Zo weer een flessenwarmer erbij...Zo strepen we steeds iets af... Ik zit alleen nog met de positiekleding... Hier in de buurt is er vrij weinig... Ik was vandaag even bij de prenatal (hele kleine winkel) maar alles is met bloementjes enz en ik wil gewoon iets simpels een langer t shirt met een leuke print of plaatje... En ik zat al online te kijken maar dat vind ik echt moeilijk met maten enz...
Shay, er zit in Doetinchem (en vast in veel meer plaatsen) een winkel van Belly B. Ontzettend leuke kleding, niet duur en lekker hip. Kijk anders eens op de site, die zullen ze vast hebben. Ook bij de miss etam ben ik al wel geslaagd. Je moet er ook tegenaan lopen dus dat betekend regelmatig even binnen lopen Net trouwens een afspraak gemaakt voor de gym, die begint morgen! Ik ben benieuwd of er ook bekenden bij zitten.
Shay, ik weet niet waar je woont, maar de kleding van Vida Vita is erg leuk. Volgens mij kun je op www.vidavita.nl of .com gewoon zien waar ze dat verkopen H&M heeft ook positiekleding, maar net als de kleding van Miss Etam valt dat nogal groot. En misschien heb ik het mis, maar ik denk dat jij een kleine maat hebt. Ik begrijp dat je morgen de twintig-wekenecho heb, leuk! En spannend!
thnx voor de tips meiden... Ja hier hebben we ook wel h&m maat die hebben geen positiekleding... moet je weer een grotere h&m hebben denk ik... Kom uit zeeland dus ja eer dat je eens bij een grotere stad ben ben je weer een paar uur verder... Online bestellen vind ik moeilijk met die maten omdat ik natuurlijk veel afgevallen ben... weet ik niet meer wat voor maat ik heb... Ik had altijd 38/40...
De kleding van Noppies valt als volgt: maat XS = normale maat 34/36, maat S = ongeveer maat 38. De kleding van MamaLicious gaat (onder andere) op inchmaten, je weet wel spijkerbroekbreedtematen. Ik vind wel dat de inchmaten groter vallen dan die van normale spijkerbroeken. Voor mij was maat 27 te groot, terwijl ik normaal 28 draag. Bij H&M is er zoals vaak geen peil op te trekken welke maat je moet aanschaffen. Shirtjes zijn wat dat betreft makkelijker dan broeken.
heey meiden.... als we het toch over positiekleding hebben, weten jullie ook waar je niet van die mega buikbanden zou kunnen kopen....tjeemp, had er 1 besteld, maar het leek wel een strapless jurk zo groot... ik wil gewoon zo'n smalletje die net onder de shirts valt. ohja babyupdate...heb vrijdagavond de baby eigenlijk wel zeker weten gevoeld...was echt een ploep ploep zeg maar....kon er niets anders van maken. Shay, succes morgen! Groeten, Dai
@ Shay: spannend morgen! Ben je zenuwachtig? @ Dai: bij de H&M hebben ze kleine buikbanden. Wij zijn nog helemaal niet bezig met het kamertje. Ik heb het gevoel dat het nog zo ver weg is dat de kleine komt hahaha. We moeten toch ook op het vakantiegeld wachten om de grote aankopen te doen. Verder ben ik erg blij..we hebben gisteren voor het eerst sinds we weten dat ik zwanger ben sex gehad. Ik dacht echt dat de zin nooit meer terug zou komen, maar gelukkig zat ik er naast. Pfff ik heb er gewoon spierpijn van...wat een muts hè hahaha Nou uh...slaap lekker allemaal!
Hier gaat het weer lekker... Vannacht werd ik alweer misselijk wakker en vanochtend ja hoor weer overgeven... Voel me ook echt weer als een paar weken geleden pfff... Maar ik hoop dat het van de zenuwen komt ofzo en dat het niet weer opnieuw begint... Mensen merken me buikje nu echt op maar gewoon nog een lekker subtiel buikje... Ben er op zich wel blij mee des te langer kan ik op me buik slapen... Ben een echte buikslaper... 13:30 is de afspraak vandaag... Ben er echt best wel zenuwachtig voor maar ja ik lees af en toe teveel denk ik waardoor ik mezelf gewoon gek maak van dit kan er zijn en dit... Maar ja dat heeft iedereen denk ik wel als ze weer voor een echo moeten... Je wilt gewoon dat ze zeggen het ziet er allemaal goed uit, het gaat goed met je kindje en dan ben je weer even gerust gesteld... Me vriend is ook zenuwachtig geloof ik hij kan de hele ochtend al niet meer stil zitten en vanochtend zei die nou en wat denk je is het een jongen of een meisje... Dus ik zei het maakt me niks uit als ze maar zeggen dat alles goed is... ja precies zei die...
Spannend he Shay! Maar jullie willen dus wel weten wat het is? Oei, hou 't forum dus mooi nog even in de gaten vandaag Malleboe, spierpijn? hahaha Wat zou je vriend blij zijn na gisteren Over sex gesproken.... ben benieuwd hoe dat bij jullie zit, maar ik had de eerste paar weken helemaal geen zin, daarna ineens heel veel. En nu kan ik (sorrie) wel over m'n nek gaan als ik eraan denk. Vriendlief dus ook helemaal niet blij met me op het moment. Dai, wat leuk dat je de beebie hebt gevoeld! Wat bijzonder vind je niet? Ik voel 'm nu steeds vaker, kijk ook meer naar m'n buik dan naar de tv hahaha
@ Steph: nou ik het ook de eerste periode geen zin. Maar de mannen moeten het maar voor zoete koek slikken hoor! Ons lichaam gaat al die veranderingen door tenslotte. @ Shai: de misselijkheid komt vast door de zenuwen! Het is ook super spannend de 20 weken echo. Nog even geduld
Zo weer thuis hoor... Alles was gelukkig goed, ze wees alles aan van dit is dit enz maar meestal zag ik er toch niet echt iets in haha... Ik moet maandag alleen ff terug komen want het lag heel de tijd met het handje voor het gezichtje en konden ze het lipje niet zien en dat hoort ook bij het onderzoek... En dan kijken ze opnieuw naar het geslacht want het hield de beentjes bij elkaar... Maar ze denkt een meid dus we zullen zien...
Wat een goed nieuws Shay Ik dacht al wel dat het een meid zou worden, (stom voorgevoel oid) En maandag terugkomen om je kindje nog een keer te kunnen zien vind je ook vast niet zo'n probleem
Shay wat fijn om te horen dat alles, voor zover de echoscopiste kon zien, goed is! Nog een keertje je kindje bewonderen op de echo lijkt me helemaal niet erg Ik kreeg gisteren bij de verloskundige een formulier mee voor de twintigwekenecho, zal vanmiddag eens bellen voor een afspraak. Ik heb eindelijk een buikfoto op de computer staan, was vorige week gemaakt. Zet hem zo in mijn album
Hm dat met de foto lukt dus nog niet.. Ik krijg een melding dat de dimensiegrootte te groot is. En ik heb het plaatje al met paint verkleind, het is nu 123 kb groot maar, dat moet toch kunnen? Weet iemand raad met die dimensiegrootte?
hmm nee dat zou ik ook niet weten hoe dat moet danabelle Ik vind het zeker niet erg om nog een keer te gaan... Ze lag met het hoofdje naar beneden dus we hebben ook geen mooie foto's van d'r hoofdje en die ging ze volgende keer ook maken als het niet weer dwars deed... Ik moet zeggen heb altijd gedacht dat ik als ik ooit kinderen zou krijgen een jongen zou krijgen... En iedereen maar dan ook iedereen zei het wordt een jongen behalve ik omdat ik op de 1 of andere manier een voorgevoel had dat het een meisje is... Me vriend is daarna erg stil geweest dus op den duur zei ik tegen hem wat is er nou dus hij zei ja ik dacht echt dat het een jongen was dus ik moet er even aan wennen... Dus ik zei vind je het erg dan dat het een meisje is? dus hij zei nee maar met een jongen zou ik veel meer kunnen doen... Stoeien,voetballen vissen dat soort dingen en met een meid heb je dat niet... Maar gisteravond toen we in bed lagen fluisterde die we krijgen een dochterje... Hij moet volgens mij gewoon wennen net als ik want ik zal jullie vertellen misschien ben ik 1 van de enige meisjes die dat heeft maar ik heb een hekel aan de kleur roze... Dus ik hoop echt niet dat iedereen met roze aan komt zetten haha... Danabelle: hoe is het nu met het spugen en de misselijkheid? Ik ben weer begonnen sinds gister dus ik baal... Het is gelukkig niet net als ervoor maar vanochtend werd ik wakker en ja hoor daar ging ik weer... Ik moet denk ik die 9 maanden maar afwachten... Over de sex vraag ik moest er de eerste maanden ook niks van hebben maar dat kwam meer omdat ik me zo beroerd voeld... Nu zit ik in de fase dat ik wel zin heb dus weet niet of het veranderd... Ik ben wel echt heel moe de hele tijd... Kan bijna de hele dag wel slapen...
Hoi meiden, Shay, kan me wel voorstellen dat je vriend eraan moet wennen hoor. Maar ik hoor wel om me heen dat een meisje veel meer naar d'r vader trekt! Vind ie misschien ook wel leuk om te horen. Danabelle, in het menu hiernaast staat een vakje 'foto verkleinen' Heb je die al geprobeerd? Hier alles oke. Gaan zo als vriendje thuis is laminaat kijken/kopen voor de babykamer.
Ik ben ook zo een papa's kindje maar komt ook helemaal goed... We willen het geheim houden voor familie en vrienden wat het wordt... Maar mij kennende wordt dat echt heel moeilijk... We hebben gister gezocht naar meisjes namen nou dat was nog eens wat... we hebben allebei andere namen waar we mee komen maar vinden elkaar namen niet leuk... Als het een jongen had geworden had het trouwens Jayden geworden... De enige naam die we allebei leuk vinden is kayleigh / kaylee... We hebben allebei ook een engelse naam dus vind ik een nederlandse naam er ook niet zo bij passen... Makkelijk zeg dat ik hier gewoon alles kan bespreken omdat ik hier geen mensen ken haha