Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat een gedoe allemaal he. Jammer dat je niet weet wat je lichaam allemaal aan het uitspoken is. Volgens mij wordt je er zo onzeker van of valt het mee?

Dank je trouwens, ja 24 weken alweer. De tijd gaat zooooooooooo snel!

Over tijd gesproken, zie dat het tijd is om aan m'n zuurkoolschotel te beginnen!

Tot later

2. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Tsja, je wordt er wel heel onzeker van hoor! Als ik maar eens van die vage klachten af was! Ik heb nu maar wat extra vitamines gehaald, misschien helpt het wel. Niet geschoten is altijd mis ;) Aangezien mijn weerstand niet optimaal is op dit moment kan het natuurlijk geen kwaad. En ook vanwege het medicijn gebruik, weet ik nooit waar ik aan toe ben.

Ja inderdaad de tijd vliegt. Dat zul jij zeker wel merken nu!? 24 weken jeetje, dat gaat snel zeg. Voel je je goed?

Smakelijk eten!
    En tot later!

3. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Sunshine, ik slik foliumzuur met vitamines. Fem Natal

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik slik ook geen extra vitamines eigenlijk...

De meubeltjes staan maar het past allemaal precies haha...

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden, ben ik ook weer even.

Hier loopt het allemaal niet echt lekker. Gisteren bij de HA geweest omdat ik maar misselijk blijf en de hele dag kan slapen. Aangezien ik gewoon ongi ben geweest is een zwangerschap geen optie.
    Nu denkt ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap :cry: Dus ik gisteren bloed prikken waarbij ik flauw ben gevallen. Dat was te verwachten want dat doe ik altijd dus ik had mijn vriendin meegenomen. Al met al een rotdag gehad. En nu wachten tot de uitslag van het bloedonderzoek binnen is, waarschijnlijk maandag.

Iemand hier toevallig ervaring met een BBZ?
    Ergens geloof ik er namelijk niks van omdat helemaal geen buikpijn heb. Ben alleen strontmisselijk de hele dag en slaap heel veel. Vage klachten dus :rolleyes:

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Shay wat een geweldige box! Wij willen t.z.t. graag een ronde maar dit vind ik toch ook wel heel erg leuk.
    Waar hebben jullie hem gekocht als ik mag vragen?

7. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden,

Ik slik naast de gewone medicatie nog multivitamine. De VK had de vorige keer al vit D aangeraden. Een paar weekjes later merkte ik dat ik veel duizelig was, dus toen maar gekeken naar een multivitamine waar ijzer in zit en nu voel ik me weer helemaal tip top!

Verder geen nieuws te melden.

Desmo, ik heb geen ervaring met BBZ dus daar kan ik je niet mee helpen.

Charpi, je bent al onderweg, maar een hele fijne vakantie toegewenst!

Fijn weekend!
    Dai

8. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

kreeg net van anne nog een bericht dat ze ons kwijt was, heb haar de link ff gestuurd.

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Shay, mag ik vragen hoe groot jullie babykamertje is en hoe groot de meubelen zijn? Wij hebben een klein kamertje (1.90 bij 2.30 m.) en twijfelen of we er wel een kast én een commode én een ledikantje in kwijt kunnen.

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Desmo: Ik heb geen ervaring met bbz ik weet alleen van mijn tante die heeft het 2 jaar geleden gehad werd ook gewoon ongi en bleef maar misselijk en moe... Tot op een avond ze zo een buikpijn kreeg en flauw is gevallen in de bioscoop toen is de ambulance gekomen en vertelde ze in het ziekenhuis je bent zwanger maar het is helaas de baarmoeder... Misschien niet zo een leuk voorbeeld maar het is maar goed dat ze er naar kijken optijd en weten ze dan al zeker dat je niet zwanger bent?

Over de box die is van rock star baby... Ik heb hem op marktplaats gevonden... Hij is gewoon nieuw maar komt uit een winkel in limburg waar ze dat merk verkopen dus we waren er allebei gelijk weg van en hebben hem besteld... Moet er wel bij zeggen dat hij 300 euro is... Dus best duur...

Danabelle: Ik kan je nu alvast vertellen dat het echt moeilijk is met een kleine kamer om alles erin te krijgen... Wij zitten namelijk aan de ene kant kan de kast niet omdat er stopcontacten zitten en aan de andere kant staat hij voor het raam dus alles kan maar op 1 manier staan dus het past maar net... Ik ga even voor je meten hoe groot het kamertje is...

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Het kamertje is 2.20 bij 2.30... Ik zal binnenkort ff foto's maken maar bij ons draait de deur ook naar binnen dus dat neemt ook nog eens ruimte in beslag....

Misschien dat je de kast op een andere kamer kan zetten...

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Kwam even snel gedag zeggen. Op andere topic zijn er 3 die op knappen staan dus moest even online.
    Hier net een paar uur op de bank liggen slapen. Ja hoor, abcenses :(
    Eigen schuld. Te weinig medicijnen ingenomen laatste week. Stom stom stom!

13. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey meiden

He he heb ik jullie eindelijk gevonden. Ik steeds zoeken en zoeken kon gewoon niet meer vinden.
    maar dankzij dai is het gelukt.
    Hier gaat alles goed. Gisteren 20 weken echo gehad. en alles was goed. de kleine lag met gezicht naar beneden dus konden niet goed zien of het gezichtje helemaal goed was.
    ze durfde ook niet te zeggen wat het werd, dus de verrassing blijft lekker groot. de kleine was erg eigen wijs en wilde niet keren.
    20 maart heb ik weer een echo dan houden ze de doorbloeding van de moederkoek in de gaten en de groei van de kleine.

Groetjes Annemarie

14. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Anne wat goed dat je 20 maart weer een echo hebt! Mooi dt alles goed was met de echo

Shay en Danabelle. Ik ben nog wel niet zwanger maar wij hebben ook zo'n klein kamertje. IS wel iets om over na te denken.

15. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    En waar laten jullie nou je badje?

16. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi lieve meiden,

Het gaat goed met me hoor ;) Ik heb een hele drukke werkweek achter de rug en dan heb ik geen zin om achter de pc te kruipen. Maar lief dat jullie aan me denken!

Het stoppen met de meds gaat tot nu toe goed. Ik heb gisteren voor het eerst in lange tijd in een deuk gelegen. Dus mijn emoties komen weer vrij. En ik voel me nu veel scherper en helderder.

De echo was ook super goed! Het is nu echt een mini mensje en het was heel druk aan het bewegen. Ik kan niet wachten op de pret echo. Die doen we met 18 weken ongeveer.

Ik moet allen nog terug lezen, maar wilde even laten weten dat het goed met me gaat!

Knuffels

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Nog 2 dagen... Dan eindelijk me 20 weken echo..
    spannend

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spannend Shay!
    Het is zo ontzettend leuk! :D

Malleboe, fijn dat het zo goed met je gaat!
    Je bent de beroerde 12 weken nou dan ook voorbij he, houden zo!

Linneke, kijk eens op wat baby sites naar foto's van kamertjes, kun je kijken hoe anderen dat doen.

19. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi meiden,
    Alleen even snel een kamertjes-reactie van mij :) Shay ik dacht al dat het bij ons niet echt zou passen, het wordt wel heel propperig he? Bij ons draait de deur ook naar binnen én niet 'tegen de muur aan' maar 'midden in de kamer' zeg maar. Dus daar kan je ook niet gelijk een flinke kast achter zetten. Maar we zetten waarschijnlijk een Ikea-kast neer van 40 cm. breed en 40 cm. diep, dan kan het wel. Verder twee planken, onder één plank hangen we een roede voor hangkleertjes (ziet er nog gezellig uit ook), een ledikantje en een commode. Dan past het allemaal wel :) Dus wij zijn er al uit!
    @ Linneke, het badje komt bij ons op de badkamer. Wij hebben de badkamer beneden en onze slaapkamer en de babykamer (en nog een kamer trouwens) zijn boven. Wij hebben boven helemaal geen water, en ik ga niet met water de trap op en af sjouwen. Van de kraamzorg moet je in principe boven water hebben, maar ik heb erover gebeld en de baby mag in de badkamer in bad - natuurlijk wel in een babybadje op een standaard.

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ze kunnen ook niet van je verwachten dat je nu ineens boven een badkamer gaat maken toch? ;)

Hier past het prima. (kleine kamertje zou het ook moeilijker gaan hoor)
    Maar ben nu ook al steeds bezig met hoe we het neer moeten gaan zetten en zo. Vantevoren denk je "ach, dat doen we even" maar zo werkt het dus niet helaas.

Deel Deze Pagina