Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier nog een die toe is aan vakantie.

Gelukkig alleen vandaag en woensdag werken. En volgende week nog een weekje en dan een weekje vakantie

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Prachtige foto's zeg! Mooi gemaakt:D En fijn om te lezen dat Iris er goed uit zag. Hoop ook dat het snel beter gaan met je schoonmoeder.
    En je ongi, nog even doorbijten en dan is ie weer over (en mss dan wel voor 9 maanden;))

Ansje: Wordt nu écht heel spannend bij jou zeg. Hoop voor je dat het 'raak' is!

Wennie: 2 januari heb ik de eerste echo. Dus nog 3 weekjes!

Oh ja, gisteren nog een berichtje gehad van Enjoyllive. Ze vroeg of ik jullie wilde laten weten dat het goed met haar ging. Erg moe etc. en druk met werk, zorg voor haar dochtertje. Dus weinig tijd om hier te reageren. Ze heeft (geloof ik) vrijdag haar eerste echo gehad en ze hebben een mooi hartje gezien.

Hier: Vanochtend weer een flinke vlaag misselijkheid. Houdt ongeveer een half uurtje aan. Als het hier bij blijft ben ik blij.
    Hoop 't dus!
    Verder erg moe..begint steeds meer te worden zeg. Lag gisteren al om 20uur in bed. Maar ja, neem liever 's avonds op tijd m'n rust, zodat ik overdag (op m'n werk) wel wat waard ben.

3. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Oh leuk dat enjoyllive toch even een update doet;)
    @ Lonneke, ik hoop dat de misselijkheid niet erger wordt dan!.. Geef je zelf maar lekker de rust inderdaad.. In de avond.. Je lichaam zal het vast hard nodig hebben dan!

@Vakantie, wanneer ben ik hier niet aantoe?

@Testen, ik heb sensitest dipstick meerdere.. Iemand hier ervaringen mee?

@ all, Nu weer even verder met werken. De dagen vind ik spannend.. voel helemaal niks.. Ga nergens vanuit.

4. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Yasmin: spannend vrijdag echo. Wezen winkelen in Antwerpen?

Lonneke: fijn dat de misselijkheid nu afzakt.

Mineraal: hier absoluut geen kattenlief hebber. Hier is het al in kerststemming Heerlijk. Maar dit jaar geen kerstboom neer gezet. Vind alleen de lichtjes al gezellig.

Mamma van Gwenn: lekker dat ze heeft uitgeslapen. Zo kunnen jullie ook ff een dagje bij slapen. Wat minder dat je er 4x eerst uit moet voor dat ze langer slaapt.
    Fijn dat het met Iris weer wat beter gaat. Hopelijk komt je schoonmoeder dan ook wat meer tot rust. Leuke zwemfoto`s.

Ansje: spannend hopelijk is het roze als je gaat testen.

Fijne avond.

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ja , Ansje spannend!!! en Wennie? waar ben je?

6. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Even snel tussendoor (beetje hectisch hier).
    Ik ga nog reageren op jullie, maar wil jullie vast even uit de spanning halen...Hier is vandaag helaas in alle hevigheid me ongi doorgekomen. BALEN!!!!!!!!!!!!! Dus, op naar de volgende ronde.

Kom snel weer terug om te lezen en reageren verder, maar moet zo eerst op pad om een vrijgezellenfeest voor mijn vriendin te gaan organiseren. Iemand leuke ideeën???

Groetjes en fijne avond iedereen!!!!

7. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Mieks mooi horloge!!
    @Wenny: Heb je getest? spannend hoor! (oh en de appeltaart was heerlijk:D)
    @mineraal ik had laatst een heel antwoord getypt maar per ongeluk gewist, dus nu in t kort; mn vriend zit bij de nationale reserve en die hebben dus leger-oefeningen, zoals afgelopen weekend, 50uur dingen bewaken, beschieten en vooral weinig slapen.
    @Snoopy leuk dat je steeds dingen bij kan leren op je werk, het de boel interesant! wat is evv'er?
    @Krissie: En loopt je kat al met z'n billetjes bloot over straat :p
    @Charmedknorrie: Hoera een EI! (ligt die van mij er ook bij?) (sorry naweeen van sinterklaas :D)
    @yasmin: leuk vrijdag de echo, dan wordt t wel helemaal 'echt' :)
    @Lonneke; was je bij zwangerschap van kleine meid ook misselijk?
    @mamavangwenn: gelukkig weer iets beter met Iris.En je oom mag die dit jaar nog naar huis? Mooie foto zeg van Gwenn, ze vindt t echt super he dat water? je ziet haar genieten.

Hoop dat ik iedereen nu gehad heb, anders Sorry!
    Hier ovu testen die raar doen, gisteren een dunne streep, dus ik dacht een ei in aantocht morgen zal hij er misschien wel zijn. Niet dus, de trest van vandaag was witter dan wit :(

Verder heel leuk gefreubeld aan de kerstdecoraties, de boom staat en dit jaar ook het raam leuk versierd, Met schaapjes. We hebben namelijk geen kerststal. Vandaag nog wat nepsneeuw gespoten :p heerlijk! zal zo n foto spammen.

Vandaag de eerste griepverschijnselen (die we stug gaan negeren) rauwe keel en loopneus.... nog twee weekjes en dan vakantie....

Vroeg me trouwens af hoe iedereen kerst gaat vieren? lekker thuis met t gezin of op en neer naar de diverse groot/schoonouders?

8. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    oh en hier ook de ovu testen.. die een na onderste heeft toch wel een streep dacht ik (nog geen volle TADAA maar wel een begin)
    Raar.... mn ei staat zeker nog op de bus te wachten of zow:(

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Sjasje het lijkt idd wel of die een na onderste een donkere streep geeft best kans dat je piek gister al geweest is vandaag lijkt ie namelijk alweer lichter te worden.

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Vandaag gebeld voor een afspraak bij de gyn: 16 januari...

Vriend gaat morgen naar de huisarts voor de uitslag. Hij heeft gebeld vandaag maar de uitslag was er nog niet, assistente is gaan bellen en heeft het op de fax gehad. Omdat zij het niet kan lezen moest er dus een afspraak gemaakt worden..
    Daarna zat ik er ff doorheen, het duurt allemaal zo lang. Gisteren ook een verjaardag gehad met allemaal kindjes..ik had er ook 1 kunnen hebben, soms wordt je dan gewoon met je neus op de feiten gedrukt. Maarja we houden moed..hopelijk gaat de afspraak 16 januari helemaal niet door!

@mamavangwenn: geweldige foto's!

@ansje1982: hahah leuk zo'n kat ;) Doe je geen grote boom ivm de kat?

@wennie87: dat is balen, op naar de volgende ronde idd!Waar houdt ze van? Je kan zoveel...ik heb al eens een cd opgenomen, high tea, salsa dansen, bonbons maken.

@sjasje: ik hoop altijd maar dat ik niet op het verkeerde knopje druk en alles blijft staan ;) 50uur..pfff...
    Leuke schaapjes!:D

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wennie: Bah wat balen, toch ongi:( Zoals je al zei, nieuwe ronde en dus ook weer nieuw kansen.
    Pfff ideetjes voor vrijgezellendag? Man en ik hadden samen vrijgezellendag, moesten in teams (mannen en vrouwen) tegen elkaar 'strijden' bv. met levend voetbal, sumo worstelen enzoiets. Erg leuk!
    Vind een high tea met een combinatie van iets fröbelen altijd wel leuk. Bv. iets mozaieken ofzo.

Sjasje: Misselijkheid ken ik niet zo goed van m'n zwangerschap. Daar had ik hooguit 5 min. een vlaag van misselijkheid. Moest altijd rustig aan opstarten 's ochtend.
    Wat betreft ovutesten: Lijkt me dat die van 11-12 je positieve ovutest is. Het is overigens zo dat die niet bij iedereen 'knal-knal' is zeg maar. Dus kan goed dat die test jou 'knal' is. Zou voor de zekerheid morgen ook nog eens een testje doen, als die weer omo-wit is denk ik dat 11-12 toch echt je LH-piek was.
    Wat betreft: Kerst. Wij vieren het één dag met m'n ouders en één dag met eens gezinnetje. Kerstavond brengen we met vrienden door. Schoonouders hebben wij geen contact mee. Wat ga jij doen met kerst?
    En je griepsverschijnselen..Let je wel een beetje op jezelf?

Mineraal: Stom dat je vriend persé naar een afspraak moet en niet telefonisch uitslag krijgt. Gelukkig is het al meteen morgen.
    Ik duim voor jullie dat de afspraak 16e jan. niet door hoeft te gaan ivm een mooie positieve zwangerschapstest! (Y)

Hier een druk dagje gehad. M'n moeheid valt mee. Toch ga ik zo weer m'n bed in. Morgen helaas weer een drukke, lange dag voor de boeg.

12. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: hopen dat het steeds maar bij een half uurtje blijft. dan is het nog te doen. Weltrusten.

@krissie: geen ervaring met de sensitest dipsticks

@wennie: NNNNNEEEE!!! Jeetje wat balen. Ik heb ooit gepaaldanst met een vrijgezellenfeest en solex gereden.

@sjasje: ziet er gezellig uit bij je. wij hebben trouwens ook geen kerststal hoor.
    Mijn oom zal voorlopig nog niet het ziekenhuis uit mogen. En als hij het ziekenhuis uit gaat, komt hij eerst in een herstellingsoord zoals helimare.
    Gwenn en water is één. Als ik een middagje aan het zwemmen ben word ze gewoon na 4 uurtjes zwemmen nog nijdig dat ze eruit moet...
    Ik hoop voor je dat je niet ziek word. Zou balen zijn als je dan ook nog aan de klus moet.
    En ik denk dat jouw ei met vakantie is ;) Maar sluit me aan mij lonneke. Ff morgen nog een testje doen.

Wij gaan 1e kerstdag naar mijn ouders en blijven daar slapen.
    2e kerstdag gaan we lekker thuis vieren. En 3e kerstdag komt mijn vader klussen bij ons. Dan gaat de zolder in tweeën.

@mineraal: hou de moed erin he. En we gaan ervoor dat de afspraak van 16 januari niet meer nodig hebt!!!! En de dagen vliegen voorbij met al die leuke dagen in het vooruitzicht.

@all: hier loopt mijn laatste schoolavond in de soep.... Gwenn deed iets wat ze niet mag, springen op de bank, met als resultaat ze viel en knalde met haar hoofd op de leuning. Gelijk een mega dikke blauwe bult op haar voorhoofd van 2 bij 2 cm. HAP gebeld en we moeten haar goed in de gaten houden. Elke 2 uur wakker maken en kijken hoe ze reageerd ivm hersenschuding. Dus leuke nacht in het vooruitzicht.

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik ben niet de enige dus die aan vakantie toe is. Nog 2 weekjes werken en dan heerlijk weekje vrij. Al zit daar dan ook de drukte van de feestdagen weer in. Ga het vanavond ook niet laat maken, kan nu mn ogen al amper open houden. Lijkt wel een winterdipje.

@wennie, balen meid van je ongi.. nieuwe ronde, nieuwe kansen! Voor een vrijgezellen feest.. ik zou ook idd richting high tea denken. Misschien kan je op google nog zoeken naar leuke ideeën?

@ Sjasje, wat ziet het er gezellig uit! En die schaapjes :D super leuk :D

1e kerst gaan we naar mijn zusje en vriend in zeeland, mijn ouders gaan daar ook heen. (Volgend jaar zijn wij dan aan de beurt, zo rouleren we een beetje..)

2e kerst komen mijn schoonouders gezellig gourmetten bij ons.

oud&nieuw komen wat vrienden naar ons toe. We hebben ons nieuwe huis nog niet zo lang, en jonge konijntjes dus vond het wel fijn om thuis te blijven in de hoop dat ze het niet zo "eng" vinden, al die harde knallen. (ik weet niet wie er banger is voor vuurwerk, mn konijnen of ik :p:p )

@ mineraal, spannend dus, afspraak bij de gyn. Hopelijk lukt het idd nog om voor die tijd een mooie positieve test te hebben!

@ mamavanGwenn, jeetje dat is schrikken! Ik kan me dat herinneren van vroeger dat ik dat ook heb gehad :) ook naar de hap ( ik weet het nog, ook al was ik nog klein, want ik kreeg dropjes van een hele lieve zuster :D), het was een giga bult en had alle kleuren. En het stomme is... je kan het nog altijd zien.. Niet dat het zo'n giga bult meer is, maar als je goed kijkt zit er nog altijd een "verdikking"
    Heeft ze er nog veel last van? tja, stomme vraag eigenlijk, het zal wel flink gevoelig zijn! Succes vanacht!

Ik duik ook zo mijn bedje in, morgen weer vroeg werken ;)
    Slaap lekker allemaal

14. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: volgens mij heeft ze er flink last van. Ze heeft nog nooit zo hard gehuild. En net werd ze wakker waarschijnlijk omdat iets langs der hoofd schaafde. Knuffel denk ik. Was gelijk weer huilen.

15. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @lOnneke: nou...eerst was het pas woensdag..maar ik kon eigelijk niet zo lang wachten..dus heeft hij het naar dinsdag gezet! De assistent had net de fax gehad en kan dat natuurlijk niet lezen. Ze mag het volgens mij ook niet, ze is natuurlijk geen dokter. Maar beetje vreemd vond ik het wel. Maar laten we positief blijven...
    Truste ;)

@mamavangwenn: leuk paaldansen :D hahah...als mijn vriendin ooit gaat trouwen ga ik dat voor haar organiseren!
    Klussen heeft voor mij tegenwoordig een dubbele betekenis :D
    Voor mij was het vandaag een lange weg..die 16e januari..maar daar zal ik morgen wel weer anders over denken!
    Oe balen zeg! Heel veel succes vannacht.

Wij gaan 1e kerstdag naar mijn schoonouders, 2e kerstdag mijn ouders.

@mieks: haha..ik gok dat jij het bent! Ik ben ook zeker geen held met vuurwerk..sta het liefste gewoon zo dicht mogelijk tegen het huis!

Ik ga nog ff wat lezen en dan slapen.

16. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all: nou de nacht weer overleefd. wel slopend elke 2 uur wakker moeten worden en Gwenn wekken. Die vond het ook niet zo leuk. Maar zo te zien lijkt ze er geen hersenschudding aan over gehouden te hebben.

Ga wel zo nog even lekker bij slapen. Ben net naar de dokter geweest om mijn oren uit te laten spuiten. Zo en wat is dat een wereld van verschil zeg.

Hier ook geen fan van vuurwerk. Terwijl vriendlief er helemaal gek van is. Nou hij gaat maar lekker zijn gang. Alleen laatste jaren is het ook minder want wij vieren het altijd met vrienden en hij koopt dan voor een godsvermogen aan vuurwerk en de vrienden het lekker afsteken. Daar is hij nu klaar mee. Dus dit jaar geen vuurwerk.

17. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, iedereen heeft wel leuke dingen in het vooruitzicht hoor met de feestdagen! Vriendlief en ik hebben allebei avonddiensten met de kerst, dus wij ontbijten lekker samen en verder dus niets bijzonders behalve een kerstmaaltijd op het werk. Oud & Nieuw vieren we dit jaar bij familie van mijn vriend. Heel de familie is dan compleet, doen het ook wel een beetje voor zijn oma. Er is een paar maanden geleden kanker bij haar geconstateerd, die is uitgezaaid. Ze is bezig met de chemo, maar de kans is zeker aanwezig dat we dit jaar de laatste keer oud &nieuw vieren met de familie incl. oma...

@ Wennie: balen van je ongi zeg :( 2012 gaat een heel mooi jaar voor jou worden!!! Ik ben een keer sieraden gaan maken, hightea en wezen paaldansen met een vrijgezellenfeestje! Dit was ook echt superleuk!

@ Mamavangwenn: gelukkig dat het waarschijnlijk geen hersenschudding is.

@ Mineraal: i will keep my fingers crossed!

@ Yasmin: Nog 3 nachtjes slapen;)

Mocht ik nog iemand vergeten zijn, sorry.... Ik moet echt naar het werk :( Time flies!!

18. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Sasje: Evv`er is Eerst Verantwoordelijke Verzorgende. Wat een leuke kerst versiering.
    Wij gaan kerst vieren bij beide ouders en de broers en zussen.
    Met oud& nieuw komen alle vrienden bij ons. Gezellig. Dus dat wordt waarschijnlijk na het klussen op tijd testen of het gelukt is. Anders krijg ik weer van die vragen waarom ik geen alcohol drink...

Wenie: jammer dat je ongi bent geworden.

Mamma van gwenn: Gelukkig maar dat ze waarschijnlijk geen hersenschuding heeft. Is ze nog een beetje te pas vandaag?

Miraal: een goede uitslag gekregen? Hopelijk wel.. Hopelijk hoef je 16 jan. niet naar de gyn.

Balou: ik moet ook werken met de kerst maar geen avond diensten. Ik vind het nooit erg om met de kerst te werken zit altijd wel een gezellige sfeer aan. De bewoners zijn meestal beter te spreken als anders.

Fijne dag allemaal.

19. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Snoopy: ik vind het ook nooit erg om met de kerst te werken.
    Op het werk hangt dan ook een relaxte sfeer, dus maakt mij niet uit...
    Mijn familie, met name schoonfamilie, vindt het erger: gaan dan
    Aan je lopen trekken of je toch nog niet even komt of meerdere
    Malen zeggen dat ze het zo jammer vinden, maar ga gewoon niet want heb geen zin in gehaast op zo'n dag

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @balou: heerlijk een goed excuus om te werken met kerst. hier komen wij wel altijd met kerst maar bij ons is het altijd zo'n gehaai bij wie. vooral met oud & nieuw.

We hebben dus 2 jaar geleden gezegd. Als wij 1e kerstdag bij mijn ouders vieren doen we nieuwjaarsdag bij de oma van mijn vriend. Dit is dan vooral tegen het zere been van mijn moeder want haar familie geeft elk jaar een nieuwjaarsreceptie met alle ooms, tantes, neven, nichten, aanhang en achterkleinkinderen. Vooral nu Gwenn is geboren wil ze pronken met haar kleinkind.

En als dus 1e kerstdag bij mijn schoonouders is dan gaan wij naar de nieuwjaarsreceptie. Dus elk jaar weer het geruzie om de nieuwjaarreceptie.

@ansje: hoe is het met jou? al getest?

Deel Deze Pagina