Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Wat is er weer ontzettend veel geschreven. Gisteren geen tijd gehad om te lezen dus moest ik lezen vanaf woensdag avond. Gisteren samen met vriendinnen naar New years eve (de film) geweest in de bios. Moest een echte vrouwen film wezen. Ik vond het een leuke film. Dus we waren rond half 1 pas weer thuis en toen was ik ook moe aangezien ik de hele dag opleiding had gehad. Ik doe de opleiding Eerst verantwoordelijke verzorgende. Met een beetje geluk heb ik 14 juni mijn diplomering. Ik moet 1x in de 2 a 3 weken naar het werk toe voor een dagje opleiding. Wel heel erg leuk.

@ mama van gwenn en Wennie: goeie tips ga er zeker gebruik van maken. Was ik net al aan het doen en druk ik per ongeluk op het kruisje is alles weg. Dus nu maar ff uit het hoofd.

@ mamavangwenn: Leuk zwemmen met gwenn. Dat wil ik ook als het zo ver is dat wij een kindje hebbe. Ik mag graag zwemmen. Hoop wel dat het kindje dan niet de oren heeft van zijn papa. Die vind het niet fijn op met het hoofd onder water te gaan. Sterkte met je schoonzusje, hopelijk knapt ze snel weer op.

@ Ansje: gefeliciteerd met je mannetje

@ Auto`s wassen: ik vind het wel leuk om samen met mijn man auto`s te wassen. Alleen vind ik er niks aan.\

Ik hoop dat ik geen belangrijke dingen vergeten ben om op te reageren.

Zo dit was het wel weer. Ik hoop morgen nog weer even te kunnen lezen :).

Mijn schoonouders komen strax koffie drinken... Mijn schoonmoeder is advies nodig voor haar eigen moeder. Die een appartement kan bekijken in een verzorgingshuis.

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoii meiden, ik ben er ook weer, wat een dag! Word moe van mn eigen gestress gister en vandaag. Moest ineens nog met de konijnen naar de dierenarts maar gelukkig was er niks ernstigs aan de hand. De beëdiging was weer indrukwekkend maar wel erggg koud en nu eindelijk lekker thuis op de bank. Boodschappen voor mn verjaardag morgen ook in huis, en huis is aan kant. Morgen ochtend nog even wat voorbereidingen voor de hapjes doen en dan gewoon lekker genieten.

Ik heb gezien dat er erggg veel geschreven is, zal is even terug lezen..

Pendelen.. zal het een keertje doen van de meiden binnen ons topic, voor diegene die willen. Alleen loopt momenteel mn hoofd over, dus misschien volgende week een keer als ik het wat rustiger heb ;) Ik geef het wel aan van te voren wanneer ik tijd denk te hebben.

@ wennie, leuk vooruitzicht, midweekje center parcs!

@ mamavanGwenn, nog ongi geworden?
    Ik wil je wel alvast heel veel sterkte binnen je familie wensen met al die moeilijke beslissingen die jullie moeten nemen. Zal niet makkelijk zijn!

@ ansje, hoe vond Rowen alle cadeautjes, taart en aandacht? :D

@ mineraal, ik ben pas 3 dagen geleden begonnen met etos pillen, ben benieuwd wat ze met mijn cyclus gaan doen.. Hoor veel wisselende verhalen.
    Wat betreft terug vinden waar ik in mee typ in topics: ik heb een abonnement op de leukste topics, en krijg daar bericht van als er weer wat geschreven is. Als ik meer tijd heb zoek ik gewoon terug op zp.
    De etos pillen... ik vind ze behoorlijk groot ;) en je moet er 2 van op een dag.. dat was met vsm gelukkig maar 1, en ook wat kleiner! Ik hoop dus maar dat ze positief effect hebben en ik het niet voor niks doe.

@ krissie, beterschap met je mannetje, zo'n abces lijkt me niet erg fijn!

Tip om nog makkelijker dingen terug te lezen:
    Als je op "plaats bericht" drukt, en dan helemaal naar beneden scrolt zie je onder het laatste berichtje staan : "Dit onderwerp heeft meer dan 10 reacties. Klik hier om het hele onderwerp te lezen". Dit wordt dan geopend in een nieuw tabblad/venster waarop je dus het hele topic door kan nemen en in het andere tabblad/venster gewoon rustig kan typen ;)

@ auto's, ik ben er helemaal weggg van :):D Ben bestuurslid in een tuningauto club, en heb zelf een zwaar gepimpte peugeot 306 gehad :D dat was echt mijn kindje en kon ik uuuuurrren op poetsen :D Helaas nu geen auto meer, en vind ik het zonde van mn geld om opnieuw te moeten beginnen. Ik kan auto van vriendlief pakken als hij op bivak is of carpoolt. Verder doe ik alles op mn fietsje.

3. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Haha mieks ik zal je eens een foto sturen van onze oude auto met vlammen en al ui de uitlaat... Is wel 6 jaar geleden.. Nu gezinsbak

4. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all: een goede morgen op deze vroege morgen. Ben alweer 1,5 uur wakker.
    Hier nog geen ongi te bekenen. Wel gister ook licht bruinverlies gehad. En nou net (sorry voor de onsmakkelijke details op de vroege ochtend) een klodder donkerder bruinverlies. Dus verwacht dat het vandaag gaat doorzetten ook door het voelen van ongikrampen.
    Maar dan ben ik super blij. Kunnen we starten.

@mieks: gefeliciteerd!!!!! Geniet van je verjaardag.

Ik hoor wel al je tijd hebt om te pendelen. Lijkt mij wel eens leuk om te horen.

@ansje: hoe was de verjaardag van je grote kleine ventje? Geslaagd?

@lonneke: mijn vent heeft het er moeilijk mee. hij zit ook in zijn examentijd en moet ook nog 3 boeken lezen. Dit schiet er dus een beetje bij in. En verder is het een ontzettende binnenvetter dus moet het er echt uittrekken. Maar zie het gewoon aan zijn houding.

Tja en schoonmoeder zit tegen een burn-out aan. Dag in dag uit naar het ziekenhuis. de rest blijft liggen en Iris is dus niet de makkelijkste. Als we er zijn mag ze los maar anders ligt ze dus vastgebonden op bed. Anders gaat ze aan allerlei dingen trekken wat niet mag. Zoals haar slangetjes die haar extra zuurstof geven.

Maar vandaag komen een tante en oma op bezoek bij Iris en wij gaan morgen. zo kunnen wij mijn schoonmoeder even aflossen. Verder komt er ook elke dag iemand van philadelpia om haar af te lossen in het ziekenhuis.

Ik heb vorige keer niet mee gedaan aan moeders voor moeders. Ze kwamen het hier niet ophalen helaas en werkte toen fulltime. Dus had ook niet echt een mogelijkheid om het weg te brengen. Voor de volgende keer denk ik er nog over na.

En je bent vandaag bij mij in de buurt!!! woon 15 minuten vanaf Rotterdam. Heel veel plezier daar.

@mineraal: ik heb een abonnement op dit forum genomen die geeft mij dagelijks een email als er nieuwe berichten zijn. verder heb ik de eerste pagina van dit forum als favoriet opgeslagen.

kun je anders een fotootje maken van je ovutesten. Kunnen we mee beoordelen.

Maar is ook best wel heftig allemaal. Vooral omdat alles tegelijk komt lijkt het wel. En wil gewoon de rust hebben om te leren maar die is er niet.

@snoopy: hier zit ook met mijn oren hoor. Maar gaat de laatste jaren steeds beter en Gwenn lijkt er geen last van te hebben. Dus hoop het ook voor jou.

@auto's: hier wel een autogek maar niet van het gepimpte enz. Ik rij een 5-deurs renault Clio. Hij is van januari dit jaar. Dus helemaal splinternieuw. Hier voor heb ik een nissan micra en een peugot 106 gehad.

Verder ben ik helemaal gek van de Hyundai ix35. Die heeft mijn schoonmoeder. En die wil ik ook ooit nog eens. Zit je lekker hoog op de weg.

5. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!!

Phoe, wat is er een hoop gekletst zeg!! Ik ben zo druk geweest afgelopen dagen. Afgelopen woensdag mijn sollicitatiegesprek gehad voor een neventaak en ik ben aangenomen!! Jippie, ik heb in januari twee weken interne opleiding. Ik zit er wel aan te denken om deze cyclus over te slaan, zodat ik niet zwanger ben op de opleiding. De opleiding is nl ook fysiek. Alhoewel je aan het begin van je zwangerschap staat, wil ik geen risico nemen... Donderdag gewerkt en 's avonds de verjaardag van mijn moeder gehad. Gisteren naar Zeeland geweest om bij mijn zus te gaan klussen in haar nieuwe huis. Aangezien dat twee uur rijden is voor ons, waren we gisteravond ook pas laat thuis. Zo even hardlopen naar de garage om mijn auto op te halen en lekker survivallen. Daarna rommelen in huis en de kerstboom versieren :D

@ Ansje: Nog gefeliciteerd met Rowen! Leuke verjaardag gehad? Is hij nog een beetje opgeknapt en niet zo verkouden meer? Fijn dat je medicatie hebt gekregen en dat je toch gewoon kan gaan starten.

@ Mieks: gefeliciteerd!! Fijne verjaardag vandaag. Die rare ongi kan ook komen door het stoppen met de pil.

@ Mamavangwenn: Vervelend van Iris dat ze weer is opgenomen. Er komt op deze manier wel veel terecht op de schouders van je moeder. Yeah ongi in aantocht!!

@ Wennie: een midweekje weg!

@ Krissie: bah, een abces. Fijn dat de dokter hem weg heeft kunnen halen.

@ Bevallingsverhalen: Wat een verhalen zeg! Ik kreeg het er spaansbenauwd van, maar ja alles voor de kleine he! Hoop dat wij alle een snelle bevalling zonder rare complicaties krijgen!

6. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Daar zijn we weer!

Ons mannetje heeft echt genoten van zijn 1e verjaardag! Natuurlijk veel foto's en filmpjes gemaakt! Hij was onder de indruk van alle Bumbaversieringen en heeft het hele huis grinnikend geobserveerd. Hij vond de aandacht die hij kreeg van iedereen heerlijk. De cadeautjes uitpakken vond hij minder interessant. De trein- speeltafel die we hem cadeau hebben gedaan is een groot succes! Hij speelt er met de blokjes op en loopt er steeds omheen. Helaas is er gisteren wel appelsap opgeknoeid. Nu is zit er een ingedroogde plek onder de afbeelding (wegen en water). Ach ja, met kinderen lukt het toch niet om alles als nieuw te houden.

@Mieks: GEFELICITEERD met je verjaardag! Heel veel plezier vandaag!:D

@mamavangwenn: Wat vervelend dat Iris weer opgenomen is. Ik snap dat je schoenmoeder en je man daar veel moeite mee hebben. Ik hoop dat de situatie snel verbeterd! Heel veel sterkte ermee!
    Wel fijn dat je nu ongi bent! Eindelijk starten!

@krissie: Had je toch gelijk! Gelukkig heeft de huisarts het meteen open kunnen maken! Heeft je vriend er nu nog last van?

@balou: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wel vervelend dat je nu de keuze moet maken om het zwanger worden even op een laag pitje moet zetten. Ik snap het wel. Je moet geen onnodige risico's willen lopen. Succes met hardlopen en de kerstboom opzetten!

@snoopy: Jaja, het tempo is hier vooral doordeweeks enorm hoog. Als je een paar dagen niet komt, heb je enorm veel leesvoer;)

@sasje en miniraal: De teststreep moet donkerder of dezelfde kleur hebben als de controle streep. Dan weet je dat je eisprong er tussen 24 tot 48 uur aankomt.

@lonneke: Ik heb ook met MVM meegedaan! Die potten stinken inderdaad enorm. Niet bevorderlijk als je al last hebt van ochtendmisselijkheid! Heb jij daar al last van? Hopelijk blijft het je bespaard.

Fijne zaterdag allemaal!

7. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Vandaag lekker even knoddelen in huis! kerstboom opzetten en hier en daar beetje kitsch verstoppen (en wachten of vriendlief t ziet...)
    Ook even een kleine grote schoonmaak houden (hond heeft weer een bak met zand verspreid door t huis, met hulp van de oude hond van mn moeder)
    Vanavond komt mn mannetje weer thuis! waarschijnlijk heel moe dus lekker frietjes eten en genieten van de kerstboom! :D

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: Gefeliciteerd met je verjaardag!
    welke pillen heb je van vsm gebruikt dan?en waarom ben je daarmee gestopt?

@mamavangwenn: Ik ga eens kijken wat een abonnement inhoudt. Je was er al vroeg uit vandaag! Ik ben lekker blijven liggen, ik had ook niet echt goed geslapen vannacht.
    Ik kan nu geen foto's meer maken, je mag het maar na 5min bekijken. Nu staat er allemaal dikke strepen op. Mocht ik ze nog eens gebruiken zal ik dat doen. Hoop gewoon dat het raak is dit keer...

Ik heb inmiddels ook al wat auto's gehad. Ik ben begonnen met een austin metro, toen had ik net mijn rijbewijs. Die werden niet meer gemaakt, dus met een lekke band kon ik al niet veel (wel op de sloop een band halen) Ik heb nu een ford ka...die ik helemaal geweldig vind!:D

@Balou23: gefeliciteerd met je baan erbij! Lastige keuze, ben benieuwd wat je gaat doen.

Ansje1982: dat was het wel, alleen vind het niet heel goed zichtbaar allemaal (of ik moet er nog aan wennen, het was ook de 1e keer) Maar door mijn temp wist ik het zeker.

@sjasje: wat doet je mannetje voor werk?is hij langer van huis?

Wij gaan straks of morgen de kerstboom halen, ik ga alvast beginnen met een beetje versieren. Ons weekend staat in teken van verjaardagen.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Thnx lieverds voor de felicitaties :D:D:D Alweer 27 jaartjes oud..

Oppaskids zijn net geweest met hun paps en mams, en zo komen mn zusje+vriend en oma uit middelburg. Mijn ouders komen helaas niet, m'n vader ligt met buikgriep in bed :( Schoonouders, zwager+vriendin komen ook vanmiddag, en vanavond dan nog wat vrienden. Erg gezellig.
    Foto van mn super mooie horloge kom ik dit weekend ook nog spammen :p

@ Balou, Gefeliciteerd met de nieuwe baan erbij. Ongi is nog steeds raar.. heb al paar dagen dat het wat bloed/bruin is bij afvegen.. had liever dat het in 1 x goed was dat ik er ook gelijk vanaf was ipv dat het dagen zo weinig is.

@ ansje, fijn dat Rowen zo genoten heeft!

@ Sjasje , succes met de boom :D

@ Mineraal, Heb eerst vsm Puur Mama geslikt. Ze waren nu op, en hoorde veel verhalen over de etos zwanger worden pillen.. dus ik ga dat eens proberen nu ;)

Fijne zaterdag allemaal

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zal hem gelijk maar even spammen: mijn o zo mooie verjaardags cadeau van vriendlief :D

11. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mieks, gefeliciteerd!! Heel mooi cadeau!!

12. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all: zo ik ben wakker, gedouched en aangekleed samen met Gwenn. Dat Gwenn om 10.30 uur naar bed ging ben ik er ook weer ingedoken. En dat heeft me goed gedaan.

EN DE ONGI IS DOORGEBROKEN!!!! YES WE GAAN VAN START:)

@balou: gefeliciteerd met je neventaak. Jammer dat je daardoor een maandje over moet slaan.

@ansje: fijn dat je ventje zo genoten heeft. En hoe is het met jouw kwaaltjes?

@sjasje: mij benieuwen of je vent het ziet. Hij zal de eerste zijn. Mijn vent ziet het niet eens als ik naar de kapper ben geweest en er toch heel wat af is. En heel veel plezier met je vent vanavond.

@mineraal: helaas is meestal mijn dochter een vroege vogel. Vandaar. We doen het in het weekend altijd om en om wie er uitgaat met haar. Want tussen ons in hoeft je haar niet te leggen want als die wakker is gaat ze keten.
    Veel plezier met de kerstboom!

@mieks: mooi horloge. En geniet van je dag.

@wennie: hoest bij jou? nog steeds geen rood?

NOD

11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2)
    13 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    17 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    20 december - cindyc (30, 1e kindje, ronde ?)
    21 december - Mineraal (29, 1e kindje, ronde 9)
    25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1)
    27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3)
    30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    4 januari - Mieks (26, 1e kindje, ronde 3)
    5 januari - Emjee11 (31, 2e kindje, ronde 4)
    5 januari - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2)
    10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3)

Zwanger
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)

13. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

@ mieks: gefeliciteerd!! Mooi horloge :D

@ Balou: gefeliciteerd. Leuk dat je aangenomen bent.

@ mammavangwenn: fijn dat je ongi is doorgebroken. Nu maar eens kijken wanneer je kunt klussen.

Fijne zaterdag avond nog.

14. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

@ Sjasje, Hoe heeft de appeltaart gesmaakt?? ;) Veel plezier vanavond met je mannetje. Geniet er maar lekker van. Leuk trouwens dat je je ovutesten met ons deelt. Ben er nog niet mee bezig, maar wie weet, ga ik er nog iets aan hebben :)

@ MamavanGwenn, Ik denk dat ik dat ook wel zou gaan doen, zwangerschapszwemmen. Lijkt me echt heerlijk...Ik hoop verder ook dat je inderdaad de energie en moet kan vinden in deze moeilijke periode voor je studie. Zou toch wel een lichtpuntje zijn, als je je examen kunt halen. Verder natuurlijk super fijn dat je nu ongi bent. :) (raar he, dat dat fijn kan zijn, haha) Hier nog steeds niets te bekennen. Zou nu eigenlijk heel graag willen testen, maar advies is in de morgen te doen. Moet alleen morgen vroeg al vroeg werken. Iemand enig idee of het nu toch ook moet lukken? Verder staat op het doosje, dat je de test kunt gebruiken vanaf 1dag overtijd?? Maar zou maandag pas ongi moeten worden.

@ Lonneke, Hoe was je feestje gisteren? En vandaag in Rotterdam. Het goede nieuws nog lekker voor je kunnen houden, op al die leuke feestjes??

@ Mineraal, Spannend joh, maandag de uitslag van je vriend. Hopelijk is het allemaal dik in orde. Ik kan me nu inderdaad wel voorstellen dat je dan toch gaat tempen, want je wilt toch dat je gyn je zo goed mogelijk kan helpen. Ik hoop heel erg voor jullie, dat alles gunstig uitpakt, en je snel een positieve test mag hebben. ;)

@Snoopy1985, Wat leuk dat je leert voor evv'er. Werk je dan ook in de ouderenzorg toevallig? Zelf werk ik hier wel in, en ik ben 10feb officieel klaar met mijn opleiding verzorgende IG. Ik start in Maart met een werkbegeleiders cursus. Ik heb sinds deze week al een leerling onder me hoede en vind dit erg leuk. Hopelijk ga jij het ook helemaal naar je zin hebben.

@ Mieks, Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Nog een hele fijne avond. En wat een super gaaf horloge. Lekker verwend ;)
    Zou heel leuk zijn als je inderdaad een keer voor ons zou willen pendelen. Maar snap ook wel dat je druk bent ;) We horen het wel als je een keer tijd hebt, dan bied ik me zeker aan.

@Balou23, gefeliciteerd met je nieuwe baan/ taak. Super leuk en nu met frisse energie ertegenaan. Wel jammer dat je je baby wens hiervoor even op een laag pitje moet zetten. Maar ook wel logisch, en het is maar van korte duur dus dat scheelt.

@ Ansje, fijn dat je mannetje een fijne dag heeft gehad. Jullie er ook lekker van genoten??

Volgens mij de meeste wel weer gehad. Sorry als ik toch iemand heb overgeslagen. :( Hoe word je eigenlijk dan lid van een club?? Iemand tips? Fijne avond nog verder!!

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Wennie, volgens mij kan het wel..maar moet je even weinig drinken en je plas lang ophouden. Ik ben benieuwd!!

16. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wennie: bovenaan het forum heb je boven de roze balk onderwerp tools staan. dan heb je de 3e optie iets van abonneer op onderwerp staan.

de rest wijst zichzelf.

je zou morgenochtend met ochtendurine een testje kunnen wagen

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD

11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2)
    13 december - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    17 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    21 december - Mineraal (29, 1e kindje, ronde 9)
    25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1)
    27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3)
    30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    4 januari - Mieks (27, 1e kindje, ronde 3)
    5 januari - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2)
    10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3)

Zwanger
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    @mieks heb je leeftijd even aangepast als je het niet erg vind

18. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    @ Wennie 87: ik werk in de ouderenzorg heb afgelopen jaar een cursus werkbegeleider gedaan. Ik werk nu al 5 jaar voor de zelfde baas en krijg steeds de nieuwe uitdaging om wat anders te gaan bij leren erg leuk. Ik werk nu al als evv`er.

19. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mieks: fijne verjaardag gehad?? Mooi horloge zeg!!

@ Wennie: is het gelukt met de test?

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Mooie horloge zeg en uiteraard alsnog gefeliciteerd.

Iemand vroeg of ik het nog voor me kon houden (de zwangerschap) Dat gaat me tot nu toe goed af..geen mens die er erg in heeft volgens mij

Verder houd ik het kort. Ben kotsmisselijk, dus hoop niet dat dit iets is voor de komende weken:(

Deel Deze Pagina