He meiden even snel.... moet eerst even bijlezen @Chelleke, Meis, ik wens je ontzettend veel succes voor de operatie! Hopelijk valt het mee met de pijn. Zet 'm op, je kunt het! Ik denk aan je! Heel veel sterkte!! Hopelijk horen we snel weer iets van je!? Liefs
@Chelleke, Ook ik denk aan je. heel veel sterkte. Het zal wel wennen zijn, maar het is de beste oplossing voor je. Dikke knuffel! Liefs
Dank jullie wel ! Ik ben gister voor echo geweest en ondanks dat het corpus luteum van de eisprong nog aanwezig was, mocht ik toch starten. Daar was ik heel blij om (hij twijfelde eerst). Dus nu moet ik elke dag glonal-f en cetrotide spuiten. Woensdag weer voor echo. Ik hoop dat ik er goed op reageer en dat er voldoende follikels groeien, zodat het niet afgeblazen wordt. Ik vindt het erg spannend allemaal en eigenlijk nog wel een beetje onwerkelijk. Ik hou jullie op de hoogte. Dikke knuffel voor jullie allemaal en het is zo fijn om zoveel steun te krijgen.... En Chelleke .. je weet het hè, dikke knuf en ik denk aan je!
Chelleke, ik wilde je nog even op de valreep heel veel succes en sterkte wensen voor morgen! Denk aan je..
Chelleke, je wordt vandaag geopereerd toch? Ik wil je nog even succes wensen en hou dit topic natuurlijk in de gaten voor een update. Happybest, succes met de IVF. Je zat er niet echt op te wachten he.. maargoed, het betekent toch weer een kans toch? Shay, Nadine was met 9 maanden 69,5 cm en 7700 gram. Vergelijkbaar met Jailey dus. Wat moet dat leuk zijn om te zien dat Jailey staan zo leuk vindt! Nadine is nu echt fan van kruipen. Als ik haar neerzet op haar billen, blijft ze tegenwoordig nog geen drie seconden zitten en kruipt ze alweer weg. Als ik haar in de kruiphouding zet direct natuurlijk. Optrekken doet ze sporadisch; ze staat nog dusdanig te zwaaien dat je merkt dat ze zich wel kan optrekken, maar niet goed genoeg kan staan. Ik pak haar telkens maar vast want anders knalt ze tegen de tafel aan. We moeten het traphekje echt gaan monteren nu, hm, manlief maar gauw aan het werk zetten van het weekend..
Heey meiden! Chelleke, ik hoop dat de operatie gisteren goed verlopen is! Danabelle/Shay, vergeleken bij jullie meiden, heb ik echt een zwaargewicht in huis met onze jongedame, maar ze ziet er wel lekker uit hoor... ze heeft nu alleen erg last van natte poepluiers (door de tandjes), dus we zijn lekker aan het poederen met de maizena (gebruik ik dat spul ook nog eens). Groeten! Dai
Chelleke: hoe is het nu met je? Happy: sterkte met het ivf traject... Helaas moet je toch dat traject in maar ja nu ga ik voor jullie duimen dat het met dit wel gaat lukken... Het zal wel zwaar worden maar het is voor het goeie doel moet je maar denken... hou ons op de hoogte... Dai: Ja als ik bij het grafiekje van het cb kijk is het nogal een brede lijn tussen te dikke en te dunne kinderen en tussen die brede lijn zijn het gewoon gezonde kinderen dus ja en ieder kind is anders... Ik moet er wel bij zeggen dat Jailey niet echt een goeie eter is ineens... Brood gaat er redelijk in maar de 8 maanden potjes eet ze maar de helft van... Nu eet ze ook wel eens met de pot mee maar ze heeft al snel genoeg dus ja... Ze krijgt nog 2 flessen 1 van 180 cc en 1 van 210 dan een potje fruit of vers fruit 1 boterham en dan een half potje groente of ongeveer 100 gram met de pot mee eten en soms krijgt ze nog yoghurt met roosvice en tussendoor als drinken diksap of appelsap ofzo
Hey meiden, Vandaag weer voor echo geweest. Ik was erg zenuwachtig, vooral of het corpus luteum weg was en of alles wel goed ging. Gelukkig was dat zo. Er was rechts 1 nu 9mm en nog wat kleintjes en links ook erg klein, maar ja het is nog maar dag 6. Zondag moet ik weer heen. Als alles voorspoedig gaat en er voldoende follikels rijpen, krijg ik denk ik eind volgende week de punctie. Maar eerst zondag maar weer zien, stapje voor stapje. We zien wel elke keer ooievaren in een nest... Misschien goed teken haha..
Happybest, fijn dat alles goed was, nu maar hopen dat er voldoende follikels zijn, zodat er weer een kans op een zwangerschap is! Shay, ach ja ik trek me weinig van die curves aan hoor, het is gewoon een richtlijn. Heb alleen ook niet het idee dat Celine een super eter is hoor. ochtendfles 210 fruithapje, tussen de middag 1 broodje + fles 150cc, smiddags soms een koekje, sap/thee is ze niet zo dol op. savonds potje 8 mnd, gaat meestal wel op, soms toetje (geven we niet elke dag) en dan rond half 8 nog een flesje 180cc, maar die gaat niet helemaal op. Dus volgens mij doen de dames qua voeding niet veel voor elkaar onder Vandaag weer geoefend met Celine op d'r beide beentjes....staat zo wankel als wat, maar ze zakt er niet snel door heen, dus wie weet is ze sneller dan d'r grote zus, die ging pas met 18 mnd aan de wandel. Groetjes! Dai
Hoi dames, Happy, de ooievaars zijn vast een goed teken! Shay en Dai, tja als onze meisjes binnen de groeicurve zitten is het goed toch? Nadine eet/drinkt: 's ochtends borstvoeding (soms verdeeld over 2 keer) fruithapje: 1 banaan/peer/appel of wat pruimen/aardbeien of een potje. Lunch: een halve tot een hele boterham met beleg Daarna borstvoeding Soms in de loop van de middag nog borstvoeding, soms wat thee of diksap. Avondeten: een half tot een heel 8-maanden potje of een paar eetlepeltjes vers plus een toetje; babydanoontje of fruit of joghurt. 's avonds nog borstvoeding. Omdat ik borstvoeding geef weet ik niet precies hoeveel ml ze drinkt, maar in elk geval minder dan jullie meisjes want als ze uit logeren gaat krijgt ze gekolfde melk in de fles, en ze heeft nog nooit zo'n grote fles op..
@Happy, die ooievaar, dat is vast een goed voorteken Ik spreek uit ervaring haha Dus zet 'm op!! @Dai, Shay en Danabelle, wat fijn dat jullie meisjes zo goed groeien! En die groeicurve, ach dat is gewoon een richtlijn. Ieder kindje is anders he! Ik denk dat je als ouder zijn zelf wel weet of je kind genoeg binnen krijgt en dus ook goed groeit. Onze kleine spruit is alweer bijna 4 maandjes, jeetje wat vliegt de tijd. Hij groeit ook super. Moet maandag a.s. weer naar het CB, ben benieuwd... Wanneer zijn jullie gestart met de groente en fruithapjes en hoe hebben jullie dat aangepakt? Jurian is erg snel met alles namelijk....erg nieuwsgierig
Volgens mij heb ik dit keer echt gewacht tot ze vier maand was....braaf he, en toen gewoon eens een keer een stukje appel gepureerd, en dan de rest invriezen in ijsblokjes, ook zo zonde om dan gelijk de appel weg te gooien anders he. ben dus niet begonnen met potjes want dat is dan meestal veels te veel en het moet binnen 2 dg gebruikt te worden. Dus gewoon proberen zou ik zeggen! Dai
Ik moest trouwens beginnen met groente Waarom? ik weet het eigenlijk niet en dan ben ik met worteltjes van die mini potjes begonnen van olvarit...
hey hallo, zijn hier meiden die bekend zijn met het gebruik van modiodal. ik hoor graag van jullie. gr Anita
Shay, ja dat hoorde ik ook van een vriendin van mij, dat groente de voorkeur had, dit ivm smaak, omdat fruit zoeter is of zo? weet het niet zeker hoor... Anita, welkom hier! Ik kan je helaas niet helpen qua medicatie, het zegt met helemaal niks. Vorige week maandag trouwens mijn anticonceptiestaafje uit mn arm laten verwijderen, ben gewoon 3 maanden (op 3 wk na) ongesteld geweest, dus nu weer ouderwets aan de pil! Groeten, Dai
Hey meiden, Ik ben weer bij gyn geweest en er begint wat te komen. Recht 2 en links 3 follikels. Ik moet woensdag weer komen want ze moeten eerst goed groeien. Ik ben telkens zo zenuwachtig, das niet normaal haha. Wat betreft de ooievaars die komen we elke keer tegen als we naar zwolle gaan, dus das mooi, haha! Anita welkom! Ik kan je helaas ook niet verder helpen. Dikke knuffel ....
Hey meiden, teken van leven van mij. De operatie is goed gegaan. Heb 2 dgn goed pijn gehad en ziek geweest.; Woensdag ging het prima. Donderdag mocht ik naar huis en dat is gepaart gegaan met heel veel spanning, angsten enzo. Het is dagen lang heel slecht gegaan, voelde me heel slecht, alleen maar zwaar gespannen spieren, niet kunnen eten en nog veel meer. Vandaag bij de hapost geweest en heb een lading oxsezapam gehad. We hebben besloten te stoppen met onze 2 kinderwens. Het gaat nu te slecht met me, mijn hyperventilatie, angsten en overspannen moet eerst weer onder controle komen. Happy ik blijf heel hard voor je duimen. Allemaal dikke kus en knuffel
Ach meisje toch!! Wat weer een verhaal. Wat vreselijk dat je zo veel pijn hebt gehad. Ik zag op je hyves dat de ok geslaagd was maar wat vervelend dat je je daarna zo slecht voelde. Denk maar goed aan je zelf en pas ook goed op jezelf! Ik begrijp dat je je kinderwens even onderbreekt, maar toch een moeilijke beslissing. Ik denk aan je en rustig aan! Dikke knuffel van mij