haha ik zit je foto's even te bekijken... Maar ik zie foto's van jou maar ik had totaal iemand anders voorgesteld... Leuk hoor die buikbanden vooral met zo een buikje...
whaha nee hoor zo bedoel ik het niet... Als ik het zo lees klinkt idd een beetje lullig... Maar met je buikje bedoel ik jij kan een buikband om met buikje... Bij mij kan het nog niet zakt het gelijk af... Oh ja en ik had op de 1 of andere manier een ander gezicht verwacht... Ik dacht ook dat je blond was... Waar ik het op baseer ik zou het niet weten.. en nee niet dat je dom (blond) overkomt... Zou wat zijn als je er precies zo uitzag als dat ik dacht... maar ik moet zeggen als ik de foto's van de rest bekijk heb ik precies hetzelfde haha...
Hahaha ik heb precies hetzelfde hoor Shay! Denk ook van iedereen altijd dat ze er anders uit zien. En dan is het heel vreemd als iemand kort/donker haar heeft ipv lang/blond zoals je eerst dacht. Zo, nu eerst even broodjes warm maken, krijg trek.
Hey shay, wat staan de meubeltjes mooi zeg! De muurschildering komt zo ook erg leuk uit! Hie gaat het met je, voel je je nog steeds goed? En Stephanie, wat gaat jouw buik hard meid! Super en wat een gave buikbanden heb je!
dank je... Ja het gaat wel... Beter als dit wordt het denk ik niet meer pas na me zwangerschap waarschijnlijk... Ik spuug iig niet meer elke dag maar ik blijf niet veel kunnen eten en daardoor sterk ik ook niet echt aan... Dus ja alles maar op het gemakje he... Klinkt misschien stom maar 40 weken is eigenlijk echt lang en ben blij als ik die 40 weken heb bereikt...
hoi dames! @ stephanie, je ziet er mooi uit in die buikband hoor... zal ook wel lekker zitten allemaal. Hier verder eigenlijk weinig nieuws, maar verwacht hier vant weekend weinig te zijn omdat we aardig volgeboekt zitten zeg maar....op z'n vroegst zondagmiddag denk ik, dus tot dan! groetjes, Dai
Shay ik kan me heel goed voorstellen dat in jou geval 40 weken heel erg lang zijn. Hou je taai! Goed weekend allemaal!
Zijn jullie ook zo moe? Ik ben zo moe, echt uitgeput gewoon. Heb me vanochtend ziek gemeld. Ik moest er om 5:30 uit en ik werd gewoon eng in de douche. Ik kán niet meer. Heb de hele week al het gevoel op mijn tenen te lopen. En ik heb er, heel stom, geen moment aan toegegeven. En nu zit ik met de gebakken peren. Nooit gedacht dat een baby produceren zo vermoeiend zou zijn hahaha. @ Happy: hoe is het met jou meis? Een beetje over de teleurstelling van de afgelopen weken heen?
Hoi dames! Malleboe, ik ben doorlopend doodmoe. Door mijn ziekte ben ik sowieso al sneller en 'ernstiger' vermoeid dan gezonde mensen (ik kan ongeveer de helft van wat gezonde mensen kunnen op een dag zeg maar) maar ik merk nu dat ik zomaar in slaap kan vallen, midden op de dag of vroeg in de avond, terwijl ik NIETS gedaan heb (nouja, een boterham klaargemaakt voor mezelf en de kat geaaid). Ik sprak van de week mijn arts en die zei 'een zwangerschap is ook hard werken hoor!' dus ik voelde me wel heel erg begrepen hoor hihi. Shay wat vervelend dat je nog steeds niet veel kunt eten Mij lukt het ook niet een hele maaltijd weg te werken en binnen te houden, maar ik merk dat het beter gaat als ik kleine beetjes gaat. Ik krijg wel rare eettijden door het spugen in de ochtend, hou pas tegen een uurtje of twaalf mijn (derde of vierde) ontbijt binnen en krijg dan om vier uur weer honger. Hé maar je bent al over de helft van die veertig weken! Ik vind die buikbanden ook zo leuk Stephanie! Een vriendin bood me gisteren aan dat ik haar banden wel kan lenen tegen de tijd dat mijn buik er geschikt voor is, lief toch
Hey malleboe, Lief dat je het vraagt. Ik heb het inmiddels allemaal wel een plekje gegeven. Je draait het toch niet meer terug. We gaan vol goede moed verder (deze maand ook gewoon gericht geklust enzo ). En ik weet dat ik volgende maand hulp krijg. Mijn schoonzusje vertelde dinsdag dat ze ook gestopt is met de pil. Wel fijn dat ze het zei, anders was het dan ineens wel even slikken geweest (nu misschien stiekum ook wel als ze ineens zwanger is, maar live goes on). Wat vervelend dat je zo vreselijk moe bent. Verstandig dat je je ziek hebt gemeld (al is dat natuurlijk altijd vervelend als je dat moet doen)! Maar lekker bijkomen de komende dagen!
Stephanie, ik heb ook zo'n voorgevoel dat als ik zwanger wordt dat het een jongen wordt en mijn man ook . Raar is dat he, als het dan toch een meisje wordt.
Hoi meiden, kwam alleen even alles bijlezen, druk druk druk en honden moeten eruit dus hoop morgen even te kunnen reageren op iedereen! fijn weekend nog
Hey Linneke, Die kans is heel groot ja, dus dat wordt dan flink shoppen samen haha! Hoe gaat het met jou?
Iedereen druk dit weekend? Ook zo lekker weer Hier zo verjaardag van oma en tante. Vanmorgen gewerkt. Dus ga me even omkleden en de fiets pakken. Fijne zondag nog Liefs
Wat een heerlijk weertje vandaag... We zijn vandaag ff naar het bos gegaan om uit te waaien... Was echt lekker ff genieten van het zonnetje... Maar als een tijdje gelopen heb krijg ik last van me buik... Soort van buikpijn van die steken... Pas als ik dan weer even in de auto zit gaat het weg... Hebben jullie dat ook?
Denk dat je dan een beetje te weinig rust hebt gehad. Ik ken het gevoel wel. Tenminste, als ik teveel heb gelopen of druk ben geweest kan m'n buik ook wat zeer doen, word dan ook veel harder. Dussss rustig aan jij!
shya, dat herken ik nog van mijn vorige zwangerschap. vooral toen de buik dikker werd en we gingen lekker een stukje lopen, dan moesten we soms ff stoppen omdat ik dan ook steken kreeg in mn buik en dan wastie ff hard...maar dan ben je weer te druk.... stom he, je lichaam geeft vanzelf een signaal af....ook al ben je lekker relaxed aan het wandelen in het bos. Het was idd een heerlijk weekend trouwens, al zag ik het vanochtend nog niet zo zitten, maar vanmiddag lekker even een stukje gewandeld. helaas is het hier nu weer huilen met de pet op... Groetjes! Dai