschien was het nog te vroeg?

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jammer Snoopy, afwachten dus!

Ik duim voor iedereen dat ie snel een positest heeft!

Hier vandaag de VK gebeld. 2 januari intake + echo.

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Leuk vooruitzicht aan het begin van het nieuwe jaar Lonneke :D

Is het bij jullie ook van dat herfst weer? Ene keer schijnt de zon en een half uur later moet ik zowat weer een lamp aandoen omdat het zo donker word. Heb in elk geval nieuwe kerst verlichting dus kan vanavond mn boom gaan afmaken :D

14. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @snoopy: balen dat hij negatief was. Afwachten dus maar

@mieks: spannend. Mijn duimen draaien overuren.

@lonneke: je hebt wat om naar uit te zien. Gelijk een goed begin van het jaar.

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier wordt ook vandaag de boom opgezet. Weliswaar een kleintje, maar vind het helemaal super. Heerlijk die kerstsfeer.
    Wat betreft het weer..Hier is het ook de ene keer zon en daarna weer dikke wolken.
    Vanochtend een flink stuk gewandeld, maar 150m voordat ik thuis kwam kreeg ik een dikke bui op m'n hoofd. Kletsnat dus thuis.

16. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mieks: als ik een normale cyclus heb niet.. Maar goed we wachten af. @ nog geen ongi

17. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @snoopy: jammer van de test, maar geven de moed nog niet op!
    @Lonneke: Goed begin van t nieuwe jaar:D leuk de echo!

@ErwinKroll: droogheid graag! (of lokale regenbuien als ik Niet de hond moet uitlaten)

oh en de ovu testen zijn binnen... leuk!!:p

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @ Sjasje, het wordt nu echt winter he???? KOUDDDDDD
    @Snoopy jammer van de test.. Wacht je het nu gewoon even af??
    @ Lonneke, spannend hoor de echo.. LEUK!
    @ Mieks, Wanneer ga je weer een testje wagen? of wacht je nu gewoon even af?
    @mama van gwen hoe is het met jou??

Hier even lekker eten aan het maken. Gaan er nog mensen vanavond iets met Sint doen??

En nu nog een vraagje.. Ik had van maandag tot vrijdag best wel slijm verlies (wat ik denk dat ze verstaan onder vruchtbaar) Maar nu had ik vrijdag heel erg buikpijn.. Met name links onder? Zal ik dan uitgaan van een kortere cyclus dan 30 dagen.. Volgens mij is mijn cyclus dan 28 dagen of 27.. Zo ja dan pas ik mijn banner even aan..

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Klinkt alsof je toen je eisprong hebt gehad!

Sjasje: Het is maar rotweer..bahbah. Ik kijk alweer uit naar de zomer

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Pff even een ego berichtje van deze kant :(
    Net de eerste licht bruine veeg gespot op het toilet. Heb er echt een k*t gevoel van, en ik weet dat dat stom klinkt.

Ik weet ook dat we "nog maar" in de 2e ronde zitten en dat ik dus ook niet mag klagen. Ik heb het ook bewust niet tegen vriendinnen verteld dat we er mee bezig zijn om dat soort gesprekken te vermijden. 4 Jaar terug ben ik ook een jaar bezig geweest met mijn ex zonder resultaat. (een jaar later had hij inmiddels een nieuwe vriendin die heel snel zwanger was). Ook komt er onvruchtbaarheid voor in onze familie. Dat zijn dingen die op momenten als deze gelijk weer door mijn hoofd schieten.

Die buikpijnen en kwaaltjes van de afgelopen 2 weken deden ook geen goed, had er nog een topic over geopend of die vreemde erge buikpijn snachts bij ontpillen hoorde, en krijg ik voornamelijk reacties van mensen die dat ook hadden toen ze net zwanger waren. Conclusie; dat doe ik dus niet meer, want het geeft je stiekem toch gewoon hoop! Dan die stomme test van zondag waar ik duidelijk een licht streepje zag (ofwel een stomme indroog streep) ofwel die conclusie: ik test gewoon niet meer voor mn nod!

Gedver ik voel me echt niet vrolijk nu even, ik sta zo positief in mn leven en nu bij 1 zo'n stomme veeg bruin ben ik gelijk even helemaal van slag. Ik ga weer nuchter verder aan ronde 3 wanneer het bloed zichtbaar wordt (dat zal morgen wel zijn).
    Heb alle kwalen is voor mezelf opgeschreven als duidelijke reminder voor volgende maand: na mn eisprong gaat mn lichaam aan de loop met me, dus ik ben gewaarschuwd.

Overigens ben ik wel een heel klein beetje blij dat ik nu 2 rondes rond die 30 dagen heb.. dat is voorheen altijd anders geweest...

Nu maar maar hopen, nee dat zeg ik gelijk verkeerd, nu nuchter verder...! (blij dat ik het even van me heb kunnen afschrijven :):))

Deel Deze Pagina