Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag meiden!
    Allemaal in het zonnetje?

Ik heb even een update + nieuwe foto op
    m'n site gezet voor de liefhebbers. Hoef ik niet hier het heeeeeeele verhaal te tikken. ;)

http://www.babywenting.babysite.nl

2. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    hey meiden

Ik heb ook nog wat data's als toevoeging
    17 april en 1 mei gyn.
    7 mei immunoloog.
    16 juni echo hart.

groetjes Annemarie

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Geeft toch helemaal niks :thumup:

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Heb even op je site geneust, ziet er goed uit :thumup:
    Zag dat je in Veghel bent geboren, mijn broer, vriend en Damian ook :D

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat grappig! Veel mensen weten niet eens waar het ligt. Ik ben er ook al 21 jaar weg, maar wel 3 hele jaren gewoond! :D

Dank je voor het compliment trouwens. :D

6. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Stephanie lekker buikje....ik zal binnenkort ook een foto plaatsen zoals onlangs beloofd volgens mij, maar laat nu net dat berichtje verwijderd zijn.... ;)

Misschien stomme/rare vraag, nee die bestaan niet, weet ik....maar mn ik heb volgens mij een behoorlijk opgezwollen schaamlip. volgens mij kan dat met de doorbloeding daar te maken hebben, maar komt het 1 van jullie bekend voor? heb er verder geen last van, maar ik hou het wel even in de gaten natuurlijk of het wel weer afzakt.

Groetjes!
    Dai

7. Daiquiri

NOD
    Linneke: ?
    Happybest: 6 mei (uitgaande van 30dg)
    Charpi: ?
    Hope 1982: ?
    Chelleke: 11 juni

Zwanger:
    Stephanie 18-06-2009
    Annemarie 14-07-2009
    Shay 20-07-2009
    Emma 28-07-2009
    Sunshine 01-08-2009
    Danabelle 10-08-2009
    Daiquiri 16-08-2009
    Malleboe 09-09-2009
    Sanneke 17-10-2009

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Afspraken:
    16-04: Shay gyn
    17-04: Annemarie gyn
    20-04: Emma uitgebreide echo ivm lever/galproblemen
    21-04: Emma gyn
    22-04: Emma maagscopie
    28-04: Happy gyn
    01-05: Annemarie gyn
    06-05: Daiquiri VK
    07-05: Emma internist & Annemarie immunoloog
    15-05: Daiquiri reumatoloog
    15-05: Chelleke reumatoloog
    16-06: Annemarie echo hart

Volgens mij moet ie zo weer bijgewerkt zijn!

8. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam

Hoi Dai,

Ik had het de vorige zwangerschap ook en hoe verder ik in de zwangerschap kwam, hoe erger het werd. Volgens mij komt het vnl. doordat het steeds gestuwder wordt, door de druk. Na mijn vorige zwangerschap was het ook vrij snel weer verdwenen (eigenlijk tegelijk met de rest van alle zwellingen daar ;) )
    Maar als je het niet vertrouwt zou ik even met de VK overleggen.

Groetjes, Emma

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dank je! En foto's vinden we altijd leuk he. :D

Over de opgezwollen schaamlip.. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zelf laatst wel gehad nu ik eraan terug denk! Maar was ook vanzelf weer vrij snel over.
    Het schijnt, wat Emma ook zegt wel normaal te zijn dat alles daar wat meer gezwollen is dan anders.
    Zolang het niet jeukt of zeer doet gewoon even in de gaten houden, maar niet druk om maken!

Shay, veel plezier bij de gyn!

10. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hey Stephanie, ik had ook al even gespiekt op je site gister! Echt hele leuke foto's zeg! Leuk dat je zoveel buikfoto's maakt! Zou ik ook wat vaker moeten doen.

Fijne dag!
    Emma

11. Daiquiri

gisteravond was het zo ook ineens weer weg en vanochtend was de boel weer dik zeg maar.....:) weet niet eens of dat de schaamlippen zijn trouwens, tiz gewoon de buitenkant van het geheel ;) maar heb er verder geen last van.

Nou ik ga even leren, groetjes!
    Dai

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    NOD
    Linneke: ?
    Happybest: 6 mei (uitgaande van 30dg)
    Charpi: ?
    Hope 1982: ?
    Chelleke: 11 juni

Zwanger:
    Stephanie 18-06-2009
    Annemarie 14-07-2009
    Shay 20-07-2009
    Emma 28-07-2009
    Sunshine 01-08-2009
    Danabelle 10-08-2009
    Daiquiri 16-08-2009
    Malleboe 09-09-2009
    Sanneke 17-10-2009

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Afspraken:
    16-04: Shay gyn
    17-04: Annemarie gyn
    20-04: Emma uitgebreide echo ivm lever/galproblemen
    21-04: Emma gyn
    22-04: Emma maagscopie
    28-04: Happy gyn
    01-05: Annemarie gyn
    06-05: Daiquiri VK
    06-05: Shay gyn
    07-05: Emma internist & Annemarie immunoloog
    07-05: Shay pretecho
    15-05: Daiquiri reumatoloog
    15-05: Chelleke reumatoloog
    16-06: Annemarie echo hart

Heb nog ff wat afspraken erbij gezet... Sorry als de kleuren weer anders zijn maar ik wist niet meer wat voor kleuren we allemaal hadden :oops: En ik heb danabelle roze gemaakt omdat ze toch dachten dat het een meisje werd?

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Hier gaat alles ze gangentje hoor...
    Gyn was heel erg tevreden hoe het nu gaat... Vroeg waarom ik dan zo een kleine buik had en andere veel dikker zijn... Dus toen zei die bij jou voel je ook echt gelijk je baarmoeder en bij andere mensen zit er nog wel eens wat meer tussen en het verschilt ook hoeveelste zwangerschap het is en de 1 wordt nou eenmaal ronder als de ander...
    Niet dat me buik zo klein is hoor maar als ik het vergelijk met andere denk ik wel eens hmmm...
    Bloedruk was 110/60 dus dat was goed alleen wat ik vorige keer al vertelde is me hb niet goed... 6.1 dus dat is laag en nu heb ik van die heerlijke bruistabletten gekregen om dat te verhogen... Je moet ze voor de maaltijd inmemen maar als je een zwakke maag heb beter na de maaltijd dus dat ga ik dan maar doen aangezien me maag tijdens de zwangerschap niet mijn sterkste punt is...
    Verder is mevrouw erg druk en vanmiddag schopte ze hard naar boven en ik riep heyyyy doe is normaal dat doet zeer... Maar ze bleef verder dansen dus ze heeft haar drukte uurtje weer gehad voor vandaag haha...

Over het opgezwollen verhaal bij mij is het sinds ik zwanger ben meer gaan opzetten maar had ook al gelezen dat dat erbij hoort...

14. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    PANIEK -PANIEK - PANIEK!!!

Ik kon ons clubje niet meer vinden op de nieuwe site ](*,) Dágen lang heb ik naar jullie gezocht. Ik was me er al een beetje bij neer aan het leggen jullie misschien nooit meer te vinden. En toen inneens, als donderslag bij heldere hemel zag ik ons clubje!

Oké, genoeg drama..

Hoe is het met iedereen???

Hier gaat het tot nu toe heel soepel. We weten inmiddels wat het geslacht is....en dat blijft voor jullie nog een verrassing :) Aankomende week hebben we de 20 weken echo. Het kamertje is besteld, de bugaboo is besteld, het behang uitgezocht en de maxi-cosi staat klaar. We zijn in onderhandeling voor een huis in Bergschenhoek. En nog 12 weken tot mijn verlof. Zo zoetjes aan zijn we ons aan het voorbereiden op de komst van ons wondertje.

Sinds een paar weken voel ik het getrappel in mijn buik ook steeds beter. Echt grappig als je bij een diploma uitreiking zit en je krijgt ineens een schop. Soms ben ik zo verbaast dat ik naar mijn buik roep: hé joh, ga je lekker :)

@ Steph: hoe gaat ie nu met jou? Lekker van je verlof al aan het genieten?

@ Shai: en jij meis, hoe voel je je??

15. Daiquiri

Nou Shay, lekker aan tabletten dus....:) ik deed ze volgens mij ook gewoon na de maaltijd hoor, vind ik sowieso altijd prettiger...

Verder gaat het hier een keer wat minder....mag verder niet klagen hoor, maar die kleine drukt dus de hele tijd op de onderkant en nu had ik gisteren dus ongelooflijk het gevoel dat ik zwaar ongesteld moest worden, nou dat gevoel had ik al jaren niet meer gehad, dus duurde ook een halve dag voor ik dat door had ;). zei ik uiteindelijk tegen mn man dat ik wist hoe het voelde, maar dat het weinig zin had dit aan hem uit leggen, aangezien hij weinig ervaring heeft met ongesteldheid.

gisteravond maar een paracetamol genomen, volgens mij mag je er wel 1 per dag nemen, en daar knapte ik dus wel van op. We zullen even zien hoe het vandaag verder gaat en ik doe lekker rustig aan.

Emma, suc6 morgen met de echo!

malleboe, welkom terug op het forum....ik blijf ook nog wel eens zoeken hoor.... :)
    we zullen de verrassing dan maar uit zitten he.
    wanneer weten jullie meer over die woning?

Groetjes,
    Dai

16. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Dai: één paracetamolletje kan geen kwaad hoor. Ik had een paar weken terug heel erg hoofdpijn en toen heb ik er ook één genomen.

Maandag horen we wat het tegenbod is. Het huis staat al leeg, dus de eigenaren hebben dubbele lasten. En er moet het één en ander gebeuren aan schilderwerk. Dus we denken dat we er wel uit komen. We hebben een aankoop makelaar ingeschakeld om voor ons te onderhandelen en zo. Wel spannend!

@ Emma: hoe is het eigenlijk met jou nu? Ik las laatst dat het niet zo lekker ging??

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    nou malleboe dan geven we jou ook een groen kleurtje in de lijst voor verrassing...
    Ik moet zeggen hier gaat het goed om het voor ons te houden... We weten het nou al 7 weken en kan het goed verbergen voor iedereen... Terwijl ik dacht dat ik me al heel snel zou verspreken...

Maar hier gaat het een stuk beter hoor ben meer aan het genieten van me zwangerschap... Ben ook alweer 6 maanden :confused: gaat echt hard nu...
    Me ijzertabletten vallen me toch wel zwaar moet ik zeggen... Het zijn van die bruistabletten die je oplost in water maar als ik het dan opgedronken heb krijg ik daarna last van me maag... Denk ook wel dat het komt omdat me maag al zwak is sinds de zwangerschap maar vrijdagavond was ik de hele avond niet lekker met als gevolg dat ik s'avonds weer moest overgeven :x en de gister werd ik s'ochtends wakker met pijn in me buik en moest ik de hele tijd naar de wc omdat ik diarree had... Staat ook in de bijsluiter als bijwerking dus gister heb ik me tablet even niet ingenomen... Morgen ga ik het weer opnieuw proberen en mocht het dan weer niet gaan bel ik de gyn even of ik misschien andere kan krijgen... Pilletjes is misschien minder zwaar...

Gaan jullie volgende week ook naar de mama mazzeldagen bij prenatal? 20 % korting op bijna alles... Van 22 t/m 26 april... Wij gaan waarschijnlijk op zaterdag maar dan naar een grotere prenatal want die hier zit is zo klein... We moeten nog wat spullentjes hebben kleertjes, lakentjes en we willen zo een easybase voor in de auto waar je je maxi cosi in kan klikken... Dus dat wordt lekker shoppen...

18. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey meiden

hier een update van mij. vrijdag is alles goed gegaan geen byzonderheden.en geen zwangerschapssuiker gelukkig.
    hebben gisteren de kinderwagen gekocht en allerlei dingen voor ons ledikantje.
    voor degene die interesse hebben ik heb foto's in mijn album gezet. van de baby kamer.

Groetjes Annemarie

19. Daiquiri

Heey meiden!

Annemarie, leuk kamertje en zo'n stoel d'r in dat is echt zoooo relaxed, ben zo blij dat wij er ook 1 hebben staan, heb er veel plezier van gehad!

Shay, knap hoor dat je het voor je kunt houden, ik zou dat echt niet kunnen! Ben dus ook wel blij dat we tijdens de echo echt niet hebben kunnen zien wat het wordt, anders had ik het ook gewoon gezegd, want bij mij heeft iedereen het zo door... ;)

20. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik ben hier al eventjes niet geweest.. en heb ook nog steeds geen nieuwe banner! Heb niet echt de puf ervoor om me daarin te verdiepen op het moment. Shay, het is prima dat je me roze hebt gemaakt, de echoscopiste dacht idd dat het een meisje is. We willen nog een (2d) pretecho laten doen en hopen dan meer duidelijkheid te krijgen. Hoe is het met jullie nu? Geen nieuwe zwangeren, zag ik in het voorbijgaan?
    Ik voel de baby nu wat minder, komt misschien door de warmte? Ik voel haar/hem nog wel een paar keer per dag hoor, en het hartje klopt gewoon regelmatig (lang leve de Angelsounds) dus ik ga er maar even vanuit dat het goed zit. Heb ook het idee dat de baby nu met de voetjes naar beneden ligt want ik voel schopjes in mijn onderbuik (was eerst vooral bovenaan). En daar zit ook de placenta (die ligt vrij laag en voor de baby, dus tegen de buikwand aan), kan ook nog een reden zijn dat ik de kleine wat minder voel.
    Buikje groeit gestaag hier :)

Deel Deze Pagina