Sorry, geen tijd om op iedereen te reageren, wil wel even laten weten dat de eerste echo goed was. Nu druk druk druk met allerlei dingen regelen: kinderopvang, kraamzorg. het verbaasd me dat jullie allemaal al zover zijn. Lijkt me ook moeilijk voor de meiden waar het nog niet gelukt is. Ik hoop echt dat jullie ook snel aan de beurt zijn.
Hoi meiden, ik red het ff niet om uitgebreid te reageren... Ben ziek ale: ale: ale: Afgelopen donderdag werd ik wakker met bekkenpijn en sindsdien is het echt alleen maar erger geworden, vreselijke pijn in mijn rug die via mijn bekken helemaal door mijn benen trekt, pijn aan mijn knieeen, vreselijk moe, maar niet kunnen slapen, misselijk, koorts, erge dorst, ik word er gek van. Ik kan gewoon mijn bed niet uitkomen en ik wil zoveel doen......zucht... Hopelijk is het vrijdag over, want dan zouden we eindelijk eens een weekje op vakantie........... Ik baal zo Voel me echt ellendig.
He bah Emma wat vervelend! Een hele dikke knuffel van mij (das helaas het enige wat ik kan doen). Je hebt nog drie hele dagen voor het vrijdag is dus ik duim voor je dat het dan over is! BETERSCHAP! Sanneke wat lief dat je dat zegt, het is soms ook wel eens lastig, omdat je het zelf graag wilt en omdat het lijstje met zwangeren erg lang is en het soort praat verandert. Aan de andere kant ook wel weer makkelijk, want dan hebben wij alvast een heleboel tips, haha ! Wat super dat de echo goed was!
Hey Chapri hopelijk zet je onfi nu gauw door. kun je weer aan de slag. Happy best hoop voor je dat de meds snel aanslaan en dat we je de komende maand ook kunnen verwelkomen bij de club Emma wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Weet wat je mee maakt heb nu ook precies hetzelfde. echt balen. vorige week hebben we een bedje gekocht. echt heel leuk. over een paar weken in elkaar zetten en dan de rest erbij kopen. Groetjes Annemarie
Emma: wat balen meid... Maar dat griepje is als het goed is in een paar dagen over dus hopelijk voor vrijdag... Alleen die bekkenpijn zou ik ook niet weten wat je daar aan kan doen... Ik hoor weleens vaker zwangere vrouwen daarover... Waar zou je heen gaan op vakantie? Happy: ik zag bij het zwangere forum een topic over vrouwen die zwanger zijn geworden met clomid... Dus deze maand wordt jou maand... Wat doet de clomid eigenlijk? want ik ken dat helemaal niet eigenlijk... Het zonnetje schijnt zo lekker dus ik ga zo even lekker met het hondje naar het strand... Morgen naar de uwv arts... Dat wordt nog wat denk ik...
Hey meiden, Shay dank je ik hoop het ook. Het wordt nu namelijk heeeel erg moeilijk om vol te houden met de pijn enzo. Maar ja de aanhouder wint . Clomid is een middel, waarvan het lichaam denkt dat het een hormoon is. Het stimuleert de hersenstam om beter in actie te komen. Het bevordert de ei-groei en daardoor wordt de kwaliteit van de eisprong beter. Ik heb wel een eisprong, maar de gyn denkt dat de progesteron aanmaak (die ik te weinig heb), ook gestimuleerd wordt. Ik ben erg benieuwd, omdat ik zoiets had van; geef me dan gewoon progesteron, maar hij zal het wel weten haha. Maandag moet ik voor controle, dus ben erg benieuwd wat deze maand me brengt. Oja lekker vooruitzicht naar brabant. Wij zijn in januari in een landalpark geweest daar. Veel succes en sterkte morgen bij de UWV arts, laat hem maar een poepie ruiken hoor! Ik duim voor je! Vanmorgen bij de oogarts geweest. Helaas is de irisontsteking weer terug. Wordt er zolangzamerhand een beetje moedeloos van . Krijg nu andere druppels, zegt de apotheek, dat ik als ik ook maar denk dat ik zwanger ben, ik er direct mee moet stoppen. Kijk ik in de bijsluiter, staat er dat vrouwen die zwanger willen worden het beter ook niet kunnen gebruiken ! Ik heb het notabene nog gevraagd aan de oogarts. Morgen maar weer bellen, bah! Zo weer even genoeg gezeurd voor vandaag , het is daar veel te mooi weer voor! Annemarie, jij ook beterschap!
Even enorm ego vanuit hier! Mijn leidinggevende belde net op. Om te vragen hoe het met me ging. En om te vragen of ik per 1 april niet 100% de zw in wilde gaan! Ze heeft vervanging voor m'n verlof en wil graag dat ik me gewoon goed blijf voelen tot het eind. En niet dat ik op m'n tenen moet gaan lopen. Dusssssssss, per 1 April hoef ik alleen nog maar te werken wanneer ik dat wil. In de middagen een paar uurtjes of een keertje 's avonds Wil wel gewoon naar m'n werk blijven gaan, andere gezichten zien en even weg van thuis. Maar op deze manier is dat wel erg gezellig natuurlijk! Emma, wat erg voor je dat je je zo ziek voelt! Hopelijk knap je er wel snel van op hoor. En kunnen jullie fijn samen op vakantie. Hoe voel je je nu? Happy, knap van je hoe je je houdt hoor! We hopen allemaal dat ook jij snel zwanger zult zijn. Zal idd niet makkelijk zijn met al die zwangeren hier. Gaat toch snel over kwaaltjes en andere zwangere dingen. Maar je hebt wel een boel mensen die de duimen draaiende houden voor je! Anne, als het staat doe je vast wel een foto he! Charpi, wachten duurt altijd lang he.... In jou geval is het ook al wel een hele poos natuurlijk. Hopelijk komt die verrekte ongi nu snel! Wel fijn om te weten dat alles bij je mannetje goed is
Hoi meiden, Ik leef nog hoor ben alleen zo druk met van alles en nog wat Alles gaat hier nog steeds goed! knuffels
Hoi Meiden, hier ook even een egoberichtje... Soms heb ik er best wel moeite mee dat jullie (bijna) allemaal al zwanger zijn, ook al weet ik dat dat helemaal niet terecht is... bedoel jullie hebben ook allemaal op je beurt moeten wachten, de een langer dan de ander... en ik ben nog maar kort bezig. Het komt denk ik omdat ik momenteel geen enkele kans maak zwanger te worden, dat is het meest frustrerende. Zodra mijn cyclus op gang komt en er weer een ei sprong is, doen wij ook weer mee.... maar tot die tijd... is het wachten op die verrekte ongi die misschien nog maanden wegblijft Geloof me, dit verrekte wachtbankje is zeeeeeeeeeeeer frustrerend! Ik zou in deze tijd al 3 keer een eisprong gehad kunnen hebben, maar nee hoor mijn lichaam beslist anders..... Malleboe, fijn dat alles goed gaat! Stephanie, fijn dat je leidinggevende zo met je meedenkt! Happybest, ik hoop dat de clomid heel snel aan gaat slaan bij je, jullie wachten al zo lang.... Shay, morgen veel toitoi bij de uwv arts. Anne, beterschap meid! Emma, beterschap, ik hoop dat je snel genoeg opknapt zodat je toch even lekker een weekje weg kan gaan. Sanneke, fijn dat de eerste echo goed was!
Hey Charpi, Ik begrijp je heel goed hoor meid! Dat stomme rotbankje ook! Ik vond 60dagen al heeeel erg lang en voor jou duurt het nog langer. Mijn duimen zijn al blauw van het duimen (ook al weet ik dat je daar nu niet zoveel aan hebt). Ik kan niets anders dan jou ook een hele dikke mega knuffel geven!
Weinig nieuws, maar dikke knuffel voor de meiden die graag zwanger willen worden en zich tussen al die zwangere mutsen zich hier staande weten te houden! Liefs, Dai
Charpi, ik kan me best een beetje voorstellen hoe je je voelt hoor! Bij mij heeft het ongeveer een jaar geduurd eerdat ik zwanger werd. Dat ging niet zonder slag of stoot (mijn hubbie heeft problemen met 'spontaan' klaarkomen - dus geen erectieproblemen) en je wilt niet weten wat ik me in dat jaar allemaal in mijn hoofd heb gehaald! En hoe vaak ik zwangere dames, in het echt en op dit forum, gefeliciteerd heb - en hoewel mijn felicitaties gemeend waren, dacht ik wel regelmatig: wanneer wij nou? Maar er zijn mensen die het nog zoveel moeilijker hebben dan ik het had, en waarschijnlijk ook dan jij het nu hebt! Kop op, je wordt vast binnen afzienbare tijd zwanger! Stephanie, best een goed idee van je werkgever toch? Als het je niet meer lukt om al je werk te doen is het vast prettig dat de druk op deze manier van de ketel is! Emma, ben je nog ziek? Hoop dat je je gauw weer beter voelt!
Hey dames Ik snap ook best dat het moeilijk voor jullie moet zijn tussen al die zwangere en dan al die zwangerschapverhalen waar je dan zo graag over mee wil praten... Toen dit clubje begon was nog niemand zwanger en dat was wel makkelijk... En toen stephanie eenmaal zwanger was ging het hard en waren er ineens heel veel zwanger... Bij mij was het in de tweede ronde al raak en gelukkig had ik gelijk een normale cyclus enz... Maar ik kan me echt voorstellen hoe moeilijk het wel niet moet wezen als je cyclus zo van slag is en je niks kan doen... En net als happy elke keer hopen en dan komt die ongi weer aanzetten... Zo een teleurstelling lijkt me... Maar meiden het zonnetje is gaan schijnen en het is bijna pasen dus hopelijk komt er een paashaas een goed eitje bij jullie brengen... Danabelle: hoe is het met de misselijkheid? moet je nog wel eens spugen of is het helemaal weg... Emma: alweer een beetje beter Ik ben bij het uwv geweest... Hij probeerde het eerst wel te schuiven op mijn ziekte (omdat ik dan natuurlijk maar 70 % krijg) maar heb hem ook uitgelegd dat het daar echt niet aan ligt... Hij was wel aardig hoor en het is nu geregeld en ik hoef niet meer terug voordat ik bevallen ben... Hij vond vooral mijn ziekte nogal intressant dus was daar ook allemaal over aan het vragen en hij vond het allemaal nogal wat toch zware medicijnen en dan zwanger zijn... En me moeder was mee en nadat we daar waren geweest moest ze ineens huilen... Zo zielig... Dus ik schrok ik zeg wat is er dan... Maar het was gewoon wat die man zei dat het allemaal niet niks was met die ziekte en die medicijnen... Toen heb ik haar lekker mee de stad in genomen naar de prenatal... 2 shirtjes voor mezelf gekocht en wat pakjes voor de baby gehaald... En me moeder was weer helemaal hersteld... Dus kreeg ik van haar ook rompertjes en een pakje en een shirtje voor mezelf... Daarna lekker in de zon op het terras gezeten een tosti gegeten... Al met al een heerlijke dag gehad...
Een pluim voor Shay voor de manier waarop ze met haar moeder én met haar ziekte omgaat! Fijn dat die arts nu inzag dat het echt aan je zwangerschap ligt dat je nu eventjes niet kunt werken. Ik voel me bij vlagen nog misselijk en moet af en toe nog spugen, maar gelukkig niet meer iedere dag en áls het nog gebeurt, dan maximaal nog drie keer per dag dus het gaat echt een stuk beter! Het is hier idd hard gegaan met de zwangere dames. En ik vind het opvallend dat er nog geen miskramen gemeld zijn hier! *klopt af*
Dankjewel Shay voor je begrijpende woorden en stephanie voor de knuffel! Shay, fijn dat je nu niet meer terug hoeft te komen bij de uwv-arts... kan me de reactie van je mam best wel even voorstellen, het is ook niet niks allemaal....