Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: 24 dagen. dan komt mijn NOD op 3 januari uit. 25 dagen een dag later.

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Oehh dan wordt het testen zowieso spannend...

3. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all: ik ga naar bed. Hopend dat het sneller morgen word. En ben trouwens kapot van het harde werken vandaag.

4. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Goede morgen allemaal,

Ik heb net weer getest, weer niks.:( Begin er wel de balen van te krijgen. :x begrijp er gewoon niks meer van...
    Denk dat ik een clearblue ga halen voor na oud en nieuw.

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hey Sjasje, misschien ben je uitgegaan van een iets te korte cyclus? Hoelang duren ze normaal ook alweer? Maar heb je eerder langere cyclussen gehad?

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Sjasje balen meis!!! MEt welke heb je getest???

7. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @krissie: ben uitgegaan van 25dagen. Ben de cyclus was 26, 25 dagen. Vroeger ook altijd rond zoiets. Nu zit ik op dag 29, dus ook voor het gemiddelde zou ik nu 1dag overtijd zijn... Heb nog nooit een lange cyclus gehad.

@Charmed: de 'gratis' extra gevoelige dipstick van Z&K.

8. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Jeetje, wat lijkt mij dat frustrerend voor je... Niet weten wat er nou gaat gebeuren.. Heb je ook niet een heel heel heel licht streepje? Ik wil eigenlijk gewoon een foto zien van de test...

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ sjasje, lijkt me idd erg frustrerend als je niet weet waar je aan toe bent, laat dan de ongi maar door breken, dan kan je naar de volgende ronde zou ik dan denken..

@ mamavangwenn, lekker geslapen na je drukke dag?

Hier best zenuwachtig, morgen testen. Ben echt benieuwd, maar tegelijkertijd weer bang voor die teleurstelling.. Je probeert niks in je hoofd te halen maar tegelijkertijd hoooop je zo dat het raak is.. afwachten maar dus!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sjasje: Balen hoor. Zou proberen af te wachten tot na het weekend en dan evt. nog een keer te testen met k2v5. Als er dan nog geen ongi is. Pff, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Dit is alles behalve leuk:( Hoop echt gewoon nog steeds op een mooie zwangerschap!

Mieks: Ik ga maandag aan de VK vragen of ze tips heeft. Een vriendin tipte me overigens over homeopathische druppels, dus daar ga ik ook nog eens voor kijken. Vandaag gaat 't weer 'redelijk', als ik zorg dat ik om de 2 uur een kleinigheidje eet, dan red ik de dag wel.
    En spannend, jij morgen testen. Ga je met kruidvat testen of met z&k (ik ben niet zo kapot van z&k, bij mij was echt heeeeeeeeeeeel minimaal wat te zien 4 dagen voor NOD, terwijl bij k2v5 echt superduidelijk was)
    Duim iig wel voor je!:D

Charmedknorrie: Doe lekker rustig aan.

Ansje: Hoe is het met jou?

MamavanGwenn: Hoe staat het met jullie zolder?

Hier vanochtend ook met manlief en dochter boodschappen gedaan. Wat een hell (en misselijk) en dan ook nog eens superdruk. Iedereen lijkt wel hartstikke gestresst en niemand lijkt je wat te gunnen. Iedereen parkeert als een idioot en racet rondjes om een parkeerplaats te vinden.
    Morgen nog een paar kleine dingen halen, maar die doen we mooi met de fiets!

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lonneke, ik heb nog een flink aantal van die "gratis" zwanger & kids testen waarmee je 6 dagen voor nod kan testen. Ben benieuwd of ik er wat op ga zien.. Ook al is ie maar heel licht, dat is in elk geval dan een begin :D Zit morgen ook op 4 dagen voor nod.
    Eigenlijk wel apart dat deze "zo gevoelig" zijn (altans dat beweren ze), en dat kruidvat 2v5 meestal duidelijker zijn...

Hoop dat je wat krijgt van de verloskundige of dat die homeopatische druppels willen helpen! Het lijkt me geen pretje!

Wij morgen ook nog even oud&nieuw boodschappen doen, vanavond nog bij vrienden eten dus lekker niet zelf koken :D

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mieks, Spannend!! Ga je morgenochtend de test doen???

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @krissie, ja morgen ochtend. Als ie positief zou zijn weet ik in elk geval dat ik morgen avond dubbelfris in een champagne glas drink :p Als ie niet positief is zet ik het niet op een zuipen, maar neem ik wel een glaasje bubbels.

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik zou dan wel een glaasje bubbels nemen ja;) Maar we hopen natuurlijk op de dubbelfris..

15. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @sjasje: balen zeg dat je nog niets weet! die onzekerheid...

@mieks en mamavangwenn: wij duimen hier allemaal mee...nog 1 nachtje slapen ;)

@lonneke: hopelijk helpen de druppels. Ik was ook even in de stad, niet normaal zo druk!

Wij krijgen vandaag eters, dus druk bezig! Ga dus snel weer naar keuken.

@huisarts: ik heb een keer een gesprek met de huisarts gehad, ik was toen na ik denk 35 dagen nog niet ongi (terwijl ik altijd netjes 25 was voor de miskraam) en dat was niet echt een fijn gesprek. Hij gaf aan dat alle testen die je gebruikt goed zijn en 99% zeker, dus eigelijk maakt het niet uit welke je neemt. Hij (tja) vond het niet nodig om vaak te testen, zegt de test niet zwanger ben je niet zwanger. Hij voegde er nog aan toe: en we zijn allemaal op de wereld gekomen dus bij jou lukt het ook wel. Je begrijpt: ik ga niet meer naar deze man :cool:
    Gelukkig hebben we ook een vrouw en die was erg aardig en stuurde ons dus meteen door.

fijne avond allemaal! en mocht ik niet meer lezen vanavond.
    Succes met testen dames!

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mineraal, gedver wat een vervelende huisarts (ik druk me vrij netjes uit). Ik zou ook zeker niet met zo'n arts verder gaan idd! Fijn dat je nu een vrouw hebt die je wel begrijpt!

Wij gaan er ook vandoor, eten bij vrienden! Fijne avond allemaal!

17. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Fijne avond allemaal!!! Jeetje, dan voel je je ook niet serieus genomen.. Ondanks dat hij misschien ermee zei dat je je nog niet druk moet maken.. Mag hij ook wel wat gerustellender zijn... EET smakelijk bij de vrienden Mieks!!

18. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @Mineraal, tjemig zeg wat een *piep*, waar zit zijn gevoel....!!!:$ Fijn dat je ook nog een fijne vrouw als huisarts hebt...

@Mieks, je kunt ook nog wel een glaasje bubbels nemen, je hebt toch nog geen bloedband :).

@mieks & mamavangwenn, wij hebben besloten om morgen ook een 2v5 KV te doen..... Spannend joh, ben blij als het morgenochtend is!!! Succes voor jullie alvast and let's cross our fingers :D

19. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all: even een teken van leven via mijn mobiel. Ben nu druk taart aan het maken. Als ik klaar ben reageer ik uitgebreider

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Morgenochtend dus testers hier, spannend!!! Kom meteen kijken hihi.

MamavanGwenn: Laat je weer je prachtige resultaat hier zien?

Mineraal: Wat een &*%($ huisarts zeg, snap dat je daar niet meer heen gaat. Jakkes!

Mieks: Smakelijk vanavond en morgen aan de dubbelfris! Daar gaan we voor:)

Hier morgenavond een alcoholvrije rosé wijn. Degene die morgen komen weten nog niet dat ik zwanger ben (en dat laat ik nog even, wil de echo afwachten), maar ik drink al tijden geen alcohol meer, dus gaat niet opvallen:) (ga ik van uit haha)

Deel Deze Pagina