Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow nee. Hoop het niet mineraal. Ik ga duimen dat je ongi wegblijft

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mineraal hoop dat je geen gelijk hebt.....:( niet leuk als je ongi wordt!

3. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo hier net een kei positieve ovu-test. Zal vanavond de foto ff spannen ben nu namelijk op mijn werk.

Dus we gaan we vanavond nogmaals eitjes raak schieten. Haha geweldige uitdrukking heb je bedacht snoopy.

@mieks: hoe was jouw test?

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden

Hier lekker uitgeslapen, en zo met vriendlief baantjes zwemmen.

@ mamavanGwenn, jij bouwt je ovutesten mooi op, van licht naar donker :D Ik test rond 2 uur smiddags elke keer, dus ik waag na het zwemmen weer een test.
    Merkte gister met klussen wel dat ik veel meer "slijm" had dan normaal :) (lekker praatje weer zeg :p) dus ben benieuwd wat de test vandaag zegt!

@ Lonneke, geeft niets meid, als je je zo misselijk voelt staat je hoofd ook niet naar een computer. Hopelijk heb je er snel minder last van meid!

Het gaat trouwens hard met de zwangerschappen zeg! Ik hoop maar dat dat "virus" besmettelijk is!! :D

@ Ansje, Beterschap meid, hoop niet dat je ziek wordt.

@ Yasmin, hoe is het met jou?

@ Mineraal, oei wat een domper meid :( Hopelijk betekent het nog niet gelijk slecht nieuws! Mijn duimen draaien nog steeds!

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mineraal, ik hoop voor je dat het niet doorzet.. Maar zo ziet het er misschien wel naar uit? Heb je buikpijn of dat niet?

@Mieks, Mooi dat je goed aan het klussen bent, en slijm is dan alleen maar goed toch? Kunnen ze lekker klimmen!!! Hoop gewoon dat het voor jou ook raak is over ongeveer 2 weken, en dat je dan een positieve zw.test laat zien, en ja die mag ook met een lichterstreepje (niet zoals die ovutesten) Ik ben benieuwd naar je test vanmiddag! laat het alsjeblieft zien!

@Mamavangwen, ben ook benieuwd naar jou foto! denk alleen dat het een eitje raak schieten is, anders worden het meerlingen;)

@Charmed, hoe is het ? groot feest in huize van jullie?

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Nou we hebben een heel plan bedacht voor aankomende zondag om het te vertellen aan mijn ouders, dat ze voor het eerst opa en oma worden: Hier is een tekst die op een kaart komt te staan..

Geachte heer, Geachte mevrouw
    Naar ik vernomen heb zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: "kleinkind". Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren.
    Mijn interesses gaan vooral uit naar:
    Spelen met mijn rammelaar,
    wandelingen,
    samen liedjes zingen,
    paardje rijden op opa's knie,
    naar de eendjes kijken met ons 3,
    ik blijf ook eens graag logeren,
    maar dan moet ge wel mijn bo'kes smeren.
    Ik zoek een lieve oma en opa
    met een onderscheiding op hun grootouderdiploma.
    Ik zal terug iets van me laten horen
    zodra ik ben geboren!

Hoogachtend,
    Uw kleinkind in spe

Daarbij komt een cadeautje met sokjes waarop staat opa en nog een paar met oma, mijn broertje krijgt een slab waarop staat de allerliefste oom!
    Ben benieuwd naar de reacties!

7. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: meer slijm is een goed teken. Mij benieuwen naar je testje vanmiddag

8. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Wat een leuke tekst Krissie. Suc6 zondag met vertellen.

Miraal: ik hoop niet dat je ongesteld wordt.

9. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    krissie wat een leuke tekst zeg! moest er erg mee lachen :D Hebben jullie die zelf verzonnen?

@mineraal: duim duim duim duim duimduimduim....enz.

@Mieks/MamavanGwen: veel klus plezier!!

10. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: mag ook een meerling hoor!!

En leuke tekst. Had hem al eens eerder gezien.

11. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Nee niet zelf verzonnen maar zat een beetje te google en vind dit een leuke maniet voor ons, vind het spannend!

12. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

#1712 ansje1982, 21 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2011
    @krissie: leuke tekst! Veel plezier met vertellen zondag!

@miniraal: ik duim mee! Hoop dat je ongi weg blijft!

@Mieks: Wie weet vandaag een knaltest! Slijm betekent dat je in je vruchtbare periode zit!

@mamavangwenn: Vanavond jullie eerste echte kans! Succes met eitjes schieten!

@all: Ik was eigenlijk nog wonderbaarlijk rustig de afgelopen dagen, maar nu begin ik hem toch echt te knijpen voor morgen. Zit enorm op tegen het maagonderzoek. Ik er heb zelfs een slecht humeur van. Manlief toch maar gevraagd om mee te gaan. Ik heb op mijn werk gezegt dat ik daarna gewoon naar de kerstlunch kom. Misschien iets te optimistisch...
    Probeer me vast te houden aan de gedachte dat het onderzoek maar 5 minuten duurt en over 24 uur alles weer achter de rug is...

13. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    hier is alles nog omo- wit...

14. ansje1982

@sasje: Wat jammer! Misschien toch iets te vroeg getest? Heb je last van kwaaltjes?

15. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Krissie: Leuke tekst!!!! Wij hebben net een t-shirt voor Sterre gekocht met daarop Grote zus!

@Ansje: Kan me voorstellen dat je hem toch wel wat knijpt hoor!!

@Sjasje: Balen van de omo test

@Hier: Nog steeds lamgeslagen van de test hihihih net clearblue digi gedaan met indicator die geeft zwanger 1-2 aan!!!!! Waaaaaahhhhh het is dus echt waar!!!!

16. ansje1982

@charmed knorrie: Hier ook een shirt gehaald! Wanneer ga je het vertellen aan familie en vrienden?

17. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Charmed!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! geniet er lekker van meis. En ik zou denk ook mezelf helemaal gek testen om het ZEKER te weten!! ;) Hoe reageerde je vriend/ man??

@ Lonneke, Wat vervelend dat je je zo rot voelt! Denk goed aan jezelf meis, jij en je kindje staan voorop!

@ MamavanGwen, Succes en veel plezier op jullie 1e echte klusavond! Ik ga voor je duimen!

@ Mineraal, Wat spannend zeg, hoop echt dat je niet ongi wordt. Laat maar eens lekker 9mnd achterwege! :D

@ Krissie, Wat onwijs leuk, zo'n contract. Ik vraag me ook wel eens af hoe ik het mijn ouders zou willen vertellen. Ach ja...kan er nog over denken, eerst iets hebben Om te vertellen. Maar dat lijkt me wel echt een heel super leuk en spannend moment!

En laat dit zwangerschapsvirus idd maar heeeeel besmettelijk zijn. Ik kom echt wel in de rij staan om er ook 'last' van te krijgen :p
    Morgen begin ik met ovu- testen, dus ik hoop dat we nog zwanger het nieuwe jaar ingaan!

Hier ga ik nu gauw wat poetsen...jaja...dat moet ook ooit gebeuren!
    Daarna nog wat strijken en koken! Heb er zin in!!! NOT!!! ;)

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zoo, ik ben er ook weer even :D

Krissie, leuke tekst!!

Ansje, ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! Zal aan je denken morgen! Duurt het onderzoek maar 5 minuten? Dat valt nog mee, en je krijgt verdoving. Hopelijk vind je het uiteindelijk zelf ook mee vallen.

Sjasje misschien nog te vroeg?

Wennie, veel poets plezier :p

Hier net half uurtje terug weer een ovutest er tegen aan gegooid, nog geen knaller, maar wel weer wat donkerder dan gister. Vind het maar vaag dat ie zaterdag en zondag zo donker was, toen 2 dagen erg licht werd en nu weer donker begint te worden.. Ik blijf dus maar gewoon even door testen.
    Voor degene die testen: hoe ziet een test eruit als de eisprong geweest is? Word ie dan langzaam aan weer lichter?

19. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

ansje: suc6 morgen

haha dat zwangerschapsvirus mag van mij wel heel besmettelijk zijn :D

charmed: leuk dat je een thirtje gekocht hebt voor Sterre. Dat is ook een zeer leuke manier van vertellen.

20. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    spannend hoor Mieks, ik heb geen idee of je ei nu geweest is :(
    ik had maar 1 ieniemienie streepje. Die van jou is al stukken duidelijker. Misschien bij die met geen streep veel gedronken?
    Kan dan zijn dat je ei nog steeds onderweg is, beetje file en vertraging zijn we in NL wel gewend toch ;):p gewoon voor de zekerheid extra blijven klussen.
    Zoals t spreekwoord zegt "oefening baart kunst.... En kinderen" :D

@omo-wit: tja misschien toch te vroeg maar we gingen winkelen dus wilde even kijken :) Zolang er geen ongi is blijft er nog hoop. Verder heb ik geen klachten, behalve dat ik misselijk werd bij de viskraam (het idee van kibbeling stond me tegen en toen wilde vriendlief nog gaan zwaaien naar allemaal dooie inktvissen en slijmerige dingen, brrrr :()

Deel Deze Pagina