Hey Mieks, Ik begrijp je onzekerheid wel hoor! en dat het een tegenvaller is! Je mag best even spuwen hierzo! Daar zijn wij voor! En er zullen vast meer mensen zijn die het een steeds grotere tegenvaller vinden.. Wachten duurt ook zo lang.. Maar balen van je ongi meid! En gewoon frisse start in 2012 toch? Hoop dat je er snel weer van af ben.. Hoe waren je cyclussen eerst dan?
Zo de kerstboom staat!!! Even wat winterse gezelligheid in deze rotweer dagen. Word daar toch altijd zo depri van. Geef mij maar zon of sneeuw en niet daar tussen. @krissie: ik ben er nog hoor. Maar beetje druk van vandaag. En besteed nu veel tijd aan het leren voor mijn examen. Die is 19 december. Moet deze week alleen morgen en overmorgen werken en dan ben ik donderdag vrij om te leren. Maar ik zou ook zeggen dat je je eisprong hebt gehad vrijdag. Dus een kortere cyclus. @mieks: jeetje wat balen zeg van je ongi. Kan me voorstellen dat je daar een beetje depri van bent. Zeker omdat de onvruchtbaarheid een beetje in de familie zit en het de eerste keer niet lukte. Maar probeer het positief te houden he!!! 75% word binnen een half jaar zwanger en 93% binnen een jaar. Dus je gaat gewoon voor het halve jaar. Dus ronde 3 here we go!!! met die regelmatige cyclus van 30 dagen. Kun je ook weer gericht klussen @sjasje: spannend ben benieuwd naar jouw eerste ovulatietesten
@ Mieks: Mamavangwenn heeft mooie woorden gesproken! @ Lonneke: ben benieuwd naar je ervaring met de ovutesten. @ Snoopy: Jammer zeg, maar geen bloed is moed Hebben net lekker hardgelopen en duik weer vroeg mijn bedje in... Morgen er weer heel vroeg uit Slaap lekker voor straks!!
@balou: volgens mij bedoel je sjasje ipv van lonneke Zo even weer het lijstje naar voren gehaald. NOD 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) negatieve test 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
Thnx voor de lieve woorden meiden! NOD 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) negatieve test 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 4 januari - Mieks (26, 1e kindje, ronde 3) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
Mieks: vindt het knap van je dat je zo sterk maakt! Snap het helemaal hoor dat z'n bruine veeg even een flinke tik geeft. Denk dat het heel normaal is. En verder sluit ik me aan bij mamavangwen haar woorden Fijne dag allemaal
Goedemorgen allemaal. Mijn dag kan niet meer stuk. Gister de kerstboom opgezet en Gwenn haar reactie vanmorgen: oooooowwwww mmmmooooiiii Maar zie dat ik de volgende ben met de nod. Dus we kunnen bijna van start!!!! Heb er al helemaal kriebels van in mijn buik. Eindelijk!!!! Zo lang op gewacht. Kom maar op rode duivels.
Goeiemorgen, hier alweer druk aan het werk. Gisteravond de kerstboom verder afgemaakt. Zal morgen wel een foto spammen, dan ben ik de hele dag weer lekker vrij. Savonds ook lekker op tijd met vriendlied bed ingegaan en flink geknuffeld om ff de teleurstelling te vergeten. Vandaag weer met frisse moed opgestaan (ongi is gelijk gekomen vanacht zoals ik al verwacht had) en gaan we weer vrolijk verder. @krissie, mn cyclussen waren altijd bagger. Heb ze helaas nooit echt bijgehouden zoals nu. Maar er ging toen steeds langer tussen zitten. Op het laatst gewoon 3 maanden niet ongi geweest! @ mamavangwenn, spannend dat je examen er aankomt! Ik duim voor je! Hihi schattig dat gwenn zo reageerde op de kerstboom en idd jouw eerste ronde komt er ook aan! @yasmin, hoe voel jij je? @snoopy, al een ongi?
Nou goed nieuws en slecht nieuws. Iris mag vandaag naar huis!!!! Ze blijft nu wel voortaan onder controle in het radboud. Maar net ook weer mail van mijn ouders. Mijn oom ligt weer op de ic aan de beademing vanwege weer longontsteking.
@ mamavangwenn, wat slecht nieuws van je oom. Hoop dat hij snel hersteld van de longontsteking. En ik tel met jou mee af, want we hebben dezelfde NOD dag. Ik kan al niet meer wachten... @ Mieks, Klote joh, maar goed van je dat je weer met frisse moet bent opgestaan. Wat kan een knuffel van je mannetje toch goed doen he Hopelijk heb je in de volgende ronde meer geluk Ik duim voor je mee! @ Lonneke, je begint het jaar natuurlijk wel te gek zo, met een echo. Hoe voel je je nu? Kun je het al een beetje bevatten allemaal? @ all, Hier ook het weekend de kerstboom gezet. Was lekker vrij (werk om het weekend) dus dacht gaan met die boom. Verder wat geklust in huis, want we zijn nl. afgelopen augustus verhuisd. Dus is ook wel weer even zoeken met je kerstspullen hoe je het hier dan weer neer gaat zetten. maar resultaat mag er zijn, als zeg ik het zelf en nog even een vraagje, het berichtje van LennyT...dat ze zich afzijdig houd en weer gaat pendelen... Wat houd dat in?? (of ben ik nu echt heel blond) Iedereen een fijne dag, en ik ga over een uurtje lekker aan het werk
fijn dat ik hier wel een beetje kan reageren zonder dat iemand me dat misgunt ofzo vind het niet erg dat ik een mening krijg maar ja soms Dit schreef lenny op foto's plaatsen van vage testen en ovutesten.. DUS blijkbaar misgunde we haar iets.. Ik had juist het idee, dat niet iedereen echt reageerde omdat ze alleen over haar zelf schreef en nooit is een reactie gaf op een ander.. Maar goed. Ik heb er geen problemen mee, als iemand wat vraagt geef ik daar antwoord op.. Vind het jammer dat ze zo reageert.. Hoe meer ziel hoe meer vreugd was het voor mij.
Ben nieuw op de site dus nog alles aan het uitvinden, maar dit onderwerp is ook zeker ons doel.... Nog één maand te gaan! Wij gaan ronde 4 nu in, dus weer spannend en hopen op een juiste timing . Mijn cyclussen zijn vrij regelmatig, maar tot op heden nog geen succes.... Mijn eerste zwangerschap was meteen raak dus dit is wel even wennen, maar ja we zullen weer zien.
@ emjee: welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. Wanneer is je NOD? Dan kunnen we je in het lijstje erbij zetten. NOD 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) negatieve test 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 4 januari - Mieks (26, 1e kindje, ronde 3) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
@Mamavangwenn, zojuist helaas mijn NOD wel gehad, dus mijn volgende NOD zal zijn op ongeveer 5 jan, 2012....
Emjee, gezellig dat je mee komt kletsen! Hoe oud is je eerste? en is het een jongen of een meisje? Wij zijn gemiddeld in ronde 2 zie ik hierboven. De titel zal wel worden: eerste kwartaal 2012 haha! Kan mijn NOD aangepast worden naar 17 December? @all, gezellig dat er overal een kerstsfeer in huis is, ik ga vanavond ook maar wat doen aan een boom @Snoopy, hoe staat het ervoor?
@krissie: komt voorelkaar @emjee: je bent toegevoegd. Alleen als je tijd hebt nog een keer je leeftijd doorgeven. NOD 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) negatieve test 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2) 12 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 17 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 4 januari - Mieks (26, 1e kindje, ronde 3) 5 januari - Emjee11 (.., 2e kindje, ronde 4) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
Hallo dames, Ik zou mij graag bij jullie willen voegen. Vandaag ongesteld geworden en hierna gaan we voor het "echt". Spannend! Ik ben 28 en mijn vriend is 29, we gaan voor ons eerste kindje. Ben benieuwd hoe snel (of niet) het allemaal zal gaan. Groetjes!