Zwanger willen worden mét medicatie (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door happybest, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Jaaaa als dat zou kunnen, hihi :D
    Al heb ik meer nadere ongi klachten dan zwangerschapsklachten ;)

Ik zie er wel tegenop ja, de opname, ga mijn kleine vent ineens een stuk minder zien. Ik zie hem nu eigenlijk 24 uur per dag en dadelijk word dat 2 of 4 uur per dag.
    Nouja ik heb er eigenlijk gewoon echt geen zin in :( :)

Maarja komt goed ;)

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    NOD:
    Happybest:28-03-2010
    Chelleke: 10-04-2010
    Kimski:

Zwanger:
    Stephanie 30-07-2010
    Stoetel 17-10-2010

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Bevallen:
    Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee
    Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien
    Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey
    Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine
    Emma 26-07-2009 Zoon, Daan
    Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine
    Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin
    Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle
    Sunshins82 08-01-2010 Zoon, Jurian
    Deebie 11-02-2010 Zoon, Stijn

Afspraken:
    14-03: Happybest 5e IUI
    18-03: Stephanie 20 weken echo
    22-03: Chelleke operatie
    25-03: Dai naar cb met Celine
    29-03: Stoetel naar gynaecoloog
    30-03: Happybest intake gesprek IVF zwolle
    09-04: Dai naar reumatoloog
    18-05: Chelleke reumatoloog
    08-06: Stoetel naar neuroloog

De :x:x zijn er. :(:(
    Beter voor mijn pols maar niet voor mijn gevoel :( ;)

3. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    He bah!!!!! Dikke knuffel...

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet:(!
    Werk jij ook niet (omdat je nu 24u per dag thuis bent)?

Dikke dikke knuffel van mij
    Liefs

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel :)
    Nee ik werk ook niet.
    Ik ben 80-100% afgekeurd ;)

5. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    He meiden,

Ik kom weer even kijken. Heb even snel gelezen hoe het met iedereen gaat.

@happy, heel veel succes. Geef niet op, de aanhouder wint ;)
    @Stephanie, veel plezier bij de 20 weken echo, don't worry! Alles komt goed.
    @Shay, wat leuk dat jullie kleine meid zo actief is! Knap hoor!
    @Stoetel, wat fijn dat jullie vrienden zo leuk reageerden op het nieuws. Geniet er van, ookal ben je niet 100% fit, voor je het weet is het voorbij!! ;)
    @Chelleke, heel veel sterkte voor de operatie. Ik kan me goed voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet. Het is ook niet niks. Probeer het positieve ervan te zien! (ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan). En geniet van die paar uurtjes die je straks toch met je kleine mannetje kan doorbrengen. Hij zal je hier doorheen slepen!

Hier gaat alles z'n gangetje. Jurian groeit goed! Hij weegt nu 3735gr en is 53cm. Dus dat gaat hard in 2 maanden tijd! Ook heeft hij afgelopen week zijn eerste spuitjes gehad :( Maar dat ging best goed. Ik denk dat mama er meer moeite mee had dan hij ;)
    Momenteel heeft hij erg veel last van buikpijn en krampjes omdat hij niet/slecht kan poepen, dat is zoooo zielig! Gisteren heeft hij heel veel gehuild hierdoor. Echt super zielig! Vannacht is het dan eindelijk gelukt mbv de thermometer. Wat een opluchting was dat. Hopelijk gaat het nu beter.
    Morgen hebben wij de babyborrel voor familie en vrienden, verheug me er ontzettend op. Ik ga nog even wat kleine voorbereidingen treffen.

Wens jullie een fijn weekend verder.
    Liefs x

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel :)
    Fijn dat alles zijn gangetje gaat. Ik hoop ook dat hij beter kan poepen, is zo sneu buikpijn Bekijk bijlage 58522
    Veel plezier vandaag :)

7. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden,

afgelopen weken even erg druk geweest, dus vandaar niet hier, zal nu even kort reageren, want was lang bezig met het bijlezen van alles.

happybest, hoop dat de IUI goed is gegaan zondag!

Stephanie, succes donderdag met de echo, zoiets blijft toch altijd spannend.

Chelleke, gooi de rode boosdoeners er snel uit en ga er weer voor!! Knuffel!

Bij ons thuis gaat het goed, Celine groeit maar door, en heeft sinds vorige week donderdag 2 tandjes onderin, echt een schattig setje zo onder in haar mondje.
    Onze andere boef snapt inmiddels hoe een fiets in elkaar zit, dus nu kunnen we dat verder gaan opbouwen.
    Kleine meisjes worden groot!

Dai

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hihi zal ik doen ;)
    Fijn dat alles goed gaat bij jullie

9. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Chelleke ik werk ook niet helaas. Het komt nou echt dichtbij hè, bah. Ik zal heel hard aan je denken.

Dai de IUI is tot zover goed gegaan. Nu is het weer op het wachtbankje zitten. Alhoewel zitten? We gaan volgende week lekker een midweek naar centerparcs :D. Daar zijn we echt aan toe! Fijn dat alles bij jullie zo goed gaat!

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames!
    Dai wat fijn dat alles goed gaat! Nadine heeft nu ook een tandje, leuk is dat, die eerste tandjes :)
    Happybest, fijn dat de IUI goed is gegaan tot zover, ik duim voor jullie!
    Chelleke, succes met de opname.
    Happy & Chelleke, ik werk trouwens ook niet hoor! Ben 50% afgekeurd en de andere helft, tja, ik kan enerzijds geen baan vinden en anderzijds denk ik dat er ook heel weinig energie voor mijn kleine meisje overblijft als ik die andere 50% wel zou werken..
    Sunshins, fijn dat Jurian goed groeit! Hij krijgt flesvoeding zeker? Met borstvoeding groeien baby's anders namelijk.
    Hier gaat alles z'n gangetje. Nadine sliep de afgelopen week slecht, maar vannacht ging het goed! Overdag houdt het nog steeds niet bepaald over. Als mevrouw een keer per dag een uurtje slaapt ben ik al blij ;) Maar gelukkig doet ze het goed verder!

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank jullie wel :)

Lekker van genieten meis :)

@ Danabelle
    Vervelend dat Nadine zo slecht slaapt Bekijk bijlage 59398

12. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Happybest, veel plezier in Centerpars, altijd lekker om er even tussen uit te zijn, en dat maakt dat wachtbankje wat korter he....

Danabelle, wel leuk die tandjes, maar niet als ze op doorkomen staan, dan is ons meiske ook niet te genieten, maar zal ook geen pretje zijn, als die tanden zich een weg naar buiten banen!

Gr,
    Dai

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Geen tijd om te lezen, maar kwam wel even vertellen dat alles goed was vanmorgen!!! :D:D

We weten niet wat het is.
    Zal morgen foto scannen. :)

14. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Ik ben niet officieel afgekeurd (tenminste niet meer dan 33%) omdat ik toen ik in 2004 afgestudeerd was als fysiotherapeut ik er heilig van overtuigt was dat ik wel halve dagen kon werken. Toen ik de zomer van dat jaar heel erg ziek werd en tijdelijk niet kon lopen door mijn ontstoken voeten, bleef ik daarvan overtuigt dat ik zodra ik weer kon lopen ik dat ook weer kon (jong en dom :D). Toen ik bij het UWV kwam wouden ze mij ook niet verder afkeuren omdat ik wel loketbediende of parkeeropmeter kon worden:x (niets ten nadele van die beroepen hoor). Toen ben ik er mee gestopt.
    Ik zou nou niet eens weten of ik me zou kunnen laten afkeuren. Werken lukt in ieder geval zeker niet nu. Krijgen jullie ook een uitkering dan?

Fijn dat verder alles goed gaat!

15. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dai bedankt! Dat zal wel lukken:D! En inderdaad wordt het wachtbankje zo minder hard, haha!

Stephanie wat super fijn dat alles goed was. Ben benieuwd naar de scan!

16. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Chelleke als ik je niet meer "spreek", dan wil ik je bij deze heeel heeeel veel succes en sterkte wensen voor de komende tijd. Ik hoop en duim dat alles voorspoedig gaat en dat je heel gauw weer thuis bent bij je mannetjes. Weet dat ik aan je zal denken.

Veel liefs en dikke knuffel....

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik ben 2x officieel afgekeurd en krijg daardoor een waajong uitkering. Al vanaf mijn 17e alweer.
    Zoek het eens uit of je afgekeurd kan worden, je weet maar nooit.
    Leuk is anders maar ik zou ook echt niet kunnen werken, nu al helemaal niet meer met Damian.
    Mijn stages werden altijd aangepast, halve daagjes enzo, maar zelfs dan was het behoorlijk pittig en leek ik wel een 40 urige werkweek te hebben. Ik had iig geen sociaal leven naast school of stage, dat kon ik gewoonweg niet. :)

Dank je wel meis -dikke kus-

18. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Happy: veel plezier en geniet er vooral lekker van...

Ego: Jailey is voor het eerst naar het kdv... Vond het toch wel moeilijk om d'r uit handen te geven aan een vreemde... Maar jailey vond het wel intressant er waren zoveel kindjes en toen we binnen kwamen begon ze gelijk te gillen en kletsen en wilde ze wel gelijk naar de andere kindjes totaal niet bang dus ik kon met een gerust hart vertrekken alleen mis ik d'r nu wel een beetje omdat ik gewoon thuis ben en dan hoort ze er eigenlijk te zijn natuurlijk... Maar ja ik ga aan de grote schoonmaak beginnen want daar heb ik nu lekker de tijd voor...

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hoe ging het?

20. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Het ging hartstikke goed en ze heeft ook ief gespeeld en zelfs gewoon geslapen:D

Deel Deze Pagina