Zwanger willen worden mét medicatie (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door happybest, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Chelleke wat ontzettend vervelend dat het, zo te lezen, helemaal niet goed met jou gaat.. En dat jullie (voorlopig? of definitief?) de wens voor een tweede kindje stoptzetten. Ik hoop dat je een goede behandeling/gesprekken kunt krijgen en dat het snel weer beter met je gaat. Laat je hier wel af en toe wat van je horen?
    K, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Shay, weer een mijlpaal, bedje en box omlaag!
    Stephanie, hoe gaat het met jou? En met Esmee?

2. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Chelleke, als je behoefte hebt schrijf je het hier lekker van je af (misschien wat minder snel met 1 hand) en misschien met wat meer tikfouten, but who cares? Enneh, zeker jezelf niet kwijt raken, want dan is die operatie ook voor niets geweest he....en die is gedaan om je te helpen, dus probeer dat voor ogen te zien!
    Dikke knuffel!

3. Nog eentje

10 mei 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Chelleke, wat naar om te lezen. Je hebt ook zoveel meegemaakt. Ik hoop dat je goede hulp kunt krijgen en er snel weer een beetje bovenop komt!

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik wil ook weer zwanger worden!
    .. Zegt mijn gevoel. Maar we wachten nog even geloof ik, omdat:
    - Nadine nu net een 'gewone baby' begint te worden (sinds de reflux zo goed als over is) en we nu pas ECHT van haar kunnen genieten. Zonder urenlang gehuil en hele dagen spugen en niet slapen.
    - Ik nog steeds borstvoeding geef en nog niet ongesteld ben geweest. Mogelijk ben ik dus helemaal nog niet vruchtbaar.
    - De zwangerschap van Nadine niet zo geweldig liep door het constante overgeven.
    Maar toch: *zwijmel* heerlijk lijkt het me weer ;)

Zijn er trouwens hier nog dames die borstvoeding geven? Annemarie gaf borstvoeding toch?

5. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Chelleke meisje toch, wat vervelend dat je je zo rot voelt!!!! Je mag me altijd mailen hoor als je kletsen wilt! Mega knuffel voor jou!!

K gefeliciteerd met je zwangerschap!

Shay wat fijn dat het goed gaat!
    De mmm gaat redelijk alleen lichamelijk wil het niet meer, erg veel pijn. (vindt het gewoon rot om te typen omdat het niet te vergelijken is met chelleke).
    Ben vandaag weer bij gyn geweest en het gaat er om spannen. De follikels zijn wel iets gegroeid en het slijmvlies ook. Maar er zijn nu 1 van 15mm, 2 van 12mm en nog 2 à 3 kleintjes. De kleintjes moeten meegroeien anders blazen ze het af omdat het te weinig zijn. Maar ik hou maar vast aan de gedachte dat ik nog maar op dag 13 zit en ik met de IUI`s ook pas rond dag 18-19 IUI kreeg. Het kan ook nooit eens in 1x direct voorspoedig ;). Maar we houden moed! Moet vrijdag weer heen.

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dikke knuf voor jou Happy

Allemaal bedankt. -kus-

7. Daiquiri

Spannend morgen, Happybest! Succes en ik duim dat er een groeispurt is geweest!

Danabelle, kan me zo goed voorstellen dat je weer zwanger wilt zijn, en tja het hoeft nooit hetzelfde te zijn als de eerste keer he. ik geef trouwens geen bv meer, heb het tot een week of 10 denk ik gedaan, toen aan de MTX gegaan en dan mag het niet meer.

Nog eentje / K, wanneer ga je naar de VK voor een eerste echo? dan kunnen we je incognito in de tabel plaatsen!

Hier wel iets stoms te melden. Ben 3 mei begonnen met de pil, op dezelfde dag dat het hormoonstaafje verwijderd is. Lees ik 2 dg geleden dat je de eerste week dan met extra bescherming moet vrijen.....dus ik schrok me een hoedje. Met mijn medicatie mag je niet zwanger raken, dus ik ga volgende week uit voorzorg testen, dan zit ik 2wk na evt conceptie, dus dan moet die vroege digitest van clearblue al kunnen, hoop dat ie negatief is (gezien de medicatie), maar stiekem zou ik het ook helemaal niet erg vinden als tie posi zou zijn, maar dan hoop ik maar dat de medicatie niet al te grote invloed heeft gehad, heb je gewoon grotere kans op een afwijking.
    Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, en de kans dat het wel zo zou zijn lijkt me nihil, maar ik wil het wel graag zeker weten, zodat we evt snel stappen kunnen ondernemen (hierbij niet te denken aan weghalen hoor, want dat zouden we nooit doen).

Groetjes!

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  9. Daiquiri

en rustig hier zeg.... en het is niet eens mooi weer.

Happy hoe was het afgelopen vrijdag?

10. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hey meiden,

De ivf poging hebben we vandaag afgebroken i.v.m te weinig follikels:(. Ik heb vanmorgen otrivelle gekregen (zelfde als pregnyl) en huiswerk voor vanavond en morgenavond ;):) omdat rechts wel een mooie follikel zit. Nu maar duimen dat we het zelf kunnen;) deze maand. We worden nog gebeld over hoe verder, hopelijk kunnen we wel snel door, want de pijn wordt heel moeilijk. Maar ja we zijn al zo ver!
    Morgen naar de huisarts omdat mijn been te pijnlijk en dik blijft, maar even zien wat hij ervan zegt.

Dikke knuffel voor allemaal...

Chelleke hoe is het met jou?

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hè Happy wat een gedoe, dikke knuffel....word wel eens tijd dat het eens goed gaat komen bij jullie :(

Met mij gaat het nog niet zo goed. Maar dat gaat waarschijnlijk ook nog wel heel lang duren. Ikzie nu alles ook alleen nog maar negatief. Nouja mocht je interesse hebben in mijn geweldige dagen, Angel Profiel - hyves.nl ;)
    Maar daarom ben ik wat op de achtergrond, ik heb nergens zin in enzo :)

12. Daiquiri

Chelleke, knuffel!!

Happybest, zal je vanavond en morgen dan maar niet storen! Even een boordje plaatsen: Niet storen, hier wordt hard gewerkt! Zonder gekheid, ik hoop zo voor jullie dat het lukt, dat al dat gedoe niet voor niets is!

groetjes.
    Dai

13. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dai dank je! Het is weer afwachten en duimen draaien.

Hoe is het met jou en Celine?

X

14. Daiquiri

ik draai mn 'reumaduimpjes' voor je hoor!! nu helaas, ondanks de medicijnen wel weer wat meer last, vooral zwelling in mijn rechterpink, die knokkel lijkt wel een duim dik!

Hier gaat het goed, vanochtend weer naar het buro geweest en ze was zowaar helemaal tevreden over de jongedame, vond haar een erg vriendelijk meisje dat alleen maar lacht en begint te stuiteren als ze in het lampje voor de ogen moet kijken....wat door al dat gestuiter niet lukt dan :p.

groetjes!
    Dai

15. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Vervelend dat je ondanks de medicijnen toch nog last hebt. Wel lief dat je ze voor mij wilt draaien :D!

Fijn dat het met Celine zo goed gaat! Dat is altijd het belangrijkste. Ze klinkt (zoals je haar beschrijft) maar een leuke vrolijke dame!

Liefs

16. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Chelleke: Dikke knuffel ik heb je blogs gelezen op hyves en je hebt het duidelijk echt moeilijk ik hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zal zitten...

Ik zal hard voor je duimen happy

17. Daiquiri

wat een rust hier dames!

Even snel, want ook ik ben druk. Afgelopen weekend 2x getest en in ons geval viel dit gelukkig negatief uit, dus positief eigenlijk. En toch ben ik daar blij om, want tja je gaat toch op internet lezen over, wat als je wel zwanger raakt tijdens mtx-gebruik....en daar word je niet vrolijk van. Nou ben ik daar maar snel mee opgehouden, want van al die nare verhalen zou je zelf nog in een depressie schieten.

Happybest, zijn jullie inmiddels al gebeld over hoe het nu verder gaat?

Groetjes,

Dai

18. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hallo allemaal!

Ben ik ook eindelijk weer eens! Ik probeer even een foto van Daan mee te sturen, eens kijken of me dat lukt.
    Heb hier en daar gelezen dat het niet met iedereen erg goed gaat, dus bij deze een hele dikke knuffel van mij!!!
    Ik zelf ben afgelopen paar maanden af gaan bouwen met de Zoloft (anti-depressiva), onder begeleiding van een arts die mij ook behandelt met acupunctuur, manuele therapie en homeopathie.
    2 weken geleden moest ik geopereerd worden (galblaas moest eruit ivm stenen+chronische ontsteking). Daarna was ik nog lang erg moe en heb nog best lang pijn gehad. Mede daardoor zakte ik weer ff terug voor mijn gevoel. Hopelijk gaat het de komende tijd weer beter.
    En verder hoop ik dat het met iedereen de komende tijd beter mag gaan!

Liefs, Emma

Hier een foto van Daan in bad, iets dat hij helemaal geweldig vindt! Lekker bekkie he?
    Bekijk bijlage 74171

19. Daiquiri

scheetje! het meesturen is helemaal gelukt!
    hoop dat je je binnenkort weer een stuk beter voelt en leuk dat je hier weer even langs kwam wippen :)

20. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    hey meiden

ik was erweer even, hebben pc problemen.
    heb nog niet alles gelezen,maar wou even laten weten dat alles goed gaat.
    iedereen een dikke knuffel hopelijk gaat het snel weer wat beter.
    even spammen

Deel Deze Pagina