Danabelle: ik zal het vanavond eens aan me moeder vragen of ze mee wil... Neem jij wel altijd iemand mee dan? Nog maar 2 weken voor je afstuderen... spannend Malleboe: gelukkig voel je je weer wat beter Nog steeds verkouden hier maar ja kan alleen maar wachten tot het over gaat... Ik ga vanmiddag denk ik maar even naar me oma met een bloementje want we hebben de box van haar gekregen... Oh en ik wil een een speentje kopen voor me moeder met I love oma erop (ze is jarig vandaag) maar weten jullie waar ze die nog meer verkopen als bij prenatal? Want daar hadden ze alleen nog de opa versie...
Wat lief dat jullie de box van je oma hebben gekregen Shay. Ik heb tot nu toe bij keuringen altijd iemand meegenomen naar het UWV, maar dat was voor de Wajong en niet voor ziektewet/WW. Morgen moet ik voor het eerst in het kader van ziektewet/WW naar het UWV. Moet nu weg, heb een afspraak
Hoi meiden, Kom alleen even ego bericht doen, want vandaag enorme last van m'n hormonen! Straks weer werken dus nu nog even rustig aan doen en eens kijken wat voor leuks er in de dozen baby spulletjes zitten. (wordt ik misschien weer wat vrolijker van) Fijne dag nog!
Zo zo het is zomaar even stil hier... Ik heb gister ff zitten kijken voor teksten op geboorte kaartjes... En ik hoorde dat je gewoon boeken kan ophalen bij een drukker zodat je het rustig uit kan zoeken dus dat is wel mooi... Maar wanneer moet je dat eigenlijk allemaal regelen? Als ik hier soms bedragen lees van wat mensen kwijt waren voor de kaartjes dan schrik er soms wel van hoor... 290 euro voor 80 kaartjes poeh... zoveel ben ik ook niet van plan om te gaan versturen gelukkig...
@ Shay, volgens mij regel je de geboortekaartjes gewoon wanneer het jou uitkomt? Als je wilt kun je ze zelfs nog uitzoeken als je al bevallen bent - wordt dan alleen wel een beetje lastig met een proefdruk. Maar een aantal weken vantevoren moet vroeg genoeg zijn. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe druk de drukker/copyshop het heeft. Bij ons heeft de copyshop ook hele leuke kaartjes, en dat is wat voordeliger dan bij de drukker. Ben trouwens bij het UWV geweest. Toen ik aangaf dat ik wilde afzien van mijn 'rechten op ziektewet en WW' en dat ik daarom mijn ontslag had genomen (goed, ik wilde ook en vooral afzien van de plichten) waren we gauw uitgepraat. Die meneer zou het in mijn dossier opnemen. Verder vandaag een babybadje geshopt!
Hey allemaal, Wat een rust inderdaad! Dat komt niet vaak voor haha! Ik heb vandaag voor de tweede keer een clomid gehad. vindt het stiekem toch wel spannend allemaal, vooral wat er nu gaat gebeuren enzo. Ik hou jullie op de hoogte. Fijn weekend allemaal. Liefs
Danabelle: gelukkig ben jij eindelijk klaar met dat uwv... Ik ben ook blij als ik er straks weer vanaf ben al dat gezeur wat er bij komt kijken... Ik ga waarschijnlijk over 2 weken een weekendje weg met mijn schoonfamilie en vrienden naar zo een park van landal... ff lekker er tussenuit... Maar daar hebben ze een zwembad maar ik moet maar eens gaan kijken of ik me bikini nog wel pas... Denk dat dat bovenstukje moeilijk wordt haha...
Shay veel plezier op het park.! Stephanie, hoe kom je aan die dozen babyspulletjes? Danabelle, Altijd een gedoe he bij het UWV. Ik heb er ook veel moeite voor moeten doen om afgekeurd te worden. (ik heb een schizoaffectieve stoornis, wat inhoudt dat ik psychoses kan krijgen). Het valt niet mee voor me, dat ik niet meer kan werken, maar daarom doe ik nu ook vrijwilligerswerk. En donderdag ga ik op gesprek voor een nw baantje in de administratie. Dus duim maar voor me, dat het wat is.
Linneke, wat goed dat je toch vrijwilligerswerk doet! En natuurlijk zal ik voor je duimen voor je sollicitatie donderdag! Ik ben zelf deels afgekeurd (Wajong) en voor het andere deel heb ik een aantal keer (voor en na mijn studie, tijdens mijn studie lukte niet en ik deed al zoveel langer over mijn studie) geprobeerd te werken. De laatste poging was ook een administratief baantje. Volgens mij kost het altijd moeite om iets gedaan te krijgen bij het UWV.. Shay, leuk, naar zo'n Landalpark! Op de website van H&M kun je ook nu, dus buiten het bikiniseizoen, losse bikinitops en -broekjes kopen. Dan kun je het broekje in de ene maat nemen en het topje in een andere maat. Misschien leuk/handig om daar eens te kijken? Ik heb nu een badpak te leen van een vriendin, zo'n echt zwangerschapsbadpak. Mijn buik lijkt er al heel flink in, want er zitten van die leuke rimpeltjes in het badpak Happybest, spannend hoor met de clomid! Ik hoop voor je dat het werkt en dat je gauw zwanger wordt!
Hoi Meiden, Even een ego berichtje tussendoor: Het zaad van mijn manneke is helemaal goed! Dus nu alleen mijn cyclus nog die op gang moet komen en dan maken we gewoon kans als ieder ander stel.... Pfffff vandaag kan ik het effe niet hebben dat ik al bijna 3 maanden niet ongi ben geworden....
Ben nog maar in ronde 1 bezig sinds ik gestopt ben met de pil en de cyclus wil niet echt op gang komen...
Dank je danabelle, ik hoop het ook. Shay das een lekker vooruitzicht! Waar ga je heen? Linneke fijn dat alles weer wat beter gaat (beetje late reactie), maar ook als het niet wil kun je altijd je hart luchten hoor! En ik duim zeker voor je donderdag. Charpi, wat vervelend dat je je niet fijn voelt. Maar super van je man. Ik vond dat eigenlijk bij ons het belangrijkste omdat je bij ons meer kunt doen dan bij de mannen. Knuffel!
NOD Linneke: 22maart Happybest: 10 april (uitgaande van 31dg) Charpi: ? Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Verrassing! Knul! Meid! Afspraken: 17-03: Happybest oogarts 19-03: Shay afspraak gyn 23-03: Happybest gyn 06-04: Shay uitslagen lever 02-04: Daiquiri afspraak VK 09-04: Daiquiri 20 wk echo 15-05: Daiquiri reumatoloog
Hoi meiden, Alleen even ego, morgen doe ik weer reageren op iedereen. Gisteren bij babypark in Kesteren (aanrader!) de wandelwagen gekocht. Maxi cosi mura 4 in zwart/rood. Alles erop en eraan Zo, intussen half uur met schoonzus aan telefoon gehangen en nu moet ik me alweer omkleden voor verjaardag! Fijne zondag nog.
Heey ladies! Charpi, wel fijn dat het zaad van je man oke is! Nu ff die cyclus op gang en jullie kunnen ook aan de slag! En nu dan maar alvast goed oefenen..... Happybest, succes met de clomidbehandeling, idd spannend, en hopelijk binnenkort resultaat! Stephanie, mn beste vriendin heeft ook de maxi cosi mura en is hier tevreden over! Hier gaat alles verder goed, verder weinig babynieuws te vertellen eigenlijk. Groetjes! Dai
Stephanie: ik heb je wandelwagen ff gegoogled wist niet welke het was... Maar leuk hoor en die kleuren kunnen voor allebei... Charpi: wat balen dat je nog steeds niet ongi bent... Maar misschien een domme opmerking hoor maar je hebt toch van die medicijnen waarmee ze je ongi kunnen opwekken is dat dan geen idee... Happy: ik ga naar zo een park van landal ergens in brabant... We zijn in totaal met 12 mensen dus best wel een groep... Kunnen we even lekker ontspannen na al dat gedoe... Is me vriend ook wel aan toe hoor... Heeft de laatste tijd zoveel moeten doen maar je zal hem nooit horen klagen... En goed nieuws ik pas nog in me bikini... Het is alleen wat meer gevult haha... hebben jullie trouwens al veel kleertjes enz gekocht... Ik eigenlijk nog niet... Het is ook best moeilijk met die maten want de 1 zegt niet teveel pakjes 50 kopen want daar passen ze maar heel even in en de ander zegt nee hoor daar passen ze best een tijd in...
NOD Linneke: 22maart Happybest: 10 april (uitgaande van 31dg) Charpi: ? (ben aan het ontpillen ) Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Verrassing! Knul! Meid! Afspraken: 17-03: Happybest oogarts 19-03: Shay afspraak gyn 23-03: Happybest gyn 06-04: Shay uitslagen lever 02-04: Daiquiri afspraak VK 09-04: Daiquiri 20 wk echo 15-05: Daiquiri reumatoloog 10-06: Charpi terug naar HA
@Shay, het klopt dat er meds zijn om een menstruatie op te wekken, maar die hebben totaal geen invloed op het sneller weer spontaan ongesteld worden of het krijgen van een eisprong, dus afwachten tot het spontaan weer komt is volgens mijn huisarts beter en die raad volg ik nu maar op... @Happybest, ik vind het ook het belangrijkste momenteel dat bij mijn manneke alles goed functioneert, nu is het alleen nog afwachten wanneer mijn lichaam er weer klaar voor is en de ene dag gaat dat afwachten me beter af dan de andere....