Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Fijn dat je nu weer een posi test had mamavanGwenn, al had ik niet anders verwacht! :D

Spannend, nu dus met zn 3en op 4 januari! Ik hoop echt dat we toch nog door mogen naar het roze lijstje!

2. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mamavangwenn, laten we hopen dat dit het gaat worden met die extra vruchtbaarheid van jou haha. Mss is dat wel net wat we te kort komen in de komende paar dagen en dat we op 5 jan allemaal positief testen..... Dat zou eens een mooi begin zijn ;).

3. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Mama's: Fijn de veel kleintjes lekker uitgeslapen hebben!
    Lief,de reactie van Gwen, dat vuurwerk mooi vond! had ze geen last van de knallen?
    Hoe vonden de andere kindjes het of zijn de meeste doorgeslapen?

@mamavanGwen: ja de ovu bestelling is de deur al uit. :D

Ook hier een gezellig oud en nieuw gehad, lekker met 10 vrienden gegourmet. Kregen nog een leuke mededeling, een koppel gaat trouwen! dus dat was er leuk nieuws om het jaar mee af te sluiten!

Verder hier flink aan de ongi, heb er meer last van dan de vorige keer. :(
    Heb thuis al afgesproken (medegedeeld ;)) dat ik vandaag een 'zwelg' dagje neem. Even wentelen in zelfmedelijden, met een deken, comfortabele kleding ;) en het liefst een tranen-filmpje.
    En vriendlief die af en toe een kopje thee komt brengen met een kusje...Morgen, dan begin ik wel aan het nieuwe jaar...dat is vroeg genoeg :p

4. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @all: de beste wensen voor 2012, het begin van een vruchtbaar jaar!

@krissie: we gaan gewoon vrolijk door! Of gaan we een nieuwe openen?

@sjasje: wel fijn dat je in ieder geval nu iets weet, en ik vind het terecht dat je even een medelijdag hebt! niets is lekkerder dan dat :cool:

@vuurwerk: het ging goed tekeer gisteren! Wij zijn niet thuis geweest maar heel onze voortuin ligt vol (het pad en tussen de planten) enne bij de buren helemaal niks...toch beetje vreemd! Vandaag zijn we de hele dag weggeweest maar het was nog niet opgeruimd...dus vriendlief mag dat morgen doen. Ik vind het erg associaal...

@mamavangwenn: wij willen dit graag van je overnemen hoor! geen probleem!

@forum: verslaafd?zijn we denk ik allemaal wel een beetje :D

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi allemaal,

Ik weet niet of we een nieuw topic moeten openen..?? Als ze het ineens verwijderen (gebeurt dat wel is?) dan moeten we wel vast een nieuwe naam verzinnen voor het nieuwe topic om elkaar terug te vinden haha.. Voor de rest ben ik heel moe.. dus laat het hier even bij..

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Nee hoor kunnen gewoon hier blijven reageren ;) Pas rond 5000 reacties moet je een nieuw topic openen, dus blijven we lekker kletsen hier :D

De rest, fijne avond! Ik kruip lekker op de bank, morgen weer aan het werk (nog even zo geen zin in!)

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Gewoon inderdaad hier blijven kletsen:) Blijven we met dezelfde club meiden en dat is wel zo leuk (tenminste..dat vind ik;))

Fijn om te lezen dat iedereen een goede jaarwisseling heeft gehad, allemaal op naar een prachtig (roze) 2012!

Hier ook goed doorgehouden, lagen om 2 uur in bed en was ook helemaal k.o.

Sjasje: Fijn dat je duidelijkheid hebt, op naar de volgende ronde. Las dat je de ovutesten weer hebt besteld, ben eens benieuwd hoe ze er deze maand uit zien dan.

MamavanGwenn: Toch echt zwanger hoor!:D Whoehoe!

Hier vandaag echt een goede dag gehad. 1x misselijk en geen spuugpartijen. Dat wil ik er in houden dit jaar. Morgen m'n afspraak bij de vk en m'n 1echo. Wel pas om 17uur, dus dat wordt een lange dag morgen..

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Spannend Lonneke! Show je de mooie foto? :D veel kijk plezier!

9. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Veeeeeel plezier!! Spannend ook!

10. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: veel plezier morgen en hoop dat je je dag een beetje door komt :)

En we blijven gezellig kletsen hier hoor. We kunnen nog ruim 3.000 berichten plaatsen dus nog lang niet uitgeluld.

Nou ik ga lekker naar bedje toe. Morgen begint het echte leven weer....

11. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

nou we zitten alweer op het werk. En wat valt het zwaar.....
    Vanmorgen niks naar binnen gekregen.

Maar geloof echt dat ik zwanger ben nu.

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    moest ff snel reageren :) ziet er inderdaad goed uit die test meid
    ik zeg een dikke proficiat

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen

@mamavangwenn, daar idd geen twijfel meer over mogelijk ;)

Ik twijfelde om vanmorgen weer een test te doen (hoezo testdrang) maar ik wacht toch maar gewoon tot ergens halverwege/eind vd week.

Hier viel het vanmorgen ook weer tegen toen veelste vroeg de wekker weer ging :p

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mama van Gwenn die is mooi duidelijk!!!

Mieks knap hoor dat je je testdrang in kunt houden. Hopelijk levert t wat op!

Lonneke veel plezier bij de echo vandaag we gaan voor een mooi kloppend hartje!!!!!

Sjasje was het een lekker zwelg-dagje je hebt helemaal gelijk hoor af en toe moet je jezelf zoiets gunnen.

Hier: Gaat het heerlijk! Oud en nieuw vond ik wel pittig hoor om kwart voor 11 stortte ik eigenlijk al in. Nog wel vol gehouden tot de jaarwisseling maar om half 1 lag ik in mijn bedje. Mijn meisje heeft heerlijk door het kabaal heen geslapen. Wilde dr in eerste instantie wakker maken, maar omdat ik zelf zoooo moe was hadden we zoiets van laat r maar lekker slapen. Gister zijn we hier lekker in de relaxmodus geweest. Hoefde helemaal niets!!! Kerstboom en kerstdorp opgeruimd dus nu is mijn kamer weer heerlijk leeg en groot hihihihi.

15. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey dames,

Aller eerst een gelukig, liefdevol en vruchtbaar 2012. Dat we allemaal zwanger mogen worden en/ of mogen bevallen van een baby :D

Sasje: fijn dat er nu duidelijkheid is.

Mammavangwen: het viel mij gisteravond op dat mijn borsten groter worden en dat vond manlief ook. Dus spannend. Regelmatig krampen in de buik maar goed dat zegt mij na de vorige niet zo veel meer aangezien ik dat toen ook had.

Lonneke: suc6 bij de vk. Spannend een echo.

chard: heerlijk he als alles weer weg is. Ik vind de kerstperiode altijd wel gezellig met de lichtjes en zo, maar als het opgeruimd is is het ook wel weer fijn.

Gisteren de heledag weg geweest even langs de ouders en opa en oma`s. Dat was weer gezellig :D Toen bij mijn ouders blijven plakken en de film Terug naar de kust gekeken. Dat was een mooie film.

Vandaag de boel weer op ruimen van het oud & nieuw wat we hier gevierd hebben. Ik lag er om half 4 in toen was bijna iedereen weg. Weer een boel over gehouden. Het blijft moeilijk om voldoende boodschappen te doen en weinig over te houden, maar jah te kort is ook verveelend.

Ik ben nog lkkr vandaag vrij we gaan ff een nieuw bed scoren :D
    Werkse voor de gene die moeten werken. En sasje suc6 met je zwelg- dag.

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Snoopy als je een nieuw bed gaat uitzoeken, wel eentje waarop je kan bevallen;) Haha,... die hebben wij niet.. Dus nu?? Wat moet ik nou? Haha!
    En die grotere borsten had ik ook en ook die steekjes;)

@Lonneke en hoe was de echo? Ik ga vrijdag naar de dokter die ook echo's doet dus ik ben benieuwd of hij dan een inwendige wil doen (blijkt hij te vragen vernam ik van mijn schoonzus).

@Mamavangwen, mooi die testen! Ik zit ook op mijn werk en dat valt mij ook zwaar.

@All, ik was het hele weekend misselijk en duizelig.. Moest de hele tijd weer gaan zitten. Ook moet ik nu al nieuwe beha's gaan kopen want mijn borsten passen eigenlijk er niet meer in.. :( :( Daar gaat mijn mooie lingerie.
    In mijn enige mooi ruim zittende broek zit nu een scheur (door oud en nieuw) en de andere broeken zaten al wat krap en nu nog krapper.. Haha.. balen.. (gewoon omdat ik een beetje ben aangekomen).
    @All, met mij ging het lang wakker blijven opzicht nog prima.. alleen wat was ik moe gister zeg..

@Testers, wachten jullie het nu gewoon af? De ongi? Of toch nog een testje of alleen op NOD?

17. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, hoe moeilijk het ook is ;), ik wacht op de ongi!
    Normaal gesproken ben ik echt mooi op tijd dus als ik de 5e of 6e nog niets heb gespot dan ga ik ws testen.....

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier gaat het ook best raar deze maand. Afgelopen 2 maanden erg veel klachtjes, maar gelukkig een vrij rustige huid.
    Deze maand zowat nergens last van, alleen wat rommelende darmen(zal wel komen val al het eten) en afgelopen week ontzettend veel puistjes gekregen :x
    Nou ben ik daar erg gevoelig voor, jaren terug ook erg acne gehad maar met de pil ging dat goed. Was al bang dat het weer terug zou komen.
    Heb dan toch liever weer al die klachtjes als nu die erg vette huid!

Krissie, als ik uitga van 29 dagen (laatste keer) is morgen mn nod. Ik wacht in elk geval af tot vrijdag. Nou ik zowat nergens last van heb is het makkelijk denken dat ik toch ongi wordt. Al ben ik er onbewust toch misschien anders mee bezig want heb nu al 2 nachten dat ik heel intensief en levens echt droom dat ik een posi test krijg. Beetje minder als je wakker wordt en realiseerd dat alles gedroomd is ;)

@snoopy, mijn voorgevel werd ook elke keer groter voor mn nod maar werd toch ongi. Ook daar heb ik dit x geen "last" van. Lichaam zit maar raar in elkaar! Ben benieuwd wat het bij jou gaat doen!

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @mieks ik droomde voor mijn positest ook posi haha.. Omdat ik natuurlijk inslaap viel met het idee morgen testen....spannend.

@emjee, hopen dat ongi weg blijft

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn klachten waren veel witte afscheiding en heel veel puistjes.

Deel Deze Pagina