nee het kinderdagverlijf is nog niet klaar omdat de bouw heel erg tegen zat en eigenlijk zou het 1 feb al open moeten gaan maar nu kunnen we pas 1 mei open... maar er waren al contracten met ouders gemaakt en het moet niet het probleem van de ouders worden dat er geen opvang is dus hebben we gezegd ok de periode dat het kinderdagverblijf nog niet open is bieden we aan om de leidsters thuis op de laten passen...
Dai de echo was goed vrijdag. Geen cyste dus ik mocht direct beginnen met puregon spuiten. Ze heeft de dosis iets opgehoogd en ik moet vrijdag weer heen. Ben benieuwd. De brief voor zwolle had ze de deur al uit, dus daar kunnen we binnenkort een oproep voor krijgen. Dan loopt de wachttijd voor IVF ook alvast. Ze weten niet waarom we maar niet zwanger worden, want alles is goed. Hoe moeilijk dat ook is, het is toch ook wel een geruststelling dat alles oke is. Ik hoop dat het alleen een kwestie van een lange adem en sterke tanden is en dat het toch gauw lukt . Hoe is het met jou? Shay wat leuk dat oppassen! Ik vind het nog steeds jammer dat ik het gastouderschap van mijn neefje op moest zeggen omdat het lichamelijk niet meer lukte. Het is zo leuk werk. Stephanie fijn dat alles zo goed gaat met jullie!
Hier even snel, Ik ben vandaag voor het eerst bij de gyn geweest. Mijn man was ook mee. Eerst allerlei vragen beantwoorden, en toe kreeg ik een echo. Het zit allemaal goed op z'n plek en we hebben het hartje zien kloppen!!! Ik moest wel even een traantje laten. Ik vond het zo bijzonder om te zien wat er nu echt in mijn lichaam gebeurt. I.p.v. 20 oktober ben ik 17 oktober uitgerekend. Dus ik ben 'al' 3 dagen verder. Even banner aanpassen en dan even slapen. Ben nog steeds moe en ook erg weinig eetlust, beroerd dus. Ik volg jullie allemaal wel hier hoor. Ik leef echt met jullie mee, zowel blijdschap als verdriet. Liefs
Meid, wat heerlijk dat je het hartje hebt zien kloppen! Een gevoel wat je met geen pen kan beschrijven! Lekker van genieten.
Stoetel, wat heerlijk om te horen dat alles goed was met de kleine, pas je ook de tabel nog even aan het blijft een wondertje hoor dat er in je buik groeit, echt helemaal geweldig, dus een traan is zeker op z'n plek! Happybest, fijn om te horen dat de echo goed was en dat het allemaal goed zou moeten kunnen gaan, maar was het maar alvast zover he!! nu maar hopen dat zwolle niet meer nodig is. Shay, hoe was het bij die mensen waar je donderdag moet beginnen met oppassen? wel grappig dat het kdv dit zo oplost, zodat de ouders toch hun kinderen 'kwijt' kunnen. Hier alles goed, en met mijn kleine boefjes ook, dus eigenlijk verder niks bijzonders, geen nieuws is goed nieuws he! Dai
Dai: het zijn hele leuke mensen een jong stel (32) met een meisje van 1,5... Heeeeeel mooi huis en ze zijn echt gastvrij want ik moest daar gister nog even heen omdat ze even wilde vertellen waar alles lag enz... En ik mag de buggy pakken en haar mama fiets krijg gewoon een huis sleutel mee dus dat is wel lekker... Ik heb al besloten dat morgen de eerste dag ga ik met d'r naar de kinderboederij fietsen is daar niet zo heel ver vandaan...
NOD: Happybest:25-02-2010 Chelleke: 14-03-2010 Kimski: Zwanger: Stephanie 30-07-2010 Stoetel 17-10-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Sunshins82 08-01-2010 Zoon, Jurian Deebie 11-02-2010 Zoon, Stijn Afspraken: 05-03: Kimski naar neuroloog 09-03: Stoetel naar neuroloog 22-03: Chelleke operatie 25-03: Dai naar cb met Celine 29-03: Stoetel naar gynaecoloog 09-04: Dai naar reumatoloog 18-05: Chelleke reumatoloog Bevallingsdatum aangepast, afspraak verwijderd en nieuwe toegevoegd
toch wel grappig zo die verdeling jongens, meisjes in de tabel...is al eens gezegd volgens mij, maar blijft grappig Shay, dat klinkt allemaal goed en heel veel plezier dan morgen op je eerste werkdag!
Hey meiden! Ik zal dit weekend hier niet te vinden zijn. We gaan heerlijk een weekendje weg! Samen met mijn beste vriendin en haar vriend. Vanavond bij het eten gaan we vertellen dat ik zwanger ben. Heb er zo'n zin in. Fijn weekend iedereen!
Stoetel, heel veel plezier met het weekendje en het vertellen! Waar gaan jullie heen? En het lijstje... Ik kijk er ook vaak naar en verwonder me dat we zo'n bijzonder jongens/meisjes lijstje hebben.
NOD: Happybest:26-03-2010 Chelleke: 14-03-2010 Kimski: Zwanger: Stephanie 30-07-2010 Stoetel 17-10-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Sunshins82 08-01-2010 Zoon, Jurian Deebie 11-02-2010 Zoon, Stijn Afspraken: 05-03: Kimski naar neuroloog 09-03: Stoetel naar neuroloog 11-03: Happybest naar gynaecoloog 22-03: Chelleke operatie 25-03: Dai naar cb met Celine 29-03: Stoetel naar gynaecoloog 30-03: Happybest intake gesprek IVF zwolle 09-04: Dai naar reumatoloog 18-05: Chelleke reumatoloog
Stoetel wat fijn dat alles zo goed gaat. Hopelijk heb je een fijn weekend gehad en was de reactie super leuk! Rest dikke knuffel!! Bij mij gaat het helaas wat minder voorspoedig. Ze willen maar niet groeien. Ik ben deze maand met 100 eenheden puregon begonnen ipv 75+1, maar het schiet niet op (lijkt wel averechts). Gister weer geweest en hij is nog steeds 13-14 mm. Al is er wel een kleintje bijgekomen. De gyn geeft niet op en hoopt op iui5 in het weekend, maar ik wordt er soms wel een beetje moedeloos van (sorry hoor). Donderdag maar weer even zien.
Nou kan me heel goed voostellen dat je er moedeloos van word Bekijk bijlage 57168 Wat -piep- dat ze niet willen groeien
Zo, ik ben er weer! Het weekendje was heerlijk. We zijn naar Landal Stroombroek geweest vlakbij Doetinchem. De reactie van onze vrienden was echt geweldig. Mijn vriendin pakte me helemaal stevig vast. Ze was best wel emotioneel. Zo lief. Het was voor haar ook wel een klein beetje vervelend. Ze is zelf al bijna een jaar bezig om zwanger te worden. Haar cyclus is nog steeds niet regelmatig. Ze hebben nu besloten om het even te laten rusten, dit omdat ze een nieuw huis gekocht hebben. Maar als het aan haar ligt, dan gaan ze gewoon door met proberen. Haar vriend niet, die vind het verstandiger om even te wachten. Vrouwen hebben er toch meer moeite mee, denk ik. Wij hadden precies hetzelfde. Mijn gevoel zei dat we gewoon moesten blijven proberen, maar mijn verstand zei van niet. Achteraf ben ik blij dat we het uitgesteld hadden. Mijn vriendin zei wel dat ze natuurlijk heel blij was voor ons. @Happybest, wat vervelend dat ze niet willen groeien. Maar wel fijn dat de gyn het niet op wilt geven. Dikke knuf!
NOD: Happybest:26-03-2010 Chelleke: 14-03-2010 Kimski: Zwanger: Stephanie 30-07-2010 Stoetel 17-10-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Sunshins82 08-01-2010 Zoon, Jurian Deebie 11-02-2010 Zoon, Stijn Afspraken: 05-03: Kimski naar neuroloog 11-03: Happybest naar gynaecoloog 22-03: Chelleke operatie 25-03: Dai naar cb met Celine 29-03: Stoetel naar gynaecoloog 30-03: Happybest intake gesprek IVF zwolle 09-04: Dai naar reumatoloog 18-05: Chelleke reumatoloog 08-06: Stoetel naar neuroloog Afspraak van vandaag verwijderd, alles was goed bij de neuroloog. Volgende afspraak toegevoegd.
Happy, wat een dikke baal dat ze niet willen groeien zeg! Duimen draaien dat je het weekend weer mag komen voor de IUI. Zie dat je NOD op 26-03 is. Dan wordt mijn mannetje 30 dus we gaan voor dubbel feest! Chelleke, hoe is het met jou dan? Leuke foto heb je weer als avatar zeg. Zie je op tegen de 22ste? Komt nu snel dichterbij he! Stoetel, wat lief dat je vriendin zo leuk reageerde. Hoe voel jij je verder? En Doetinchem is bij mij om de hoek joh. Grappig. Zie trouwens dat we al 10 kindjes hebben sinds we dit topic zijn gestart. Jeetje.... Ik voel me trouwens prima. Zie als een berg op tegen de 20 weken echo. Dit keer niet vantevoren aan de foliumzuur, maar toen ik wist dat ik zwanger was meteen m'n medicatie laten staan. Oei wat slecht! Inmiddels weer mee begonnen, maar vond de ontwikkeling van de baby even belangrijker dan evt. een extra absence van mezelf. Trouwens toen ik m'n sokken uit trok kwam ik erachter dat ze een gleuf in m'n enkels achterlieten... Nee he!!! Niet weer zoveel vocht dit keer aub!