Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey Danabelle, Ik weet dat ik dat niet mag idd. Wilde alsnog wel wat doen, maar vriendje vind dat ik rustig aan moet doen en doet het net zo lief allemaal zelf. Ook goed!

Heb je enig idee of er een jongen of meid in je buik groeit? Ik ben benieuwd!

Zal zo je foto's eens bekijken. (nadat ik weer een rennie heb gescoord)

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Gadverdamme wat een baaldag :cry:
    Ben weer getrouwd met me emmer vandaag... Heb vannacht niet kunnen slapen ben stront verkouden... Met zo een lekker kriebelhoestje... Maar door dat hoesten moet ik dus alleen maar weer overgeven...

En ik wilde vandaag zoveel gaan doen maar ja dat schuif ik dan maar een dagje op...

stephanie: leuk he dat ze tussen 8:00 en 18:00 komen dan zit je er ook echt een hele dag op te wachten... Bij mij kwamen ze uiteindelijk om 15:00 uur ofzo pas... Ik mocht ook niks doen van me vriend dus heb hem maar ze gang laten gaan...

Danabelle: ben benieuwd of je al dik wordt hahah

Ik ga zo ook eens een nieuwe buikfoto maken...

Emma: Hoe was je echo vandaag?

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nou vanmorgen dus voor het eerst getemperatuurd (nadat ik Jos uit het bed had gejaagd om de thermometer te gaan halen, want die was deze slimme meid dus vergeten :p ), een keurige 36,8.... Voel nu wel geregeld mijn poepgaatje, hahaha, tja die moet er effe aan wennen, LOL... :confused:
    Zal zo maar een even gaan kijken of ik het ergens online kan bijhouden, dat temperaturen.... geloof dat ik daar iets van op het forum heb gelezen, effe opzoeken weer...

Wat vervelend Shay dat het vandaag weer effe niet meezit.... hopelijk morgen een betere dag.

Stephanie, ben benieuwd of ze nog een beetje optijd zijn gekomen met de meubeltjes....

Danabelle, mijn huisarts had niets gezegd over vervoeren in mijn bh, maar ik doe het toch maar voor de zekerheid, al zal dat proppen worden, want mijn bh is gewoonlijk al goed gevuld haha...

4. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hey dames,

Wat fijn Charpie dat je een leuke vakantie hebt gehad. De tijd is echt snel gegaan! Succes met tempen want dat is idd geen pretje :( . Ik zal voor je duimen. Wel fijn dat het sperma zo snel controleren. Bij ons hebben ze dit pas na een jaar gecontroleerd.

Stephanie, veel plezier met het klaarmaken van het kamertje! Ik hoop dat ze een beetje op tijd komen. Ben benieuwd naar het resultaat :D .

Shay dikke knuffel. Hou je taai meid!

Emma hoe was de echo?

Malleboe, wat heb jij al een superbuik zeg. Echt mooi.

Even een vraagje aan alle zwangeren onder ons (en dat zijn er nogal wat haha). Hebben jullie ook de innesteling gevoelt, of ontdekt door een innestelingsbloeding? En hoeveel dagen voor de NOD ongeveer? Ik weet dat het bij ons haast niet mogelijk is, maar het leek wel of ik heel iets verkleuring had vanmorgen met afvegen. Maar ja misschien was het wel niet, ik wil mezelf niet weer gek maken :( .
    Maar ik vroeg me dat zo af.

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier geen innesteling gevoeld of gezien.
    Maar het zou best eens kunnen natuurlijk :D
    Duimen draaien!

Kamertje zit in de verf en mannetje is al meubeltjes in elkaar aan het zetten.

6. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Thanks Stephanie!
    Dus ze waren nog mooi optijd met de meubeltjes. Wat fijn, want wachten dat is ook niets.

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Happy: Ik heb dat niet gehad had alleen buikpijn rond mijn innestelling maar ja dat had ik achteraf pas door want ik had nooit verwacht een positieve test te hebben die maand...

Ik kreeg net weer een brief van het uwv ik moet volgende week woensdag op gesprek komen... gaan ze kijken of ik wel recht heb op een ziektewetuitkering... Ik baal er wel een beetje van want had nou niet bepaald een goed gesprek met die vorige uwv arts... Straks zegt deze ook je kan dit of dat wel gaan doen...

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames,
    happybest, ik heb geen innestelingsbloeding vóór NOD gehad. Wel heb ik op NOD een bloeding gehad. Ik dacht in eerste instantie dan ook dat ik gewoon ongesteld werd. Pas toen het niet doorzette begon er iets te dagen.
    Shay wat vervelend dat je je emmer weer nodig hebt.. Ik heb sinds gisteren niet meer gespuugd. Voel me nog wel misselijk maar dat zal ook wel overgaan, hoop ik dan.
    Ik kon de foto's nu niet verkleinen, hij gaf een foutmelding, zal het straks nog eens proberen.
    Stephanie, ik dénk dat ik een jongen krijg, maar dat baseer ik nergens op hoor, gewoon een gevoel!
    Charpi temperaturen lijkt me geen lolletje. Zijn ovulatietesten geen optie? Mocht je belangstelling hebben, dan heb ik er hier nog een heleboel liggen die je tegen een kleine vergoeding kunt overnemen (geldt ook voor andere dames trouwens).

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hey meiden, bedankt dat jullie aan me dachten met de echo! Het ging erg goed, alles is oke, lipje en ruggetje mooi gesloten, alles compleet etc. Hij lag weer met z'n beentjes gekruist en de navelstreng lag er weer voor, maar na een tijdje wachten hebben we weer gekeken en ik had gelijk: it's a boy!
    We zijn superblij! De echoplaatjes zijn op zich wel mooi, maar we gaan toch ook een 3D-4D echo doen. Doen we op 24 weken, schijnt dan erg mooi te zijn.

@Happybest: Nope, hier ook geen innestelingsbloeding of pijnen gehad, itt de vorige keer, toen viel ik bijna flauw van de pijnaanvallen, vreselijk! Verder ook eigenlijk helemaal geen zw. schapstekenen gehad, dus we waren erg verrast met de positieve test.

@Charpi: fijn dat je weer terug bent meid, ik ga hier flink voor je zitten duimen. Wat een gedoe met dat semenonderzoek. Staat je mannetje best wel onder druk lijkt me. En dan maar ontspannen..... :( Echt superveel succes gewenst hoor! Hopelijk is alles goed!

@Shay: Wat vervelend met dat UWV he? Houd je vooral niet sterk voor ze. Ik zat destijds flink in de depressie en heb de hele tijd vreselijk gehuild bij het gesprek. Ze hadden geloof ik wel met me te doen, maar goed, ik was idd ook net als jij echt niet in staat om te werken. Ze zeiden dat zij er voor MIJ waren en niet om me te pushen oid. Laat het over je heen komen en doe je dus echt niet sterker voor dan je bent en vertel gewoon echt hoe jouw dagen eruit zien, hoeveel je afgevallen bent, je je erg zwak voelt ed. Zo is het gewoon ook. Je hebt dus recht op die uitkering! na dat gesprek laten ze je als het goed is een paar maanden met rust, zo ging het althans bij mij. Telefonisch houd je wel contact, maar dat is puur om na te gaan hoe het afgelopen weken is gegaan en of het nog steeds zwangerschapsgerelateerd is (duhhhh). Veel sterkte!

@Stephanie: Wat heerlijk he, dat geknutsel om alles in orde te maken voor die kleine. Ik geniet er zelf ook zo van met Mick zijn nieuwe kamertje. Zo leuk om alles op te knappen en te zien hoe het allemaal steeds mooier en mooier wordt! Waren alle meubeltjes compleet en onbeschadigd? Wij hebben daar nogal veel sores mee gehad en het is ook nooit goed gekomen helaas, waren wat dingetjes beschadigd en niet meer leverbaar. Maar goed, die set ging eruit...

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Fijn dat alles goed was Emma :D
    Gefeliciteerd met jullie knul!

De kast staat inmiddels, de rest moet nog uitgepakt, maar ga maar even van het goede uit nog.

Nu oven aanzetten voor de pizza.

11. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Ha, heerlijk zeg, pizza, en lekker even gemakkelijk voor vanavond. Ik ga maar een kliekje uit de vriezer pakken denk ik.

Leukleukleuk zeg, die meubeltjes! Geniet er maar lekker van! Inruimen van de kast is ook zo onwijs leuk met al die minikleertjes!

Heeft iemand trouwens ook enig idee of er lak bestaat op waterbasis? Ik moet namelijk nog onwijs veel lakken en heb daar meer tijd voor dan mijn mannetje..... Heb nu op terpetinebasis maar da's niet zo gezond idd.

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    emma echt een mooie foto... Die van ons zijn allemaal zo onduidelijk... vandaar dat we ook wel die pretecho willen laten doen...

stephanie goed plan van die pizza... alleen ff kijken of vriendlief het ermee eens is... Je kast staat al goedzo dat is het meeste werk de rest staat zo in elkaar...

Weten jullie iets tegen kriebelhoest? Ik word er gek van en wil niet weer een nacht niet slapen...

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Er is volgens mij zat verf op waterbasis te krijgen. Gewoon even navragen in de winkel.

hahaha Allemaal aan de pizza vanavond!

Mooie echofoto trouwens Emma :D

Shay, ik had altijd daro oid (oranje/gele capsules) maar weet niet of je die mag nemen tijdens zwangerschap.

Alleen de commode nog! Alleen nu de vraag... Hoe gaan we alles neerzetten :(

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Een paar handdoeken onder de meubeltjes en gaan schuiven zodat het zo staat zoals jullie willen...

15. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dank je wel voor jullie antwoorden. Ik heb manlief al een klein beetje gek gemaakt haha. Maar we zien het allemaal wel. Laat anders de ongie maar gauw komen zodat ik aan de clomid kan.

Mooie foto Emma en van harte gefeliciteerd met jullie knul!

16. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    jeetje wat wordt er lekker veel gekletst:
    @charpi: ik heb goede ervaringen met Fertility Friend, Het is welliswaar in het engels, maar goed begrijpelijk en ze leggen helemaal uit wat alles betekent. En het mooie is dat je ook andere dingen kan bijhouden
    @happybest: zie ook fertility Friend voor innestel verhalen en hoe je dat behalve met een bloeding of met steken, ook kan herkennen aan een temperatuurdipje.

HIer gaat het redelijk goed. Wel nu al een paar broeken die niet meer lekker zitten (te strak op mijn buik). Dan voel ik me een beetje misselijk, maar gelukkig zonder overgeven.

Vrijdag eerste afspraak bij VK en dus ook eerst echo, erg spannend of alles wel goed zit...

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spannend Sanneke!
    Leuk he als je broeken ineens niet lekker meer zitten. Klinkt een beetje vreemd nu ik het zo opschrijf, normaal gesproken is het andersom! hahaha

18. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Sanneke klopt het dat je je daar eerst moet registreren?
    En dat het een engelse site is (kan ik wel lezen, maar klopt dat?).

19. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hai, ja ik bedoelde eigenlijk gewone lak, dus geen verf, maar blanke lak ;) .
    Tot nu toe heb ik alles wat geverfd moest worden wel met akrylverf (dus op waterbasis) gedaan, maar de lak bestaat volgens mij niet.
    Hier in de bouwmarkt staan allemaal jonge knullen, die er echt geen verstand van hebben helaas, ik had het daar al een paar keer nagevraagd.
    :(

Shay, wat balen dat jullie foto's zo onduidelijk waren! Met de pretecho komt dat vast helemaal goed.

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Emma, ik heb geen idee of lak ook op waterbasis verkrijgbaar is?
    Wat een mooie echofoto meid, en gefeliciteerd dat jullie een tweede knul krijgen...

@Sanneke, bedankt voor de tip, ik ga me aanmelden bij Fertility Friend. Hopelijk begrijp ik wat ze schrijven, mijn engels is redelijk, maar niet super....
    Wat fijn dat je broeken niet lekker meer zitten, een goed teken! Spannende dat de echo eraan komt!

@Stephanie, ik ben erg benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien!

@Danabelle, voorlopig heb ik niet veel aan ovulatietesten, eerst moet mijn cyclus op gang komen... en mijn huisarts wil dat ik temp, dus doe ik dat maar, dan kan hij op die manier zien of er toch een eisprong komt... enne das gratis he, tempen.... maar in de toekomst heb ik misschien wel belangstelling...
    Ben benieuwd of je gevoel dat je een jongen krijgt uitkomt!

Deel Deze Pagina