Zwanger willen worden mét medicatie (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door happybest, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik snap het, dikke knuffel voor jou!!! Dat je snel je kleintje in je armen hebt.

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Debbie, snap dat je er inmiddels genoeg van hebt meid. Hopelijk is beebje al goed ingedaald en de boel een beetje week. Dan kan een beetje friemelen al wonderen doen.

Ik kom even de trotse mama uithangen. ;)
    YouTube - Esmee gaat zelf staan!

3. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Wat geweldig Stephanie, je voelt je vast apetrots!!!:D

Ik snap het niet meer hoor. Op dag heb ik echt mijn ei gevoeld, en volgens ff was mijn eisprong op dag 17. Klopt dus aardig. Maar sinds vandaag zegt ff dat mijn eisprong op dag 20 was.:( Ik ga maar van dag 17 uit, ik heb toch echt op dag 16 steken gehad. Mijn banner heb ik al aangepast, cyclus 3 dagen korter. Maar ik ga pas 14-02 testen, lijkt me zo'n leuk valentijnskado! Ach, gewoon afwachten. Ik ben allang blij dat ik geen aanvallen meer heb gehad en dat ik me super goed voel.:)

Liefs

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Happy, wat fijn dat jullie ook deze maand gewoon weer een kans krijgen! Ik duim voor jullie!
    Stephanie, Esmee gaat staan, wat goed!
    Shay, Nadine spuugt helaas nog steeds zoveel.. ik geef nog steeds borstvoeding (nu wel met fruit en groente erbij natuurlijk) en dat mag je onbeperkt geven, kleine meid heeft dus altijd snel weer honger als ze haar halve voeding heeft uitgespuugd..
    Ben wel een beetje jaloers als ik lees dat Anne's Evalien nog maar 3-4 keer per dag borstvoeding krijgt.. Nadine zit op minimaal vijf keer en soms wel acht keer.

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Danabelle, ik vind het altijd zo knap als een mama zo lang bv kan geven.
    Wat zielig dat je meisje nog steeds zoveel spuugt. Ze gaat vanzelf wat minder drinken. Al duurt het voor je gevoel vast al te lang. ;)

6. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Ben vandaag bij de gyn geweest en hij zag ook dat ik aan het einde van mijn latijn ben. Ik moet dinsdag terugkomen, mocht het dan niet uit zichzelf komen, wordt ik woensdag ingeleid!!! Spannend!!

7. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Wauw Deebie, echt heel spannend. Ik denk aan je hoor!:D

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Debbie, wat heerlijk zeg! Volgende week heb je sowieso je kleintje in de armen! Ook wel spannend. :)

9. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Deebie: Fijn dat ie een handje gaat helpen... Ik moest met 40 weken langskomen maar ik had ook nog maar weinig vruchtwater en toen hadden ze de afspraak op donderdagavond voor primen gezet en vrijdagochtend gingen ze het inleiden maar ze had me die dinsdag gestript en die nacht begon het spontaan... Heeft hij dat bij jou ook gedaan of kon dat nog niet? Maar wel spannend meid ben blij voor je dat het nu echt gaat opschieten... succes met de laatste loodjes...

Stephane: wat knap dat ze zelf kan staan... ook echt zo schattig..

Danabelle: ik mocht ook naar 3 flessen van het cb maar tot nu toe lukt het nog niet echt want ze eet nog niet genoeg van haar groente en fruit maar het komt vanzelf dat ze minder flessen nodig heeft maar het gaat denk ik nog niet omdat ze nog zoveel spuugt dan zal dat misschien eerst minder moeten worden voordat dat gaat lukken... succes ermee meid

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  11. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @ Stephanie, wat zal jij trots zijn zeg!!!

Hier alles goed, heb dan eindelijk goed geslapen, zal het me misschien toch rust geven dat het einde in zicht is????? Geen idee, maar voel me iets beter dan gisteren!! Fijne dag allemaal!!!

12. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Deebie wat fijn dat ze nu echt naar je kijken. Ik hoop dat het inleiden niet meer nodig is en dat je snel spontaan begint:D! Ik duim voor je!

Stephanie, je kunt met recht een trotse mama zijn!

Chelleke ik ben helemaal vergeten te vragen hoe je vakantie is geweest!:)

Ik ben gister voor de hsg geweest. Was niet echt een pretje, maar gelukkig wel te doen. Ik moet vandaag nog voor een rest foto. De uitslag was tot zover goed, alles was doorgankelijk. Eerst heb ik nog een echo gehad. De cyste was weg, maar er was nog niet echt iets op gang gekomen, dus moet tot dinsdag verder puregon spuiten. Ik hoop dat we deze maand nog mee kunnen pakken. We wachten af.

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Geeft helemaal niks ;)
    Vakantie was toppie :)
    Foto's zijn te zien op Damian zijn hyves :)
    Duimpjes voor jou!!!

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Happy, wat spannend! Vriendin van mij heeft dat onderzoek toen ook gehad. Vond het vreselijk, maar ga ik jou voor het onderzoek natuurlijk niet vertellen. ;)

Chelleke, al een eitje benut?

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja we hebben ons best weer gedaan ;)

16. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Stephanie heel verstandig haha!!

Chelleke wat een ontzettend leuke foto's zijn dat. Wat heb je toch een heerlijk mannetje. Hij heeft zo'n lekker guitig koppie. Ook leuk trouwens om er eens gezichten bij te zien. Zo te zien was het inderdaad een geslaagde vakantie.
    Wij hebben ook een midweekje geboekt voor eind maart. Heb ik echt ontzettend zin in, zijn we ook wel aan toe.

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel!!
    Wbt mij op de foto, ik heb daar wel een hele dikke kop (vollemaansgezicht) :(
    Lekker dat jullie er ook even tussen uit gaan, dat is jullie wel gegunt hoor.

18. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    He Ladies,
    Ik lees weer een heleboel spannende dingen hier! En wat een schattige spam weer :D Zal eens op onderzoek uit gaan of ik ook kan spammen ;) Geen idee hoe dat moet :) "shame on me"

Deebie, Fijn dat voor jou ook het einde in zicht is! Heel veel succes en zet 'm op!!! Ben benieuwd...

Wij zijn vanmorgen voor het eerst met Jurian naar het CB geweest. Hij is gelukkig goed bijgekomen.... 3010 gr en 50.5 cm. Dus ons klein mannetje doet het goed!

Heb niet zo veel tijd en energie nu om op alles te reageren, maar kom geregeld even buurten om te kijken hoe het met jullie gaat!

Lieve groetjes!

19. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden!

@ Happybest, succes deze ronde!! Je hebt het onderzoek iig al weer achter de rug, en hoe was het gisteren met de foto? Lekker hoor een midweekje weg. Ik moet daar ook maar eens naar kijken, maar dat wordt pas eind mei, dus moet nog even wachten!

@ Stephanie, wat leuk dat ze staat zeg! Ik zou de hele dag door spammen hier :)

@ Stoetel, Ik heb zelf 1 maand voor de lol meegedaan aan FF, maar ik werd er eerder tureluurs van dan wijzer. Maar daz mijn mening, vond het wel grappig om een keer te doen, maar als jij aan de steken voelt wanneer je ei is, dan lijkt me dat je lichaam hier al genoeg signalen voor afgeeft. Dan heb je dat schemaatje helemaal niet nodig.

@ Sunshins, ik zit jouw bericht te lezen en ik denk HUh, voor het eerst naar het buro, maar idd we hebben gewoon nog een pasgeborene in ons midden! Maar fijn dat alles helemaal goed was en we zien je wel weer verschijnen.

Hier ook naar het buro geweest. de curvelijn zwakte iets af, maar zag het probleem niet zo want nu zat ze keurig op de middenlijn en de vorige keer erboven. was wel grappig. ik zei dat ik er een fles van af had gedaan, toen dacht ze van 5 naar 4, uh nee, 3.....Oh, was de reactie...nouja lekker belangrijk, ze doet het er goed op, dus ik maak me niet al te druk erover.

@ Deebie, heel veel succes de komende dagen, raar idee he dat je volgende week sowieso een kindje hebt!!

Groetjes,
    Dai

20. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

NOD:
    Happybest:20-02-2010
    Chelleke: 15-02-2010
    Stoetel: 11-02-2010, testen op 14-02
    Kimski:

Zwanger:
    Debbie 11-02-2010
    Stephanie ??-07-2010