Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ja ideaal he!

Lijkt me niet makkelijk als je niet uit de naam kan komen.
    Wij hebben de namen al heel lang.
    Ik kwam laatst nog met Amy, vond ik zooo leuk! Maar vriend vond het niet leuk genoeg.
    Als ik een leuke engelse naam hoor zal ik 'm zeker laten weten hoor.

En ik wil het ook niet voor mezelf weten omdat ik weet dat binnen de kortste keren iedereen het weet hahaha.

2. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

H&M heb ik nog niet gekeken, had hem pas wel in het bestellijstje, maar toen duurde de levering zo lang dat ik em maar geschrapt had... :)

op buikbanden.nl zien ze er errug groot uit hoor, had er al wel gekeken, nou ja heeft verder ook geen haast.... :)

Tijdens de vorige zwangerschap totaal geen sex gehad tot 3 maanden na de bevalling, dus dat was een zogenaamde sabattical zullen we maar zeggen. Nu wel gewoon hoor, maar wel minder dan gebruikelijk en niet alle posities zijn handig :)

Shay, fijn dat alles goed was en niet zo vervelend om weer terug te moeten komen om het geslacht te bepalen, en als het een jongedame is, is het maar goed dat ze de beentjes bij elkaar houdt he... ;)

Ik ben zelf totaal niet van de engelse namen, maar ik snap wel als je zelf ook een engelse naam hebt dat je daar geen nederlandse bij uit zoekt.

Danabelle, als het niet met de optie foto verkleinen (hiernaast) lukt, dan zou je ook op fotoverkleinen.nl kunnen kijken.

Groeten,

Dai

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    NOD
    Happybest: 16maart
    Linneke: 22maart
    Charpi: ?
    Hope 1982: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-2009
    Annemarie 14-07-2009
    Shay 20-07-2009
    Emma 28-07-2009
    Sunshine 01-08-2009
    Danabelle 10-08-2009
    Daiquiri 16-08-2009
    Malleboe 09-09-2009
    Sanneke 17-10-2009

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Afspraken:
    09-03: Shay 20 wk echo (deel 2)
    10-03: Emma 20 wk echo
    12-03: Emma afspraak VK
    17-03: Happybest oogarts
    19-03: Shay afspraak gyn
    06-04: Shay uitslagen lever
    09-04: Daiquiri 20 wk echo
    15-05: Daiquiri reumatoloog

4. Daiquiri

NOD
    Happybest: 16maart
    Linneke: 22maart
    Charpi: ?
    Hope 1982: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-2009
    Annemarie 14-07-2009
    Shay 20-07-2009
    Emma 28-07-2009
    Sunshine 01-08-2009
    Danabelle 10-08-2009
    Daiquiri 16-08-2009
    Malleboe 09-09-2009
    Sanneke 17-10-2009

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Afspraken:
    09-03: Shay 20 wk echo (deel 2)
    10-03: Emma 20 wk echo
    12-03: Emma afspraak VK
    17-03: Happybest oogarts
    19-03: Shay afspraak gyn
    06-04: Shay uitslagen lever
    02-04: Daiquiri afspraak VK
    09-04: Daiquiri 20 wk echo
    15-05: Daiquiri reumatoloog

5. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    We hebben al een tijdje niks meer van happy gehoord? Ben benieuwd hoe het met d'r gaat...

Dai: misschien een domme vraag maar heb je nou al een dochtertje of een zoon?

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Even kort:

Shay, ik zag dat je een meiske krijgt, wat leuk! (had mijn man ook zo leuk geleken hihi) Begreep ik goed dat alles oke met haar is? En het lipje ook gesloten?

Knuffels, Emma

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Het is eindelijk gelukt met de foto :) Bedankt voor jullie tips voor de knop Foto Verkleinen!
    Shay wat vervelend dat het spugen nu weer begonnen is :( Ik moet nog steeds iedere dag spugen, maar soms is het twee keer en soms vijf keer. Meestal is het rond een uur of één in de middag wel opgehouden. Dus nog weinig verbetering ten opzichte van een paar weken geleden, maar een enorme verbetering ten opzichte van twee maanden terug gelukkig!
    Mijn man en ik zijn er allebei van overtuigd dat we een zoon krijgen. Ik 'wilde' vroeger (voordat ik zwanger was) altijd heel graag een meisje, maar nu maakt het me niet meer uit. We hebben ook geen idee waarom we denken dat het een jongen is, maar we denken dat nu eenmaal :) Nog een paar weken en dan weten we het waarschijnlijk!
    @ de seksvraag/discussie: wij hadden op een gegeven moment een week of zeven helemaal geen seks.. nu wel weer, maar niet veel. Ik heb er niet altijd behoefte aan, ben vaak moe en voel me nou niet echt optimaal. Manlief vindt het gelukkig niet erg.

8. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Danabelle: Eindelijk die foto... Dat bolletje begint te komen... Let op straks gaat het ineens heel hard... Hier vanaf vorige week lijk ik elke dag wel weer dikker... Ik zal morgen weer even een nieuwe maken...

Emma: Waarschijnlijk krijgen we idd een meisje maar ze hield d'r beentjes dicht (jaja ze is nu al goed opgevoed) Dus maandag mag ik even terug en hopen we dat het beter te zien is...
    Ze was heel dwars en lag met het hoofd naar beneden en het handje voor het gezicht wat ze niet weg haalde waardoor ze dus niet naar het lipje konden kijken... En het hoort bij het onderzoek dus ze zei als je het niet vervelend vindt wil je dan nog even terug komen zodat we ook dat af kunnen strepen en we nog even kunnen kijken of het idd een meid is... Dus maandag ga ik weer...

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jeetje Danabelle wat heb jij een figuurtje zeg!
    En het bolletje begint te komen :D

10. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hey meiden!

Was ik weer eens! Hier alles zijn gangetje, alleen veel buikpijn :( . Gister naar de reumatoloog geweest. Die baalde verschrikkelijk van de gyn. Heeft nog wat tips gegeven waar ik op moet letten, zodat er niet weer een loopje met me wordt genomen. Ze voelde zichzelf al bijna schuldig, zo van had ik maar bloed laten afnemen. Maar ja, gebeurd is gebeurd. We gaan gewoon verder :D .
    Ik zal morgen even terug lezen, maar moet nu gaan want mijn schoonouders komen op de koffie :( (erg hè).

Liefs

11. Daiquiri

@ Danabelle, tjeemp, wat voor maten heb je in een zwangerloze situatie? slanke den hoor! en toch een lief klein buikje te zien. Mensen die je goed kennen zullen het zeker zien, mensen die je niet kennen, kunnen niet zien dat je zwanger bent, je bent gewoon zo slank nog! maar mooi hoor... :)

Dat mensen niet zien dat je zwanger bent, heb ik trouwens ook hoor...ik lijk gewoon iets voller, maar alles nog in gewone proporties. maar mensen om me heen zien het wel.

@ Shay, geen domme vraag hoor, wij hebben een deugniet van een meisje van 20 maanden rondlopen... :)

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Kwam even welterusten zeggen!

Slaap lekker en tot morgen meiden!

13. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Bedankt voor de leuke reacties op mijn buikfoto! Idd wat je zegt Daiquiri, mensen die me goed kennen zien dat ik een bolletje krijg waar ik normaal heel plat ben, voor buitenstaanders is er nog 'niets te zien.' Ik draag normaal kledingmaat 36 trouwens, ben ook vrij klein (1.65 m). Shay, dus jouw buik gaat nu flink groeien? Leuk zeg!
    Ik kijk me nu trouwens suf op Marktplaats voor commodes. We willen een commode kopen en evt een bedje (maar een bedje van Ikea vinden we ook prima), maar ik vis telkens achter het net lijkt het wel!

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik wilde net een nieuwe foto maken van me buik maar als ik hem zelf maak en er een shirtje overheen zit zie het nog bijna niet haha

Ik kreeg gister trouwens van die bladen binnen omdat ik me had aangemeld voor die blije doos en er zat een boekje bij van noppies en ik zag een paar leuke shirts en een mooie spijkerbroek dus ik ga eens kijken of ik via internet kan bestellen...

Ik ga even foto's voor jullie maken van de babykamer...

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Zo de foto's staan in de me album maar het is nog kaal hoor... Moet het nog een aankleden...

16. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Shay wat een leuk kamertje! Ik zie dat bij jullie de deur op dezelfde plaats zit en op dezelfde (niet zo handige..) manier open gaat als bij ons. Wij willen ook de commode daar zetten waar jullie hem hebben staan.

17. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Oh trouwens, ik heb een afspraak gemaakt voor de twintigwekenecho, maar die kan pas met 21 weken. Daarvóór zit alles al vol. Zouden er nou zoveel zwangeren zijn op het moment of is de capaciteit van het ziekenhuis gewoon ontoereikend.. Voor de nekplooimeting was het ook al passen en meten om binnen de termijn nog een afspraak te maken!

18. Daiquiri

leuk kamertje Shay!

danabelle, ik heb de echo ook pas met 21wk en 4dg... :) heb 2 wk geleden de afspraak hiervoor gemaakt.

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ja echt heel irritant die deur... We hebben nog getwijfeld om het ledikant voor het raar te zetten maar dat zag ik niet zitten... Ben ik weer bang dat het tocht en dat zag er ook niet uit...

Hier valt het wel mee met afspraken maken... Ik kan meestal zo terecht ook tussendoor... Hier hebben ze wel maar 1 echoscopist voor twee ziekenhuizen...maar ja ik kon maandag toch alweer bij d'r terecht... maar volgens mij is het hier op het moment ook niet zo druk met de zwangeren hoor... Soms heb ik het idee dat iedereen zwanger is en nu valt het wel mee..

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Shay, wat staat het kamertje leuk! Ontzettend mooi met die tekening op de muur.
    Dinsdag komt die van ons ook. Hopelijk is voor die tijd het schilderwerk af en kan het gelijk neergezet worden, maar met die vriend van mij weet je het maar nooit...

Trouwens twee stoere buikbanden binnen gekregen. Zal straks even nieuwe foto's (laten) maken.

Deel Deze Pagina