Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend zeg dat je zo misselijk bent... Hoop dat het van zeer korte duur is!

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lonneke, vervelend zeg dat je zo misselijk bent.. Hoop dat het van korte duur is voor je.

@Mieks, hoe was je verjaardag..?

@Wennie, hou je het spannend??? Ik ben nieuwsgierig!

@All, het weekend is helaas weer bijna voorbij. Ik zit met die katten .. denk steeds als ik zwanger ben.. Ik doe die kattenbak nog wel zelf (meestal met handschoenen) maar soms vergeet ik het.. Ik heb een langharige kat.. zat vandaag onder de ontlasting .. heel vies.. heb mijn hele leven katten gehad.. mara zit dan meteen met die toxoplasmose in mijn hoofd. ik heb besloten de kat van de week naar zo'n zaak te brengen waar ze hem toch maar even scheren van de onderkant.. en ontklitten, ik krijg het er niet uit (die klitten)..

3. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Krissie: Volgens mij een goed excuus dat je vent de kattenbak gaat doen :D Als je eenmaal weet dat je zwanger bent, dan moet je gewoon echt niet je handschoenen vergeten... Wij hebben ook twee katten, maar sinds mijn vriend en ik samen zijn doet mijn vriend de kattenbak.

Ik stond (we waren echt net een paar weken samen) kokhalzend de kattenbak schoon te maken en hij vond dat zo zielig dat hij het sindsdien doet:D

Verder is het stil, zeg! Ik ben vanmorgen even naar de Bodybalance gegaan en verder relaxen en aan de website knutselen. Heerlijk!!

4. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden even heel kort want moeten zo naar n verjaardag en moet mijn dochter nog uit bed halen en broodje geven. Al een paar dagen niet geweest maar tis zo hectisch geweest de afgelopen week. Iedere dag druk! Sorry dus voor mijn ego maar heb wel alles gelezen. Reageren lukt nu nog ff niet misschien heb ik vanaaf wat meer tijd.

Wel ff Mieks feliciteren met dr Birthday: Gefeliciteerd!!!

En Ansje ff feliciteren met de 1e bday van je zoontje: Hieperdepiep Hoeraaa!!!!!

Hier is mijn ei gespot. Gisteren posi ovutest en vanochtend denk ik ovupijn....duurde paar uurtjes soort van mens.kramp dus denk dat ik mijn ei zowaarr gevoeld heb. Vrijdag is er geklust en vanochtend ook! Dus wie weet is er raak geschoten!

5. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    @ Lonneke: hopelijk is de misselijkheid voor een korte duur. En hopelijk valt het niemand op.

@charmiknorrie: duimen draaien en heel hard hopen dat het gelukt is.

Fijne zondag

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemiddag dames

Laat ik maar ook eens ff wat van me horen :)
    Heb behalve vermoeidheid (nog) nergens last van.
    Vrijdag de echo. Kijk er heel erg naar uit.

Mieks nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ansje jij ook nog gefeliciteerd met je zoontje! Leuke leeftijd :)

Lonneke nu al last van misselijkheid? Dat is minder zeg.

Krissie hier doet mn vriend het nu sinds ik zwanger ben. Voorheen deden er het dus samen. We hebben 3 katten en 2 bakken.

Charmed jeej je ei! Je kan nu lekker op de wachtbank.

Ga nu mn bed maar eens uit. Gisteren naar Antwerpen geweest. Veel gelopen dus was echt doodop.

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoiii meiden

Heb een super verjaardag gehad. Flink verwend en een hoop visite gehad. Net huisje weer aan kant gemaakt en nog even lekker genieten van een rustige zondag :)

@ mamavangwenn, jaa op naar je eerste echte ronde :D Thnx voor het aanpassen van mn leeftijd :D

@ lonneke, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hopelijk heb je er idd niet veel last van!

@ wennie, hoe zit het met de testdrang?? :D

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Mooi excuus om je mannetje de kattenbak schoon te laten maken;)

Balou: Jij hebt dus een 'relax'-dagje. Heerlijk toch.;)

Charmedknorrie: Nu is het dus afwachten voor je..spannend!

Yasmin: Je echo komt er bijna aan. Leuk! En gisteren naar Antwerpen, gewoon een dagje uit, geshopt ofzo?

Mieks: Genoten van de rust na zo'n drukke dag?

All: Misselijkheid is weg. Pfff..na weer wat gegeten te hebben ging het wel weer. Hoop echt niet dat het iets standaards is voor de komende weken.. Vorige zwangerschap wel wat misselijk gevoel gehad, maar vaak van korte duur en geen overgeefpartijen;)
    Verder erg moe..Morgen 5 weekjes. Tel echt de weken af tot de 1e echo, dan heb ik ook weer wat meer 'rust' in m'n hoofd (als alles goed is..)

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @wennie87: Ik ben ook zeer nieuwsgierig naar de test, ga ervanuit dat alles positief is. Ga maandag meteen bellen voor een gynafspraak...Dan gaan we echt de molen in, zie ik wel tegenop. Hoop dat het niet nodig is! Vorig jaar was ik toevallig ook op 22-11 november voor het laatst ongesteld dus zou mooi zijn als het dit jaar ook is!
    Heb je al getest?

@LOnneke: sterkte met de misselijkheid! Wanneer heb je de echo precies?

Staat bij iedereen de kerstboom al?
    Zo te lezen veel kattenliefhebsters hier! ik ook, alleen hebben we er geen. (vriend vind ze niet zo leuk en is beetje allergische)
    Zit trouwens ook in de zorg :)

Fijne zondagavond allemaal!

10. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: als je al jaren katten heb ben je waarschijnlijk al immuum voor toximoplasme of zoiets. Maar is in ieder geval beter dat je vent het doet tijdens de zwangerschap. Wij hebben ook 2 katten. Moeder en zoon. 2 totaal verschillende. Moeders kroelt je dood en zoonlief is zo schuchter als ik weet niet wat.

@charmedknorrie: nog mij benieuwen over 2 weken. Ik gok op roze.

@lonneke: fijn dat de misselijkheid weg is. en dat kruipen van de dagen naar de 1e echo ken ik hoor. Bij mij ging het toen ook zo langzaam.

@wennie: wat laat je ons wachten!!!!

@mineraal: ik hoop voor je dat de test goed is en hoop dat je snel terecht kan bij de gyn.

Hier helaas niet in de zorg maar in de cijfers. Ik ben assistent-accountant
    @all: nou hier heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Hadden gister geprobeerd Gwenn later naar bed te doen om te kijken of ze dan ook langer uitsliep. Dat is gelukt. Ze ging om 20.30 uur naar bed en heeft tot 08.15 uur geslapen. Daarna ging vriendlief met haar eruit en kon ik verder slapen. Wel vannacht 4x eruit geweest voor Gwenn. Der kies staat op doorbreken....

Verder staan de sluisen hier open zeg. Zit nu heerlijk met een kruikje op de bank. Verder het ik rond de 22e mijn ei. Dat is al maanden zo dat hij op dag 11/12 komt. Dus ik kan gerust klussen.

En vanmiddag zijn we naar Iris geweest. Uur heen en uur terug dus was wel erg vermoeiend. Gelukkig zit Iris in een depadance van het Radboud ziekenhuis. Dus gelukkig niet al te ziekenhuisachtig. Maar ze zag er goed uit. Waarschijnlijk mag ze dinsdag weer naar huis. Alleen wat zag mijn schoonmoeder er slecht uit. Die ging ook na 10 minuten naar huis dat wij er waren. Mijn schoonvader zit weer op het schip dus die kan haar nu ook niet helpen (eigen zaak). Hopen dat alles snel over gaat en het normale weer komt.

En mijn oom is ook weer van de IC en beademing af. Hij heeft nu wel een pijpje geplaatst gekregen in zijn keel voor de afvoer van slijm en toediening van zuurstof. Ze hopen zo nog een longontsteking te voorkomen.

Nou ik ga weer even verder

11. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    deze kwam ik net tegen met branden van de foto's van Gwenn op een cd. Dus voor de zwemmers onder ons:

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Aaaahh leuke fotos mamavanGwenn :D

13. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@Lonneke: Wat vervelend dat je last had van misselijkheid! Hopelijk blijft het bij een enkele vlaag van misselijkheid!

@Mieks: Vandaag weer een beetje bij kunnen komen van alle drukte? Mooi horloge heb je gekregen!

@wennie: Ik ben ook nieuwsgierig! Ik hoop dat je snel positief nieuws komt brengen!

@Mineraal: Hier een heel klein boompje op de vensterbank. Verder een hoop kerstversieringen. We hebben ook al 5 jaar een kat. Die hebben we toen in het dierenasiel gevonden. Ik wilde graag een kat en kreeg uiteindelijke mijn zin. Nu zijn mijn man en onze kat dikke vrienden. Hij ligt en zit haast nooit bij mij.

@charmedknorrie: Ohh, nu 2 weekjes in spanning wachten!

@yasmin: Vrijdag al de eerste echo! Leuk zeg! Geniet ervan!

@krissie: Mijn man heeft de kattenbak verschoond tijdens mijn zwangerschap.

@all: De spanning begint te stijgen! Nog 2 dagen tot mijn NOD! Ik weet het echt niet meer. Mijn puistjes zijn nu ineens verdwenen. Mijn borsten voelen ook niet meer zo pijnlijk aan. Heb nog wel last van emotionele buien. Gisteren nog potje zitten janken in de auto bij het horen van een nummer op de radio. Mocht ik niet ongi zijn, dan ga ik woensdagochtend een test doen. Gisteren nog 3 gratis besteld bij zwangerenkids (alleen verzendkosten 1.99). Zag het staan bij gratis en aanbiedingen.
    Voor de liefhebbers: Uiterst gevoelige zwangerschapstest

14. ansje1982

@mamavangwenn: Wat een mooie heldere foto!!
    Fijn dat Iris er goed uitzag. Hopelijk gaat het ook snel wat beter met je schoonmoeder. Misschien krijgt ze weer wat rust als Iris dinsdag naar huis mag.
    Vervelend dat je zoveel last hebt van je ongi. Nog en paar daagjes afzien...

15. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ansje: spannend!!! Ik heb die gevoelige testen ook alleen dan de midstream testen. Die zaten toen bij een combipakket die ik daar heb besteld. Ik ga op 31 december ermee testen.

De foto's zijn toenertijd door een onderwaterfotograaf gemaakt

16. ansje1982

@mamavangwenn: Die had ik ook, maar tijdens de vorige lange cyclus dus allemaal opgemaakt. Ik twijfelde gisteren nog of ik een heel pakket mee zou bestellen. Iets in mijn deed me besluiten alleen die 3 testen te bestellen. Hoop dus geen ovulatietesten meer nodig te hebben.

Eerst die mooie taarten en nu die perfecte foto's... Ik dacht al, wat kan die mamavangwenn toch veel! ;)

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee hoor zo multitasking ben ik ook niet. Ik stond ernaast om mijn dochter na 15 seconden op te vangen in het water.

18. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    kattenbak: Deed mijn man ook tijdens mijn zwangerschap en dat is hij erna ook blijven doen hihihihi

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen. Pffff moeite met wakker worden en over 5 minuten weer richting werk. Ben toe aan vakantie :p
    @ansje ik heb ze gister avond ook besteld, voor 1,99 is dat weer leuk mee genomen :D

Fijne dag allemaal

20. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Helemaal mee eens :D
    Zal vanavond even gaan bij 'kletsen' heb net alles wel gelezen maar werk roept ;)

Deel Deze Pagina