Nou ik zeg gewoon hardstikke zwanger!!!!! Gefeliciteerd!!! Joepie, dat is 2x goed nieuws op een dag. Wanneer zou je uitgerekend zijn? En ansje wanneer jij?
Ja, dat is voor mij nog even de vraag.. Eerste cyclus 30 dagen.. Nu heb ik morgen twee weken geleden denk mij eisprong gevoeld.. dus had hem bijgesteld naar 28.. Maar die buikpijn was de hele avond heel heftig.. Kan dat ook innesteling geweest zijn dan? Denk dat ik dan morgen mijn NOD zou hebben?
Wow!! Meiden, wat een goed nieuws!! Zat in de trein al te stuiteren enis dus echt zo!! GEFELICITEERD! Dat de rest maar snel mag volgen, want het gaat zo wel hard met ons cclubje!
Nou moet ik nog 1 rare mededeling kwijt: ik kreeg pendel van thea en die zei februari jongen... Dus ik vandaag gevraagd hoop dat je pendel niet uitkomt en of ze nog een keer wilde pendelen (doet dit niet op tijden namelijk) Dus ik krijg terug: de pendel geeft twee dingen aan.. februari en nu. Dus ik stuur ik hoop dat die van februari niet uitkomt dan.. anders geen goed teken.. zij snapte het ook niet dus ging pendelen op tweeling, haar pendel geeft aan dat ik op februari er achter kom dat het een tweeling is.. (nou dat hoop ik niet)..
Wordt in eerste instantie berekend aan de hand van de eerste dag van je laatste menstruatie. Als zaterdag je nod is dan ben je 4 weken. Je loppt dan 3 weken achter op mij dus zou jouw datum rond 25 aug zijn
HOERA KRISSIE!!! nu hardop hahaha bevallingsdatum; de calculator kan ook helpen, naast de banner en een tweeling...stel je voor..
Ansje, al een beetje bij gekomen van de verbazing? heb je t thuis al verteld? Echt super leuk!! krissie heb jij t al aan je vriend verteld?
@Krissie: Zie je wel! Met 3 positieve testen kun je er echt niet meer omheen! Gefeliciteerd! @all: Bedankt voor jullie felicitaties!!!! Ik vind het nog steeds onwerkelijk! Ik ben vanmiddag naar de stad gereden en heb voor R. een shirt gekocht met grote broer. Papa kwam op 15:00uur beneden (nachtdienst gehad) en had helemaal niet door dat er grote broer op R. zijn shirt stond. Uiteindelijk heb ik R. de test aan papa laten geven. Natuurlijk was papa heel blij en hebben we met zn drietjes een vreugde dansje gedaan! Ik heb de poli internisten gebeld en zij gaan overleggen met mijn internist en nemen dan weer contact met mij op. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Meiden ik hoop dat jullie snel volgen! Op naar een heel vruchtbaar 2012!
Nee nog niet!! En ik hoop dat hij zo snel mogelijk thuis is!! ben benieuwd!! Ik ga hem eerst de gebruiksaanwijzing laten lezen en dan mag hij zelf de testen bekijken, die liggen op zijn nachtkastje.. Ik moet 6 uu weer weg.. en hij is hopelijk kwart voor zes thuis..Of ik moet even wachten alles verstoppen snel zelf weggaan en vanavond rond een uurtje of negen praten.
NOD 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2)Ongesteld geworden 17 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 21 december - Mineraal (29, 1e kindje, ronde 9) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 4 januari - Mieks (27, 1e kindje, ronde 3) 5 januari - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug- Ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
NOD 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2)Ongesteld geworden 21 december - Mineraal (29, 1e kindje, ronde 9) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 4 januari - Mieks (27, 1e kindje, ronde 3) 5 januari - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug- Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 17 december - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
Krissie: GEFELICITEERD. Hopelijk komt je vriend op tijd thuis. Ansje: Leuk dat je zo`n thirt hebt gekocht voor R.
NOD 11 december - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 2)Ongesteld geworden 21 december - Mineraal (29, 1e kindje, ronde 9) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 4 januari - Mieks (27, 1e kindje, ronde 3) 5 januari - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) Ik heb je datum even aangepast krissie, ik denk niet dat je zwangerschap 12 maanden gaat duren En gefeliciteerd!!