shay meis knuf vanuit hier.. sunshine welkom ! hier niet veel nieuws te melden. steeds grieperig..wil niet echt doorzetten grrrr ga maar eens leren heb morgen examen
Hmm, vervelend hoor, dat je nog steeds grieperig bent. Dan gaat het leren ook niet zo lekker lijkt me. Wel op tijd naar bed he?! Het heerst echt enrom volgens mij. Mijn man ligt ook al de hele dag ziek in bed met koorts en Mick heb ik net getemperatuurd en die heeft nu 39.6 Hopelijk blijf ik op de been, want anders wordt het wel erg lastig! Heb wel een grote aft achter in mijn mond. Mij lymfeknoop is zelfs helemaal opgezwollen in mijn hals Zal ook wel komen door wat weerstandsgebrek door slaaptekort. Maar goed, ik heb vanmiddag ook even 2 uurtjes geslapen, dat was heerlijk! @Sunshine: Welkom! Stephanie heeft je al aan de lijst toegevoegd zag ik Spannend hoor, we hebben bijna tegelijk onze NOD! Dikke kus voor iedereen! Emma
NOD dag: Stephanie: 10 okt Shay: 13 okt Debbie: 14 okt spiraaltje verwijderen Happybest: 15 okt Puzzcat: 15 okt Linneke: 18 okt Emma: 20 okt Sunshine: 21 okt Danabelle: 4 nov Danitjuh: ? He, Danitjuh, ik heb jou gewoon vast bij de lijst gezet hoor, het komt voor jou ook steeds dichterbij! x, Emma
Staat ook wel gezellig zo'n volle lijst Emma, niet zwanger toevallig? Kun je ook last hebben van wondjes in je mond. (had ik ook toevallig)
Hey hey Ben ik weer... Moest ff terug lezen want een verhalen... @ emma gelukkig ben je weer thuis maar nu niet ziek worden eh (misschien ben je gewoon zwanger) @ debbie ja dan kunnen we samen elke maand in spanning zitten tot die dag eindelijk komt... Maar ja ben nog niet ongi dus weet ook niet wanneer mijn ongi dan wel komt en kan pas vanaf dan weer tellen dus ja... @ Stephanie gezellig dat je nog hier blijft om ons te ondersteunen haha... voor de rest weet ik het even niet meer... Ik ga zo lekker slapen ben dood moe
@ Shay en Stephanie: Ik hoop dat jullie gelijk hebben . Het zou zo goed uitkomen nu, wat positief nieuws! Er is hier even wat teveel narigheid deze maand. We hebben trouwens deze maand ook niet zoveel geklust helaas. Wel begin van de maand t/m de dag van de eisprong (heb 'm duidelijk gevoeld). Hopelijk was dat genoeg.... He Shay, kan het zijn dat je te vroeg getest hebt? Ga je nog testen of wacht je de komende dagen nog af of je ongi wordt? Ik voel verder niets. Ja ben wel aan de dunne maar volgens mij komt dat door de griep die hier in huis heerst. Mijn hemel, ik hoop het wel enorm hoor, dat we straks positief testen. Wat zou dat een geweldig cadeau zijn! Slaap lekker straks allemaal! Knuffel voor iedereen die het kan gebruiken! Emma
@Danitjuh: Heel veel succes morgen met je examen! Het lukt je vast! Ikzelf moet vanavond ook nog studeren (morgen ook examen ) Ik duim voor je! Emma
Voor de dames die examen moeten doen: SUCCES! En Shay ben je al ongi geworden? Fijne zonnige maandag! xxx
Hey Nee hoor nog niks te bekennen... maar voel ook nog niks... Misschien met dat ontpillen te maken straks is mijn eerste cyclus ook 80 dagen ofzo zoals je bij sommige andere hoort ik hoop het niet... Nu heb ik ook zoiets van laat het dan maar komen kan ik tenminste de volgende ronde in... We hebben afgesproken dat ik zaterdag pas weer een test doe als ik dan nog niet ongi ben geworden.... groetjes
Hé ik lees dat er een paar dames examen moeten doen, spannend! Laten jullie eventjes weten hoe het is afgelopen?
Middag! Succes met de examens meiden! Shay, spannend! idd niet te hopen dat je zo'n lange cyclus hebt door het ontpillen. Je lijkt er wel nuchter in te staan. Knap hoor! Hier net neuroloog gebeld. Volgende week naartoe. Geen idee hoe verder, maar dat hoor ik dan wel. Liefs
Nou ik lijk er nuchter onder maar ben ik niet hoor... Maar hoop gewoon snel duidelijkheid te krijgen of ik naar de volgende ronde ga of niet... En tja zit nog maar in de eerste ronde dus mag nog niet gaan klagen... Hoe voel jij je nu dan?
Shay..ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt want een cyclus van 80 dagen is niet niks hoor. Sterkte!
Eerste ronde is spannend wat je lichaam allemaal gaat doen. Rustig afwachten en als je echt zeker wil zijn, gewoon even een testje doen van de week. Ik voel me redelijk. Verkouden, darmen doen vreemd, moe, maar verder goed! Nog steeds niet echt het besef dat ik echt zwanger ben. Schoonzus belde net op hoe het ging. Heel lief! (die zitten zelf net in de molen)
tja afwachten meer kan ik niet... Maar ga pas zaterdag een test doen als ik dan nog nie ongi ben natuurlijk... Maar stephanie misschien als je buik begint te groeien dat je dan pas echt denkt er zit toch echt wat in...
Ik heb online ovulatietesten besteld. Voorheen printte ik altijd een vruchtbaarheidskalender uit. Maar zo'n test lijkt me toch betrouwbaarder...
Hoi Meiden, Ik heb vandaag alweer een naar bericht gehad, een vriendin van mij heeft net, met 9 weken, een miskraam gehad. Ik zit continu met mijn gedachten bij haar. Echt vreselijk nieuws.......... Ik heb vanavond examen, dus ik ga gauw nog even studeren. Dank jullie wel voor alle succes-wensen! Gr. Emma Ps: morgen gaan we met Mick naar de kinderarts om alles voor volgende week door te spreken. Hopelijk kan ze mijn ongerustheid wat wegnemen. Verder hier ook steeds meer griepverschijnselen Tot later!
@ Emma, wat rot voor je vriendin Succes met je examen en bij de kinderarts morgen met Mick! Hoe gaat het nu met hem?
Emma wat vervelend... Je krijgt alleen maar slecht nieuws... Hopelijk is het griepje geen griepje en heb je straks toch nog wat positief nieuws...