Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Fijn dat alles goed was Anne!

2. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Hey Ladies,
    Ik heb goed nieuws.....
    Hier ook eindelijk na 215 dagen toch weer ongesteld! Wel nog niet helemaal zoals anders, maarrrr toch een begin is er! I am very happy! (haha, nog nooit zo blij geweest om ongi te zijn) Tijd voor een feestje Yoehoe ;)

Ik wens jullie een fijn weekend allemaal!

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dat is fijn sunshins :)

4. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Ja ontzettend fijn! Ik moest het even kwijt! hihi ;)
    En omdat jullie zo meeleven, vond ik het gewoon even een leuke mededeling. :oops:

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Altijd goed hoor :thumup:

6. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hey Sushine!
    Wat een super nieuws =D> (dat zeggen we hier niet vaak haha)!
    Wat moet dat fijn zijn, dat je nu eindelijk weer verder kan.
    Maak er maar een mooi feestje van!

7. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    gefeliciteerd Sunshine,

Zou emma nou toch weg zijn?

Het is vandaag mijn ongidag en ik ben het nog niet geworden. Spannend!

8. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    Linneke, we duimen voor je. En Happybest en Charpi ook. En sunshine ook voor jou, nu de ongesteldheid er is, dan komt de rest hopelijk ook!

Hier een beetje last van zwangerschapsdementie: vergeet steeds mijn reuma medicijnen...

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

kwam eventjes gedag zeggen en zeggen dat ik vanaf morgen weer aanwezig zal zijn. ontzettend druk geweest laatste paar dagen.
    zo nu weer op de bank, en morgen alles eens teruglezen en reageren.

kus

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Linneke: wanneer ga je testen? spannend

Sanneke: Ik had dat ook met die medicijnen vergeten maar ik heb ze nu zo staan op me nachtkastje dat ik ze elke avond zie staan en
    neem ik ze gelijk in...

Hier een lekker weekendje gehad vooral vanwege het mooie weer...
    We hebben een hemeltje besteld en een stootrand voor in het ledikant en een overtrek voor een lakentje... Het is allemaal wit en dan in het grijs staat tijgertje erop...
    Het enige wat ik nu nog moet hebben zijn de kleertjes...

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames!
    Lijkt me vervelend als je door de 'zwangerschapsdementie' vergeet je medicijnen in te nemen! Ik gebruik op dit moment geen reguliere medicijnen, wel homeopatische en voedingssupplementen. Die neem ik ook wel eens niet in als dat wel zou moeten, nouja, het is vast geen ramp.
    Shay, linnengoed met een grijs tijgertje klinkt leuk! Draag je inmiddels al positiekleding? Ik heb een heel leuk spijkerrokje gekocht pas, ben er echt blij mee haha. Kwam er bij het werken in de tuin (= kluskleding aan) achter dat mijn gewone broeken nog wel passen, maar ik draag ze gewoon niet meer. Vond het trouwens niet zo'n succes om heel de tijd op mijn hurken te zitten. Heb na twintig minuten manlief de schepjes e.d. in zijn handen gedrukt en ben in het zonnetje gaan zitten..
    Mijn buik gaat nu wel echt groeien trouwens. En ik ga 'rond dragen' want mijn taille verdwijnt! Zaterdag was ik op een feestje, de jarige wist uiteraard van mijn zwangerschap en zij kon het goed zien, omdat ze weet hoe ik er normaal uitzie, maar mensen met wie ik daar zat te praten en die mij niet kenden, waren verbaasd te horen dat ik zwanger ben en zelfs al halverwege de zwangerschap ben. Dus 'vreemden' zien het nog niet blijkbaar.
    Gisteren trouwens naar een concert geweest :D
    Voor iedereen die zwanger wil worden: heel veel succes!

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Nee ik draag me positiekleding nog niet... Heb gister me broek opgehaald bij me ouders want er moest een stuk af (ben niet zo lang)
    Me shirtjes kan ik echt nog niet aan want daar moet je zo een bolle buik voor hebben nu ziet het er niet uit...
    Ik draag ook rond en heb soms het idee alsof me buik elke dag harder begint te groeien...

Vrijdag was ik met me schoonzusje naar de stad omdat ik babyschoenen van d'r kreeg en ik mocht ze uitzoeken... Ze hoopte dat ik naar blauwe of roze schoenen pakte zodat ze wist wat het werd maar dat deed ik natuurlijk niet...
    Uiteindelijk zijn het grijze glinster diesels geworden... Ze zijn echt heel schattig...

Ik zal eens even een buikfoto maken (zet ik die schoentjes er ook gelijk even op haha)

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Zo me buikfoto staat in me album...

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Shay wat een leuke schoentjes! En hihi, natuurlijk is je schoonzusje nieuwsgierig naar het geslacht van jullie baby! Mijn zusje is regelmatig namen aan het raden.. Wij gaan sowieso vertellen of het een jongetje of meisje is, als we dat weten, dus daar hoeven ze zich hier niet mee bezig te houden.
    Mooie buikfoto ook! Je hebt nu toch een mooi buikje? Ja er zijn dames die zo'n buikje met veertien weken al hebben, maar ach, wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af.
    Nog één kilo trouwens en ik zit weer op mijn normale gewicht :D

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Mooie buik :D

16. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik ben zeer tevreden hoor over me buikje maar normaal zien mensen het niet...
    Ik was dit weekend in een babyzaak en degene die ons hielp kennen we dus ze vroeg hoe het ging en hoe ver ik was... Dus ik 23 weken zegt ze huh dat zou je ook niet zeggen zeg... Al die mensen die bij die kassa stonden keken zo naar me buik... Tja en ik had een jas aan dan zie je echt niks...
    Bij die schoenenzaak zei dat meisje echt zo leuk he die schoentjes neem wel het bonnentje mee voor als ze niet passen... Dus me schoonzusje lacht zo en zegt het is nog niet eens geboren het is voor haar... Dus dat meisje HUH oh dat zou je ook niet zeggen...

Maar hoe doe je dat alles al weer bijna terug?
    Ik ben in totaal 8 kilo afgevallen daarvan zit er nu 4 kilo weer van aan... Maar ik moet zeggen ik eet ook echt nog niet veel... Met avond eten eet ik echt maar een klein beetje meer kan ik niet op want anders ga ik weer spugen... Maar volgens de gyn is het niet erg...

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  18. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hihi Shay, toen ik vijf-zes kilo was afgevallen was ik echt te licht hoor! Ik ben slank gebouwd, maar ook weer niet zó slank dat je mijn ribben kunt tellen. En dat was aan het begin van mijn zwangerschap wel het geval. Dus dat gewicht (51,5 kilo) hoorde gewoon echt niet bij mij. Ik heb al jaren een vrij stabiel gewicht van rond de 57 kilo en als ik door een buikgriepje twee kilo afviel, zaten die er ook in no-time weer aan. Dus ik denk dat de kilo's er al (op eentje na) weer aan zitten doordat mijn lichaam gewoon iets meer vasthoudt nu, omdat het snapt dat het op dit gewicht 'hoort'. Klinkt vaag, maar ik hoop dat je het zo snapt.
    Ik spuug 's avonds niet meer, alleen nog in de ochtend. En dan doe ik dus wel mijn best om tóch een normaal ontbijt binnen te krijgen, al moet ik daarvoor meerdere keren een ontbijtje naar binnen werken. Ik voel me nu ook vrij 'normaal' zeg maar, heb gelukkig niet meer constant het beroerde gevoel.
    Zal straks als manlief thuiskomt hem eens even aan zijn jasje trekken om een buikfoto te maken :D

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    chelleke ik loop een beetje gelijk kwa buikgroei als je je foto's zo zie... Maar ik vind het niet erg hoor dat mensen het niet echt zien... Alleen wel als mensen gaan zeggen dat het kindje dus niet goed groeit omdat je buik niet zo groot is...
    Dit weekend ga ik een weekendje weg en gaan we ook zwemmen maar lijkt me toch raar in bikini...

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nee dat zijn geen leuke opmerkingen :rolleyes:
    Gelukkig is dat gewoon flauwekul ;)

Deel Deze Pagina