Ik was al bijna bang dat je ons kwijt was danabelle Wij hebben een nieuwe laptop dus heb hier geen foto's meer opstaan... Ik ga eens even een nieuwe buikfoto maken dat is al een paar weken geleden... Hij staat in me album hoor dames...
Hoi lieve meiden, Ben eventjes te moe om op iedereen te reageren, maar dat maak ik van de week nog wel goed. Wel fijn dat iedereen het clubje weer heeft gevonden. Hier van het weekend naar Zandvoort geweest. Erg lekker, maar nu eventjes beetje total loss ervan! Geeft niks, doe rustig aan vandaag. Baby maakt het goed en ik zelf verder ook. Tot snel Liefs
Hallo allemaal, Ik ben een tijdje niet geweest, want ik ben op vakantie geweest. 25 mei ga ik voor het eerst naar de gyn. (want we zijn al een jaar bezig). En ik moest gisteren ongi worden, dus wie weet hoef ik helemaal niet meer naar de gyn. Spannend allemaal!
Fijne vakantie gehad Linneke? En wat spannend dat je nu al overtijd bent! Je houd ons wel op de hoogte he? Wanneer ga je testen?
Hallo Ik heb ook epilepsie en moest bij mijn dochtertje gewoon mijn medicijnen blijven slikken. Het is zelfs nog verhoogd rond 4 maanden. Ik liep zo wie zo bij een gyn en bij het epileptisch centrum onder controle. Wij willen nu ook een 2e ( na een miskraam in maart bij 3 maanden) en ik moet zeggen dat ik er wel makkelijker in sta dan bij de 1e keer. Nou maar hopen dat het niet te lang duurt voor ik zwanger ben. Groetjes Bloem
Hoi bloem, welkom bij ons clubje! Hier hetzelfde verhaal als bij jou. Nu eerste kindje en ook rond 4 maand medicijnen verhoogd. Hoe ging bij jou de bevalling? Mocht je snel naar huis en heeft je kindje niks overgehouden aan jou medicijngebruik? Wat heftig dat je met 3 maand een miskraam hebt gehad trouwens. Ben benieuwd of het nu weer snel raak is!
Haai dames, Ik heb na de 1e zw een postnatale depressie gekregen en zit sindsdien aan de Anti D ( Escitalopram). Wel een lage dosering hoor, 10 mg) Nu willen we dus voor een 2e gaan (yeaah). We hebben al een gesprek gehad met de HA en zijn doorverwezen naar een Gyn. Daar ga ik morgen een afspraak bij maken. Ik zit op dit moment wel een paar vragen... Moet je poliklinisch bevallen? En hoe zit het met BV? Ben je onder behandeling van een VK of bij een gyn? Jaja, ik weet het ik kan het tijdens het eerste gesprek allemaal vragen, maar ik ben best wel benieuwd!
Hoi Astrid, ook welkom! Ik ben niet bekend met je medicijnen, maar een aantal anderen hier denk ik wel. Altijd prettig om vantevoren het een en ander te weten he. Succes!
NOD Linneke: ? Happybest: 6 mei (uitgaande van 30dg) Charpi: ? Hope 1982: ? Chelleke: 11 juni Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Verrassing! Knul! Meid! Afspraken: 22-04: Emma maagscopie 28-04: Happy gyn 29-04: Stephanie vk 01-05: Annemarie gyn 06-05: Daiquiri VK 06-05: Shay gyn 07-05: Emma internist & Annemarie immunoloog 07-05: Shay pretecho 15-05: Daiquiri reumatoloog 15-05: Chelleke reumatoloog 16-06: Annemarie echo hart Emma, hoe is het gisteren en vandaag gegaan?? Ben erg benieuwd. En nieuwe dames, als jullie erbij willen, gewoon even roepen!
Hoi stephanie Mijn dochtertje heeft helemaal niets overgehouden hoor. Dat geeft voor een 2e een fijn gevoel. je weet dat het goed (kan) gaan. Mijn bevalling was niet geweldig, maar dat had niets met mijn epilepsie te maken. Ik moest 1 nacht blijven en mocht toen aan het eind van de middag naar huis. Lekker gaan genieten van mijn dochtertje. Die is nu alweer 2....dus het is al even geleden. Ik hoop ook dat ik nu snel weer zwanger ben.....ach heb net mijn 1e menstruatie weer achter de rug dus wie weet! Groetjes Bloem
Dat klinkt wel goed, tenminste van de epilepsie dan. Hoe heet je dochtertje? Heeft ze last van d'r ik ben 2 en ik zeg nee fase of valt t mee? Wanneer is je volgende NOD? Dan zet ik je erbij op de lijst.
Hallo dames! Heey bloem en Astrid! Welkom bij de club, en als jullie het leuk genoeg vinden geef dan ff je gegevens door voor de tabel! Hier eigenlijk verder weinig nieuws te melden, kan er ook niks aan doen. Gisteren dekbedje en overtrekset gescoord voor mn dochter, die natuurlijk straks naar het peuterbed gaat, dus dat kunnen we dan ook weer van de lijst afstrepen. Emma, succes morgen! Groetjes, Dai
Welkom Ik slik ook Antid (paroxetine) en moest inderdaad in het ziekenhuis bevallen (maar ook door meerdere medicijnen), zodat ze gelijk iets kunnen doen voor je kindje als hij last heeft van eventuele afkickverschijnselen. Ik was ook echt blij in het ziekenhuis te zijn want met Damian ging het niet helemaal goed (zware tremoren en overstrekkingen) en dat komt waarschijnlijk door de antiD Het BV verhaal is nogal verschillend per ziekenhuis en jaar. In ieder geval met de medicijnen van mij. Het ene ziekenhuis zegt absoluut niet, de andere zegt (zoals bij mij) voordelen wegen op tegen de nadelen. Ene jaar kon het geen kwaad volgens hun boekje en het andere jaar wel. Ik heb het 2 weken gedaan en ik ben gestopt vanwege mijn ziekte maar anders was ik wel gestopt omdat ik het idee had dat Damian er last van had. Je staat onder behandeling van de gyn. De bevalling was door een verloskundige gedaan van het ziekenhuis. Er staat wel een gyn paraat mocht dat nodig zijn. Ten minste dat was bij ons. Gezonde nieuwschierigheid (benieuwd zijn) mag toch ook gewoon
NOD Linneke: ? Happybest: 6 mei (uitgaande van 30dg) Charpi: ? Hope 1982: ? Chelleke: 11 juni Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Verrassing! Knul! Meid! Afspraken: 22-04: Emma maagscopie 28-04: Happy gyn 29-04: Stephanie vk 01-05: Annemarie gyn 06-05: Daiquiri VK 06-05: Shay gyn 07-05: Emma internist & Annemarie immunoloog 07-05: Shay pretecho 15-05: Daiquiri reumatoloog 15-05: Chelleke reumatoloog 16-06: Annemarie echo hart Overmorgen hebben we de 20 weken echo. Maar op de pret echo hebben we in ieder geval al kunnen zien dat ons kindje geen open ruggetje heeft, dat de afmetingen kloppen, de hartslag goed is, de placenta de doorgang niet blokkeerd en dat er voldoende vruchtwater aanwezig is.
NOD Linneke: ? Happybest: 6 mei (uitgaande van 30dg) Charpi: ? Hope 1982: ? Chelleke: 11 juni Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Verrassing! Knul! Meid! Afspraken: 22-04: Emma maagscopie 28-04: Happy gyn 29-04: Stephanie vk 01-05: Annemarie gyn 06-05: Daiquiri VK 06-05: Shay gyn 07-05: Emma internist & Annemarie immunoloog 07-05: Shay pretecho 15-05: Daiquiri reumatoloog 15-05: Chelleke reumatoloog 16-06: Annemarie echo hart Heb ff de kleur groen aangepast hoor, want die is bijna niet te lezen @ malleboe, suuces met de 20wk echo, maar wel lekker dat je al het 1 en ander weet. Groetjes, Dai
Welkom Bloem en Astrid. Ik heb 3 juni afspraak voor 20 weken echo en 4 juni weer bij de reumatoloog. Hier verder alles goed. Mijn buik rommelt een beetje, er vanalles aan het groeien, maar nog geen zwangerschapsbroeken nodig. Gelukkig maar, want ik heb nog geen tijd gehad om te shoppen. Groetjes
Fijn dat er zulke goede berichten binnenkomen hier! Toch wel benieuwd naar Emma eigenlijk... Hier alles oke. Niks nieuws te melden! Oh ja, dat m'n leidinggevende het niet erg vond dat ik niet meer op m'n werk was geweest en dat ik het vooral lekker rustig aan moest doen. Fijn om te horen want voelde me nogal lullig dat ik me niet meer had laten zien.
Hoi Astrid, Ik slik ook antidepressiva. En die ik slik kunnen gewoon tijdens de zwangerschap. Ik slik zoloft. Maar ik denk dat het wel verschllt wat je slikt. Ik zou maar is goed informeren als ik jou was. Stephanie, ik ga voorlopig nog niet testen, want ik was een paar maanden gelelden wel 11 dagen overtijd en ook niet zwanger. We hadden er 2 testen tegenaan gegooid, maar werd gewoon de 12e dag ongi. Dat was erg balen, want ik was nooit overtijd! liefs linneke
Nou sanneke ik zit alweer op 27 weken en ik kan nog steeds me kleren aan hoor... Ik heb wel wat positiekleding want dat zit toch net wat lekkerder nu maar kan me kleren nog wel aan dus je hoeft niet te haasten haha... Stephanie ik ben ook benieuwd naar emma maar in de lijst staat dat ze vandaag d'r maagscopie heeft dus ik denk niet dat we vandaag nog van d'r horen... We wachten geduldig af... Linneke spannend hoor... Ik hoop dat je niet naar de gyn hoeft dat zou mooi zijn... Voor de rest welkom aan de nieuwe dames... Hier niet zoveel te melden... de baby is redelijk rustig vandaag... mag ook wel eens want ze danst al een paar weken non stop rond... Gister zegt me moeder nou ik wil die baby ook wel eens voelen hoor... Dus ik zei nou leg je hand erop dan komt het er gelijk naar toe let maar op... Moeders geloofde het niet maar na een minuutje werd ook zij geschopt... Ze vond het helemaal geweldig... Voor de rest wordt de achtertuin nu een beetje in orde gemaakt zodat we ook een beetje van het zonnetje kunnen genieten als we moeten wachten op de baby... Het strand is hier 5 minuten vandaan maar ja als je weet dat je kan gaan bevallen ga je ook niet lekker op het strand zitten... En daarbij wil ik ook geen zwangerschapsmasker door de zon... En ik ben weer begonnen met me ijzertabletten hopende dat het nu wel goed valt... Mocht dat niet zo zijn bel ik de gyn om te vragen of ik geen andere tabletten kan krijgen... Toch weer een heel verhaal geworden hahah Zijn jullie trouwens al veel aangekomen?
tjonge jullie kennen elkaar al een tijdje....ga mijn best doen op de hoogte te blijven hoor. En Stephanie inderdaad ik ben 2 en zeg nee. Het is echt een eigenwijze donder en dat wordt er niet minder op. Gelukkig is het niet de hele dag zo hoor. Ze weet precies wat ze wil en ja wel heel herkenbaar moet ik zeggen! Hier weinig te melden. Ik heb geen idee wanneer mijn volgende NOD is. Dit komt doordat ik niet zeker weet of mijn cyclus direct weer normaal is. Het zou zo ong. 7 mei weer moeten gebeuren. Even afwachten dus. Je mag me op de lijst zetten hoor, maar ja een duidelijk antwoord heb ik niet. Groetjes Bloem