Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Charmedknorrie: Heb je al een afspraak staan?

Mieks: Rechts is inderdaad het hoofdje ja, armpjes zie ik je al heeeel klein beetje. Je ziet het toch goed, ondanks dat je geen expert bent. Daar in het midden zie je wat lichter wit puntje, dat is het hartje.

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: die eendebek heb ik ook gehad. Die is inderdaad niet fijn

@emjee: neeeee!!! balen zeg dat je ongi is doorgekomen. Op naar de volgende ronde en gebruik de vruchtbaarheid van de zwangere dames hier.

@mieks: de werkdag was weer zwaar. Is altijd weer ff wennen op weer op te starten en ik heb het vervelende dat ik op maandag altijd naar een vaste klant moet maar dat zo'n ontzettende kwal is die binnen 5 minuten in staat is om je dag te verpesten. Gelukkig was hij vandaag in een goed humeur.

@lonneke: gaaf zeg!! Een kloppende hartje en een mooie echo. Ben jaloers..... Ik wil ook!!!! En een dagje minder is nooit vervelend.

@krissie en mieks: ik shop ook altijd het liefst alleen. En stel het altijd uit totdat ik echt iets nodig heb. En ik slaag wel altijd als ik weet wat ik moet. Ik koop het in de winkel die ik zie als ik het goed vind. Ga niet eerst 6 winkels af en uiteindelijk in de eerste winkel het toch maar kopen.

@all: ben nou al zenuwachtig voor morgen om de VK te bellen voor een afspraak.

3. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Nou ik ben nu ook helemaal zenuwachtig voor vrijdag.. Oh nee dat was ik al haha..

4. pinda17

pinda17 Lid

5 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ all; aangezien ik meestal via mn telefoon lees, is reageren wat lastig, maar proobeer het deze x gewoon! Ik moet (al hoop ik van niet natuurlijk) ook op 4 januari ongesteld worden..spannend hoor! Oud en nieuw hebben we bij vrienden gevierd, met flink wat champagne, maar geloof dat dat de 1e 4 weken niets aanmaakt. Vanavond nog een cakerol gemaakt, ben ook dol op taarten maken enzo. Heb hier al wat mooie creaties voorbij zien komen. Ben verder ook niet zo goed in het onthouden van wie wie ook al weer was, maar hoop voor ons allemaal dat we binnen nu en een maand allemaal zwanger zijn! Ga ik nu verder lam op de bank hangen en de hangover kijken. Fijne avond allemaal!

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hihi, lief van je pinda dat je reageert;) Spannend dat je NOD ook bijna is.. Heb je klachten of dat niet? Nog niet vooraf getest? Veel plezier met hangover kijken, en laat het even weten 4 of 5 januari:)

6. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Krissie: wij hebben een boxspring gekocht een verstelbare dus das vast lkkr. Maar nu moeten we nog een week of 6 wachten voor we ons nieuwe bed hebben. Wij hebben ons oude bed nog en anders haal ik een 1persoonsbed op bij mijn pa en ma.

Mieks: ja ik vind het ook spannend. Oliebollen kun je ook invriezen. Heb ik ook gedaan. We hadden 24 oliebollen gehaald en er zijn er maar 4 opgegaan.

Ansje: wat verveelend dat je je zo kloten voelt hopelijk werken die zetpillen snel.

Inwendige dingen: dat lijkt mij nog niet wat maar goed wat moet moet.

Emjee: jammer dat je ongesteld met geworden op na de volgende ronde.

Lonneke: fijn dat alles goed was :D

Shoppen: ik shop het liefst met mijn moeder. Die weet precies wat ik leuk vind :D Dus dat zal strax nog een keer leuk worden als ik nog niks verteld heb. Dan moet manlief maar mee.

Pinda: spannend..

Fijne avond nog ff darten kijken en dan lkkr optijd naar bed.

7. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @emje: balen dat het is doorgezet. Op naar de volgende ronde!

@lonneke: mooie echo! lijkt mij helemaal super om te zien!

@inwendige dingen: ik had een beetje een angst voor gyn's maar die is nu helemaal verdwenen! De eerdere zwangerschap is daar dan toch goed voor geweest.

@bakken: ik hou ook van bakken maar ben nog geen taarten aan het bakken geweest (alleen een speculaastaart laatst)

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Nog testers vandaag? Iemand al ongi geworden? Hier wel de krampen maar niks te bekennen tot op heden.

Ben weer druk aan het werk. Oppaskids hebben deze week nog vakantie dus is kijken wat we kunnen gaan doen, het is nogal storm achtig dus buiten spelen wordt het niet vandaag :p

Fijne dag allemaal.

9. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier vandaag de laatste test gedaan van cb. Deze gaf een duidelijke + aan. Vanmiddag tussen 12.00 en 13.00 uur de VK bellen voor een afspraak.

Ben gister flink aan het surfen geweest op internet voor een leuke aankondiging voor opa en oma.

Opa en oma,
    ik moet je iets vertellen,
    Maar je mag nog niet de hele familie bellen.
    Ik had namelijk aan de kerstman een broertje of zusje gevraagd,
    En wat blijkt: mama en papa hebben zich er dan maar aan gewaagd
    Hou dus alvast 11 september 2012 in je agenda vrij,
    Want dan krijg ik er dus een broertje of zusje bij!

@Pinda: spannend. Wat is je gevoel er zelf over? Ik typ ook heel vaak op mijn telefoon.

@snoopy: heerlijk een nieuw bed. Wel lang wachten dan nog.

@mineraal: mmmm speculaastaart klinkt ook erg lekker.

@mieks: ja stormt inderdaad erg hard. Waaide vanochtend bijna weg.
    Maar lekker spelletjes doen dus.

10. pinda17

pinda17 Lid

5 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamavangwenn: ik durf t niet te zeggen...ik houd mijn temperatuur bij sinds oktober, en de afgelopen 2 cyclussen ging mijn temperatuur op cd 26 naar beneden, maar vandaag is dag 28 en hij was nog 37 graden..terwijl ik eigenlijk echt helemaal nergens last van heb nu.. Dus vind het wel erg spannend!! Dit is inmiddels ronde 7, en durf eigenlijk ook niet echt te hopen..ieee!!

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @mamavangwenn, wat een leuk gedichtje!
    @pinda, spannend! Wanneer wil je een test wagen?

12. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Pinda: hoge temp, Spannnend!!!! Wanneer wil je gaan testen? Wil je ook op de NOD-lijst?

@MamavGwenn: Wat een lief gedichtje! Ben benieuwd wanneer je naar de vk mag voor de 1e echo.

@Mieks: wie weet mag jij ook binnenkort een echo laten maken, ben al aan het duimen voor je :D Wilde je vrijdag gaan testen? Succes met de oppaskids vandaag!

@snoopy, lekker zo'n boxspring. Wij hebben die van ons n jaar, Ik vond die 6 weken heel lang duren maar t was t wel waard :p

@Mineraalpeculaas taart klinkt goed! Ik heb wel een pepernoten cupcakes/muffins gemaakt, was ook lekker.

@ all: wat was er weer veel geschreven! Ik heb nog vakantie een weekje, vriendlief is vandaag weer begonnen met werk. Vanmiddag een sollicitatie gesprek op een boerderij kdv. Ze leken nogal haast te hebben voor een afspraak te maken dus ik ben benieuwd waar ze naar op zoek zijn. (kreeg een mail op een open sollicitatie brief van mij van vorig jaar)

Vind het maar moeilijk, ik zit wel lekker op mn plek nu bij de peuters, komt misschien iets van uurtjes aan op contract. Nadeel is dat je niet meer dan max. 23uur kan werken (en je toch de hele week bezig bent)
    Bij een kdv kun je echt 3d. werken en dan 4dg. thuis. (wat ook erg lekker is met oog op de toekomst).
    Ga eerst maar eens kijken waar het kdv naar opzoek is. :)

13. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Oeh spannend Pinda!! Ik ben benieuwd!!
    @Mieks, hoe zit het met jou??? Denk je ongi te worden of niet? Hoop het zoooo niet!!

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Sjasje spannend met sollicitatie!
    @Mamavangwen wanneer ga je het vertellen? En wanneer aan Gwen? Is ze op een leeftijd dat ze het snapt of nog niet ?

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ sjasje en krissie, ik ga nu nog niet testen. Als ik dezelfde cyclus heb als afgelopen 2 keer dan zou vandaag of morgen mn nod zijn. Ik kan wel steeds testen doen maar als ze elke x negatief zijn is het ook zo zinloos. En op klachtjes durf ik helemaal niet af te gaan want daar klopt in mijn lijf echt niks van :p heb de afgelopen week echt het gevoel gehad dat het raak was maar let maar op: dan word ik deze week gewoon ongi ;)

@sjasje, succes met je sollicitatie vanmiddag!

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik hoop gewoon dat je niet ongi wordt;) Ik vind het spannend Mieks... Ben heel zenuwachtig.. Ik hoop dat je 9 maanden niet ongi wordt !!!

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sjasje: spannend je sollicitatie, heel veel succes. Heb net gebeld naar de VK. Heb met 8 weken dus 1 februari een intake bij de VK. Echo doen ze niet gelijk. Die krijg ik met 10 weken.

In het weekend van 20-22 januari ga ik met Gwenn logeren bij mijn schoonouders dan gaan we het hun vertellen.

Mijn ouders gaan we het het weekend erna vertellen.

Gwenn hebben we het nu al verteld maar die snapt het nog niet. Straks als ik een dikke buik heb dan ga ik het er wel goed uitleggen. De rest van de Fam. En vrienden vertellen we het na de nekplooimeting echo.

@mieks: spannend. Ben ontzettend benieuwd. Heb helemaal kriebels voor je

@pinda jij maakt het ook spannend. Ben benieuwd.

18. pinda17

pinda17 Lid

5 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sjasje en mieks, ga niet voor vrijdag testen ( zeg ik nu..) omdat mn langste cyclus 30 dagen was, en dat is donderdag.
    @ mieks: herken wel wat je zegt, ben ook bang voor teleurstelling en snap niks van mn lichaam, heb nu 0,0 klachten, terwijl ik eerder wel van alles meende te voelen..
    @ mamavangwenn, wat jammer dat je tot 10 weken moet wachten voor je echo!

Wachten duurt lang..*zucht*

19. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mammavangwen: het is inderdaad nog even wachten.

Pinda: je wacht dus nog ff met testen spannend..

Sasje: spannend.. Goed gesprek gehad vanmiddag?

Mieks: hoop echt dat je niet ongi word..

Hier is alles gelukkig nog rustig nog geen ongi te bekennen gelukkig :D

Fijne avond

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Kon me niet inhouden, net toch stiekem een testje gewaagd van de z&k (die gratis dingen), negatief..
    Laat de ongi dan maar komen, kan ik tenminste gelijk weer verder..:(

Deel Deze Pagina