Zwanger willen worden mét medicatie (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door happybest, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Jeetje Happybest, wat een vehaal zeg. Een hele dikke knuffel en laat die pil maar lekker zijn voor wat die is.

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Happy: hoe is het nu met je? al meer nieuws of is het nog steeds hetzelfde? Ze zeggen toch altijd waar een wil is is een weg dus ik hoop dat dit gezegde nu toch echt eens voor jullie van toepassing is... Sterkte meid

Ego:
    Vandaag naar de mld arts geweest en ik ben weer goedgekeurd... Mijn leverwaardes zijn perfect, geen bloedarmoede meer zelfs hele goede waardes en mijn nieren zijn ook in orde... Hij vond het leuk om te horen dat ik weer aan het werk was dus hij vroeg hoeveel ik werkte dus ik vertelde 24 uur en waarschijnlijk wordt het straks 27 dus toen zei die wel van pas je wel op want anders wordt het wel ineens allemaal heel veel : werken, huishouden en een klein kindje thuis en vergeet dan die leverontsteking niet want het gaat nu juist zo goed en dat willen we zo houden mocht ik het nou ineens veel te druk krijgen en dus ook vermoeiender wordt dan kunnen mijn leverwaardes weer gaan stijgen en dat willen we nu echt niet meer hebben... Oftwel over 4 maanden pas weer terug

3. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden, even snel hoor, want er moet zo iemand uit bed.

Heerlijk midweekje in Duitsland gehad, alwaar Celine besloot te gaan kruipen, en inmiddels zelfs wil gaan lopen, hoezo, we hebben de vaart erin??? dat laatste valt wel mee hoor, maar ze zet heel schattig de voetjes naar voren als we haar handjes vasthouden, dus ze snapt het wel een beetje.

Afgelopen woensdag 2 verstandskiezen laten trekken in ziekenhuis en daarna tot gisteravond in bed blijven liggen, zo'n last had ik er van; nu gaat het gelukkig weer beter!

Happybest, wat een naar bericht zeg! en wat vreemd vind ik het want mag aannemen dat die 6 kilo er niet ineens bij zijn gekomen, dus daar had je dan wel eerder op geattendeerd mogen worden lijkt me.

Chelleke/Shay, leuke spam!!

Groetjes,
    Dai

4. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal!

Gisteravond heb ik voor het eerst de kleine gevoeld! :D:D:D
    Zo'n gek gevoel.
    En het bleef niet bij 1 keer. Wel een stuk of 5/6 keer.
    Mijn man kon nog niks voelen, maar dat komt nog wel.
    Ik heb een voorliggende placenta, dus ben zo blij dat ik het nu eindelijk voel. Om me heen zijn er veel zwanger en die voelde het allemaal veel eerder. O ik ben echt zo blij!

Liefs

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Stoetel wat leuk :)

6. Daiquiri

Stoetel wat een heerlijk gevoel is dat!! hopelijk kan je man het binnenkort ook voelen, al zal het wat moeilijker zijn ivm de ligging van de placenta, maar zal in de loop der tijd vast wel lukken!~

Dai

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Stoetel wat heerlijk!
    Hier ook pas laat gevoeld ivm voorliggende placenta.

Nu doet de baby me vaker pijn dan dat het nog gezellig is. ;)
    Maar het blijft zoooo bijzonder!

8. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Stoetel: wat fijn die eerste schopjes het zal niet lang duren voordat je man het ook zal voelen en over een tijdje zie je heel je buik heen en weer gaan ook zoiets moois

Kijken of het lukt een foto te plaatsen, de foto's die ik heb zijn altijd te groot dus ik probeer ze via een site te verkleinen maar dan krijg ik hem hier weer niet geplaats dus even kijken of het nu wel lukt...

Bekijk bijlage 78472

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Oh Shay, wat een heerlijk poppetje is het toch!

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Lieffie!!!

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    :$:$ stephanie waar blijft de tijd??? Je zit alweer op 33 weken dat is echt te snel gegaan ik ga eens even op je sites kijken...

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Stephanie: wat een poppetje is esmee ook zeg en wat is ze al groot tja ze is ook al bijna 1 natuurlijk.. En brusjes kamer echt leuk met dat oranje en die meubels vind ik ook echt mooi...

13. Daiquiri

Shay, wat een schatje en zo'n lief geruit shirtje aan!

en idd Stephanie, zit je nu alweer op 33wk, waar blijft de tijd, pas zei je nog dat jullie een 2e kindje verwachten!

14. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hallo iedereen, ik wil mij hier ook graag melden. ik ben sinds december terug gestart met clomid/pregnyl en menopur.
    welke medicatie gebruiken jullie? en wat zijn jullie ervaringen ermee?
    x

15. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    btw: shay wat heeft jou kindje mooie oogjes. onze amy heeft ook zo een mooie oogjes maar die zijn iets lichter en feller van kleur.

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dank jullie meiden!!
    Ben ook erg trots op ons mooie meisje. :)
    En ook op het kamertje van brusje, al is ie nog niet af.

Idd, al 33 weken. Gaat ook wel erg snel deze keer hoor.

Grace, welkom! Jullie hebben dus al een dochter? Hoe oud is ze?
    Ik slik depakine tegen epilepsie.

Wat ik trouwens al heel lang niet meer doe, maar niemand die dat weet. Jaja, weet het.... schaam me dood, maar ik kán het gewoon niet. Het gaat zo ontzettend goed zonder die pillen en als ik ze een poosje neem dan vergeet ik het weer een dag, twee dagen en zo zijn we weer 4 weken verder....

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    welkom grace

Ik ken je medicijnen niet eigenlijk dus ik kan je niet helpen maar mag ik vragen voor wat je ze gebruikt misschien dat andere meiden in dit topic je kunnen helpen... Ik gebruik alleen medicijnen omdat ik het aan mijn lever heb...

Ps foto's van je kids zijn altijd welkom haha

18. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ah dank u voor de leuke verwelkomming maar ik denk dat ik de titel verkeerd heb begrepen. ik heb medicatie nodig om zwanger te worden. anders slik ik geen medicatie voor een "ziekte" ofzo.

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Kan gebeuren ;)
    Wij slikken hier allemaal medicaties voor een aandoening of ziekte ;)

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Medicatie is medicatie toch? ;)
    En we hebben het hier niet alleen over onze aandoeningen hoor. hahaha

Deel Deze Pagina