En ook van mij een heel goed en gezond 2012 waarin de zwangeren mooie gezonde babys op de wereld zetten en de niet zwangeren snel positieve testen mogen hebben! succes met alle voorbereidingen vandaag dames.
@mieks: balen van de test. @sjasje: jeetje wat een onzekerheid. dat eitje van jouw moet maar niet bij de NS gaan werken. @all: ik geef nu wat van mijn vruchtbaarheid aan jullie..... Op een mooi roze 2012. En we gaan gewoon allemaal bevallen in het laatste half jaar van 2012
@Mamavangwen, juist allemaal bevallen in 2012!! De ene helft deed het ook in de eerste drie rondes!! dus de volgende drie rondes de rest!! Wie weet is de rest aan het puffen volgend jaar op 31 december!
@emjee: tja..ik heb het niet zo op artsen, vind ze allemaal erg onaardig eigelijk! en dat terwijl ik zelf verpleegkundige ben... @mamavangwenn: mooie taart!! voorzichtig gefeliciteerd! mooie afsluiter van het jaar! @testers: balen dat ze nog niets aangeven, maar we houden moed. @krissie: nou...als het ff kan niet op 31-12 FIjne jaarwisseling allemaal! Op naar een roze 2012! Zijn ze bij jullie ook allemaal al aan het knallen?
Ja ze zijn hier ook aan het knallen En helaas voor mij.. Ik heb mijn eerste misselijkheid vlagen te pakken.. (gelukkig zijn het vlagen).. als ik vanavond maar geen last heb!!
Iedereen een gezonde en gelukkige jaarwisseling toegewenst, dat iedereen die je lief hebt gezond is en mag blijven in 2012, dat de (aanstaande) babietjes in een gelukkig gezinnetje mogen opgroeien, dat iedereen er voor elkaar is en elkaar respecteerd! En natuurlijk niet te vergeten dat 2012 voor velen een vruchtbaar jaar mag zijn ! Denk dat ik het wel heb gehad nu haha.... (alvast) Happy New Year!!!
Zo..ik ben ook weer thuis na anderhalf uur boodschappen doen Niet normaal hoe druk het was! Net nog geprobeerd met een kv 2v5 (die nog gehaald met boodschappen doen) maar helaas ook omo-wit. Nu stop ik met testen tot volgend weekend, maar ik verwacht gewoon ongi te worden van de week. @mamavanGwenn, hoe reageerde je vriend/man? Hier zijn ze ook al vollop aan het knallen, dus ik blijf lekker binnen
@Mamavangwenn: Ik zie hem ook hoor! De eerste echte ronde meteen raak! Gefeliciteerd! Dat is wel een hele mooie afsluiter van het jaar! @Mieks, emjee: Hoop echt dat jullie te vroeg getest hebben en over een paar daagjes wel positief testen. @sasje: Wat vervelend dat je nu al zolang in onzekerheid zit. Ik weet hoe het is om te wachten en steeds negatief te testen. Voor deze zwangerschap had ik een cyclus van 9 weken... Ik wil je toch een beetje hoop geven. Bij R. testte ik pas in week 7 positief. Mijn eisprong was dus 3 weken te laat en toch zwanger! Gewoon doorklussen dus! @all: Sorry, ik ben de laatste dagen niet meer zo actief. Ik kan het even niet opbrengen. Ben zo misselijk en beroerd en kan maar weinig voedsel verdragen. Hang eigenlijk alleen maar op de bank of in bed. Met de zwangerschapshormonen zit het dus goed. Maandag toch maar even bellen naar de gynaecoloog of die me iets kan voorschrijven. Ik wil weer een beetje functioneren. Zeker als ik volgende week weer moet werken. Ik wens jullie allemaal een heel mooi 2012 toe! Dat het een heel vruchtbaar en kinderrijk jaar mag worden!
@mieks: hij kwam om 10.00 uur zijn bed uit. Toen zei ik dus tegen hem. Als je straks boodschappen ga halen moet je van de rosebier de 0% meenemen. Hij dus: hoezo dat? dat snap ik niet. Ik: kijk maar en liet hem de test zien. Hij glunderend: nu al!!! Ik heb dus super zaad (bij hem doet maar 1 bal het ivm een keer met zijn zaakje op de stang beland na het rijden tegen een paaltje). Daarna: shit vond het net zo leuk.... (het klussen dan). Heb hem gelijk maar weer verteld dat ik deze keer hoop dat mijn libido niet tot het nulpunt zakt zoals bij Gwenn.
hihi, echt iets voor een man, superzaad Maarja het is ook wel super in 1x raak. @ansje; wie weet... Zou wel leuk zijn natuurlijk! denk ook dat het best zou kunnen dat ik misschien toch heel pril zwanger ben. Ga er alleen niet op hopen/vanuit. Aan de andere kant, mn buik begint vandaag wel wat op te spelen (steekjes achterin onderrug, trekken in de buik voor) maag voelt wat wiebelig. (niet echt misselijk maar draaierig... snapt iemand t?) Dus kan goed zijn dat ongi er langzaam aankomt. Wat ook goed is, dan is er ook duidelijkheid. Heb er wel vrede mee sinds gisteren. (het geduld is eindelijk aangekomen ) @KNAL! yep hier zijn ze ook al goed bezig. net een oorlogsgebied. De hond vind t wat eng (is haar 1e jaar) maar heb Adele lekker hard opstaan en nu hoort ze t amper Vanavond krijgt ze een lekker bot voordat t geknal losgaat. Dan is ze te druk bezig om te stressen! Nou op zijn Limburgs, Ein Gooie Roetsj!! (een goede jaarwisseling=)
heey dames, had ik net heel wat getypt druk ik op backpace en is alles weg K*t zooi. Al: ik ben op dit moment door de vakantie van mijn manlief niet veel op internet, omdat ik graag ook wat tijd met hem door wil brengen. Ik probeer geregeld mee te lezen, omdat ik het anders niet bij kan houden. Ik lees langzaam en daardoor is het voor mij soms een grote opgave om alles te lezen en dan ook nog op iedereen te reageren. Dus vandaar dat ik soms/ regelmatig korte berichtjes er op zet. Ik weet niet of mensen het kennen maar ik heb dyslexie. En ik ben ook druk met mijn opleiding waar door dit er soms bij inschiet wat ik eigenlijk helemaal niet wil. Ik vind het juist prettig om hier op de site te zitten en mee te kletsen in dit forum. Mieks & Emjee: k*t zeg van die omo witte test. Mammavangwenn: mooie taart heb je gemaakt. En al vast heel zachtjes gefeliciteerd. Nu nog een echte knap test en dan weet je het heel zeker. Sasje: wat vervelend dat er nog steeds niks is. En voor de zwangere dames die misselijk zijn, hopelijk wordt het snel minder waardoor je meer kunt genieten. Ik ga 5 januarie pas testen mocht ik niet ongi worden. Het valt hopelijk niet erg op dat ik niet drink. Ben nooit zo`n grote zuipert geweest. Nu met een stelletje met kindje afgesproken dat ik ze even ophaal en weg brengen. Ook al zitten we thuis met oud & nieuw. Allemaal een goed uiteinde en een heel vruchtbaar 2012. Hier zijn ze al druk bezig met carbid schieten.
Lieve dames!!!!!!! Alvast een spetterend en liefdevol 2012 gewenst! Dat iedereen maar een mooi jaar mag krijgen, en we volgend jaar kunnen vertellen hoe de kindjes reageren op het vuurwerk Hier gaat het gelukkig weer een heel stuk beter met me. Bedankt voor jullie lieve reacties! Ook ik heb zin in de volgende ronde, want heb nu ook de ovu testen van Z&K besteld, dus hopelijk 'missen' we dit keer me ei niet, en gaat hij ook niet in die file van jullie staan Meiden, hele fijne avond!!! @ mamavangwenn, alvast voorzichtig gefeliciteerd! zou echt te gek zijn!!!
kleine update: ongi is doorgekomen! Eindelijk duidelijkheid. Nu vol goede moed het nieuwe jaar in NOD 3 januari - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) licht positieve test op 9dpo 4 januari - snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) 4 januari - mieks (27, 1e kindje, ronde 3) 5 januari - emjee (31, 2e kindje, ronde 4) 9 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3) 22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10) 30 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4) ZWANGER 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 10 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 2 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
@Sjasje, ook wel een oudjaarsdomper... Maar je mag wel lekker wijntjes drinken en dat zal ik even lekker doen als ik jou was!!! Het nieuwe jaar geeft je vast nieuwe kansen!! Voor de rest iedereen een gelukkig positief nieuwjaar gewenst!!!!!! , het laatste kwartaal was zowieso gezellig op dit forum en hoop op nog meer gezelligheid in het nieuwe jaar!!
@ Sjasje, in ieder geval wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Alleen jammer, hoe de duidelijkheid tot stand komt! Maar we gaan er voor in 2012!! @ Krissie, Ik sluit me er weer graag bij aan Zalige avond iedereen. Ik ga zo eerst nog werken, maar vind dat met deze tijden ook wel gezellig! Mensen zijn toch anders....
@ Ansje, jeetje ook al zo misselijk en beroerd, hopelijk snel over! @ MamavanGwenn, haha mannen?! Leuke reactie @ Sjasje, jeeej eindelijk duidelijkheid! Jammer dat dat een ongi moet zijn maar kan je in elk geval weer verder naar de volgende ronde Arme Bo, de hond van mn ouders vind het ook helemaal niks! Onze konijnen reageren wel schrik achtig op harde knallen, maar tot op heden blijven ze nog redelijk rustig! Hoop dat het vanacht ook zo blijft! @ Snoopy, iedereen mag hier zijn inbreng geven, of dat kort of lang is Wel vervelend dat je dyslexie hebt, mijn ex had het ook en had idd ook moeite met lezen en dingen opschrijven. Ik ben ook aardig forum verslaafd geworden haha. @ Wennie, Leuk, ook aan de ovu testen Show je fotootjes? Altijd leuk om mee te kijken vind ik. Ik denk dat ik het de aankomende maand ook weer ga proberen, misschien dit keer met meer duidelijkheid dan de afgelopen maand. Maar goed, eerst maar is afwachten wat mn ongi gaat doet, en of die komt deze week. En werkse! Ik ben het verder helemaal met Krissie eens, ik vond het laatste kwartaal kletsen met jullie ook erg gezellig. Fijn om de ervaringen, vreugde en verdriet met jullie te kunnen delen! Dat we idd maar snel met zn allen over onze kindjes mogen gaan kletsen!
Wat een rust hier, heeft iedereen het zwaar na oud & nieuw ? Hier zijn vrienden geweest, was erg gezellig. Ons schatje heeft door alle knallen heen geslapen en heeft ons lekker uit laten slapen tot half 9 (normaal tussen half 7 / 7 uur)!!!! Hoe kun je nog beter wakker worden (nou ja met een posi test maar vooruit hahaha)!!! Iedereen de beste wensen en een heel ROZE 2012 toegewenst!!!
Goeiemiddag en allemaal de beste wensen voor het mooie nieuwe jaar We hebben het hier erg gezellig gehad, er zijn 2 vrienden en 1 vriendin vanaf een uur of 8 geweest en er werd hier veel mooi siervuurwerk afgestoken in de buurt. Uiteindelijk was ik om 2 uur echt doodop en kon ik mn ogen amper meer open houden dus ben ik mijn bed ingerolt. Zij hebben met zn 4en nog een bord spel gedaan en waren uiteindelijk pas om 5 uur daar mee klaar Ik denk dat ik oud wordt, ik hielt het gewoon niet meer vol Net de kerstboom opgeruimd en huis waar aan kant gemaakt. Nu genieten van mn laatste vakantie dag (snik snik) en morgen begint het gewoon leventje weer. @ Emjee, fijn dat jullie lekker konden uitslapen!
zo oud en nieuw weer overleefd. tering wat een illigaal vuurwerk hadden de overburen. Van dat leuke vuurwerk waar je ramen helemaal van gingen trillen en wel 8 van die 100.000 klappers..... Erg leuk voor de slapende kinderen dus... Gwenn vond het in ieder geval geweldig. ooooooooooohhhhhhhhhhhh mmooii was haar reactie op het vuurwerk. Wij vierden het dus met vrienden bij ons thuis. De 0,0% rosebier smaakte erg lekker. Gewoon de vrienden opgehangen dat vriendlief de verkeerde meegenomen had. @ansje: hoop dat de gyn je wat kan voorschrijven want je moet wel blijven functioneren he. @snoopy: maakt niet uit hoor of je veel schrijft of weinig. Ik vind het gezellig dat je er bent. Ik weet hoe vervelend dyslexie is. Had een vroeger vriendje die het had. Maar klote he als je zo'n heel stuk getypt heb dat je dan op de verkeerde toets drukt. Ik ben benieuwd naar jouw test op 5 januari. Heb je zelf al kwaaltjes of iets? @sjasje: yes eindelijk duidelijkheid. Gelukkig maar 5 dagen later en geen weken. Nou kun je weer gericht klussen. Ga je nou weer ovu-testen bestellen? @wennie: voor dit jaar spreken we af dat er geen eitjes meer in de file gaan staan! @krissie: ik sluit me ook bij jou aan. Was zeker gezellig dit kwartaal en we gaan dit kwartaal weer vrolijk verder kletsen. @emjee: lekker he dat uitslapen van je mannetje. Alsof ze weten dat het moet. Hier heeft Gwenn ook gewoon tot ong. 12 uur door alle knallen doorgeslapen. Daarna werd ze wakker. Maar ze heeft ook heerlijk tot half 9 uitgeslapen. Erg lekker voor papa want die moest eruit. En ik heb heerlijk uitgeslapen tot 11.00 uur. Heb je trouwens nu op 4 januari gezet. Goed? @all: vanochtend een testje gedaan van z&k en daar kwam ook weer een lijntje te voorschijn. Ik begin me steeds zekerder erdoor te voelen. Dus heb mezelf in het zwangere lijstje gezet. Heb wel veel last van een op knappende staande baarmoeder zeg maar. En de (.)(.) zien gegroeid en gevoeliger. Tis nu al een totaal andere zwangerschap als bij Gwenn. Daar had ik helemaal geen last van kwaaltjes. En verder heb ik het gevoel dat het een jongetje word. Hopen dat me gevoel net als bij Gwenn weer goed is. En ik geef nu mijn vruchtbaarheid aan snoopy, mieks, emjee, wennie, mineraal en sjasje!!!! NOD 4 januari - snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) 4 januari - mieks (27, 1e kindje, ronde 3) 4 januari - emjee (31, 2e kindje, ronde 4) 9 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3) 22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10) 30 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4) ZWANGER 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 10 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 13 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 2 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)