Zwanger willen worden mét medicatie (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door happybest, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Heel veel sterkte Dai!
    Ik hoop op een goede uitslag.
    Dikke Knuffel!

2. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Allemaal bedankt voor de lieve reacties! Over 2 dagen weten we het, dus we duimen nog stevig door.....

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik duim met je mee meis

4. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    I keep my fingers crossed!!!!!!!

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik kan het niet zo mooi als Chelleke (of liever gezegd, ben er te lui voor om het uit te zoeken) (maar het is niet minder gemeend): ook ik duim!

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dai, ik hoop op een goede uitslag voor jullie.. Je laat het hier wel even weten toch?
    Even een korte update van mijn kant.. Ik kan eindelijk zeggen dat het GOED gaat met Nadine. Ze spuugt bijna niet meer. Ze gaat harder groeien en ze gaat zich sneller ontwikkelen, ze voelt zich dus duidelijk een stuk beter. Ze groeide op zich wel voldoende en ze ontwikkelde zich ook voldoende hoor, maar ik merk gewoon dat het nu allemaal een stuk beter gaat. Van de week is ze alweer negen maanden! Ze kan nu echt vlot vooruit kruipen (ze volgt me nu overal haha), ze kan op de eerste trede van de trap klimmen (oei..), zich optrekken aan tafel en ze gaat min of meer zelf zitten. Verder gaat ze steeds meer brabbelen. Gaat goed dus! Alleen slapen gaat nog niet altijd even goed, vooral overdag is het soms drama. Maar we zijn allang blij dat het verder zoveel beter gaat :)

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Goed om te horen dat alles nou eens lekker gaat.
    En wat een droppie zeg!! Kun je trots op wezen!

9. Daiquiri

Meiden, goed nieuws!! Mn kerel is helemaal schoon van binnen!! Het blijft wel kanker (lymfklier), maar alleen aan de oppervlakte van de huid en deze gaat niet naar binnen toe zeg maar...de plekjes blijft hij houden, dus zo af en toe kan hij een bultje krijgen en die verdwijnen meestal weer vanzelf, alleen als hij er last van heeft dan kan hij verwijderd of bestraald worden. Hij blijft wel z'n leven lang onder controle, maar dat is alleen maar goed, dus helemaal HAPPY hier!

Danabelle wat een leuke foto van Nadine en fijn dat alles weer de goede kant op gaat. Hier nog geen trap klimmerij, maar wel gedraai en verschuivingen op de grond, tiz alleen nog geen kruipen te noemen. Zitten doet ze al wel bijna zelf, tja het lukt wel, maar dan een paar seconden, dus nog even verder oefenen.

groetjes en thnx voor jullie geduim!

Dai

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dai wat fijn dat jullie (relatief) goed nieuws hebben! Moet je man wel medicijnen gebruiken ofzo of is het alleen controle en eventueel plekjes verwijderen/bestralen?
    Leuk dat Celine lekker aan het draaien en schuiven is op de grond :D Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van haar, als ik me goed herinner had ze met haar geboorte al een prachtig koppie met haar toch? Heeft ze al staartjes :D? Zoals je ziet heeft Nadine nog steeds weinig haar, maar dat komt wel ;)

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Dai: gelukkig goed nieuws

Danabelle: gelukkig gaat het nu goed met Nadine... En wat doet ze alles al goed zeg... Jailey rolt overal heen en zit in de kruiphouding maar doet dan d'r knieeen naar voren maar vergeet d'r handen dus valt ze steeds naar voren... Zitten kan ze wel maar ze laat zich op den duur naar achter vallen maar ja dat kan natuurlijk niet... Maar staan vind ze het leukst dus als je d'r neerzet staat ze aan de tafel of als je je handen uitsteekt trekt ze zich op naar staan en dan gaat ze heel druk bewegen..
    Hoe lang is Nadine nu eigenlijk? en hoeveel weegt ze?
    Jailey was de laatste keer maar 200 gram aangekomen dus nu ging ze richting de onderste lijn kwa gewicht. Ze is 70.5 cm en weegt nu 7620 gram...

13. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dai wat een opluchting zeg!!

14. Daiquiri

Ja we zijn heel erg blij. Mn man hoeft verder geen medicijnen te slikken en als er plekjes zijn die lastig zijn, zouden deze evt bestraald kunnen worden, maar dathoeft niet.

Danabelle, ik zal weer eens een foto opsnorren van ons meiske....ze heeft inmiddels een compleet matje in d'r nek en de kale plek van het liggen is inmiddels al helemaal dichtgegroeid...vandaag heeft ze al weer een paar keer eventjes rechtop gezeten, dus dat zal binnenkort ook wel helemaal lukken.

15. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hey allemaal,

Wat een rust hier!!

Chelleke voor het geval we elkaar niet meer "spreken". Heeeeeel erg veel succes en sterkte gewenst voor maandag!! Weet dat ik aan je denk en voor je duim. Ik hoop dat het met de pijn meevalt en dat je gauw weer thuis bent!

Liefs mij

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  17. Daiquiri

Chelleke, ook heel veel succes!!

Happybest, zie aan je banner dat je tegen het testen aan zit, nog geen gevoel van ongesteldheid in de lucht?

Verder gaat hier alles goed, morgen even een rustige Koninginnedag houden. doen er toch nooit wat aan, komt straks wel als die meiden op school zitten.

Groetjes!
    Dai

18. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    :(:(:( Helaas het ivf trajact wordt ons niet bespaart.
    Zal straks bellen voor een echo voor morgen en dan begint ons ivf avontuur (mits er gaan cystes zitten).

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :(:(:(:(:( wat een ... zooi :(:(:(:(:(

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!!

20. Daiquiri

Balen meis!!
    Sterkte..

Deel Deze Pagina