ok ik dacht het wel maar dan weet ik dat ook weer... Gister was het weer idd ineens weer drama maar nu schijnt de zon weer fel alleen waait het zo hard bah... Volgens mij wordt ik verkouden want ik werd vanmorgen wakker met keelpijn bah... Maar ik moet nu maar eens gaan opschieten ik mag weer even naar de baby gaan kijken... Hopelijk laat het nu wel het gezichtje zien en even duidelijk laten zien of ze echt een meid is zodat ik met zekerheid kan gaan shoppen... Ik laat het jullie weer weten als ik geweest ben...
Spannend Shay, weer een echo! Steken heb ik ook af en toe, en mijn buik is regelmatig (een paar keer per dag) hard en gespannen. Volgens de verloskundige kan het geen kwaad zolang het maar niet een paar keer per uur is.
Oh trouwens ik heb nieuws.. we gaan vanavond een commode ophalen voor in de badkamer (via marktplaats kopen we er een) en een vriendin bood ons haar complete babykamertje aan voor een kleine vergoeding. Het is een mooi kamertje, echt onze smaak, en de meubeltjes zijn kleiner dan gemiddeld (de kast en de commode zijn 80 cm breed) dus we kunnen alles kwijt in ons kamertje. Je ziet wel dat de spulletjes gebruikt zijn maar ach.
Hoi meiden, Ik heb net foto's gemaakt van mijn buik! Ik ben echt al bol voor de 14 weken @ Shay: hoe was de echo???
Ok nu moeten jullie me toch uitleggen hoe jullie dat doen hoor met die buiken... Zelfs de echoscopist zei net nog tegen me je hebt echt een bescheiden buikje voor 21 weken mensen kunnen het vast nog niet zien bij je... Wel een mooi buikje hoor malleboe... Danabelle nu je weet hoe je foto's erop moeten... moet je wel een foto maken als je meubeltjes erin staan he... Stephanie bij jou komen de meubeltjes toch ook deze week? Hoe gaat het met het schilderwerk al begonnen? Over de echo van net... Ze heeft heel mooi d'r hoofdje laten zien en nu is ze helemaal goed gekeurd... 95 % zeker dat ze een meid is... Bij meisjes weten ze het nooit met de volle 100% dus vandaar die 95%... Als ik het goed heb mag emma morgen voor de 20 weken echo
Malleboe wat een mooi buikje! Net als bij Shay is mijn buik nog een stuk kleiner dan bij jou, maar ik merk nu wel dat ie iets begint te groeien. Natuurlijk maak ik foto's als de meubeltjes in het kamertje staan, en dan laat ik ze hier zien Het duurt alleen nog een aantal weken eerdat de meubeltjes komen, want onze vrienden hebben ook nog even de tijd nodig om de kamertjes van hun kinderen opnieuw in te richten. Zal manlief vanavond eens vragen weer een buikfoto te maken Shay, fijn dat alles goed is met jullie meisje! Ìemand voorspelde mij vanmorgen dat ik rond zou dragen - dus ik riep meteen: oh dan wordt het zeker toch een meisje?
Jij bent net als mij ook zo misselijk en spugen en wij groeien niet zo hard als de rest met de buikjes dus misschien krijg je idd ook een meid... Maar dan krijgen emma,malleboe,stephanie en dai allemaal jongens... Wat een theorie weer we zullen zien of het klopt... Ik ga weer verder met de speurtocht naar meisjesnamen... Jongensnamen zou ik er zo 10 hebben maar die meisjesnamen vind ik echt heel moeilijk... En heb er echt al heel veel bekeken...
@ Shay: ik heb juist een meiden naam klaar liggen. Stiekem ook een jongensnaam maar daar is mijn vriend het nog niet mee eens
Wij hadden jayden voor een jongen... Dus mocht het bij de geboorte toch een jongentje blijken te zijn wordt het jayden (met meisjes kleren dan wel) haha... het probleem met namen is dat je het allebei leuk moet vinden en dat is nog wel eens een probleem haha
*proest* een jongetje met meisjeskleren Shay, ik hoop maar voor jullie dat het inderdaad een meisje wordt Ik ken een Jayden met een zusje Katie, past er wel bij. Net als Haley en Alice bijvoorbeeld. Maar dat moet je maar net mooi vinden natuurlijk. Wij hebben voor een jongen al een naam, waren we in drie seconden uit haha.. Voor een meisje wel wat namen die we wel oké vinden, maar of DE naam daar nou bij zit?
Hey meiden! @Shay: Wat fijn dat het allemaal goed lijkt met de echo! En ws. een meid, leuk hoor! Ik moet idd morgen voor de echo, al om 8.30! Heb er zo'n zin in! Nu nog kijken of ik het goed heb gezien dat het een knulletje wordt. @Malleboe: Wat een supermooie buik heb je zeg! Bij mij groeide m'n buik ook al zo snel. Met mijn 1e zwangerschap had ik ook echt een enorme buik dus de 2e keer gaat het idd ook een stuk sneller. Ik merk wel dat ik deze keer wel echt heel hoog draag zeg maar. Ik zal binnenkort ook nog even een fotootje plaatsen. Knuffels voor iedereen! Emma
Hoi Meiden, ik ben er weer....... De vakantie was heerlijk! We hebben lekker een weekje genoten van de zomerse temperatuur daar en het mooie weer, al was het ook wel wat bewolkt en hebben we een paar regenbuitjes gehad. Vandaag ben ik bij de dokter geweest, want ik wilde wel eens even informeren wat ik nu het beste kon doen, omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. (Vandaag dag 78) Hij adviseerde ons om te beginnen met temperaturen, dus vanaf morgenochtend is het eerste wat ik 's ochtends doe als ik mijn ogen open doe, die thermometer in mijn kont stoppen. Zal effe wennen zijn, maar het is voor een goed doel. Hij wil me over 3 maanden weer terugzien, dus op 10 juni zit ik weer in de wachtkamer! Verder mogen we gelijk een zemenonderzoek laten doen. Donderdagochtend kan ik Jos zijn sperma om 9 uur gaan inleveren.... Wist niet dat je daarvoor ook rekening moet houden met zaadlozingen enzo, want je mag 2 dagen vooraf geen zaadlozing hebben gehad en niet langer dan 7 dagen geleden. En verder moet het zaad na de zaadlozing binnen een uur, liefst half uur op het laboratorium zijn. Dus dat wordt donderdag op tijd opstaan, en daarna de komende week duimen op een goede uitslag. Duimen jullie met ons mee?
Malleboe, wat heb jij een mooie buik zeg En idd al lekker zichtbaar voor je 14 weken! Shay, fijn dat ze nu alles liet zien en dat het goed is. En dat het nog steeds een meid is Emma, vind je het spannend voor morgen? Ben benieuwd hoor! Charpi, fijn dat je er weer bent! Wat gaat zo'n vakantie snel he.. Nog niet ongesteld? Wat een dikke baal zeg. Hier draaien de duimen op volle toeren donderdag hoor. Vanmiddag toevallig verf gehaald voor de kamer. Grijs met wit wordt het en met zilver doen we handjes en voetjes sjablonen (subtiel hoor!) Morgen komen ook de meubeltjes, dus alles in 1 keer!
Stephanie: even een tip voor als je die meubeltjes in elkaar gaat zetten... Tel eerst even of je alle schroefjes hebt en dat er geen beschadigingen zijn... wij miste namelijk 2 schoefjes en nog iets om de plank vast te maken... En we hadden een kleine beschadiging op 1 van die grijze handvaten... We hebben gebeld en ze sturen het over een paar weken op... Emma: veel plezier morgen... Ik hoop dat die van jou niet zo dwars is en ze handje voor ze gezichtje houd anders kan je ook terug haha Charpi: wat is dat snel gegaan dan je vakantie... Ik duim voor de van de week... Laten jullie trouwens een pretecho maken... Wij willen dat eigenlijk wel laten doen omdat de foto's die we nu hebben 2d zijn en echt onduidelijk en die 3d echo foto's zijn echt mooi...
Hey zo wat gaat de tijd snel zeg. nu al weer terug van je vakante Chapri. hoop dat je een goede uitslag krijgt van donderdag. en dat je maar snel je ongi gaat krijgen. emma spannend morgen. hoop dat je een goede uitslag krijgt Groetjes Anne
Goeie tip van de meubeltjes Hier net anderhalf uur aan de telefoon gehangen met kennisje, de enige in m'n omgeving met een klein kindje. Heb zere oren van hahaha. Ga zo de honden maar eens uitlaten. Bah, in de regen. Anne, hoe is het met jou dan?
NOD Happybest: 16maart Linneke: 22maart Charpi: ? Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Verrassing! Knul! Meid! Afspraken: 10-03: Emma 20 wk echo 12-03: Emma afspraak VK 17-03: Happybest oogarts 19-03: Shay afspraak gyn 06-04: Shay uitslagen lever 02-04: Daiquiri afspraak VK 09-04: Daiquiri 20 wk echo 15-05: Daiquiri reumatoloog
Zo, ik ben alweer 2 uurtjes op. Heb de halve kamer al van boven tot onder door een sopje gehaald en vond het nu tijd voor een kleine pauze We gaan zo beginnen met verven Kamertje komt vandaag. En ja idd, tussen 8:00 en 18:00 wordt ie bezorgd
Stephanie wat goed van je dat je al hebt schoongemaakt! En dat je gaat beginnen met het verven van de babykamer. Ik hoef het vast niet te zeggen, maar hou je er rekening mee dat jij nu niet met oplosmiddelen mag werken? Dus ook geen verf op terpentinebasis. Maar ik neem aan dat je dat al wist Shay, wij zijn er nog niet uit of we een pretecho laten maken. Als we met de twintigwekenecho het geslacht niet kunnen zien, dan waarschijnlijk wel - we zijn echt véél te nieuwsgierig haha! Anders zien we wel. Ik hoor van iedereen dat zo'n pretecho op het moment zelf erg leuk is, maar dat je er 'later' echt nooit meer naar kijkt (als je kindje er eenmaal is). En dan is het toch een hoop geld natuurlijk. Heb het idee dat mijn buik wat begint te groeien! Zal straks even de foto's van gisteren plaatsen. Inmiddels hebben wij de commode voor in de badkamer opgehaald, hij is stevig en degelijk en krijgt van ons een wit verfje Charpi, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Als jullie het sperma gaan inleveren, zorg er dan wel voor dat het goed warm blijft. Het beste kun je het potje vervoeren in je bh bijvoorbeeld. Maar dat zal de dokter je ook wel verteld hebben?