Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hey meiden,

Ik snap er nou helemaal niets meer van! Volgens mij ben ik gewoon ongie aan het worden, maar een week te vroeg :confused: .

Sorry ik moest het even kwijt!

Schijnt bij jullie het zonnetje ook zo lekker! Daar wordt ik nou weer helemaal vrolijk van, laat het voorjaar maar komen (incl babytjes haha).

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Wat vaag happy... Het lichaam zit raar in elkaar wat dat betreft zeg...

Hier schijnt het zonnetje ook gelukkig... Maar ben echt verschrikkelijk verkouden... weer de hele nacht liggen blaffen... Kreeg op den duur ook echt buikpijn van dat hoesten en werd me buik keihard...

En nu moet ik vanmiddag eigenlijk ff naar me werk om gedag te zeggen en me spullen in te leveren...
    Maar ik kijk wel ff hoe het straks gaat...

Waar is toch me roze wolk?

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames!
    Shay ik heb per exprespost een roze wolk naar je opgestuurd hoor ;) Heb je hem ontvangen?
    Emma, ik heb destijds de trap gelakt met lak op waterbasis. Het was gewoon 'trappenlak', volgens mij van Karwei, zal zo nog eventjes kijken als ik in de schuur kom. De salontafel heb ik gelakt met interieurlak, maar die was transparant kersenkleurig. Wel op waterbasis, misschien hebben ze hem ook in een kleurloze variant.
    Happybest, temperaturen is inderdaad gratis, maar het kan wel ingewikkeld zijn! Zo mag je een x-aantal uren niet je bed uit geweest zijn, dus als je 's nachts moet plassen kun je pas na (ik dacht) twee uur temperaturen. En als je in de ochtend seks hebt, kan dat ook van invloed zijn op je temperatuur volgens mij. Maar wie weet werkt het voor jou heel goed!
    Hier schijnt inderdaad ook het zonnetje, al zie ik nu wel wolkjes aankomen.
    Shay, ik heb ook weer gedoe met het UWV. Zoals jullie weten ben ik gestopt met werken. Ik wilde bewust afzien van het gedoe met ziektewet, WW, sollicitatieplicht, reïntegratie en keuringen door artsen. Heb in het kader van de Wajong mijn portie al gehad.. Maar omdat ik ziek uit dienst ben gegaan, moet ik tóch naar een reïntegratieadviseur. En wel aanstaande vrijdag. Nou, ik zal hem/haar eens eventjes duidelijk maken dat ik a) nu niet kan werken en b) niet voor niets zélf mijn baan heb opgezegd, ik wil helemaal geen ziektewet/WW/reïntegratietraject o.i.d.! Er gaat wel iemand met me mee, dat is altijd wel zo prettig bij het UWV.

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Jemig Danabelle, wat een gedoe weer!
    Ik was dat gesodemieter op een gegeven moment ook zo zat dat ik voor mezelf en mijn herstel koos en dus ook zelf ontslag heb genomen. Door al die instanties wordt je herstel zo enorm vertraagd, ze hebben daar geen idee van! Ik heb het aan den lijve ondervonden. Laat ze het maar duidelijk weten, ze kunnen je niets maken. Je hebt zelf ontslag genomen en tsja, geen uitkering dus meer, maar ze kunnen je nu nergens meer toe dwingen. NIks reintegreren! Hoe komen ze erbij! Ik vind het echt raar dat je naar dat gesprek toe moet. Je hebt toch alle banden doorgesneden zeg maar? Dat zou net als bij mij moeten betekenen dat je van alles af bent hoor! Ik vind het echt vreemd..............

Thanx voor je tip van de Karwei, daar was ik nog niet geweest! Straks dus maar ff naar Hoofddorp

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Emma, ja, dat dacht ik dus ook.. Maar in de brief stond ook dat ik moet gaan uitleggen wat mijn werkgever en ik hebben gedaan aan mijn reïntegratie. Ik moet ook een reïntegratieplan meebrengen dat mijn werkgever gemaakt zou hebben. Nou, ze bekijken het maar bij het UWV, ik heb zo'n plan niet ontvangen van mijn werkgever (en denk dat hij het ook niet gemaakt heeft) en ben niet van plan om mijn EX-baas op te gaan bellen of hij alsjeblieft dat plan wil opsturen.
    Ik heb trouwens nieuwe buikfoto's in mijn album staan :)

6. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden....

moest erg veel bijlezen en kan dus niet overal op reageren, dan ben ik de rest van de middag bezig.. :)

Maar Shay, theorie van misselijk en meisje gaat niet op...heb dezelfde zwangerschap (praktisch hetzelfde tot nu toe) als de vorige keer en we hebben nu een dochter. maar ja het zegt allemaal niks he....bij jou gaat de theorie zo te lezen wel op met 95% zekerheid dan.. :)

Charpi welkom terug van vakantie en suc6 met het tempen. Ik heb FF 1 maand gebruikt, gewoon om eens te zien hoe of wat. Het programma werkt best grappig, eerste maand heb je het gratis, daarna zou je moetten bij betalen als je alle opties wilt blijven gebruiken. Ik temperatuurde alleen via mn oksel, dus was wat minder nauwkeurig.

Emma em Shay fijn dat de echo's allemaal goed waren!

Groetjes!
    Dai

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey meiden,

Charpi, lukt het een beetje met het tempen? Je zal er wel even een gewoonte van moeten maken of niet?

Emma, een verf speciaalzaak dan? Daar weten ze misschien meer?

Happy, vreemd dat je al ongesteld wordt zeg! Zet het al echt door dan?

Shay, die echte roze wolk heb ik ook nog niet gezien hoor. Te nuchter voor. Heb jij misschien ook wel last van.

Danabelle, wat een lief buikje! Jeetje meid, kan er niet over uit hoe slank je bent! hahaha

Dai, hoe voel je je verder?

Hier alles oke. Kamertje is af :D Nou ja, wel alles nog aankleden en zo hoor.

Zo werken, helemaal geen zin in, maar hoef gelukkig maar tot 19:30 :D
    Dus kom vanavond weer online!

8. Daiquiri

Dai voelt zich buitengewoon goed! en zo af en toe plopperdeplopt de kleine, dus ik ben helemaal happy!

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Super Happy :D

Trouwens, voor de liefhebbers....
    Er staan een paar foto's van de kamer op m'n site.

Ik moet haasten!

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi!
    Emma, ik heb even mijn schuur gecheckt en wat bleek: ik heb twee soorten blanke lak staan op waterbasis, zonder oplosmiddelen. De ene is van Glitsa en de andere van Karwei eigen merk (interieurlak). Die Glitsa ga ik binnenkort gebruiken om de commode die we van Marktplaats hebben op te knappen, het is pantserlak dus hij kan over een gekleurde verf heen om tegen beschadigen te beschermen. Het moet jou dus lukken een lak op waterbasis te vinden!
    Stephanie, ik ga zo weer even op je site kijken!
    Vanavond zwemmen trouwens, mijn gewone badpakje past nog..

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Stephanie wat een lief kamertje!

12. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Danabelle ik denk dat je me verward met charpi, want ik temp niet :D !

Ik snap er ook niets van. Het is zelfs zo dat het niet alleen een week te vroeg is, maar dat het zelfs voor het eerst wat meer is en dat ik echt kan zien dat dit dag 1 is zeg maar en dat ik niet hoef te gokken (voor mijn doen veel). Ik ben het spoor een beetje bijster, maar ja.

Stephanie, wat is het kamertje leuk geworden en wat een schattig behang! Leuk dat je een schommelstoel hebt, dat wil ik namelijk ook. Lijkt me heerlijk.

Shay ik hoop dat je roze wolk snel komt. Beterschap meid, dikke knuffel!

13. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Happybest, sorry, ik bedoelde idd Charpi :)

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Zo ik heb afscheid genomen op me werk...
    Dus ik ben officieel werkeloos...

Danabelle: Het duurt altijd even voordat wolken er zijn dus ik wacht nog een paar dagen af of ie aankomt...
    Dat uwv is idd wat zeg ik moet volgende week woensdag en bij mij staat er in de brief dat ik idd iemand mee mag nemen dus misschien neem ik me moeder wel even mee... Ben er best ongerust over omdat me vorige gesprek ook niet lekker liep...

Dai: ik weet dat die theorie niet klopt hoor haha

Stephanie: leuk hoor het kamertje er past zelfs nog een stoel in wat een luxe haha

Iedereen op me werk vroeg waar me buik was en geloofde niet dat ik alweer 21 weken zwanger ben... En natuurlijk willen ze allemaal weten wat het wordt tja helaas alleen jullie weten het (wat een eer eigenlijk voor jullie haha)
    en iemand vroeg ben je al bang voor de bevalling? uhmm nee hoeveel vrouwen hebben al geen kinderen gekregen waarom zou ik het dan niet kunnen...

15. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    aapy, het gaat nu weer goed. Ging ff niet zo lekker, was depresief, maar heb nu minder medicijnen en nu gaat het beter!

16. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    al 5 ovutesten gedaan en nog geen ei gevonden

17. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik heb mn ei gevonden jippie! Nu aan de klus...

18. Daiquiri

Linneke, we zullen je verder niet meer storen vanavond! ;)

19. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Wat een verhalen allemaal! Ik hou jullie niet meer bij hoor ;) Ik ben van het weekend thuis gebleven van werk. Was zooooooo moe, ik kón gewoon niet meer :( Nu gaat het wel weer wat beter. Ik heb de lichttherapie lamp tevoorschijn gehaalt en heb daardoor wat meer energie.

Zoektocht naar een huis blijft een ramp. Er wordt weinig aangeboden, en om lief zo ver te krijgen in Delft te gaan wonen moet ik met een goed huis op de proppen komen ;) We moeten eigenlijk ook nog nara de hypotheker om te zien wat we nu écht kunnen lenen.

Verder ben ik al 2 weken gestopt met Zoloft. Dat gaat wel goed. Af en toe een dipje maar ook de positieve emoties komen terug. Zo kan ik bijvoorbeeld weer helemaal genieten van muziek en heb ik erg veel zin in sex :oops:

Nou dat was mijn ego trip even ;)

Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!

Knuffels

20. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames,
    Linneke, wat jammer dat je depressief was. Gelukkig gaat het nu weer wat beter!
    Malleboe, heb jij een lichttherapielamp gehuurd of gekocht? Ik heb nl. wel eens gehoord dat de lampen die je kunt kopen, niet zo goed en sterk zijn als de lampen die je kunt huren. Philips heeft ook een 'energy light' en ik twijfel er al maanden over of ik er eentje zal kopen!
    Je zou toch zeggen dat er in deze tijd voldoende aanbod is van huizen? Maar Delft is wel duur volgens mij. Het is natuurlijk altijd verstandig om even bij een hypotheekadviseur langs te gaan, dan weet je in ieder geval precies wat de mogelijkheden zijn qua lenen!
    Fijn dat je positieve emoties ook terugkomen nu, en dan af en toe een dipje, dat hoort er misschien wel bij? Probeer te genieten van het leven :)
    Shay, als het kan zou ik zeker je moeder meenemen als ik jou was! Je raakt dan minder snel 'ondergesneeuwd' door de UWV-meneer of -mevrouw en je moeder kan sommige dingen misschien verduidelijken.
    Oh ik heb eindelijk een datum en tijd voor mijn afstuderen doorgekregen! Over twee weekjes mag ik :)

Deel Deze Pagina