Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sjasje: balen nog steeds die onzekerheid. Zeker omdat je eerste 2 cyclussen zo mooi kort waren.

@mieks: ik heb heerlijk geslapen vannacht. Mocht ook wel na zo'n drukke dag. Viel als een blok ik slaap. Vandaag ook weer een drukke dag gehad met veel schoonmaken. Overal vind je stof van de verbouwing.

Hier ook zenuwachtig voor morgen. Zit nog in grote twijfel of ik de kruitvat 2v5 moet doen of die van z&k. Heb geen dipstick daarvan maar de gewone.

@lonneke: vandaag dus druk bezig met schoonmaken geweest. En we hebben nu tapijttegels liggen en daarvan moesten er een heel aantal weer even op maat gesneden worden. Heb de blaren op mijn handen staan. 6 en 7 januari komt mijn vader het laatste stukje afmaken.

Ik kan ook nooit tegen die gehaaste mensen die boodschappen doen. Volgens mij vergeten die altijd de helft heb ik het idee.

@mineraal: wat een hork van een huisarts zeg. Snap dat je nu lekker een andere hebt.

@emjee: spannend voor jou dus ook. Ben benieuwd.

@all: vandaag erg rare buik. Ben net naar de wc geweest maar nog steeds rare buik. Hoop dat ik gewoon wat verkeerd heb gegeten. En nog 1 nachtje slapen.

Hier trouwens het taart resultaat:

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @mamavangwenn, mooie taart weer!
    Hier ook de hele dag al rare buik en al paar dagen veel rommelende darmen. Kreeg een heerlijk toetje vanavond ( ben een echt toetjes mens) en werd op slag misselijk :(
    Zal wel toeval zijn. Ik probeer er niet aan te denken maar ben wel benieuwd of ik morgen misschien 2 streepjes heb!

@ de rest, ik reageer morgen verder, ben erg moe dus duik mn bedje in. Truste allemaal en testers: succes morgen, hopelijk piesen we met zn allen 2 streepjes :D

3. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Hihi zet m op dames, plas die twee streepjes bij elkaar!! :D

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik wens jullie alvast een goed oud en nieuw en dat 2012 een mooi jaar wordt voor ons allemaal!! :)

5. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goede morgen allemaal!!!!

Ik ben voorzichtig blij. Kijk maar eens naar mijn testen. Ik zit vandaag wel pas op 9DPO. Morgen nog maar weer eens testen. Vriendlief moet vandaag nog rosebier halen voor mij, maar dit word de 0,0% denk ik maar.

Verder nog steeds een rare buik/darmen. Heb ook een spastische darm maar daar sinds de zwangerschap van Gwenn geen last meer van gehad.

Mieks en Emjee, hoe was het bij jullie?

6. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog maar kijkvoer. Is trouwens een 2v5 kruidvat test

7. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hier waarschijnlijk vette pech.... Echt een hele duidelijke ENKELE streep.... Het tegendeel (ongi) is nog niet bewezen, maar toch wel (beetje) balen :(

@mamavangwenn, het is inderdaad wel een tweede streepje..... ;)
    Alvast een voorzichtig proficiat....!!!

8. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Trouwens (ik heb niet alles meer terug gelezen), maar doet snoopy ook mee of is zij niet meer actief op dit forum?

9. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Wowhoe gefeliciteerd mamavangwen!! Zo was die van mij ook kijk maar in mjjn album! Toffe afsluiter van 2011!

10. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1890 mamavangwenn, 31 dec 2011
    Laatst bewerkt: 31 dec 2011
    @emjee: ik zou de hoop nog niet opgeven hoor. Je bent vrij vroeg met testen. Ik zou het over een dag of 2/3 weer eens proberen.
    snoopy is nog steeds actief hier. Vaak met kleine berichtjes.

@krissie: met hoeveel dpo had jij die test?

NOD

27 december - sjasje (28, 1e kindje, ronde 3) negatief getest.
    3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) licht positieve test op 9dpo
    4 januari - snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2)
    4 januari - mieks (27, 1e kindje, ronde 3)
    5 januari - emjee (31, 2e kindje, ronde 4)
    9 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3)
    22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    10 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    13 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    2 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)

11. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @emjee het is nog vroeg inderdaad, ik hoop ook voor jou meis!
    @mieks weet je al wat?

12. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mamavangwenn, op zich heb ik dat ook nog niet gedaan, maar zit toch in je achterhoofd ;). Heb nog nooit voor NOD (4-1 ipv 5-1, vergeten door te geven)getest, wacht meestal de ongi af....

Maar in ieder geval bedankt voor je posi reactie ennuh ga jij maar eens genieten van je eigen testje :D!!!

@krissie, thanks voor je posi reactie, we zullen zien, wacht nu gewoon volgende week af... ;)

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier inmiddels 3 minuten voorbij maar ook maar 1 streep :(

Mamavangwenn, gefeliciteerd!!!!!! Dat wordt over een paar dagen een knaltest!

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    mama van Gwenn dat is er echt een hoor!!! Hihihihi Geweldig!!!!!!!

Mieks en Emjee: balen van de OMO testen hopelijk waren jullie gewoon nog te vroeg!!!

15. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mieks, inmiddels weer iets verder, nog steeds maar één streep? :(

Laten we proberen de hoop te houden en op naar dinsdag/woensdag.... ;). Niet makkelijk en ik ben ook niet het positiefste mens, maar we gaan ervoor, okay? !!!

16. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Mamavangwenn; wat ontzettend leuk!, een enthousiaste (maar voorzichtige;)) gefeliciteerd! leuk zo net op de valrreep!

@Mieks en Emjee: misschien hebben jullie eitjes ook vertraging gehad en zitten ze bij de mijne ergens in de file :D
    Rustig afwachten, geen bloed geeft moed.
    Voordeel is wel dat we nu nog alles mogen eten en drinken met oud en nieuw :)
    Geniet van de gezelligheid en we gaan voor zwanger in het 1e kwartaal van 2012 :p (idee voor het nieuwe topic,)

17. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    #1897 Sjasje, 31 dec 2011
    Laatst bewerkt: 31 dec 2011
    Ik heb weer omo-wit getest, ga nu de komende week of twee weken niet testen. Ik kan nu toch niks doen, dus ik ga genieten van mijn laatste weekje vakantie.

Hier een foto'tje, misschien zien de ervaren tuurders nog iets :D

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Sjasje :(
    @Mieks :(
    @EMjee :(

Maar wie weet wat volgende week brengt!

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: WOW, ik zeg toch echt GEFELICITEERD hoor! Mooi uiteinde van het jaar zeg:D Geweldig:D
    En wederom een prachtige taart :D

Mieks, Sjasje en Emjee: Balen dat bij jullie nog niets te zien is..Duimen draaien gewoon door dat 2012 voor jullie mooi mag beginnen!

Hier weer erg misselijk, maar ga zo toch even snel het dorp in. Moet gewoon de laatste dingetjes hebben en wil manlief niet alleen laten gaan.
    Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst!

20. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Ook voor iedereen een gelukkig (Roze!) 2012!!!

Deel Deze Pagina