Zwanger willen worden mét medicatie (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door happybest, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Meid, wat een positief verhaal!
    En je kán iig zwanger worden. Nu nog blijven plakken. :)
    En in Mei al beginnen... En daarvoor nog een IUI poging. Nou, ze pakken wel alle kansen mee he.
    Gelukkig maar, je verdiend het.

2. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey dames, ben ik weer

Chelleke wat een verhaal hé, kan alles weer lekker je wereld op zn kop zetten!

Happybest, lekker een weekje er tussenuit geweest en (helaas) een ieniemienie zwangerschap, maar als dit de opstap is naar meer succes, laat dan de volgende maand maar komen!

Kaatje K, welkom en gelijk een fijne vakantie!!! Er zitten hier in ieder geval een aantal reuma-dames (waaronder ikzelf), dus er valt vast het 1 en ander uit te wisselen, het liefst delen we zwangerschappen :), ikzelf even niet hoor, maar wie weet voor de toekomst.........

Hier alles goed maar ik ben gigantisch druk, maar geen idee waarmee, maar kom echt nergens aan toe, zelfs niet aan dit forum, heb nu weer bijgelezen, dus ben weer helemaal op de hoogte. Met de kleine dame gaat het prima, is nu van plan om het kruipen onder de knie te krijgen....de beentjes gaan in ieder geval al spartelend heen en weer!

Groetjes,
    Dai

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Wat fijn happy dat het allemaal heel positief is, gaat vast nu allemaal goed komen, eindelijk!!

Fijn dat alles goed gaat Dai

Hier geen nieuws ;)

4. Daiquiri

en iedereen is hier lekker de hort op geweest zo te lezen....nou groot gelijk!

Hier ook alles oke, weinig nieuws, komen weer wat tanden door bij Celine, dus wordt echt een grote meid.

Verder ben ik weer ongesteld geworden....sinds ik met de Implanon (staafje) gestart ben op 22 januari ben ik in totaal denk ik 3 weken NIET ongesteld geweest....dus betrouwbaar istie wel, zal ik maar zeggen, want er gebeurt errug weinig op dat gebied nu, maar we kijken het nog even aan, anders ga ik gewoon weer terug naar de pil.

Groetjes!
    Dai

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Even heel erg ego :)

Nog even snel voordat we lekker even naar de dierentuin in Overloon gaan.
    Mijn orthopeed (chirurg) heeft gebeld. Hij heeft bericht gehad van die Amerikaan.
    Het word vastzetten, mijn pols word vastgezet dmv donorbot en bot van mijn eigen bekken, niet uit mijn kuitbeen wat eerst de bedoeling zou zijn.
    Hij probeert me binnen 6 weken te helpen. Dat is heel fijn.
    Het voelt heel dubbel. Ik ben ontzettend blij dat ik weet waar ik aan toe ben maar ben ook verdrietig dat ik definitief een vastgezette pols krijg.

Tuurlijk ik wist dat het ooit eens zou gebeuren maar nu is het zo "echt"
    Maarja ik hoop dat snel alles achter de rug is en weer verder kan met mijn leven.

Dikke kus

6. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Jeetje Chelleke, wat kan ik me dat goed voorstellen. Vastzetten dat is niet niks! Ik vindt het al niets dat mijn pols pijn doet en stijf is waardoor ik hem haast niet kan bewegen, maar dat is niets in vergelijking met jou. Een hele dikke mega knuffel van mij!!!!
    Ik vindt je ontzettend stoer en dapper!!

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel :) Gaat helemaal goed komen :)

8. Daiquiri

Tjee Chelleke, daz toch ook wat! Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geveb, want het is niet niks. Maar probeer het positief te bekijken, dat je er straks minder of geen (?) last meer vant hebt. Hopelijk heb je binnenkort iets anders om naar uit te kijken, dat lijkt me het betere werk!

Groetjes!
    Dai

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Jeetje Chelleke, dat is wel raar lijkt me. Mijn oma had een vastgezette knie, wij noemden dat haar stijve been. Ze heeft er 8 kinderen mee grootgebracht, daar heb ik zoveel respect voor! Ik hoop dat je in ieder geval minder pijn zult hebben dan.

Daquiri, ja, zeker fijn dat er meer reumadames zijn. Kunnen we tips en narigheid delen.

Ik ben er weer. Wat was de vakantie heerlijk! Ik had/ heb helemaal geen reuma pijn. Er zijn dus een aantal mogelijkheden, of de nieuwe medicijnen werken super, of het was het warme weer, of ik ben zwanger. Voor dat laatste lijkt het me wel wat snel om al effect te hebben. We zijn nu een dag terug en het is iets meer dan daar, maar nog lang niet zo erg als hiervoor. Ik wacht af...

Wat was de vakantie heerlijk, zon, zee, strand, dertig graden. We hebben weinig gedaan, het was zo leuk voor de kinderen lekker in het water en het zand. Ik ben weer helemaal opgeladen. Het babies maken ging helaas wat minder, we deelden een kamer met de kids. En dat vind ik toch niet zo dan.

Nu weer aan het werk, blegh.

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Fijn dat het zo super was :)

11. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! En vooral dat je je zo goed voelde!

12. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Nou, zwanger ben ik in ieder geval niet, ik ben weer ongesteld. Ik heb zo'n rare, onregelmatige cyclus... Jammer, maar geen ramp, volgende maand beter.

Ik heb wel weer wat meer reumapijn dan tijdens de vakantie, maar minder dan ervoor. Ik denk dus dat het een combinatie was, en dat de nieuwe pillen ook wel wat doen.

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  14. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Kaatje dikke knuffel!!!

Ik ben vandaag weer voor follikel meeting geweest en had een mooie follikel (en dat zonder spuiten, ik kan het dus best zelf haha) en moet morgenavond pregnyl spuiten. Vrijdagochtend hebben we de laatste IUI. Hopelijk met super resultaat, zodat we niet het IVF traject in hoeven!!!

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik zal heel hard voor je duimen

16. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dank je wel:)!

Hoe is het met jou? Houd je het nog een beetje vol en ben je al wat bekomen van het nieuws?
    Weet je al wat meer over wanneer je geopereerd moet worden?
    Wat een vragen ;)haha!
    Dikke knuffel..

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hihi geeft niks. :)
    Van gisteren, van mijn hyves geplukt :D

13-04-2010

Zo preoperatief onderdoek is weer achter de rug.
    Pfff wat word je toch gaar van zo’n dag.
    We waren er 13.45 en om 14.45 was ik bij de 1e afspraak binnen, de orthopeed. Nog een keer verteld wat die man uit Amerika had gemaild. En die vond het ook een behoorlijke moeilijke pols en een nieuwe prothese was echt geen optie. Dus vastzetten die handel.
    Nou ja, daarna weer langs de onderzoeksarts, anesthesist en apotheekassistente en we konden weer naar huis. En we zaten 17.00 uur weer in de auto. Al met al hebben we meer gewacht dan binnen gezeten. Ik denk dat we 15 a 20 min in totaal bij die mensen binnen hebben gezeten.

De opname zal niet zo heel lang duren. Als de pijn te houden is en ik verder oké ben mag ik naar huis. Misschien is dat wel met een week.
    Heb even gevraagd hoe het zat met die operatie van de bekken. Dat zal een week of 6 pijnlijk zijn met ademhalen, lachen, niezen en dat soort dingen. Dit omdat een paar buikspieren doorgesneden worden om er bij te kunnen. Dat moet natuurlijk herstellen en dat duurt wel even. Ik hoop niet dat, dat de zwangerschap er lang in de weg gaat zitten. Heb geen zin om weer maanden te moeten wachten. Ik wil mijn oude lijf weer terug met oude medicatie.
    Ik moet 12 weken in het gips, Jezus wat een tijd, zonder dat hij af kan. Dat word brei naalden halen, haha.

We hebben ook de laatste röntgenfoto bekeken. Dat zag er wel heel raar uit die 2 cement stukken in mijn pols. Vreemde gewaarwording. Ik ga de röntgenfoto’s bestellen en dan zal ik ze weer met jullie delen, hihi.

Tja, verder weinig nieuws. We hebben nog geen datum en ik hoop dat ie heel snel op de deurmat valt. Want ik ben 1 bonk stress en frustraties. Frustraties omdat ik vrijwel niks kan met die rechterhand door mijn duim (en pols natuurlijk). En stress door spanning van de operatie enzo. Mijn angsten en hyperventilatie spelen ontzettend op en daar maak ik me misschien nog wel drukker over. Ik zal zo blij zijn als alles weer achter de rug is.

Nou ja, gaat vast allemaal goed komen.

Dikke kus Angèl

18. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Happybest, fijn dat je een mooie follikel had. Hopen dat het lukt nu verder!

Chelleke, jeetje, wat een verhaal blijft dat zeg. Ik weet niet goed wat te zeggen...

19. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    chelleke; Ik weet niet hoe je het altijd doet met die lieve smileys, maar dan maar zo..dikke dikke knuffel....

20. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland

Deel Deze Pagina