Ansje: heb jij met die uiterst gevoelig zwangerschapstest getest? Deze werkte goed? Deze zijn namelijk een stuk goed koper en makkelijker omdat ik ze niet op hoef te halen bij de drogist. Hou er namelijk niet van om dit op te halen in de drogist. Ben dan bang dat een bekende tegen kom juist op het moment dat ik een zwangerschapstest in handen heb.
@Mieks, dat was inderdaad mijn NOD nog haha... Mijn vriend heeft mij op mijn verjaardag dan toch bevrucht.. Nu jij ook he!!
Ik hoop het ook, een vroege kerst bevruchting zou leuk zijn. Gun het jullie enorm en ben ook echt blij voor jullie, maar bij elke positieve test die je ziet hier op het forum doet het stiekem een beetje pijn,omdat ik ook zo graag wil en zo bang ben dat het misschien nog wel lang kan duren. Maar goed, ik zie dat er onze lijst zwangeren nog niemand met ronde 3 staat, dus moeten we "maar goed ons best doen"
Het eerste wat ik zag is dat er veel gekletst is...met positief nieuws! WAAAAAAAAAH, geweldig nieuws! Ansje en Krissie GEFELICITEEEEEEEEEEERD Stuiter de stuiter, ben helemaal blij! Die NOD-lijst verandert heel snel in een zwanger-lijst!
@Mieks: Ik begrijp heel goed dat het een beetje pijn doet om te lezen dat er weer iemand zwanger is. Dikke knuffel voor jou! Ik hoop echt dat jij snel volgt! Heb jij al ovulatietesten gebruikt? Dan weet je zeker dat je ei eraan komt en kun je gerichter klussen. Hier heeft het echt geholpen! @krisse: Heb je het al aan je vriend verteld? @Snoopy: Ik heb ultragevoelige testen van zwangerenkids. Straks nog een etostest gedaan. Die streep was vele malen lichter.
En inderdaad, Mieks hoop dat je ook snel mag volgen. Snap dat het wat pijn kan doen. Hoop dat ronde 3 voor jou raak is! Duim voor je.
@krissie en Ansje: GEFELICITEERD!!!! Waar halen jullie die testjes? Ik gebruik ze van de kruidvat of de DA (ligt eraan of het bij de kruidvat druk is) De verloskundige zei nog: wat is dat toch met vrouwen die tig testen doen om te zien of het waar is...na 1 test weet je genoeg 99% zekerheid Zelf heb ik een beetje een dipje..hoewel ik erg blij voor jullie ben hoor!Ik heb zondag nog een verjaardag gehad met allemaal kids...gisteren de uitslag van de test: voldoende zeg maar, het gaat nog een keer gebeuren. Opgevangen 7.45, bepalingstijd: 9.10 (veelste laat dus) die arme zaadjes leven maar een uurtje...Dus de huisarts vind dat het nogmaals moet. EN het is al eens gelukt..dus daar moeten we ons ook maar aan vasthouden! Ik wacht met spanning volgende week weer af...las ik ergens dat je meer witte vloed krijgt als je zwanger bent?of juist niet?
Thnx ansje en lonneke, het klinkt zo stom omdat ik wel echt blij ben voor jullie! Welke ovutesten zou ik het beste kunnen gebruiken? Misschien idd wel een idee om eens te zien of dat nog nut kan hebben. Heb mn eisprong laatste 2 keren wel gevoeld, dus heb toch een beetje een richtlijn. Ben benieuwd of die etos pillen ook nog een voordeel gaan betekenen. En verder probeer ik het wel een beetje los te laten, want teveel mee bezig zijn werkt ook niet. @mineraal, witte vloed zegt weinig. De een heeft het met zwangerschap, maar heb het zelf ook terwijl ik dan ongi word.. vervelend dat je een dipje hebt meid, snap best dat het confronterend is zo'n verjaardag met kids. Hopelijk mogen jullie snel volgen onder het kopje "zwanger" in de lijst
@mieks: ik gebruik de ovulatietesten van zwanger&kids.nl. Zijn redelijk qua prijs en worden discreet bij je bezorgd in een witte enveloppe. Ik herken je gevoel helemaal hoor mieks. En wij zijn nog niet eens begonnen maar toch al die zwangere om je heen. En wij willen ook zo graag. Maar deze ronden gaan de onze van ons allemaal worden!!! @mineraal: jeetje balen dat het nog een keer moet. Was het de HA zijn schuld dat het zo lang duurde?
Sorry sorry sorry, Echt heel druk geweest hier met alles. Maar wat een berichten zijn er geplaatst. En WAT voor berichten!!!!!!!!!! Ik ga even proberen op iedereen te reageren! @ Ansje en Krissie: GEFELICITEERD MEIDEN!!!!!!!!!!!!!! Helemaal super!!!!!!!! Ben heel erg blij voor jullie, en wat een spanning met al die testen @ Sjasje, Wat een leuke kerstversiering heb jij. @ MamavanGwenn, Hoe gaat het nu met Gwenn? Weer helemaal goed? Was vast en zeker schrikken. En met Iris? @Balou, jazeker! 2012 wordt ons jaar!! haha! @ Lonneke, Hoe gaat het met de misselijkheid? Balen joh, dat je er zo'n last van hebt/had. @ Mieks, Lekker dat je nu een tijdje van je mannetje kunt gaan genieten. (als het tenminste niet veranderd) En meid, ik snap je gevoelens helemaal. Heb hetzelfde. Ben onwijs blij voor iedereen, maar telkens denk je toch...ik wil ook Samen gaan we er gewoon voor Op naar ronde 3!! @ snoopy, Wij klussen gewoon gezellig met jullie mee nou ja, wij hier, jullie daar 2012 Wordt gewoon ook jullie jaar! En ja, ik sta ook zo bij de drogist. Sta continu te kijken naar de deur of er geen bekenden en/of collega's binnen stappen. Echt frustrerend. Vandeweek is mijn vriend heel lief op pad geweest. (die kent hier in het dorp minder mensen als ik, omdat we pas in sep. hier zijn komen wonen) @ alle snotters: beterschap allemaal, voor de gezelligheid doe ik gewoon lekker met jullie mee @ mineraal, Wat spannend en vervelend is het toch voor jullie! Hoop dat het de volgende keer met onderzoek wel snel duidelijk wordt! Duim voor je meis. @ all, Ook wij gaan deze ronde 'op jacht' naar de juiste tijd dmv ovulatietesten. Hopelijk komt het dan helemaal goed. En bedankt voor jullie tips voor het vrijgezellenfeest. Waarschijnlijk gaan we een crazy88 tocht doen in een stad. daarna lekker eten waar je zo'n thema avond hebt met eten en drinken. Maar dit zijn de plannen tot nu toe, dus kan zomaar nog gaan veranderen Verder hier erg druk met leren, morgen en vrijdag tentamens. Ook tussendoor veel gewerkt. Heb de pijp wel een eind leeg eigenlijk. En tja...de feestdagen. Ook hier altijd zo 'gezellig' in de voorbereiding. Mijn ouders zijn gescheiden, dus dat 'kost' dat al 2 dagen, wat mijn schoonmoeder nog steeds maar niet kan begrijpen. Soms denkt die dat de hele wereld om haar draait. En dan ook nog moeten werken. Dit jaar werk ik met oud en nieuw, dus met de kerst lekker vrij. Gelukkig komt de visite pas later in de middag, zodat we lekker overdag samen kunnen relaxen. Nou ja, als de ovulatietesten hetzelfde uit gaan wijzen, zal er op 2e kerstdag ook nog 'geklust' gaan worden haha. Toch leuk, zo'n kerstgedachte. ...
NOD 21 december - Mineraal (29, 1e kindje, ronde 9) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 27 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 30 december - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 4 januari - Mieks (27, 1e kindje, ronde 3) 5 januari - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) 9 januari - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 4 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) Hoop dat ik de lijst op de juiste wijze heb aangepast?? geen garanties voor het plaatsen
@ wennie , dan moet je een nieuwe maken Fijn om te lezen dat meer mensen die gevoelens hebben. Voelde me er nogal stom door Ik denk dat ik ook maar die ovutesten van zwanger&kids ga bestellen. Vanaf hoeveel dagen beginnen jullie er mee?
Mieks, Daar hoef je je heus niet vervelend over te voelen dat is toch ook heel logisch. Kom op meid, we gaan er gewoon voor En ik heb ze van clear bleu gehaald. Daar staat in de bijsluiter precies welke dag je moet starten, afhankelijk van je cyclus.
mieks: ik heb ook precies hetzelfde ik vind het super leuk voor de gene die zwanger zijn geworden aan de andere kant wil ik ook super graag je bent echt de enige niet (A).
Tja tis ook eigenlijk best logisch, we willen allemaal graag zwanger worden, en het liefst gelijk Ik heb net de ovutesten van zwanger&kids besteld.. 10 stuks.. ben benieuwd! Volgens mn banner zou ik volgende week mn ei hebben.. hopelijk zijn ze dus wel op tijd binnen.
ik heb net ff zwangerschapstesten besteld via Zwanger& kids. En hopelijk kan ik ze ook gebruiken in januari 2012
@mieks: klik eens op onderstaande link Gebruiksaanwijzing Zwanger & Kids zwangerschapstesten en ovulatietesten - Zwanger & Kids
Thnx mamavangwenn, duidelijk nu! over 3 dagen zou ik er dan mee moeten beginnen. Hopelijk zijn ze er dan.
@mamavangwenn: nee het zhuis heeft het formulier niet opgestuurd of iets. De huisarts kreeg het uiteindelijk over de fax. Het zhuis had eigelijk meteen toen mijn vriend binnenkwam meteen moeten beginnen met nakijken. Maar we doen het gewoon nog een keer...moet er altijd een beetje mee lachen..arme jongen @wennie: succes met je tentamens! en zeker een leuke kerstgedachte! @mieks: het is maar goed dat we die gevoelens hebben toch..we zijn ook maar mensen! Ik had de ovulatietest van predictor, 5 stuks voor 19.95. In de bijsluiter staat hoe het werkt en wanneer je moet starten. Als je het wil weten kun je ook altijd nog gaan tempen. Heb de sensitest eens bekeken..denk dat ik ze ook maar ga bestellen. Die van de kruidvat zijn 2 voor 5, ook niet duur maar toch weer net ietsjes duurder en aangezien je veel test