Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @krissie, alleen maar beter toch :D al die ongi zooi hoeft van mij echt niet haha.

@flexi, jammer meid, succes met zwanger worden

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @flexi: jammer maar je bent altijd welkom. Heel veel succes met zwanger worden en hopelijk heb je snel een mooie positieve test in je handen.

@mieks: hier ook veel korter ongesteld dan met pil. Ik ben ook maar 4 dagen ongi waarvan op dag 4 bijna niks. Maar mij hoor je niet klagen hoor.

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dat ongi zijn is ook maar niks. Dat is echt een voordeel van zwanger zijn..gewoon 9 maanden géén ongi! Helaas haal je daarna wel alle schade in;)

4. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ladies!!!

Ben ik weer. Sorry, vind het ooit moeilijk om veel en snel te reageren op iedereen. Dit neemt niet weg, dat ik jullie niet volg. ;) Maar hier ben ik dan weer...

Vorige keer dat ik er was, was over de vraag van LennyT. Maar ik bedoelde ook niet dat jullie vervelend hadden gedaan hoor. vroeg me vooral af, wat er wordt bedoeld met pendelen. :D

@ Emjee en Mineraal, welkom. Leuk dat jullie ook mee komen kletsen. Kunnen jullie het al helemaal bijhouden?? hahaha.

@bevallingsverhalen, deze zijn niet heel ontspannen om te lezen ;). Jeetje wat heftig dames, wat jullie hebben meegemaakt. Hebben jullie hierdoor ook meer angst voor een volgende bevalling? Ik heb nog geen ervaring, maar mijn gevoel is dat het een nachtmerrie is. Maarja, wie weet "valt het mee". (eerst wel even zwanger worden:cool:)

@Krissie, Wat lastig joh, dat je niet goed weet wat nu met jullie huisgenoot! Of heb je al een gesprek met hem gehad over wat de bedoeling is?? Ik zou daar inderdaad ook duidelijkheid over willen hebben. Zeker in deze tijd is privacy toch wel fijn ;)

@ansje, Hoe gaat het met je mannetje? Las dat hij niet lekker was, maar moet toch morgen opgeknapt zijn ;) Alvast een hele fijne dag morgen!!! En gelukkig dat het niet echt iets dramatisch is met jou hormoonhuishouding. Maar toch vervelend dat je medicijnen moet slikken. Maar ach, het is voor een goed doel moeten we maar denken.

@mamavangwenn, Hoe voel jij je, zo vlak voor de NOD?

@ mieks, fijn he, een planning ;) Zeker als deze helemaal in het 100 loopt. Maar natuurlijk ook wel mooi, zo'n officiële beëdiging. Beter als poetsen en boodschappen toch??

@Lonneke, ongi is helemaal niets...hahah. Ik had eerst een spiraaltje en toen nergens last van, maar sinds die eruit is...om gek van te worden. Had je ook altijd veel last van je ongi?

Ik ben zelf ontzettend moe al een aantal dagen en soms vergezeld met wat steekjes in me buik, die maar moeilijk wegtrekken. (niet als met menstruatie) Ik heb echt zo'n zin om te gaan testen, maar wil toch nog wachten ivm teleurstelling. Al is een ongesteldheid ook wel een teleurstelling.
    Vandaag gehoord dat een goede vriendin van ons een miskraam heeft. Echt super vervelend. (hoop stiekem dat ik haar nu niet heel snel hoef te vertellen dat ik zwanger zou zijn)
    Al hoop ik natuurlijk wel heel snel zwanger te zijn.

Nou hier dus weer een aardige bijdrage van deze kant. Hoop dat ik iedereen een beetje heb gehad, al valt dat hier echt niet mee. :D

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Wennie, oeehhh Je maakt het spannend! Ben wel heel benieuwd!! Ik moet ook niet zo lang meer wachten op mijn ongi.. Heb zelf niet het gevoel dat het raak is.. Vorige maand had ik nog allerlei ontpil verschijnselen maar nu helemaal niet.. niks.. Enkel last van darmen.. Mocht ik een innesteling gehad hebben.. dan heb ik daar in iedergeval niks van gevoeld;) Enkel vrijdag had ik last maar dat was denk mijn ei;).. Had wel die week voor het ei heel erg last van vruchtbaar slijm.. Ach ik zie het wel.
    Wat betreft die huisgenoot.. Ja.. privacy is wat moeilijker.. hoewel hij wel zelfstandig is en niet de hele avond hier. Maar ga hem nu nog niet ultimatum stellen, het is net uit.. en hij moet zijn huis verkopen. (gaat nu ook moeilijk) We zien het wel ik neem aan dat als hij weet dat ik zwanger zou zijn hij wel de benen gaat nemen haha!

@Mieks, ik hoop vanaf nu 9 maanden niet ongi te worden;)

@Ansje, hoe voelt je mannetje je? en die medicijnen krijg je daar zelf geen last van? want je had verder geen klachten toch? Jammer dat het geslikt moet worden, maar beter voor het kindje dus;)

@bevallingsverhalen: help!! Ik word er nu al nerveus van haha

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiesavonds.. ik wil niemand jaloers maken....maaruhhh.. ik heb WEEKEND :D:D en daar was ik lekker aan toe.

Was een uurtje eerder klaar op mijn werk dus mooi gelijk badkamer en wc onder handen genomen thuis.. Morgen om half 12 naar de kazerne tot..?..(tijd onbekend :p), eten, boodschappen doen voor mn b-day party en dan nog maar een doekje door de huiskamer halen. Nu lekker maar een relax avond houden.

@ Krissie en Wennie, jullie maken het weer spannend :D en nu 9 maanden niet ongi worden en er wat moois voor terug krijgen teken ik ook voor!

@ Ansje, ik heb je link door gelezen. Hopelijk lukt het met de medicijnen om snel weer zwanger te zijn.

Fijne avond allemaal

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mieks, wil ook de rest niet jaloers maken.. Maar heb ook WEEKEND!!!! hihi;) Alleen morgen wel druk druk druk.. Ga met mijn mannetje mee naar de dokter..Hij heeft een gekke bult net onder zijn lies... denk 2 cm groot .. Denk zelf dat het iets onsmakelijks is.. maar hij heeft ook al maand last van zijn been, die kan hij niet goed buigen dus vind dat hij dan maar meteen voor twee klachten moet gaan.

8. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Krissie, Jij zit idd vlak achter me met je NOD. Spannend he. Kunnen we samen duimen ;) haha. En nee, ik kan me voorstellen dat je jullie vriend nu ook niet zomaar op straat wil zetten. Scheelt iig veel dat hij dan veel op zichzelf is, en niet iedere avond 'gezellig' bij jullie op de bank zit. ;)
    En wat zielig voor je mannetje (hoe oud is hij), ben benieuwd morgen bij de dokter! Houd je ons op de hoogte?

@Mieks, wil je niet vertellen dat je al weekend hebt??!! hahaha. Geintje. Lekker voor je meis, Zelf moet ik 'helaas' t/m zondag werken. dan 1 dagje vrij en weer t/m zaterdag. Soms om gek van te worden de laatste tijd, maarja...Hoop snel verlof aan te kunnen vragen ;) hihi.

9. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hij is 34;) en ik 25;) Jaja, heel leeftijdsverschil.. Maar zijn nu 8 jaar bij elkaar.. Wel veel dingetjes meegemaakt en ook een tijd uit elkaar geweest.. Maar we weten alles nu zeker;)

@Wennie, je zou nu al kunnen testen;) ga je van het weekend testen? of wacht je je ongi af?

10. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ergens zou ik heel graag NU!!!! willen testen, maar ben gewoon ook wel bang voor teleurstelling. Dus 'stop ik het weg' door te denken,: wacht wel op me ongi. Natuurlijk komt het dan ook 'uit'. Maarja, ben gewoon bang dat ik iedere maand teleurstellingen ga krijgen. Sorry hoor, ik moet ook niet zo zeuren, iedereen heeft dat natuurlijk!!! Bah, wordt ooit gek van mezelf.
    Herken je deze gevoelens of ben ik echt verschrikkelijk ???!!! ;)

11. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Krissie, maakt toch niet uit, leeftijdsverschil....Gaat erom hoe je je in de relatie voelt en waar jullie allebei staan. Ook bij ons is de relatie tussendoor een keertje uit geweest. Althans, voor de buitenwereld...in praktijk waren we toch wel heel vaak 'stiekem' bij elkaar. Toch ook wel leuk geweest. haha :D Nu helemaal happy samen en zou ik ook niet meer zonder hem willen.

@ All, Dan wel geen weekend, maar wel een midweekje weg geboekt in februari. Lekker burgerlijk een huisje op center parcs. haha maffe aanbieding en nu in een vip cottage, die goedkoper is als een gewone cottage in dezelfde dagen. Sorry moest ik ff kwijt. :p

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik heb vorige keer dag voor nod getest en denk gewoon het zal wel niet.. Dan kan het altijd meevallen... Hoewel je dan denkt piep test!

13. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ach ja, het is natuurlijk ook niet zo dat ik altijd zo denk. Maar soms heb je dat nou eenmaal. Weet jij trouwens wat dat pendelen betekent? Ben daar wel erg benieuwd naar... ;)

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hey Wennie,
    Sommige meiden pendelen op het pendelforum.. Doet doen ze met een draadje met iets eraan, en zo gaan ze vragen stellen aan de pendel. En dan kijken wanneer iemand zwanger is en wat het word. Er wordt niet veel gependeld meer.. Maar het is wel grappig, vaak komt het ook nog wel uit. Mieks is er ook mee begonnen.. Enkel de dames doen alleen pendels op aangegeven tijden, dus het heeft geen zin om een prive bericht te sturen als ze op dat moment niet pendelen.. Meestal moet je het toevallig zien en snel reageren.. Ik hoop dat Mieks het een keer voor ons wilt doen ( sorry mieks, denk dat je er ook niet op zit te wachten want je bent ook druk meissie)

15. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh wat is dat leuk! Het zou idd leuk zijn als Mieks dat een keer zou willen doen, al kan ik me voorstellen dat ze daar ook wel druk voor is.(of niet Mieks??;)) Zou wel spannend zijn lijkt me... Thanks...Weet ik eindelijk wat ermee bedoeld wordt. :D hihi.

16. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wennie: ik voel een beetje rugpijn en heb net een beetje bruinverlies gespot. Misschien ga ik toch eerder ongi worden. Dat vind ik helemaal niet erg!!! Lekker eerder starten.

Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kan geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?".

Bij het pendelen wordt soms een pendelkaart gebruikt, waarop een aantal mogelijke antwoorden of een alfabet staan afgebeeld. Pendelen is een van de vele hulpmiddelen waarmee complementair therapeuten het onderbewustzijn van cliënten trachten te raadplegen. Het is een van de methodes waarover veel misverstanden bestaan. Vaak wordt gedacht dat de pendel een geheimzinnig instrument is dat de toekomst kan voorspellen.

@weekend: ik had gister al weekend.... En volgende week moet ik alleen maandag en woensdag werken.....

@wennie: lekker vooruitzicht alvast naar Center Parcs. Wij zijn nu rustig aan het kijken voor een vakantie in juni naar turkije.

@all: hier dus een klein beetje bruinverlies gespot. Ga ik dan toch eerder ongi worden dan 25 dagen? Hoop nog niet morgen ongi te worden want wil morgen nog lekker zwemmen met gwenn

17. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

#1337 ansje1982, 8 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2011
    Hoi Allemaal,

Nog even een berichtje van mijn kant.
    Bedankt voor alle bemoedigende woorden! Ik heb er alle vertrouwen in dat ik gewoon zwanger kan worden. Mijn schilgklierwaarden zijn vele malen slechter geweest. Ik ben zelfs zwanger geworden met slechtere waarden.

Ons mannetje is verkouden en heeft last van ontstoken oogjes. Vandaag was hij heel jengelig. Hij heeft een beetje verhoging. Ik heb voor het slapen gaan een zetpil gegeven. Hopelijk gaat het morgen beter. Het huis hebben we zojuist versierd met bumbaslingers en ballonnen! Ik ben benieuwd hoe hij morgen reageert!

Dinsdag is mijn NOD. Ik vind het heel spannend. Ik heb last van mijn borsten en heb veel last van puistjes in mijn gezicht. Dat kan natuurlijk net zo goed een teken zijn van ongi worden.
    Vanmiddag moest ik spontaan huilen bij een lied van Marco Borsato. Mijn man keek me aan en moest enorm lachen... Jij bent zwanger riep hij uit. Ik ben nooit zo'n jankerd! We wachten gewoon af

@Flexi: Jammer dat je ons verlaat. Ik wens je veel succes met zwanger worden!

@Mieks: Fijn dat je ongi weer weg is! Ik ben zelf meestal 4 dagen ongi, waarvan 2 heftig. Heerlijk dat je al weekend hebt! Veel plezier de komende drukke dagen!

@lonneke: Ik vond het heerlijk om 9 maanden niet ongi te worden! Dat is mooie bijkomstigheid! Hopelijk snel weer 9 maanden geen ongi.

@wennie: Ik sta niet te wachten op nog een bevalling. Soms geeft het mij echt een angstig gevoel. Aan de andere kant kan alles een volgende keer heel anders gaan. Geen bevalling is te vergelijken. Ik houd me vast aan de gedachte dat alles weer goed gekomen is!
    Jij maakt het ook spannend! En kun je jezelf nog bedwingen niet te testen? Ik ga proberen niet testen tot ik een dag overtijd ben. Dat is woensdag!

@krissie: Wat lief dat jullie die vriend opvangen! Petje af! Als hij jullie wensen en privacy respecteerd, komt het vast goed.
    Jij ook al weekend! Succes bij de dokter. Hopelijk vast alles mee voor je mannetje.

@mamavangwenn: En lukt het met studeren?

Ik heb het de komende dagen enorm druk. Ik probeer mee te lezen en ik hoop dit weekend nog de tijd te vinden om te reageren!

Fijne avond allemaal!

18. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD

11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0)
    11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2)
    13 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    17 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?)
    21 december - Mineraal (29, 1e kindje, ronde 9)
    25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1)
    27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3)
    30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    4 januari - Mieks (26, 1e kindje, ronde 3)
    5 januari - Emjee11 (31, 2e kindje, ronde 4)
    5 januari - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2)
    10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3)

Zwanger
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Ansje, wordt flexi zwager? Ik las vorige keer al iemand die schreef hoop dat je snel zanger wordt;) hihi.. En ja, die vriend is een goede vriend en je laat iemand ook niet dakloos zitten of op zijn 32ste terug naar zijn moeder gaan;) Wij hebben tenslot toch 5 kamers;) Spannend jou NOD die er ook aan gaat komen:) Ik weet zeker dat er deze maand positieve testers bij zitten:) Ik gok 3:)

@mamavangwen, hoe is het met je oom? Guillan barre ken ik en ik weet dat er eerst een piek/top moet zijn.. Ik heb gewerkt met die mensen.. Ik doe wel eens EMG onderzoek.

20. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ mamavangwenn, Wat voor studie volg je? Momenteel ben ik ook nog bezig met een studie, maar gelukkig ben ik 10 feb. klaar! (als alles goed blijft gaan ;)) Fijn voor je, dat je snel aan "de gang" kan. Hoop voor je dat het snel mag gaan lukken.
    En Turkije is ook zeker lekker. Waar wil je naar toe? Ben zelf in Marmaris geweest verschillende keren.

@ Ansje, Wat vervelend voor je mannetje. En dat nog wel op zijn verjaardag. Maar wie weet fleurt hij morgen helemaal op door Bumba :p
    Ook ik ben hier net zo'n emotionele muts. hahaha. en onder de puistjes e.d. Maarja, hoop dat het niet van een aankomende ongi komt.
    Ik kan me nog redelijk bedwingen om niet te testen, omdat ik bang ben voor teleurstelling. erg he :( hahah ik weet het!! Maar soms wil ik echt gewoon NU testen, omdat ik helemaal gek wordt van mezelf. Ik voel zoveel verschillende emoties tegelijk en vind het moeilijk om daar mee om te gaan, omdat ik dat niet gewend ben van mezelf. Echt irri....

Deel Deze Pagina