Woehoeeeee!!!Charmedknorrie GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt ik ben helemaal happy voor jullie!!!! DUIDELIJK!
Aaahh Charmedknorrie! Nou duidelijk hoor... ZWANGER! Gefeliciteerd meid! Nu nog de rest hier op roze voor we 2011 uit gaan. Verder geen puf om te reageren. Misselijkheid verdwijnt niet Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos
JJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Duidelijk zwanger. Gefeliciteerd Charmedknorrie!!! Gaat goed zo. Nu de rest nog op roze!!!
Pffff zit hier nog helemaal te shaken hihihi alvast bedankt voor de felicitaties. Nu duimen dat t goed blijft gaan en ik wil nog meer roze zien voor we t jaar uitgaan!!!!
NOD 21 december - Mineraal (29, 1e kindje, ronde 9) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 25 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 4 januari - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) 4 januari - Mieks (27, 1e kindje, ronde 3) 9 januari - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 10 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) ? aug - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) @charmedknorrie: wanneer is de uitgerekende datum @goofychick: wanneer is jouw NOD? Dan zetten we je erbij op de lijst
Heey, krissie: fijn dat het geholpen heeft Sasje: dat had ik net ook en nu springt die weer kleiner :S Charmedknorrie: gefeliciteerd!! Super gaaf! Lonneke: dat is gewoon overmacht.. Daar komen we vast wel over heen toch? Het is hier nog een spannende bende... Is het geen eitjes schieten dan is het wel een roze streep op een zwangerschapstest. Leuk leuk.
@charmedknorrie: Duidelijk zwanger!! Gefeliciteerd!! Sterre wordt grote zus! Het kon bijna niet anders met alle symptomen! @krissie: Ik heb geen last van misselijkheid. Soms een vlaag als ik honger begin te krijgen. Ik heb sinds vanmiddag wel ontzetten veel last van steekjes (echt zeurend) in lies onder schaambot. Heb ik de vorige zwangerschap niet gehad. En jij al last van kwaaltjes? @Lonneke: Je verwaarloost ons niet hoor! Denk eerst aan jezelf! Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt. @wennie: Klinkt gezellig die winterse bbq! Wij hebben een mooie veranda en een tuinhaard. Misschien een idee om zelf een keer te organiseren! @mieks: Misschien is je ei al geweest. Ik zou gewoon nog een paar dagen doortesten. @miniraal: Spannend hoor, morgenochtend testen! Het is een vruchtbaar topic! Ik hoop morgenvroeg nog meer goed nieuws te lezen. @all: Helaas beginnen we hier weer van voor af aan met keelpijn en stemverlies. Nog even volhouden, bijna 2 weken vakantie!
NOD 21 december - Mineraal (29, 1e kindje, ronde 9) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) 25 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) 3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 4 januari - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) 4 januari - Mieks (27, 1e kindje, ronde 3) 9 januari - Wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3) 10 januari - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 3) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 10 aug - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - Ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 2 sept - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) @ansje: beterschap!!! @mineraal: heel veel succes morgenochtend. En hoop goed nieuws te lezen. @all: wij gaan weer naar boven. Eitjes raak schieten zoals snoopy het zegt
YEAH!!!! Gefeliciteerd, Charmedknorrie!! Mineraal, ik ben ook echt nieuwsgierig... Als het goed is doet morgen het internet weer, dan reageer ik weer uitgebreider op iedereen, want vanaf mijn telefoon is het wat onhandig. Slaap lekker, allemaal!!
Hier ook vanaf mijn telefoon een super felicitatie Charmedknorrie!! Kon haast niet anders met die symptomen
@charmed: WOOOW!!GEFELICITEERD!!!! mooi roze is niet lelijk overduidelijk! Ik kijk even niet en er gebeurd zoveel! @krissie: ja dat bedoelde ik, ik heb ergens gelezen dat je niet in bad mag liggen boven een bepaalde temperatuur ivm dan teveel temp wisselingen, maar of dat het zo is....daarom schreef ik het nu niet op! @all: ik weet niet of ik het morgenochtend met jullie kan delen..op mijn werk doe ik het niet, ze kunnen alles zien! Maar morgenavond ben ik er weer
Pffff vind het lastig om jullie bij te houden zeg. Het gaat soms ineens zo hard! Charmedknorrie gefeliciteerd!! Mineraal wie weet nog mooi nieuws net voor de kerst! En degene op zoek naar ei, goed zoeken! 2 weken daarna willen we hier 2 mooie roze strepen zien!
@all: mijn temp is vanochtend aan het dalen..dus geen test gedaan. Ben nog niet ongi maar hou jullie op de hoogte! Ga nu snel werken!