Zwanger willen worden mét medicatie (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door happybest, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gelukt! Het hondje is weer ingeent! :)
    Voor kaas doen ze alles!! :D

En moe dat hij nu is......

2. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo daar!
    Iedereen een beetje een leuk weekend gehad?

Hier was het wel aardig, alleen vandaag gaat het iets minder...
    Ik hoor steeds maar weer de woorden van schoonmoeders door mijn hoofd.... Wat kunnen mensen toch gemeen zijn...

Het ergste vind ik nog dat ze m'n vriend van het weekend weer zo bewerkt hebben alsof er niets aan de hand is.... Lekker makkelijk! :(

Sorry, maar vandaag zit het me een beetje te hoog.
    Gek dat je de een of de andere dag zo anders over iets kan denken..

Groetjes, Duckertje

3. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Tjee wat lijkt het me ontzettend vervelend om zo'n schoonmoeder te hebben. Ik zou me er kapot aan ergeren. Bij mij zou er uiteindelijk toch ook wel een bommetje gaan barsten. Gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder. Daarentegen heb ik wel een schoonzus waarbij ik bang ben dat die zich gaat bemoeien met de opvoeding van onze kleine. Mijn man weet hoe ik ben en hij zal het dan zijn zus wel een keer vertellen dat we daar niet op zitten te wachten. Mijn zus is vrijdag bevallen en haar schoonmoeder is erbij geweest. Kijk, dat gaat mij toch wel iets te ver. Ik hoef mijn eigen moeder er niet eens bij te hebben.;)

Liefs

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel Stoetel!

Het is inderdaad vrij moeilijk en ik ben inderdaad ook bang dat iedereen zich ermee gaat bemoeien als wij een kleine hebben.
    Erg dat je daar al bij stil moet staan voor dat ik ook maar zwanger ben! :(

Gaat het allemaal nog steeds goed met de kleine van je zus?

Groetjes, Duckertje

5. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Ja het is zeker vervelend dat je je er nu al druk om maakt. Maar heel begrijpelijk hoor!

Met Lukas gaat alles goed. Drinkt goed aan de borst. Lukas moest huilen (luier verschonen) en toen zei 'grote' broer Bas (bijna 2) heel lief: 'Baby niet huilen.' Zo schattig! Ik ben al zo trots op mijn neefjes, laat staan als de kleine van ons er is haha!

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Duckertje, de situatie met je schoonouders doet me weer sterk denken aan het gebeuren hier met schoonouders destijds.. Ze wisten het hier ook altijd zo te draaien dat wij dingen verkeerd hadden opgevat, en dat zij het beste voorhadden met ons etc. En dan gingen we daar weg met zo'n gevoel dat de poten onder onze stoel vandaan waren gezaagd zeg maar, want alles wat wij ter sprake brachten over hoe ze ons behandelden enzo, werd omgedraaid en 'hadden ze niet zo gezegd'. Heel lastig allemaal, dus ik kan me indenken hoe je je voelt. Het vervelende is: je schoonouders zitten nu nergens mee! En jij blijft er maar over nadenken. Hebben jullie nu al een beslissing genomen over het hoe en wat van de bruiloft?
    Stoetel: wat leuk, een neefje! Gefeliciteerd! Wat jij schrijft over een bommetje dat zou barsten als je zo'n relatie zou hebben met je schoonouders als Duckertje, haha, herkenbaar, hier is het bommetje dus diverse malen gebarsten ;) Hoe gaat het met je zwangerschap nu? Nog maar een week of negen, spannend hoor!
    @ Dai, wat gaat Celine opeens hard! Nadine kan ook eventjes los staan, en ze heeft al een paar losse stapjes gezet. Ze wil nu de hele dag aan mijn hand door de kamer wandelen :)

7. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Danabelle, we hebben nog echt geen idee hoe we de bruiloft gaan aanpakken. Vriendlief wilt nog steeds voor 29 april gaan, maar ik twijfel nog te erg.

Emma, heel leuk trouwens dat ontpillen! Ik hoop dat het bij jou beter gaat. Eerst denk je dat je zwanger bent en kan je 39 dagen afwachten en dan ben je na 15 dagen alweer de klos.... :( Yippie!!

8. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hmm, raar kan het lopen he Duckertje?! Trouwens, nog een vraagje: jij had toch zelf je hond gevaccineerd? Heb je connecties bij een praktijk of zo? Of betaal je de volle mep? Ikzelf klop dan wel bij mijn vorige werkgever aan maar heb er altijd moeite mee, maar meer betalen vind ik eigenlijk ook onzin als dierenarts. Blijft lastig als je geen baan hebt ;(

Ik had trouwens met de nuvaring continu behoorlijk bloedverlies en na verwijderen ervan na 2 dagen ongesteld geworden en ik ben nu na 3 dagen menstruatie eindelijk verlost van alles, pffff! Nu weer mijn gewone cyclus terug! Ikzelf merk trouwens al behoorlijk verbetering (in mijn koppie zeg maar). Ik ben er nog niet, maar het gaat echt de goede kant op!
    Ben blij dat ik naar jullie geluisterd heb!

9. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden,

Daar moet ik ook niet aan denken, ik vond kerel, plus nog genoeg anderen al meeeer dan voldoende!

@ Danabelle, ja ik weet ook niet waar Celine last van heeft, maar echt helemaal aan 1 handje lopen gaat nog niet goed als ze de hele kamer door wil, maar een paar meter gaat wel. vanavond stond ze gewoon een stuk of 5 seconden in het midden van de box van zich af te kijken....

@ Emma, wat heerlijke dat je 'koppie' al weer wat leger is geworden, dan bekijk je de wereld gelijk een stuk relaxter!

Groetjes,
    Dai

10. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Emma, ik ben blij te horen dat je al stukken beter voelt! Echt heel goed! :)

En ik heb inderdaad mijn eigen honden gevaccineerd. :)
    Ik heb namelijk een jaar een eigen praktijk gehad en ik heb mijn naam nog niet stopgezet, omdat ik nog niet weet wat ik nu verder wil. Ik sta dus nog steeds ingeschreven bij de kvk en kan dus nog steeds dingen bestellen bij intervet en de AUV e.d.... Vandaar.....
    Maar ik weet ook nog niet hoe ik dit straks ga doen hoor, misschien dat ik het dan aan een vriendin vraag die wel in de praktijk werkt?

Gisteravond brak ook m'n klomp... Ging ineens de voordeurbel... De broer van m'n vriend met zijn vriendin. We hadden vorige week gevraagd of hij getuige wilde zijn, maar daar moest hij nog eens heel diep over nadenken.... Kwam hij gister ineens zijn kopie van z'n identiteitsbewijs brengen... :(
    Verder werd er nergens over gepraat en ze zijn nog nooit zo vriendelijk geweest... Ze hebben hier zelfs dik drie uur gezeten, komt eigenlijk nooit voor!

Verder gaat alles zijn gangetje hier.
    Zijn ze trouwens al ver met de vloer, Emma?

Groetjes, Duckertje

11. Daiquiri

En voelde die 3 uur met je zwager + vriendin wel goed? of was het een beetje typisch? hij heeft er in ieder geval goed over nagedacht!

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Achteraf gezien beviel het eigenlijk best goed! Op het moment was het even stressen, maar ik ben blij dat het zo gelopen is.

Aanstaande en ik hebben dus besloten toch op 29 april 2011 te gaan trouwen! :D
    We hebben eindelijk de knoop doorgehakt en dat voelt heel goed!! :)

Groetjes, Duckertje

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het wonder is geschied! :)
    Ik zag net op mijn nummermelder dat mijn schoonmoeder hierheen heeft gebeld! Dat heeft ze in die twee jaar dat wij hier wonen nog nooit gedaan. Ze belt mijn vriend altijd mobiel.
    Helaas was ik alleen niet thuis.....
    Ik ben zo benieuwd wat ze wilde zeggen...

Wordt hopelijk vervolgd! ;)

Groetjes, Duckertje

14. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Wow Duckertje.....ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt!
    En wat goed dat jullie alle plannen doorzetten! Nu straks gaan genieten van alle voorbereidingen en hopelijk de aantocht van een kleine........;)
    Wat knap dat je een eigen praktijk had opgezet zeg! Petje af, lijkt me best lastig aangezien je er helemaal niks van informatie over meekrijgt tijdens je studie. Ik heb enkel in loondienst gewerkt en als waarnemer.
    Wie weet dat ik ook ooit op termijn wel iets voor mezelf ga beginnen, of samen met iemand, met dezelfde visie op de diergeneeskunde.

De vloer gaat trouwens de goede kant op! Ik zit nog in Friesland bij mijn ouders, maar mijn mannetje werkt keihard om het af te krijgen voor we terugkomen. Ben razendbenieuwd!

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Vandaag heeft schoonmoeders dan eindelijk gebeld... Maar ze moest m'n vriend hebben... :(
    Al was het al een hele overwinning dat ze het thuisnummer belde en niet naar zijn mobiel! :)

Verder alles zijn gangetje hier...

Groetjes, Duckertje

16. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dat klinkt alsof je schoonmoeder zich toch ook 'ergens overheen moest zetten' Duckertje, om jullie thuisnummer te bellen. Toch ook goed van haar! En dat ze dan je vriend wilde spreken, tja, je kan niet alles in één keer hebben toch ;)
    Wij gaan.. schrik niet.. morgen bij mijn schoonmoeder en haar partner op visite. We hebben ze ruim een jaar niet gezien (en daarvoor sporadisch) omdat we niet met elkaar door één deur konden. Maar ze zochten toch weer toenadering, en wie ben ik om mijn dochter haar oma te onthouden? Enfin, wordt ook vervolgd ;)

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Danabelle, ik ben heel benieuwd hoe het vandaag bij jullie gegaan is!
    Is voor mij ook een reden om het contact toch zo goed mogelijk te houden, als we straks aan kinderen willen beginnen.... :).

Maar het wordt hier nog gekker! ;)
    Wij hebben een brievenbus buiten die we niet iedere dag legen, maar er zat net dus een kaartje van mijn schoonouders in!
    Dat ze ons heel veel geluk wensen met onze toekomstplannen en veel succes met de voorbereidingen van ons trouwfeest!
    Ze beginnen het misschien langzaam te begrijpen.... :)

Danabelle, succes vandaag! Ben benieuwd!
    Emma, is de vloer al mooi?

Groetjes, Duckertje

18. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Danabelle, hoe is het gegaan? Wel knap dat jullie dit doen!

Duckertje, wat fijn, dat het misschien toch de goede kant op gaat! DE wonderen zijn de wereld nog niet uit. Lijkt wel of ze ook best wel onzeker zijn, maar ze proberen het in elk geval wel weer. Gelukkig ruim voor jullie bruiloft, dus dan is jullie relatie hopelijk een stukkie beter!

Onze vloer ziet er super uit. Enkel de plinten moeten nog, maar het is echt geweldig! We hadden het goedkoopste laminaat uitgezocht, maar het ziet er echt fantastisch uit, ik kan hier echt blij van worden :D

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat is het stil hier! :)

Emma, ik ben blij te horen dat de vloer zo mooi is geworden. Dan is het lange wachten beloond!
    En, voel je je nu ook al wat beter? De nuva is er nu al een tijdje uit, dus ik hoop dat je het langzaam een beetje begint te merken...
    Ik hoop het echt voor je!

En Danabelle, is het zondag een beetje meegevallen?

Ik denk dat wij een van komende weekenden ook maar weer eens richting zijn ouders vertrekken. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan als ik er weer eens kom. Toch langzaam maar weer proberen....

Verder gaat alles zijn gangetje hier... Druk met de voorbereidingen bezig voor ons trouwen. Ik vond het leuk om de uitnodigingen zelf te maken, maar het is een hoop werk! :) Maar ook heel leuk. Ik ben nogal een stempelfanaat, dus vandaar...

Groetjes, Duckertje

20. Daiquiri

Heey meiden,

Duckertje, het lijken toch fijne berichten die ik van jou lees. Hopelijk blijft het zo gaan en is het allemaal echt gemeend!

Danabelle, en hoe was jullie bezoekje aan je schoonmoeder?

Wat een perikelen allemaal hier, op schoonfamilie gebied dan...

Hier afgelopen tijd erg druk. Celine heeft allemaal last van pukkeltjes, op billen, benen en armen....lichte koorts er wel bij gehad.....ik kon het echt in niet 1 categorie ziekte met zekerheid plaatsen.....en.......de dokter ook niet....maar ik hoop snel dat ze weer fit is, koorts heeft ze ieder geval niet meer, maar een topwijffie is het nu ook even niet....(zeker snachts niet)

Maar ja we zien wel, kan ook komen doordat ze nu erg druk is met af en toe los staan en 1 stapje zetten...dat moeten de hersentjes natuurlijk ook weer verwerken.

Groetjes Dai, die morgen een vrijgezellenfeestje heeft van schoonzus!

Deel Deze Pagina