Chelleke, mijn buik lijkt net als die van Shay qua groei op de jouwe. Gisteren bij dat concert trouwens, zei ik nog tegen mijn moeder (die was mee) goh, ik zie overal zwangere vrouwen.. Mijn moeder zag het ook haha, zal er wel aan liggen dat we erop gespitst zijn. Wel een gek idee dat al die zwangere vrouwen mij (nog) over het hoofd zien als 'lotgenootje'.
Shay wat groeit je buik idd hard nu. Leuk hoor! En wat een superschoentjes, helemaal geweldig! Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en ik blijk al een eiblaasje van 18mm te hebben. Dus mijn cyclus is weer korter dan normaal, ben daar erg blij mee. Moet donderdag weer heen. En nu maar giga hard duimen dat mijn progesteron ook goed gaat. Ik was zo zenuwachtig vanmorgen (heb ik anders nooit). We wachten het af. En linneke hoe gaat het bij jou? Nog niets aan de hand?
Hai dames, weinig te melden hier.... shay, leuke schoentjes zeg en daar kan je alle kanten mee op, tiz dat je het geslacht al weet, maar het kan voor allebei! happybest, hou het positieve erin he....en kortere cyclus is idd fijner, hopelijk komt er wat meer regelmaat in bij jou, of 9 maanden niet, dat mag ook natuurlijk
He bah meid wat vervelend! Ik had het zo gehoopt voor je. Een dikke giga mega knuffel voor jou! Hou moed hoor! Het komt goed!
Ik zag dat je al bijna een jaar bezig zijn, ga je binnenkort ook naar de huisarts of wil je het zo blijven proberen? x
Ja zeker positief blijven hoor, kijk naar mij...na 20 maanden waren we toch zwanger (waarschijnlijk wel door het doorspoelen van de eileiders)
Er zijn zó veel mensen bij wie het wat langer duurt.. Ik zat begin oktober bij de huisarts (niet speciaal voor onze kinderwens hoor) en had het even met haar over onze kinderwens. En over dat we al bijna een jaar bezig waren. Ze zei toen: ik wil jullie gerust onderzoeken, maar als je kan wachten, wacht dan nog eventjes af. Jullie hebben nog alle kans om spontaan zwanger te worden! En jawel, begin december had ik een positieve zwangerschapstest in handen Manlief heeft gisteren nieuwe buikfoto's gemaakt, zal ze morgen op de comp zetten en plaatsen.
Kwam weer alleen even iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel geven. Druk druk druk hierzo! Heb stukje in m'n dagboek geschreven op de site. Voor degene die willen weten hoe het ervoor staat op het moment. Liefs
Hoi dames! Voor degenen die het leuk vinden de groei van mijn buik te volgen heb ik een nieuwe foto geplaatst. Linneke, ik zie net dat je 38 bent, kan me wel voorstellen dat je naar de dokter wilt dan. Aangezien je ook al bijna een jaar bezig bent. Succes bij de dokter en hou ons op de hoogte! Stephanie, ik heb net je blogs gelezen, leuk hoor! Voor jou gaat het echt al opschieten Ik ga morgen afstuderen *beetje zenuwachtig* maar eerst vanavond naar de extra koopavond van Hema, babyspulletjes inslaan met 15% korting! Op de site van Hema staat een bon waarmee je toegang tot de koopavond kunt krijgen, misschien ook iets voor jullie?
Het buikje begint te komen hoor danabelle... Kan je je voorstellen dat je straks zo een dikke buik hebt als van die zwangere die je ziet lopen? ik namelijk echt niet... Ik heb ook van die bonnen liggen van de hema maar ik denk niet dat ik ga want heb een dipje geloof ik... sinds gister weer aan het spugen bah... Linneke succes bij de dokter...
Linneke, balen joh! maar probeer er snel weer boven op te komen! Danabelle, suc6 morgen met afstuderen!
Hoi Meiden, hier ben ik ook weer even, heb het de laatste dagen behoorlijk druk gehad, ben wel bijgelezen maar heb nu niet de tijd om op iedereen te reageren.... Happy mijn duimen draaien continu.... Hier nog steeds geen nieuws... maar we houden de moed erin...
Danabelle vandaag aan het afstuderen spannend hoor.... Ik moet gaan schoonmaken vandaag want gaan morgen weekendje weg... Dus ga straks ook de spullen maar eens bij elkaar zoeken... Toch moet je nog best veel meenemen voor zo een weekendje... Maar ik moet zeggen heb er wel zin in eventjes lekker weg...