Ook van mij allemaal een dikke knuf! Ik lees nog steeds een beetje mee, heb zelf niet veel te melden. Maar over niet al te lange tijd gaan wij ook weer aan de slag. Ik heb vorige week woensdag de MTX voor het laatst gespoten dus over 3 mnd hebben we groen licht. De Enbrel blijf ik deze keer wel gewoon gebruiken, die pakken ze me dit keer niet weer af. Ik moest van de orthopeed zsm aan de 2e kindje beginnen zodat ze zsm mijn schouders kunnen vervangen. Dus 26 mei slik ik mijn laatste pil
Shay ! En fijn dat je voor nu van het UWV af bent. Chelleke wat leuk dat jij er ook weer bent. Spannend hoor! Voor je het weet is het de 26e !
@ Chelleke, leuk! kan je gaan aftellen......ideetje voor een banner misschien? @ Shay, fijn dat je eindelijk begrip lijkt te hebben en dat je ziekte niet zomaar wat is....zo heb je altijd maar weer een reden om jezelf eens lekker te verwennen... @ Danabelle, ik ben ook druk aan het afkloppen!
NOD Linneke: 22maart Happybest: 10 april (uitgaande van 31dg) Charpi: ? Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Verrassing! Knul! Meid! Afspraken: 23-03: Happybest gyn 06-04: Shay uitslagen lever 02-04: Daiquiri afspraak VK 09-04: Daiquiri 20 wk echo 16-04: Shay gyn 15-05: Daiquiri reumatoloog
Ik moet zeggen het verbaasde mij ook al van die miskramen want ze zeggen toch 1 op de 10 vrouwen krijgt wel eens een miskraam... Maar daarbij zitten dus ook de vrouwen die het helemaal niet geweten hebben dat ze zwanger zijn en gewoon ongi werden... Dus ja maar we hopen hier ook nooit een miskraam gemeld te krijgen... Ik ben idd van het uwv af gelukkig... Nou ja af ze moeten me nog wel wekelijks betalen natuurlijk... Ik ben net weer naar de gyn geweest... En die kleine d'r hartje klopte weer goed en mijn bloeddruk is nog steeds gewoon goed... En hij zei ik zie dat je nog gewoon je broeken past en die zitten zelfs nog los... Dus ik zei ja idd omdat ik zoveel afgevallen ben... Dus hij zei ja idd daar komt het van maar je hebt wel een mooi beginnend buikje haha Over een maand hoef ik pas weer terug... Emma: ik ben benieuwd of het weer wat beter gaat en of je morgen nog gewoon op vakantie gaat? Danabelle: Gelukkig is het spugen minder... Tegen mij hadden ze ook gezegd bij week 18 wordt het minder en ik dacht echt jaja het zal wel maar het was toch waar... Ik spuug ook af en toe nog... Van de week kwam ineens me avond eten er weer uit... Maar ja het is een hele verbetering met een paar weken terug... Ik zat te lezen bij het zwangere topic over iemand die ziek was en haar collega's kwamen langs en was ze bang dat die collega's haar niet ziek vonden ofzo... En ik las jou berichtje over toen koste het me al moeite om een kam door me haar te halen en ik moest er zo om lachen... Me vriend zei wat doe jij dan maar ik kon het niet uitleggen... Was gewoon zo herkenbaar hoe je dat opgeschreven had...
charpi, ik heb het er ook moeilijk mee dat bijna iedereen hier zwanger is hoor. Dus ik kan me jou reactie heel goed voor stellen. Ik mag woensdag en donderdagmiddag beginnenn met dat administratieve baantje. Het is vrijwilligerswerk. Maar ik ben wel blij. Ik verveelde me thuis een beetje.
@Linneke, leuk dat je een baantje hebt gevonden, laat je weten hoe het bevalt? Enne, we zijn niet alleen, Happybest, jij, ik en nog vele die we niet kennen proberen zwanger te raken.... Ik probeer gewoon mee te genieten met de anderen uit dit topic, al is dat soms effe moeilijk als ik even met mezelf te doen heb.... @Shay, fijn dat alles bij de gyn goed was! Alleen vraag ik me af waarom mijn aanpassingen op het "afsprakenrooster" weer zijn weggehaald? Ik had ook een afspraak ertussen gezet... @Chelleke, je kan gaan aftellen meid, leuke vooruitzichten! En bedankt voor de knuffel! Hier gaat het op emotioneel gebied weer wat lekkerder, het komt in vlagen en gaat gelukkig ook weer weg! Alleen hebben we nu slecht nieuws, we hebben waarschijnlijk een lekkage in de verwarmingsbuizen ergens... we denken onder de grond, omdat we nergens lekkage zien.... dus het zit of in de serre/garage of in de vloerverwarming....
Wat leuk Linneke! Goed van je! Jou NOD komt ook al snel dichterbij, spannend hoor! Ik duim voor je. Emma hoe gaat het met je? Ik hoop dat je opgeknapt bent en dat je morgen lekker weg kan.
Hè bah Charpi wat vervelend? Hoe ben je er achter gekomen dan? Shay wat fijn dat het hartje van je kleine meid weer goed klopte.
Hey Happybest en chapri dank je wel voor je wensen. voel me al wel beter ook weer aan het werk geweest maar heb af en toe nog vlagen van misselijkheid. Emma hoe gaat ie met jou? staphanie wat fijn zo'n meedenkende leidinggevende. als het me lukt dan ga ik zeker een foto plaatsen. ben een muts hierin dus vandaar dat mijn album nog steeds zo leeg is. Vandaag weer naar de gyn ga weer naar onze woelwater kijken. of ze goed groeit en of de moederkoek goed doorbloed is. best spannend. maar altijd leuk om te zien. Groetjes en een zonnige dag.
Hey allemaal, Veel plezier Anne! Geniet ervan . Ik moet maandag weer naar de gyn. Ik vindt het zo spannend, omdat ik deze maand (waarschijnlijk, als het aanslaat) voor het eerst echt kans heb om zwanger te worden. Daarom heb ik een ego-vraagje aan jullie , zouden jullie deze keer extra hard willen duimen voor me? Ik weet dat jullie altijd erg lief zijn, maar ik vindt het gewoon zo spannend. Ik hoop zo dat het lukt. Iedereen is zo lief, ik heb een maansteen van mijn zus en zwager gekregen en een vruchtbaarheids boedha van mijn schoonzusje en zwager. Baat het niet, het schaad ook niet . En dan nog jullie allemaal en ook nog 7x gependeld voor april. We wachten het rustig af (nou ja op het klussen na dan ). Een hele fijne en vooral zonnige dag allemaal Liefs
@ Charpi, wij dachten ook dat we lekkage hadden in de verwarmingsbuizen onder de keuken (plek waar we niet bij kunnen). De loodgieter had alle buizen waar hij wel bij kon nagelopen en daar zat het dus niet.. Uiteindelijk bleek het te liggen aan een combinatie van een slecht werkend expansievat en een lekje in de ketel zelf. Als de druk weer oploopt zodra je de verwarming of warm water aanzet, ligt het sowieso aan het expansievat. Test je dat even als je dat nog niet gedaan hebt? @ Happybest, ik duim voor je! @ Shay, ik denk dat we misschien wel de hele zwangerschap last blijven houden van het spugen. Gelukkig gaat het nu bij ons allebei wat beter! @ iedereen, sinds anderhalve week voel ik de baby ook duidelijk, zo leuk! Mijn man voelt het ook als hij zijn hand op mijn buik legt
Charpi: Ik heb gewoon de laatste lijst gepakt en gekopieerd en niks veranderd... Wanneer was je afspraak dan zetten het er weer gewoon tussen... Happy: Natuurlijk duimen we voor je... Het is april dus de maand van de eieren... Dus we hopen het echt voor deze maand... Ik moet zeggen ik vindt het echt knap hoe je ermee omgaat... Je blijft ondanks alles de hele tijd positief en bent ook blij voor andere als ze zwanger zijn en denkt ook mee met de zwangere... Wij hebben vrienden die nu bijna een jaar bezig zijn maar het is helaas nog niet gelukt... Ze waren eerder als ons begonnen maar die is elke keer 2 of 3 weken overtijd maar is net als jou ook zo positief... Ze vraagt altijd hoe het gaat en is ook echt blij voor ons... Maar ik vind het wel eens moeilijk want ik gun het hun zo... Van de week had ik gedroomd dat ze kwamen vertellen dat ze zwanger was en toen moest ik huilen... Gewoon omdat ik ze het echt gun... Bij emma gaan we er maar vanuit dat ze lekker op vakantie is... Geen nieuws is goed nieuws toch? Het was gister koopavond en ik had al lang niks meer voor mezelf gekocht... Behalve van de week die positiekleding natuurlijk maar ja dat vind ik nou niet echt leuk... Dus ik heb gister lekker schoenen gekocht... Dus nu ben ik helemaal blij met me nieuwe schoenen haha
Jullie zijn geweldig! Shay, wat vervelend voor je vrienden. Maar ik denk dat je vriendin ook zoiets heeft van life goes on hoe moeilijk het soms ook is.. Ik hoop dat je droom over hun uitkomt. Goed van je dat je jezelf verwent hebt. Dat moet soms ook eens .
Hey meiden. Dank jullie wel. twas erg mooi om te zien. hebben leuke echo fototjes mee gekregen. (eindelijk) de kleine was zo eigenwijs datie zich niet wilde laten zien maar gelukkig hebben we er nu een paar leuke en ook duidelijke. Happy we gaan er gewoon van uit dat je deze maand ons gaat verheugen met goed en leuk nieuws. we zullen onze duimen nog even harder laten draaien voor je. groetjes
Dank je Anne! Super dat je nu mooie foto's hebt van je kleine hummel. Nu wordt het toch echt wel hoog tijd voor foto's in je album haha !