Grace, suc6 naar je NOD toe! Chelleke, ziet er toch wel heftig uit hoor, maar ook netjes en wel stoer met dat oranje er aan vast....
Hey meiden ik was er weer. stomme pc's. werken nooit als je het nodig hebt. heb een beetje bij gelezen. stephanie gefeliciteerd met je dochter. gaat de tijd snel he. dai ook gefeliciteerd met de oudste chelleke dat ziet er indrukwekkend uit zeg. duckertje suc6 en sterkte met het bedenken wat je wilt. mamma van noelle ik ken het dilemma waar je in zit. ik gebruik acenacoumarol, deze moet ik mijn hele leven slikken in verband met 3 longembolieen. de longarts die ik had deed niet moeilijk bij mij was de immunoloog die moeilijk deed. uiteindelijk zijn we longarts, cardioloog en gynecoloog afgegaan om te vragen wat een ieder op zijn haar vakgebied ervan te zeggen had. en we hebben toen besloten om toch voor een kleine te gaan. ik mocht ook met deze pillen niet zwanger worden en moest gaan spuiten.ik spoot fraxodi 0,8 mg. zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik hierop overgegaan. als je goed bent ingesteld qua spuit dan is er niks aan de hand dan ben je veilig genoeg, maar ze moeten wel de goede berekening doen dat je bloed wel genoeg verdunt is.
Dames! Heel snel even: Stephanie, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Esmee. Dai, jouw oudste is alweer drie zag ik? Gefeliciteerd! Chelleke, ziet er heftig uit, gelukkig blijf je er zelf cool onder. Hoe gaat het nu met je? Nieuwe dames, welkom Ego: Met Nadine gaat het heel goed. Ze is nu elf maanden en loopt inmiddels de hele dag rondjes aan de tafel haha en ze klimt vanuit de tuin naar binnen (flinke opstap). Wij willen graag een tweede kindje, maar ik heb nog geen cyclus dus dat zou wel eens een tijdje kunnen duren.
hoi dames, ik kon het niet laten om nog eens iets te schrijven. ik denk namelijk dat ik deze maand niet zwanger ben, ik voel niets ! ik mag zaterdag een test doen maar dat ga ik niet doen, als ik maandag niet ongesteld ben dan ga ik testen! maar dat zal wel niet zo zijn denk ik!!!
@ Danabelle, Celine heeft bijna de pootjes eronder (dat ze dus staat), dus ik heb nog geen rondlopende dame, maar zit er aan te komen, ben me geestelijk al aan het voorbereiden..... Wel weer spannend he om voor een 2e kindje te gaan...nu maar afwachten wanneer het zover mag zijn. @ Grace, spannend, we wachten de berichten af, of het nu positief of negatief is! ik duim in ieder geval voor je! Hier verder weinig nieuws, doen rustig aan met deze temperaturen.... groetjes Dai
spannend grace hou je het vol tot maandag om niet te testen,knap hoor.we blijven voor je duimen. hier een egotripje gisteren de eerste verjaardag gehad van Evalien. het was erg gezellig. ze is erg verwend door de oma's en vrienden.