Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    prettig kerstfeest allemaal!
    Ik moet me een beetje schamen. Ik was dit clubje een beetje vergeten tussen al de andere groepjes. :) ik vind het ook moeilijk om nu nog terug bij te benen. Denk dat ik me dan ook beter even afmeld. Ik heb mezelf ook van de lijst gehaald. Mijn nod was vandaag en ben mooi op tijd ongi geworden, ondanks dat ik toch heel wat 'gekke' dingen meemaakte de afgelopen week.. Op naar een roos 2012. Ik wens alle zwangere een prachtige zwangerschap toe en alle nog-niet zwangere een mooi einde/begin van het nieuwe jaar met een zwangerschap!

nod

27 december - sjasje (28, 1e kindje, ronde 3)
    3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    4 januari - snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2)
    4 januari - mieks (27, 1e kindje, ronde 3)
    9 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3)
    10 januari - balou23 (28, 1e kindje, ronde 3)
    22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10)

zwanger
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    10 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    13 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    2 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Oooohhh ik zag lekkere taarten voorbij komen JAMMIE!!! Hier nu bezig met cupcakes!

Toekan jammer dat je je afmeld maar heel veel succes voor jou!

Hier nog steeds zwanger hihihihi kan het nog steeds niet bevatten hoor! Vandaag verteld aan de schoonouders die vonden het fantastisch morgen naar mijn eigen ouders toe!!!

3. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    - Jammer dat je gaat Toekan! Een roze 2012 gewenst!

-Charmed, heb je het nog op een bijz. manier verteld? (weet t even niet meer :))
    Ben benieuwd naar de reactie van je ouders! wordt het t 1e kleinkind?

- Krissie hoe ging het bij jou? leuke reacties?:p

-hier de voorbereidingen voor t gourmetten in volle gang!
    Nog geen ongi gespot...

4. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Ik ga mij ook afmelden... zit onverwachts in een dikke relatiecrisis, dus zwanger worden is wat mij betreft voorlopig helemaal van de baan.

Ik wens iedereen nog fijne dagen en dat het een mooi ROZE 2012 voor jullie mag worden, die nog niet zwanger zijn. De zwangeren onder ons wens ik veel liefde en geluk, geniet ervan!

5. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    nod

zwanger

Ik heb mijzelf ook van de lijst gehaald.

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Huh ik snap er niks van.. Balou?? Wat erg! ... Had het graag geweten.. dan kon je misschien ook even je verhaal kwijt? Zo met kerst??... ....... Geen woorden...

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    nod

zwanger

8. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    #1788 Sjasje, 26 dec 2011
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
    Jeetje Balou, wat erg meid! Snap dat je nu uitschrijft, heel veel sterkte!
    En zoals krissie zegt, als je ooit je hart even wil luchten, dan staan we voor je klaar! liefs Sas

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Balou, neeee :( Wat is er gebeurd dan? Sterkte meid!

Charmedknorrie: Nog speciaal verteld?

Toekan: Succes en op naar een roze 2012! Jammer dat je je afmeldt.

Hier gisteren het grote nieuws aan mijn zus verteld. Apetrots en huilen. We hebben 't middels een gedichtje verteld.

Oja, wat zag ik een heerlijke taart voorbij komen. Jamjam! (ook al heb ik er nu niet zo veel behoefte aan haha)

Sjasje: Hoe is het bij jou?? Nog geen ongi of zwangerschap?

10. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @balou: jeetje wat een nieuws. Wat erg. Zoals de andere meiden al gezegd hebben als jeje verhaal kwijt wilt staan we voor je klaar.

@toekan: jammer dat je ons gaat verlaten. Maar heel veel succes. En voor jouw hopelijk ook een mooi roze 2012.

@lonneke: wat een reactie van je zus. Leuk.

@all: nou de taart was erg lekker hoor. Hier vandaag heerlijk weer eens tot 11.00 uur uitgeslapen. Opa en oma zorgden voor Gwenn. Dus kan er qua slaap weer tegenaan een tijdje.

Allemaal nog plannen in jullie vrije week?

Hier komt morgen mijn vader klussen. De zolder gaat in 2en. En verder ga ik nog lekker zwemmen met Gwenn.
    @sjasje: hoe is het met jou? Al tekenen van ongi of zwangerschap?

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoii meiden,

@ toekan, jammer dat je je afmeld meid! Maar ook voor jou een roze jaar toegewenst!

@ Charmedknorrie, leuk dat er zo gereageerd werd :D Veel plezier vandaag met het aan je ouders vertellen.

@ Sjasje, lekker gegourmet? Gaan wij vandaag doen met mijn schoonouders :D

@ Balou, wat onwijs klote meid :( Zeker nu met de feestdagen! Wat de andere meiden al zeggen: als je er behoefte aan hebt om je verhaal te doen, weet je ons te vinden! Dikke knuffel!

@ Lonneke, leuk dat je zus zo reageerde :D Kom je met je misselijkheid de kerst een beetje door?

@ mamavanGwenn, wat een super taart weer! Mijn appeltaart was ook erg lekker. Nog 2 stukjes over voor vandaag. Fijn dat jullie ook even konden uitslapen.

@ Ansje, ook een leuke kerst? Hoe voel jij je?

@ Krissie, hoe reageerde je familie?

@ Yasmin, heb jij het ook verteld met kerst? Of wist je familie het inmiddels al?

@ de andere meiden, ook leuke kerst aan het hebben?

Ons lijstje wordt wel steeds kleiner zo.. hopelijk mag ik ook snel in het roze gedeelte :D
    Hebben jullie ook gehad na de eisprong dat de baarmoedermond weer terug naar beneden komt? Ik merk het met vrijen, dat ie weer lager staat dan vorige week.. Heb dat alle 3 de maanden gehad, dus bijna gelijk bang dat het weer niks gaat worden deze maand... ben benieuwd naar jullie ervaring.

Gisteren naar zeeland geweest, was erg gezellig. 12 Uur vanacht waren we thuis. Net lekker uitgeslapen en vanmiddag komen mijn schoonouders bij ons gourmetten. Dus straks de keuken in voor de voorbereidingen.

Iedereen een hele fijne 2e kerstdag gewenst! :D

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Lekker zwemmen, wanneer ga je zwemmen, morgen? Veel plezier alvast!

Mieks: Geen idee wat betreft baarmoedermond. Herken dat niet.
    Veel plezier met gourmetten.
    Ik heb gisteren bijna niets gegeten en vandaag ook niet veel. Komt er weer meteen uit. :( Een voordeel is wel dat ik 's avonds niet denk ojee..wat zal de weegschaal zeggen.

Hier is ons meisje ziek. Al 4 dagen koorts. Morgen dus maar even langs de HA. We hebben dan vandaag ook een heerlijk bankhang-dagje en ik loop nog steeds in m'n pyama rond.

13. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@toekan: Jammer dat je ons gaat verlaten. Heel veel succes met zwanger worden!

@mamavangwenn: Mooie taart heb je weer gemaakt! Fijn dat jullie ook uit hebben kunnen slapen! Ik wil je niet jaloers maken;), maar R heeft vandaag tot 10:30uur geslapen! Wij begonnen ons spontaan te vervelen vanmorgen. Ben wel even gaan kijken, maar prinsje lag heerlijk te slapen. De afgelopen dagen was hij ook niet voor 9:00uur wakker. Hij gaat altijd tussen 18:30uur en 19:30uur naar bed en doet 's middags ook nog een slaapje van ongeveer 2,5 uur. Zou bijna denken dat dit niet normaal is...

@Charmedknorrie: Jij kon het niet meer voor je houden? Fijn dat je schoonouders leuk gereageerd hebben! Hoe reageerde je eigen ouders? Hier wil ik echt wachten tot 12 januari. Hopelijk lukt het me.

@Balou: Wat een rotsituatie! Dit met kerst! Ik snap je keuze om ons te verlaten heel goed. Ik hoop dat je leven snel in rustig vaarwater komt! Hele dikke knuffel!

@Lonneke: Wat een lieve reactie van je zus! Jij voelt je dus nog steeds beroerd? Hier begint de misselijkheid. Hoop niet dat het blijvend is. Bij R. nooit last van gehad.

@krissie: Ik ben ook benieuwd! Hoe reageerde je familie?

@mieks: Hier was mijn baarmoeder ook laag na de eisprong. Dat schijnt heel normaal te zijn. Meestal blijft dat zo tot aan je menstruatie. Ik dacht rond NOD dat ik ongi zou worden omdat ik kramp had en de baarmoeder nog steeds laag zat. Maar paar dagen na NOD (en positieve test) is hij pas omhoog gegaan. Het kan dus echt alle kanten op! Succes met de voorbereidingen voor vanavond.

@all: Hier lekkere rustige dagen gehad. Kerstavond naar mijn schoonmoeder geweest en gisteren mijn kant van familie hier thuis ontvangen. Mijn broer en schoonzusje hebben verteld dat ze een dochtertje krijgen! Vandaag helemaal geen verplichtingen. Heerlijk!

14. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Typ ff snel op mn foon, moeten zo door naar mn ouders.
    Hier nog niks te bespeuren van ongi...buik rommeld nog wat na van de buikgriep, dacht daardoor vanmorgen even t begint maar nog gewone witte afscheiding nu.
    Het blijft spannend. Als er niks gebeurd dan (over-)morgen testen, afhankelijk van mn geduld :D

Fijne dag nog allemaal!

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ansje, thnx, dan kan het idd nog alle kanten op gelukkig. Balen dat bij jou de misselijkheid komt!

@sjasje, spannend! Ben heel benieuwd en hoop dat de ongi weg blijft :D

@ lonneke beterschap met je meisje!

Fijne avond nog, wij net de gourmet op en alles weer aan kant. Vaatwasser staat mooi te draaien ;)

16. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all: zo alweer boodschappen gehaald. Kunnen weer een paar dagen door. Verder is mijn vader vanmorgen begonnen met de verbouwing. Dus hoop herrie. Straks nog even naar de stort toe even een paar dingen wegbrengen.

En morgen ga ik zwemmen met Gwenn.

Verder begin ik nu behoorlijk zenuwachtig te worden nu ik over een week mijn NOD heb.

@mieks: geen idee wat betreft de baarmoedermond. Heb ik nog nooit op gelet.

@sjasje: hoest met jouw? Al rood gespot of roze?

@lonneke: hoe is het met je meisje? En wat zei de HA?

@ansje: hier slaapt Gwenn meestal van 19.00 tot 07.00 uur. Dus 12 uur. Als we haar dus later naar bed brengen dan slaapt ze ook wat langer. Maar standaar die 12 uur. 's middags slaapt ze ook nog 2,5 uur. Dus geniet er maar van dat je mannetje zolang slaapt.

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Veel herrie dus bij jou vandaag. Ach, uiteindelijk vast met een heel mooi resultaat:) En spannend hoor, over 'n week je NOD. Hoop dat de week snel voorbij is voor je!

Ansje: Balen van je misselijkheid. Hoop dat het niet blijft en/of erger wordt. Vanmorgen heb ik eerst wat water gedronken en een mandarijntje gegeten, uurtje later pas ontbeten en wonder boven wonder gaat 't nu vrij goed (afkloppen dus!)

Sjasje: Wat een geduld. Ik zou niet meer kunnen wachten met testen hoor!

Hier vanochtend bij de HA geweest. Ze heeft een luchtweginfectie. Koorts moet binnen twee dagen weg zijn, anders terug. Ze is nog steeds niet lekker, echt zielig.

18. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Lonneke beterschap voor je kleine meisje!
    @Mamavangwen: het wordt sowieso een spannend begin van t jaar, veel testers! (en hopelijk veel roze!)

Hier vanochtend getest, negatief. geen ongi te bekennen.
    Voel mn buik wel een beetje, maar dat kan ook al t eten van gisteren zijn geweest ;)
    Ik wacht rustig af (niet dat ik iets anders kan ;)) Maar ik verwacht eigenlijk snel rood te zien.
    Sinds stoppen met de pil komt bij mij de ongi heel plots opzetten, geen/weinig voorpijntjes.
    Ga vandaag lekker schoenen shoppen met mn schoonzusje, hopelijk leid dat een beetje af.:)

19. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    NOD

27 december - sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) negatief getest.

ZWANGER

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoii meiden,

Iedereen de kerstdagen weer goed door gekomen?
    Wij zijn vandaag "even" naar Valkenswaard gereden. Had via dit forum 2e hands een mooie fietskar gekocht :D We hebben hem net opgehaald dus ben helemaal blij. Binnen een paar maanden ga ik hem gebruiken voor mijn oppaskids (vanwege zwemles van de oudste en de afstand heen en weer is hij dan heel handig) en ik hoop natuurlijk dat ik hem heel snel mag gaan gebruiken voor een eigen kindje!

@ mamavanGwenn, veel plezier met zwemmen vandaag! Ik ben ook benieuwd naar mijn nod, we schelen 1 dag. Ga je testen met oudjaar? Ik twijfel om het te doen, ik wil opzich wel heel graag er een testje tegen aan gooien.

Heb overigens nog nergens last van behalve wat rommelende darmen, dat kan komen van al dat eten afgelopen 2 dagen. Misschien nu geen last nu ik gestart ben met die etos pillen. Ben heel benieuwd!

@ Lonneke, fijn dat het deze ochtend wat beter gaat! Al die misselijkheid lijkt me geen pretje! En beterschap met je kleine meid, hopelijk gaat het snel de goede kant op :)

@ Sjasje, balen meid! Hopelijk dan maar snel duidelijkheid.

Deel Deze Pagina